باکس تی بگ وارمردار جعبه پذیرایی چوبی وارمردار گرد و مستطیل

در این مقاله قصد داریم با مفهوم دمنوش و انواع جعبه تی بگ وارمردار چوبی رومیزی لوکس باکس آشنا شویم و بدانیم باکس های وارمردار چیست و چند مدل دارد ؟ می توانید با خرید یک جعبه تی بگ وارمردار چوبی شیک، متناسب با طعم هایی که قصد دارید برای پذیرایی از آن ها استفاده کنید ، باکس وارمردار خود را پر کرده و پذیرایی خود را شیک تر کنید. کافی است کمی خلاقیت به خرج دهید و با ذوق هنری ، داخل این جعبه های وارمردار را با محتویات مورد نظر پر و تزیین نمایید و از میزبانی خود نهایت لذت را ببرید.

                                                     

cool بنابراین اگر دغدغه خرید ارزان جعبه دمنوش وارمردار شیک و با کیفیت با اشکال هندسی مختلف را دارید ، همراهی با ما را در این مقاله از دست ندهید.

  1. دمنوش

  2. بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه + خواص آن ها

  3. جعبه نگهدارنده دمنوش تی بگ چای کیسه ای چوبی و پی وی سی

  4. جعبه دمنوش وارمردار نجاری و چوب راش

  5. باکس تی بگ وارمردار چوبی لیزری شیک

  6. 6 مدل جعبه پذیرایی وارمردار دمنوش چوبی گرد و مستطیل

  7. قیمت تی بگ چوبی وارمردار

                                                   

🧐دمنوش

دم نوش ، نوعی نوشیدنی گیاهی است که در آن جزئی از گل، برگ، ساقه، ریشه، دانه، پوست میوه یا اجزای دیگر گیاهان دارویی که قابل حل در آب است، به صورت خشک یا تازه مورد استفاده قرار می‌گیرد. دم کردن یا گرفتن عصاره به وسیله آب متداول‌ترین و قدیمی‌ترین روش به کار بردن دمنوش ها به عنوان داروهای گیاهی است.

تاریخچه دم‌نوش را نمی‌توان از تاریخچه گیاهان دارویی جدا کرد. هر کس می تواند بر اساس سلیقه و ذائقه خود و نیز با توجه به بیماری ها یا نیازهای بدنی خویش و حتی بر اساس فصول مختلف سال از این نوشیدنی های گیاهی و پر خواص بهره ببرد.

                                                   

🧐بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه

سبک زندگی امروزه مردم سبب شده همه به دنبال راهکاری طبیعی باشند که سلامت جسم و روح آن‌ها را تضمین کند، راهی که کمترین میزان عوارض را داشته و خیلی زود به نتیجه مطلوب برسد. اگر شما هم به دنبال چنین راهکاری هستید ، دمنوش‌ها می‌توانند جایگزینی برای درمان‌های شیمیایی باشند. دمنوش‌ها سرشار از آنتی‌اکسیدان هستند و منبع غنی انواع ویتامین‌ها به شمار می‌روند، از آن گذشته هر دمنوش بر بخشی از بدن تاثیر می‌گذارد و فوایدی ماندگار دارد. اگر دمنوش‌ها را به ‌صورت روزانه به رژیم غذایی خود اضافه کنید، می‌توانید از تاثیرات مثبت آن نهایت استفاده را ببرید، اما یک سوال باقی می‌ماند و آن این است که بهترین دمنوش ها برای مصرف روزانه چه نوع دمنوش هایی هستند؟؟؟ در این بخش قصد داریم تا بهترین دمنوش ها را برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شما عزیزان معرفی نماییم .

🌿دمنوش به: خوشرنگ و خوش عطرو مناسب و تقویت کننده  اعصاب و روان

🌿آویشن: برهردرد بی درمان دوا است و بهبود عملکرد معده، روده و کبد

🌿چای ترش: یک لیوان سرشار از آهن

🌿هل و زعفران: بنوشید و بخندید.

🌿قاصدک: درمان دردها و تصفیه خون و تسکین درد های رماتیسمی

🌿بابونه: دشمن سردرد و مفید برای پوست و مو

🌿به لیمو: محبوب مادربزرگ ها و رفع تپش قلب، استرس و خستگی های روحی

🌿تخم کتان: لاغر شوید ، افزایش سوخت و ساز بدن

🌿گل گاو زبان : عصبانی نمی شوید .

