جعبه تی بگ و پذیرایی وارمردار ارزان قیمت و با کیفیت

                                                  

ما ایرانی‌‌ها به نوشیدن نوشیدنی‌های گرم و گوناگون مانند چای در مهمانی ها و مجالس عادت داریم. چه بهتر که از دمنوش های گیاهی خوشمزه برای مهمانی ها استفاده کنیم تا علاوه بر طعم دلنشین آن، از خواص بی‌نظیر آن نیز بهره‌مند شویم. استفاده از انواع دمنوش ها برای مهمانی ، یک روش خلاقانه برای پذیرایی و اهمیت دادن به سلامت خود و دیگران به‌طور همزمان است که با استفاده از جعبه های پذیرایی وارمردار دمنوش تی بگ چای کیسه ای چوبی لوکس ، می توان ضمن نظم و سازمان دادن به انواع دمنوش و تی بگ های موجود در کشوهای کابینت وآشپزخانه و زیباتر کردن دکوراسیون میز پذیرایی ، با دسترسی آسان و سریع به دمنوش های مورد نظر، با سبکی متفاوت و جدید از مهمانان خود در منزل و یا محیط کار پذیرایی نمایید.

winkبا ما همراه شوید تا شما را با دمنوش ها وخواص آن ها همراه با بهترین و جدید ترین انواع جعبه های دمنوش تی بگ وارمردارپذیرایی چوبی لوکس باکس ،آشنا نماییم .

  1. yesدمنوش
  2. yesخواص و فواید دمنوش ها
  3. yesطرز تهیه انواع دمنوش های گیاهی مخصوص لاغری
  4. yesمصرف دمنوش ها به صورت کیسه ای بهتر است یا فله ای ؟؟؟
  5. yesباکس های رومیزی نگهدارنده انواع دمنوش تی بگ چای کیسه ای
  6. yesجعبه دمنوش و پذیرایی + کاربرد
  7. yesانواع جعبه پذیرایی  تی بگ دمنوش چوبی + جعبه دمنوش وارمردار
  8. yesقیمت و خرید انواع جعبه دمنوش وارمردار پذیرایی + فروشگاه لوکس باکس

                                                                                                           

🙃دمنوش

این روزها بازار دمنوش‌های گیاهی داغ داغ است. سال‌‌های زیادی است که این دمنوش‌ها در خانه‌های ما وجود دارند و به گفته‌ی مادربزرگ ‌ها هر کدام دوای دردی است. دمنوش ها از ریختن میوه های خشک، گل ها، ادویه جات یا گیاهان درون آب جوشیده و تهیه می شوند. این بدان معنی است که دمنوش ها می توانند طعم و مزه های متنوعی را به خود اختصاص دهند و جایگزین وسوسه کننده ای برای نوشیدنی های قندی یا آب ایجاد کنند.این نوشیدنی‌های ارگانیک در درمان بسیاری از ناخوشی‌ها به افراد کمک کرده و حتی خیلی‌ها به یک دمنوش خاص تا حد زیادی وابسته ‌اند. این نوشیدنی‌های پرطرفدار جایگزین مناسب و مفیدی برای انسان مدرن و چای و قهوه و نسکافه‌اش هستند و صد البته که در رساندن آب مورد نیاز بدن و به دنبال آن اصلاح سبک غذایی، به افراد کمک می‌کنند.

🙃خواص و فواید دمنوش ها

در حقیقت، دمنوش ها صدها سال به عنوان داروهای طبیعی برای انواع بیماری ها استفاده شده اند. علاوه بر خوشمزه بودن، بعضی از دمنوش ها دارای خواص تقویت کننده سلامتی  نیزهستند. در ادامه به برخی از خواص دارویی دمنوش ها اشاره خواهیم نمود.  

