معرفی جدیدترین مدل های تی بگ چوبی (ارزان و شیک) همراه با خرید + قیمت

                                                  

گنجاندن سفرهای نوروزی در کنار عید دیدنی از اعضای فامیل، خیلی‌ها را مجبور می‌کند دید و بازدید های خود را در محدوده زمانی، فشرده کنند. از آن جایی که دمنوش های گیاهی و چای کیسه ای و تی بگ ها پایه ثابت پذیرایی در مهمانی ها و عید نوروز است و مصرف چای بلافاصله کم ، از آجیل و میوه سرو می شود ، پیشنهاد می شود تا امسال کمی متفاوت باشید و درعین‌حال ، به حفظ سلامتی مهمانان خود کمک کنید و از مهمانان خود به سبکی منحصر به فرد و خاص پذیرایی نمایید . یکی از ایده ها و خلاقیت در پذیرایی با انواع دمنوش ها ، استفاده از جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای کیسه ای لوکس است که ضمن سهولت در میزبانی شما ، با قرار گرفتن انواع دمنوش ها در داخل این باکس ها و باکس تی بگ وارمردارجعبه پذیرایی چوبی وارمردار گرد و مستطیل ، علاوه بر دو چندان شدن زیبایی دکوراسیون داخلی ، به مهمانان شما این امکان داده می شود تا نوشیدنی مورد علاقه خود را به دلخواه خود انتخاب و میل نمایند.

😇در این مقاله شما را با جدید ترین مدل های تی بگ چوبی (ارزان و شیک) همراه با خرید + قیمت آشنا، خواهیم کرد؛ باکس هایی بسیار لوکس و زیبایی ، که علاوه بر کارآیی و نفیس بودن، خاطره‌ای متفاوت را از میزبانی شما در ذهن مهمانان به‌جای می‌گذارد.

  1. جعبه پذیرایی یک باکس لوکس و لاکچری برای انواع تی بگ چای کیسه ای

  2. کاربرد و نحوه استفاده از جعبه تی بگ دمنوش چوبی برای دکوراسیون داخلی

  3. جعبه پذیرایی و تی بگ چای کیسه ای چوبی وارمردار لوکس

  4. جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس

  5. جدید ترین سینی های سرو و پذیرایی چوبی دمنوش تی بگ لوکس

  6. جعبه تی بگ دمنوش چوبی  لوکس ، ارزان و شیک را از کجا بخرم ؟؟؟

  7. لوکس باکس تولید کننده انواع جعبه هدیه تبلیغاتی دمنوش تی بگ چوبی لوکس در تهران

                                                 

🤠جعبه پذیرایی یک باکس لوکس و لاکچری برای انواع تی بگ چای کیسه ای

شاید سال های قبل خیلی از افراد به دنبال خرید ظروف پذیرایی جدید نبودند و اگر یک سرویس پذیرایی داشتند تا سال های سال اگر همان قابل استفاده بود ، دیگر به دنبال خرید نمونه های جدید تر از آن نبودند ، اما امروزه جعبه های پذیرایی به قدری مورد استقبال افراد قرار گرفته اند که ممکن است نمونه ای از این جعبه ها را بر روی میز پذیرایی در منزل و یا محیط کار دوستانتان دیده باشید. جعبه پذیرایی یک باکس کاربردی و زیبا می باشد که با توجه به کارآیی آن ، فضای داخلی آن توسط دیوایدر هایی با ضخامت مناسب به تعدادی محفظه ی مجزا و جداگانه از هم تقسیم شده است و با توجه به طراحی فوق العاده این باکس ها و با وجود برش های هلالی شکل در پارتیشن بندی داخلی ، این امکان به شما داده می شود تا به سهولت و به آسانی از محتویات داخلی جعبه پذیرایی لوکس خود استفاده نمایید و هر آنچه که ملزومات یک نوشیدنی است را در داخل این باکس رومیزی داشته باشید. تنوع بالا در طرح و شکل این باکس ها موجب شده است تا تمامی سلیقه ها پوشش داده شود و به راحتی بتوانید برای میزبانی متفاوت و آسان خود ، یک جعبه پذیرایی لوکس و شکیل را انتخاب نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه به معرفی جدید ترین و لوکس ترین جعبه های دمنوش پذیرایی چوبی لوکس بپردازیم .