                                                   

🧐جعبه نگهدارنده دمنوش تی بگ چای کیسه ای چوبی و پی وی سی

با توجه به این که امروزه استفاده روزانه و زیاد از انواع دمنوش های گیاهی توسط افراد، موجب شده است تا وجود یک باکس و جعبه نگهدارنده انواع دمنوش و تی بگ بر روی میز پذیرایی حس شود، وجود یک باکس نگهدارنده و سازمان دهنده چوبی لازم و ضروری است تا استفاده و دسترسی به دمنوش ها بهتر و راحت تر شود. از آن جا که در طی روز برای رفع خستگی روزانه ، دمنوش ها و تی بگ ها مورد استفاده قرار می گیرند ، بنابراین در دسترس بودن آن ها برای ما بسیار حائز اهمیت است ، بدین ترتیب بهترین راهکار برای ایجاد نظم و سازمان دهی به وسایل و دمنوش و تی بگ های روی میز پذیرایی ، کشوهای کابینت و ... استفاده از نظم دهنده های چوبی تحت عنوان جعبه های تی بگ دمنوش پذیرایی می باشد . جعبه هایی منحصر به فرد و زیبا برای قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش و ملزومات نوشیدنی در طرح و شکل های مختلف و با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب راش ، ام دی اف و پی وی سی (نوعی ورقه فلزی منعطف و مقاوم ) ، همراه با طراحی داخلی ویژه و با برش های هلالی شکل که در محفظه های داخلی جعبه پذیرایی دمنوش ، به منظور سهولت در استفاده از محتویات داخلی جعبه ، طراحی وتعبیه شده است . در میان تنوع بالای انواع جعبه های دمنوش پذیرایی چوبی ، جعبه های وارمردار با طراحی منحصر به فرد همراه با محفظه گرم نگهدارنده و مجهز به شمع وارمرو با تعدادی فضای مجزا و جداگانه برای قرار دادن انواع تی بگ چای کیسه ای و دمنوش و ... موجب شده اند تا نسبت به سایر جعبه های پذیرایی دمنوش، کارآمد تر و متمایزتر باشند . مانند :

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M1

زیبا و متفاوت، همراه با محفظه مجهز به شمع وارمر برای گرم نگه داشتن نوشیدنی ، مجهز به محفظه نگهداری تنقلات مخصوص سرو نوشیدنی گرم در کنار وارمر نظیر شکلات ، نبات و ...

                                                   

🧐جعبه دمنوش وارمردار نجاری و چوب راش

جعبه های دمنوش تی بگ چوب طبیعی و یا نجاری لوکس باکس ، جعبه هایی حاصل هنر دست نجار بوده که در نهایت دقت و ظرافت با برش هایی خاص طراحی و ساخته شده اند . استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب راش به عنوان یک چوب و یک فرآورده چوبی با دوام ، با ماندگاری و مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی ، مرغوبیت فراوانی داشته  و موجب شده است تا این نوع از جعبه های وارمردار بسیار نفیس و ارزشمند باشند چراکه ضمن به کار رفتن متریال و یراق آلات درجه یک ، مدت زمان زیادی برای طراحی و ساخت آن ها صرف شده است . اما نکته قابل توجه  استفاده از روکشی از روغن گیاهی ، جایگزین مناسب به جای مواد شیمیایی در سطح این نوع از جعبه های وارمردار است که ضمن خاصیت جلادهندگی به چوب با ایجاد یک لایه روکش بر روی سطح چوب ، موجب می شود تا سطح چوب آب گریز بوده و از نفوذ آب و رطوبت به بافت چوب جلوگیری شود. ابعاد مناسب ، ظرافت و دقت در طراحی این باکس های چوبی ، مجهز بودن به محفظه وارمر ، وجود چندین قسمت مجزا برای قرار دادن انواع تنقلات و دمنوش ها و ... همراه با درب هایی از پوشش کریستالی و نشکن با دستگیره هایی چوبی و زیبا به منظور سهولت در استفاده از محتویات داخلی و جلوگیری از نفوذ گرد و خاک به داخل جعبه ، از دیگر مزیت های این جعبه های وارمردار چوب راش و نجاری است و همین ویژگی ها است که باعث می شود بدون هیچ شک و شبهه ای ، خرید خود را انجام دهید . نظیر :

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB403

دارای طراحی منحصر به فرد و خاص، زیبا و دارای محفظه مجهز به وارمر، دارای جنسی از چوب بسیار با کیفیت راش

                                                   