  1. تقویت کننده سیستم ایمنی بدن
  2. بهبود عملکرد سیستم مغزی
  3. کاهش استرس و اضطراب های روزانه
  4. کاهش فشار خون و قند خون
  5. کمک به هضم غذا
  6. آرامش اسپاسم در روده و معده و روده بزرگ
  7. رفع ناراحتی دستگاه گوارش
  8. دارابودن خواص آنتی اکسیدانی و ضدسرطانی ، ضد باکتری و ضد ویروس
  9. و...

                                                   

🙃طرز تهیه انواع دمنوش های گیاهی مخصوص لاغری

برای تهیه نوشیدنی های گیاهی کافی است با استفاده از برگ های خشک ، آن ها را پودر کرده و سپس پودر آن ها را در یک قوری چینی و یا شیشه ای ریخته و به آن آب جوش اضافه  کنید. از طرف دیگر با توجه به عادت های روزانه نامناسب و بد بسیاری از افراد که منجر به چاقی می شود ، بسیاری از افراد به مصرف دمنوش های گیاهی ای روی آورده اند که دارای خواص لاغری باشد. ما در این قسمت به معرفی پر مصرف ترین دمنوش های گیاهی با خواص لاغری می پردازیم ، پس همراهی با مارا از دست ندهید.

🌿دمنوش لاغری چای سبز و زنجیل : یک چربی سوز بسیار قوی که علاوه بر لاغری ،خواص درمانی بسیار زیادی نیز دارد . برای تهیه این دمنوش کافی است مقداری زنجبیل را پودر کرده و همراه با یک قاشق چای سبز در داخل یک لیوان آب جوش ریخته و به مدت 4 دقیقه صبر نمایید و سپس با توجه به طعم تلخ این دمنوش ، می توانید آن را با کمی عسل نوش جان کنید.

🌿دمنوش لاغری گل محمدی : یک دمنوش بسیار معطر که با بهبود عملکرد کلیه و افزایش گردش خون، به لاغری نیز بسیار کمک می کند. برای تهیه این دمنوش باید مقداری دمنوش گل محمدی را همراه با آب در یک قوری ریخته و به مدت 20 دقیقه بر روی شعله قرار دهید تا به جوش آید . حال دمنوش معطر شما آماده است و می توانید نوش جان کنید.

🌿دمنوش لاغری مریم : این دمنوش با خاصیت آرامش اعصاب یکی از موثر ترین دمنوش های لاغری محسوب می شود که برای تهیه این دمنوش باید پودر آن را در مقداری آب جوش ریخته و بگذارید چند دقیقه بماند و با عبور آن از صافی ، می توانید آن را نوش جان نمایید.

🌿دمنوش لاغری دارچین : این دمنوش با تاثیر بر قند خون و کنترل آن ، یکی از بهترین و موثر ترین دمنوش های لاغری بوده و برای تهیه آن می توانید از یک لیوان آب جوش همراه با یک تکه دارچین و یا پودر دارچین همراه با درب استفاده کرده و آن را به مدت 15 دقیقه کنار گذاشته و سپس میل نمایید.  این دمنوش را می‌توانید ۱ یا ۲ بار در روز میل کنید.

🌿دمنوش لاغری ختمی : این دمنوش با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی بسیار قوی ، در کاهش فشار خون ، استرس و اضطراب ، بسیار موثر بوده و برای تهیه این دمنوش ابتدا یک لیوان آب جوش را بر روی شعله قرار دهید و به اندازه یک قاشق چای خوری ختمی در داخل لیوان ریخته و میل کنید.

🌿دمنوش لاغری بابونه و زنجبیل : این دمنوش با داشتن عطر دل انگیز و خواص آنتی اکسیدانی، ضد التهاب بوده و می توانید از آن در بسیاری از غذاها نیز استفاده نمایید. برای تهیه این دمنوش پر خواص می توانید مقادری پودر زنجبیل را داخل آب جوش ریخته و 5 دقیقه صبر نمایید تا دم بکشد ، سپس آماده نوشیدن است .