🤠کاربرد و نحوه استفاده از جعبه تی بگ دمنوش چوبی برای دکوراسیون داخلی      

اکنون این سوال شاید برایتان پیش آمده است که بهتر است جعبه پذیرایی را در چه محیط و فضایی قرار دهید ، بدین جهت ما می خواهیم در این قسمت به کاربرد جعبه پذیرایی برای تزیین فضای داخلی منزل و یا محیط کار ، شما را آشنا نماییم ، به شرح زیر :

_ شما عزیزان می توانید از جعبه پذیرایی تی بگ دمنوش چوبی برای تزیین میز آشپزخانه ، روی میز جلو مبلی و یا کانتر خود ، در محل کار بهره ببرید ، در این صورت به راحتی می توانید لوازم و هر آنچه که مورد نیاز برای یک نوشیدنی است را داخل این باکس های پذیرایی رومیزی لوکس قرار داده و فضای زیباتری را به منزل و یا محیط کار خود ببخشید .

_ استفاده از باکس پذیرایی تی بگ دمنوش لوکس بر روی میز ناهار خوری

_ تزیین میز کنسول در منزل در کنار یک عدد گلدان و چند شمع

🤠جعبه پذیرایی و تی بگ دمنوش چوبی وارمردار لوکس

جعبه های پذیرایی وارمردار ، سبکی جدید از باکس های پذیرایی رومیزی هستند که با طراحی زیبا و فوق العاده همراه با محفظه گرم نگهدارنده قوری و چای ، محصولی با طراحی زیبا و در عین حال بسیار کاربردی می باشند که ضمن دو چندان نمودن زیبایی میز پذیرایی و میز کار شما و همچنین با داشتن وارمر ، باعث می شود ، دمنوش و چایی شما برای مدت زمان طولانی تری گرم بماند.

طراحی فانتزی باکس های وارمر‌دارچای تی بگ چوبی لوکس ، مناسب برای دم کردن چای و انواع دمنوش‌های گیاهی جهت پذیرایی از چندین نفر طراحی و تولید شده است که با توجه به نوع طراحی این جعبه های پذیرایی می‌توانید با قرار دادن شمع وارمر، نوشیدنی درون قوری را برای چندین ساعت متوالی گرم نگهدارید.

جعبه های تی بگ دمنوش وارمردار با طراحی متفاوت و با جنسی از متریال مختلف در دو نوع نجاری و لیزری این امکان را به شما می دهند تا باکس مورد نظر خود را به راحتی و بر حسب سلیقه خود انتخاب نمایید. نظیر :

جعبه وارمردار دمنوش تی بگ چوب طبیعی لوکس : این مدل از باکس ها با جنسی از چوب طبیعی همراه با یراق آلات فلزی و چوبی و با طراحی فوق العاده داخلی و بیرونی ، جعبه های پذیرایی رومیزی بسیار لوکسی هستند که ضمن استحکام و مقاومت بسیار بالا ، نفیس و شکیل نیز می باشند . مانند

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-N

همراه با محفظه مجهز به شمع وارمر برای گرم نگه داشتن نوشیدنی

 مجهز به محفظه نگهداری تنقلات مخصوص سرو نوشیدنی گرم در کنار وارمر نظیر شکلات ، نبات و ...

جعبه وارمردار تی بگ دمنوش چوبی لیزری لوکس : جعبه هایی با جنسی از ام دی اف با روکش چوب در دو رنگ قهوه ای روشن و تیره ، باکس های بسیار با کیفیت ، مستحکم و همراه با ظرافت و دقت در طراحی بیرونی و ساخته شده توسط دستگاه سی ان سی یک دستگاه تمام مکانیزه هستند ، نظیر

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

زیبا و متفاوت

 دارای محفظه وارمر

 مستحکم و با کیفیت

                                                  

🤠جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس

جعبه های دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس ، مدلی دیگر از انواع باکس های دمنوش پذیرایی هستند که معمولا با جنسی از ام دی اف با روکش چوب و یا چوب طبیعی ، همراه با یراق آلات چوبی و فلزی دارای طراحی فوق العاده ای در داخل و بیرون بوده و این باکس ها به دو صورت تمام چوب و یا همراه با درب شیشه ای ، به صورت چوبی و یا تلفیقی از چوب ، ترمه و چرم مصنوعی طراحی شده اند ، تا پاسخگوی تمامی نیاز ها و سلیقه ها باشند . مانند

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه چوبی لوکس باکس کد LB59

ابعاد : 8 * 25 * 28

وزن : 100 گرم انواع خشکبار و تنقلات ، 40 عدد تی بگ ، 6 عدد کافی میکس و 30 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-N مدل کشو دار