🧐باکس تی بگ وارمردار چوبی لیزری شیک

این نوع از جعبه های دمنوش تی بگ پذیرایی همراه با محفظه گرم نگهدارنده و شمع وارمر به منظور گرم نگه داشتن محتویات داخلی قوری با تعدادی مقسم با درب هایی با پوشش کریستال و نشکن برای قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش و تی بگ و ... به وسیله دستگاه سی ان سی ، یک دستگاه تمام اتوماتیک و خودکار با دقت بالا و با استفاده از متریال چوبی از ام دی اف با کیفیت و با روکش چوبی ، نوعی فرآورده چوبی مستحکم و مقاوم در برابر ضربه در رنگ های مختلف با تنوع بالا طراحی و عرضه می شوند و با توجه به نوع متریال و مدت زمان تولید کمتر ، نسبت به نمونه جعبه های وارمردار چوب طبیعی و راش ، از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. نظیر نمونه جعبه وارمردار دمنوش لیزری زیر :

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

زیبا و متفاوت-دارای محفظه وارمر-مستحکم و با کیفیت- مناسب برای هدیه

🧐6 مدل جعبه پذیرایی وارمردار دمنوش چوبی گرد و مستطیل

جعبه های دمنوش  و تی بگ وارمردار چوبی، نقش مهمی در مصارف آسان و راحت روزانه از انواع دمنوش های گیاهی و تی بگ ها دارند و با نظم و سازمان دادن به وسایل پذیرایی ،نیازبه این باکس ها بیشتر حس می شود . یکی از دغدغه بانوان ، خرید ارزان و با کیفیت یک جعبه دمنوش وارمردار چوبی شیک است به گونه ای که نیازهای آن ها را بتواند برای مدت زمان طولانی بدون هیچ افت کیفیتی بر طرف نماید. این نوع از جعبه های دمنوش پذیرایی ، دارای مدل ها و قیمت های گوناگونی هستند و در دسته بندی انواع جعبه های دمنوش تی بگ پذیرایی و وارمردار به دو صورت نجاری و لیزری طراحی و تولید می شوند.

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی 6 مدل جعبه پذیرایی وارمردار دمنوش تی بگ چوبی گرد و مستطیلی بپردازیم تا شما عزیزان بتوانید بر حسب سلیقه و  بودجه خود ، بهترین جعبه وارمردار پذیرایی دمنوش چوبی را انتخاب و خریداری نمایید.

yesجعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

ابعاد : 8 * 23 * 31

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

یراق آلات : ندارد

رنگ : سفید

yesجعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-0

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای روشن

                                                  

yesجعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-11

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای تیره

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

yesجعبه وارمردار پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB401

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

yesجعبه پذیرایی وارمردار چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB402

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

yesجعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-N

ابعاد : 8 * 23 * 31

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای تیره

برای مشاهده هر کدام از نمونه جعبه های وارمردار چوبی که در قسمت بالا عنوان شد ، کافی است تا بر روی لینک آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی جعبه مورد نظر منتقل شوید و با بررسی کامل و هوشمندانه جعبه دمنوش وارمر مورد نظر ، یک خرید عالی و با کیفیت را تجربه نمایید.

                                                  

🧐قیمت تی بگ چوبی وارمردار

جعبه های دمنوش تی بگ وارمردار چوبی لوکس باکس ، نیاز علاقه مندان به مصرف روزانه انواع دمنوش ها و تی بگ چای کیسه ای و ... همراه با یک فنجان آب گرم را در خانه و یا محیط کار به آسانی بر طرف می کنند. خرید جدید ترین مدل های تی بگ چوبی (ارزان و شیک ) و با کیفیت و با مناسب ترین قیمت ، دغدغه بسیاری از افراد از جمله بانوان خانه دار است که ما در این قسمت می خواهیم شما را با فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس ، به عنوان بورس جعبه های چوبی دمنوش و پذیرایی و جعبه های چوبی در تهران آشنا نماییم که به عنوان تنها و بزرگ ترین تولید کننده انواع باکس های نفیس و فانتزی چوبی و شیشه ای و ... و با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه ، این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده است تا بتوانید یک خرید عالی و مقرون به صرفه را با ما تجربه نمایید. ناگفته نماند که اگر شما عزیزان برای تهیه هدایای سازمانی و تبلیغاتی خود ، جعبه مورد نظر را با تعداد حداقل 70 عدد سفارش دهید ، قیمت جعبه برای شما عزیزان با قیمت عمده و یا قیمت 10% الی 15% برای شما محاسبه می شود.

angel و در پایان ...

از این رو شما می توانید علاوه بر نگهداری خوراکی های مورد نظرتان، انواع دمنوش های گیاهی و ...  آنها را به همراه خرید باکس چوبی پذیرایی وارمردار 4 خونه و چندتایی از فروشگاه آنلاین لوکس باکس برای پذیرایی از میهمانان خود بر روی میز قرار دهید و لذت یک میزبانی شکیل و لوکس را با ما تجربه نمایید.