خرید ارزان جعبه دمنوش وارمردار شیک

دیگر استفاده از ظروف سرو و پذیرایی قدیمی و شیشه ای ، تکراری شده است و اکثر بانوان با سلیقه به دنبال ظروفی هستند که ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ، کارآیی هم داشته باشند . یکی از این ظروف سرو و پذیرایی جدید ، جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی هستند. استفاده از این ارگانایزر ها و لوازم دکوراتیو بر روی میز پذیرایی جهت زیبا جلوه دادن چیدمان میز پذیرایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است ، به طوری که امروزه برای نگهداری انواع شکلات ، تنقلات ، تی بگ های چای و دمنوش از جعبه های زیبای چوبی استفاده می شود. جعبه های دمنوش پذیرایی و وارمردار چوبی ، به مهمانان این اجازه را می دهند تا نوشیدنی مورد علاقه شان را انتخاب کنند ، جعبه هایی که ضمن القای حس احترام بیشتر به مهمان ، می توانید در تقسیم بندی های داخلی آن ، طعم‌های مختلف چای را خودتان در آن بچینید تا یک پذیرایی شکیل و راحت را با توجه به داشتن محفظه گرم نگهدارنده قوری داشته باشید و از میزبانی خود لذت ببرید.

                                                 

😇جعبه های دمنوش وارمردارچوبی لوکس باکس ، از کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فردی برخوردار هستند  که در ادامه به بررسی ویژگی های آن ها خواهیم پرداخت. پس همراهی با ما را در این مقاله از دست ندهید.

  1. جعبه های دمنوش تی بگ از گذشته تا به امروز!!!

  2. انواع جعبه های تی بگ دمنوش موجود در بازار

  3. کارآیی و موارد مصرف باکس های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی

  4. باکس چوبی وارمردار دمنوش طعم دهنده و نبات لوکس باکس

  5. انواع جعبه های پذیرایی تی بگ چای کیسه ای دمنوش وارمردار چوبی لوکس باکس

  6. خرید عمده جعبه تی بگ وارمردار چوبی از فروشگاه لوکس باکس

                                                  

🙃جعبه های دمنوش تی بگ از گذشته تا به امروز!!!

استفاده از انواع جعبه های دمنوش تی بگ ، به گذشته های بسیار دور بر می گردد، به طوری که اروپاییان به دلیل استفاده زیاد از چای ، از جعبه هایی چوبی که ما امروزه تحت عنوان جعبه دمنوش تی بگ می شناسیم ، برای قرار دادن و نگهداری انواع چای استفاده می کردند. اما اکنون با توجه به استقبال افراد از انواع دمنوش های گیاهی و خواص آن ها و مصرف روزانه دمنوش ها ، نیاز به وجود یک جعبه چوبی شیک ، جهت نظم و سازمان دادن به دمنوش ها و تی بگ ها لازم و ضروری است . جعبه هایی زیبا  با تنوع بالا در طرح و شکل ، نوع متریال و کارآیی ، که موجب می شوند تا شما عزیزان یک پذیرایی راحت و شیکی را تجربه نمایید.

🙃انواع جعبه های تی بگ دمنوش موجود در بازار

امروزه جعبه های دمنوش تی بگ موجود در بازار با استفاده از مواد اولیه و متریال مختلفی تهیه می شوند. اما تولید کنندگان بسیاری ، از جنس های مختلفی مانند چوب ، ام دی اف ، پروفیل برنجی و شیشه ای ، پی وی سی و ... برای ساخت جعبه ها بهره می برند. از طرفی استقبال زیاد افراد از باکس تی بگ وارمردارجعبه پذیرایی چوبی وارمردار گرد و مستطیل ، موجب شده است تا تولید کنندگان مختلف با به کاربردن خلاقیت و تنوع تمامی سلیقه ها را پوشش دهند. اما در این میان جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی لوکس به دلیل زیبایی و جذابیت ، جلوگیری از شکل گیری رطوبت و ورود گرد و غبار به داخل  ، استحکام و مقاومت بالا دربرابر شکستگی و ضربه و باکس های شیشه ای با داشتن نمای تمام شیشه ای و پیدا بودن محتویات داخلی جعبه ، توانسته اند تا در میان انواع جعبه های موجود در بازار ، نظر بسیاری را به خود جلب کنند. البته ناگفته نماند که جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی لوکس ، با توجه به طراحی منحصر به فرد خود همراه با محفظه گرم نگهدارنده و شمع وارمر، نسبت به بقیه نمونه جعبه های پذیرایی دمنوش ، کاربردی تر بوده و طرفداران بسیاری را نیز به خود جذب کرده است .