ابعاد : 21 * 22 * 33

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ ، 4 عدد کافی میکس ، 6 عدد هات چاکلت

جنس : چوب

                                                   

🤠جدید ترین سینی های سرو و پذیرایی چوبی دمنوش تی بگ لوکس

سینی های سرو و پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس ، ظروف بسیار شیک و لاکچری هستند که می توان این سینی های سرو و پذیرایی چوبی را فراتر از منزل دانست ، چراکه می توان از این باکس های پذیرایی چوبی در مکان هایی مانند هتل ها ، کافه ها و مراکز تجاری نیز استفاده نمود . جنس این سینی های سرو و پذیرایی از جنس چوب طبیعی راش می باشد ، چوبی که مقاومت و ماندگاری بالایی داشته و دارای بافتی ضخیم و یکنواخت است و سطح این باکس های دمنوشی با روغن گیاهی پوشش داده شده است . خوبی این روغن و چیزی که متمایز می‌کند آن را نسبت به رنگ ‌های غیر طبیعی، عدم تغییرات در نقش‌ های چوب است و با استفاده از روغن های گیاهی ، زیبایی چوب پایدار تر شده و نسبت به رطوبت و آب نیز نفوذ ناپذیر می شود. سینی های سرو و پذیرایی بسیار لاکچری که در عین کیفیت بسیار بالا ، دارای جلوه ای طبیعی و زیبا بوده و از این مدل باکس های دمنوش پذیرایی می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی لوکس و فوق العاده استفاده نمود. مانند نمونه

👈سینی سرو وارمردار پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB401

ابعاد : 4.5 * 33 * 33: 600 الی 1000 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

🤠جعبه تی بگ چوبی  لوکس ، ارزان و شیک را از کجا بخرم ؟؟؟

با توجه به نکاتی که در بالا ذکر شد و با توجه به روی آوردن بسیاری از افراد به مصرف انواع دمنوش های و تی بگ های گیاهی ، خرید یک جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس ، ارزان و و شیک که ضمن  کیفیت عالی و قابل قبول ، قیمت مناسبی نیز داشته باشد ، دغدغه بسیاری از بانوان است که ما در این بخش از مقاله می خواهیم تا شما را با بزرگ ترین تولید کننده انواع جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس در تهران آشنا نماییم تا بتوانید باکس دمنوشی مورد نظر خود را به طور مستقیم از کارخانه و با حذف واسطه ها به صورت حضوری و یا اینترنتی تهیه نمایید . یک مرکزمعتبر و فروشگاه اینترنتی لوکس یاکس ، عرضه کننده انواع جعبه های پذیرایی چوبی که برای مشاهده و خرید ارزان و با کیفیت جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس مورد نظر خود کافی است تا به وب سایت ما مراجعه نمایید و باکس مورد نظر خود را در دسته بندی مورد نظر انتخاب و ثبت سفارش نمایید.

🤠لوکس باکس تولید کننده انواع جعبه هدیه تبلیغاتی دمنوش تی بگ چوبی لوکس در تهران

فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس به عنوان یک مرجع تولید کننده انواع باکس های چوبی سفارشی و ارائه انواع جعبه های پذیرایی تبلیغاتی نفیس و لوکس ، بهترین تجربه خرید را برای شما رقم خواهد زد که شما عزیزان با ثبت سفارشات خود به صورت تک و عمده می توانید جعبه مورد نظر خود را با طیف وسیعی از طرح و شکل و متریال با کیفیت ، درجه یک و مناسب برای تمامی کسب و کار ها و مصارف شخصی تهیه نمایید و اگر تعداد سفارشات شما  حداقل 70 عدد به بالا باشد ، لوکس باکس این امتیاز را برای مشتریان خود قائل شده است تا بتوانند جعبه های دمنوش تی بگ چوبی مورد نیاز خود را همراه با برند و نام تجاری خود با قیمت عمده و با تخفیف 15% تهیه و خرید نمایند .

در پایان ...

ما در این مقاله سعی نمودیم تا با راهنمایی شما با جدید ترین انواع و مدل های جعبه های پذیرایی دمنوش چای کیسه ای چوبی لوکس و جعبه تی بگ پذیرایی وارمردار ارزان قیمت و با کیفیت ، بتوانیم شما را در خرید ارزان و شیک باکس مورد نظر یاری نماییم تا با صرف اندک زمان و هزینه بتوانید یک باکس هدیه دمنوش تی بگ پذیرایی لاکچری و شکیلی را برای میزبانی لوکس و خاص خود از مهمانانتان داشته باشید.