                                                  

 🤔مصرف دمنوش ها به صورت کیسه ای بهتر است یا فله ای؟؟؟

وقتی که برای تهیه دمنوش های گیاهی به بازار می روید ، با انواع دمنوش ها با تنوع بالا به دو صورت فله ای و باز و یا تی بگ کیسه ای مواجه می شوید . اما بسیاری از افراد با توجه به درگیری های روزانه و کاری شان ، ترجیح می دهند تا با صرف مدت زمان کمتر برای راحتی کارشان به سراغ انواع دمنوش های گیاهی چای کیسه ای و تی بگ  بروند که در این صورت فقط با تهیه یک لیوان آب جوش با کمک جعبه های دمنوش وارمردار، می توانید نوشیدنی گیاهی مورد نیاز خود را تهیه نمایید و از نوشیدن آن لذت ببرید.

🙃باکس های رومیزی نگهدارنده انواع دمنوش تی بگ چای کیسه ای

با توجه به مصرف روزانه و بسیار زیاد دمنوش های گیاهی افراد در سال های اخیر ، وجود یک جعبه با تعدادی تقسیم بندی داخلی که بتوان انواع دمنوش تی بگ را همراه با هر آن چه که ملزومات یک نوشیدنی است مانند نبات و شکلات و ... را داخل آن قرار داد تا ضمن نظم و سازمان دادن به دمنوش های موجود بر روی میز پذیرایی ، آن ها را از هر گونه گرد و غبار محیط حفظ کند و موجب شود تا تازگی و ماندگاری آن ها حفظ و افزایش یابد، حس می شود . در همین راستا جعبه های دمنوش وارمردار چوبی ، با داشتن محفظه گرم نگهدارنده ، این امکان را به شما می دهند تا بتوانید قوری نوشیدنی مورد نظر خود را همراه با تنقلات مختلف بر روی میز پذیرایی با چیدمانی خاص داشته باشید. جعبه های بسیار کاربردی و لوکس که ضمن زیبایی و دو چندان نمودن جلوه میز پذیرایی شما ، بسیار کارآیی داشته و می توان از آن ها برای مصارف مختلف استفاده نمود. نظیر :

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

زیبا و کاربردی - دارای متریال با کیفیت و مجهز به محفظه نگهداری تنقلات مخصوص سرو نوشیدنی گرم در کنار وارمر نظیر شکلات ، نبات و ...

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چرم چوبی لوکس باکس کد LB58

دارای یراق آلات فلزی- دارای طراحی منحصر به فرد و همراه با پوششی از چرم مصنوعی- دارای برش های هلالی شکل جهت سهولت در استفاده از محتویات داخلی جعبه

🙃جعبه دمنوش و پذیرایی + کاربرد

جعبه های پذیرایی ویژه دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، باکس هایی بسیار جذاب و لوکس هستند که با داشتن طراحی سنتی کلاسیک در طرح و ابعاد مختلف با تنوع بالا در طراحی داخلی و بیرونی ، بسیار مخاطب پسند بوده و نظر هر فردی را به خود جذب می کنند. طراحی داخلی جعبه های دمنوش پذیرایی چوبی ، به گونه ای است که به منظور قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش و تی بگ ، کافی میکس و ... دارای برش های هلالی شکل، به منظور سهولت در استفاده از محتویات داخلی جعبه هستند.

کاربرد جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ :

  • استفاده به عنوان ظروف نظم دهنده وسازمان دهی به محتویات روی میز پذیرایی اعم از دمنوش تی بگ و ...
  • استفاده به عنوان جعبه هدیه دمنوش تی بگ چای کیسه ای در هتل ها ، کافی شاپ ها و رستوران ها و ...