                                                  

🙃کارآیی و موارد مصرف باکس های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی

همان طور که از نام جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار پیداست ، این جعبه ها برای سرو انواع قهوه ، نسکافه و ... و نیز قرار دادن انواع دمنوش ها و تی بگ ها ، چای کیسه ای ، تنقلات ، نبات و هرآنچه که ملزومات یک نوشیدنی است ، مورد استفاده قرار می گیرند. حال اگر نوشیدنی شما داغ و گرم باشد ، این نوع از جعبه ها با توجه به محفظه وارمر، به شما در تهیه نوشیدنی و گرم نگه داشتن آن کمک فراوانی کرده،  البته می توان از دیگر کاربرد های جعبه های دمنوش وارمردار به نظم و سازمان دهی وسایل روی میز پذیرایی ، دادن حق انتخاب متنوع در نوع نوشیدنی به مهمان در هنگام پذیرایی  و ... اشاره کرد . ناگفته نماند که این مدل از جعبه های لوکس و شیک علاوه بر کارآیی داشتن در منزل و یا محیط کار ، قابلیت استفاده برای سرو و پذیرایی انواع نوشیدنی و دمنوش را در کافه ، رستوران ها و هتل ها نیز دارند .

🙃باکس چوبی وارمردار دمنوش طعم دهنده و نبات لوکس باکس

جعبه های وارمردار دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس باکس ، یکی از شکیل ترین و جدید ترین جعبه پذیرایی وارمردار و ظروف سرو و پذیرایی از مهمانان در دورهمی های دوستانه و یا خانوادگی هستند که با توجه به طراحی منحصر به فرد همراه با داشتن محفظه گرم نگهدارنده و شمع وارمرو با داشتن تعدادی مقسم و فضاهای مجزا برای قرار دادن نسکافه ، تی بگ ، نبات و ... یک باکس دمنوش و طعم دهنده چوبی لوکس و شیک حتی در تنهایی و خلوت های دونفره می باشند. جنس این جعبه ها از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب در رنگ بندی های مختلف و با تنوع در طراحی و شکل ظاهری همراه با زیر لیوانی و با استحکام و مقاومت بالا در مقابل شکستگی و آسیب می باشد که می توانند تکمیل کننده میزبانی متفاوت و شکیل شما عزیزان باشند.

                                                 

🙃انواع جعبه های پذیرایی تی بگ چای کیسه ای دمنوش وارمردار چوبی لوکس باکس

جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی لوکس باکس در دو نوع نجاری و لیزری با تنوع بالا و کیفیت عالی و درجه یک توسط افراد هنرمند و متبحر،  طراحی و تولید شده اند . جعبه های دمنوش وارمردار چوب طبیعی و نجاری لوکس باکس با استفاده از چوب راش ، چوبی بسیار سنگین و پر کاربرد که حاصل هنر دست نجار بوده و در نهایت دقت و ظرافت طراحی و تولید شده اند .مانند:

yesجعبه وارمردار پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس مدل گرد کد LB401

زیبا و بسیار مستحکم، بسیارکاربردی و مناسب برای پذیرایی،دارای جنسی از چوب راش،  دارای محفظه وارمردار

yesباکس پذیرایی وارمردار چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس مدل دایره ای کد LB402

دارای محفظه مجهز به وارمر، زیبا و بسیار مستحکم، مناسب برای پذیرایی از مهمانان در منزل و یا محل کار، دارای قسمتی برای قرار دادن لیوان، تکمیل کننده یک پذیرایی لوکس و خاص

yesجعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ کافی میکس لوکس باکس مدل مستطیل کد LB403

دارای طراحی منحصر به فرد و خاص، زیبا و دارای محفظه مجهز به وارمر، دارای جنسی از چوب بسیار با کیفیت راش

                                                  

جعبه های تی بگ وارمردار چوبی و لیزری لوکس باکس نیز از جمله باکس های نفیس و زیبایی با تنوع بالا هستند که با استفاده از مواد اولیه چوب و ام دی اف با روکش چوب با استحکام بالا در رنگ های مختلف و با استفاده از دستگاه سی ان سی طراحی و عرضه می شوند. مانند:

yesجعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

دارای جنسی از ام دی اف با روکش چوب ، زیبا و قابل ست شدن با هر نوع دکوراسیونی ،قابل استفاده جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و...

yesجعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

دارای جنسی از ام دی اف با روکش چوب و به رنگ قهوه ای روشن ، همراه بامحفظه گرم نگهدارنده و شمع وارمر، زیبا و دارای قیمت مناسب

yesجعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-11

بسیار شیک و لوکس ، دارای زیرلیوانی که تکمیل کننده پذیرایی شما است ، بسیار مستحکم و مقاوم با داشتن جنسی از ام دی اف

yesجعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-01

مناسب برای هدیه و پذیرایی، دارای دستگیره های قندانی شکل و چوبی ، دارای جنسی از ام دی اف با روکش چوب

شما عزیزان برای مشاهده و بررسی کامل تر هر کدام از این نمونه جعبه های وارمردار چوبی شیک و ارزان ، می توانید بر روی کد آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی هر کدام از این جعبه های دمنوش وارمردار مورد نظر منتقل شوید.

                                                  

🙃خرید عمده جعبه تی بگ وارمردار چوبی از فروشگاه لوکس باکس

اگر مغازه دار هستید و یا برای مناسبت ها مختلف برای کارکنان شرکت و اداره خود به دنبال هدایای سازمانی تبلیغاتی و یا جعبه های دمنوش وارمردار چوبی با کیفیت و با قیمت عمده و اقتصادی هستید ، با لوکس باکس تماس بگیرید و یا از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس و پر کردن فرم مشاوره تخصصی و رایگان ، سفارش خود را ثبت نمایید تا تیم پشتیبانی ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس بگیرند. لوکس باکس ، بزرگترین مرجع تولید انواع جعبه  های وارمردار و جعبه های چوبی در تهران و با ارسال به سراسر کشور ، این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم آورده است تا بتوانند هر تعداد جعبه مورد نیاز خود را با هر تعداد و تیراژی در کوتاه ترین زمان ممکن سفارش و در صورت داشتن تعداد سفارشات حداقل 70 عدد ، بتوانند جعبه مورد نظر را با قیمتی اقتصادی و به صرفه با تخفیفی 10% الی 15% ، سفارشی سازی نمایند .  

wink سخن پایانی...

مجموعه لوکس باکس با تجربه چندین ساله خود و سابقه فروش انواع محصولات چوبی و تزیینی نفیس و زیبا ، به عنوان یکی از شناخته شده ترین و با سابقه ترین مراکز فروش تک و عمده انواع جعبه های پذیرایی دمنوش وارمردار چوبی است که با تنوع و کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب ، می توانید باخیالی آسوده و با اطمینان خاطر جعبه دمنوش وارمردار چوبی مورد نظر خود را با هر تعدادی تهیه نمایید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید . کافی است فقط یک بار یک خرید ارزان و با کیفیت را با ما تجربه نمایید. . برای کسب اطلاعات بیشتر ، استعلام قیمت جعبه وارمردار دمنوش چوبی ، خرید جعبه پذیرایی و  جعبه دمنوش وارمردار چوبی ، می‌توانید به سایت فروشگاه لوکس باکس ، مراجعه کنید.