- استفاده به عنوان جعبه دمنوش تبلیغاتی چوبی لوکس

مانند :

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB19

ابعاد : 8 * 24 * 34.5

ظرفیت : 300 گرم انواع خشکبار و تنقلات ، 60 عدد تی بگ و 8 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع دمنوش و تی بگ

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB10

ابعاد : 8.7 * 24 * 34

ظرفیت : 300 گرم انواع خشکبار و تنقلات ، 60 عدد تی بگ و 8 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع دمنوش و تی بگ

  1. جعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB109-LM

ابعاد : 10.5 * 24 * 31

ظرفیت : 300 الی 500 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ و 4 عدد کافی میکس و 8 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : ماهگونی

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ ترمه چوبی لوکس باکس کد LBL55

ابعاد : 8 * 18 * 26

ظرفیت : 40 عدد تی بگ و 6 عدد کافی میکس و 16 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

  1. جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ چای پی وی سی (PVC) طرح چوب لوکس باکس کد LB651-B

ابعاد : 5.5 * 18 * 24

وزن : 300 گرم دمنوش فله ای و 24 الی 30 عدد عدد تی بگ

جنس : پی وی سی (PVC)

یراق آلات : فلزی

رنگ : قهوه ای تیره

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB32-01

ابعاد : 5* 27.5 * 27.5

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع دمنوش و تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

                                                  

🙃انواع جعبه پذیرایی  تی بگ دمنوش چوبی + جعبه دمنوش وارمردار

همان طور که گفته شد از جعبه های تی بگ چوبی (ارزان و شیک ) ، برای قرار دادن و نگهداری انواع خوراکی های مختلف و دمنوش ها استفاده می شود که جعبه های دمنوش وارمردار با توجه به طراحی فوق العاده خود همراه با محفظه گرم نگهدارنده نسبت به جعبه های دمنوش پذیرایی کاربردی تر هستند. جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ با توجه به کاربردی که دارند از تنوع بالایی در طرح ، شکل، ابعاد و رنگ برخوردار هستند . در این قسمت از مقاله می خواهیم تا شما را با انواع جعبه دمنوش پذیرایی وارمردار چوبی لوکس باکس ،آشنا نماییم به شرح زیر :

🎁جعبه پذیرایی نجاری وارمردار دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس : این مدل از جعبه های دمنوش تی بگ با استفاده از چوب طبیعی راش ، یک چوب بسیار مستحکم و مقاوم با وزن نسبتا سنگینی در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار همراه با یک محفظه گرم نگهدارنده قوری ، طراحی و تولید می شوند . همچنین این جعبه ها در نهایت به وسیله روغن گیاهی پوشش داده می شوند تا از نفوذ رطوبت و آب جلوگیری شود. مانند :

👈جعبه پذیرایی وارمردار چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB402

ابعاد : 4.5 * 33 * 33

ظرفیت : 600 الی 800 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب راش

یراق آلات : ندارد

رنگ : گردویی روشن

🎁جعبه پذیرایی وارمردار لیزری تی بگ دمنوش چوبی لوکس باکس : جعبه هایی بسیار زیبا و جذاب با تنوع بالا در طرح و رنگ ، که با استفاده از مواد اولیه ام دی اف با روکش چوب به عنوان یک فرآورده چوبی فشرده شده و مستحکم ، در رنگ های مختلف با استفاده از دستگاه سی ان سی ، یک دستگاه تمام اتوماتیک با دقت فراوان طراحی و تولید می شوند. این مدل از جعبه ها با توجه به نوع متریال و مدت زمان تولید ، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و می توانید با هر بودجه ای جعبه پذیرایی دمنوش چوبی مورد نیاز خود را تهیه نمایید. مانند :

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M1

همراه با محفظه مجهز به شمع وارمر برای گرم نگه داشتن نوشیدنی

 مجهز به محفظه نگهداری تنقلات مخصوص سرو نوشیدنی گرم در کنار وارمر نظیر شکلات ، نبات و ...

 زیبا و کاربردی

در ادامه نیز ما به بررسی و معرفی پر فروش ترین و جدید ترین جعبه های وارمرداردمنوش پذیرایی لوکس باکس می پردازیم که برای مشاهده و خرید جعبه وارمردار چوبی مورد نظر می توانید بر روی کد آن کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی  باکس مورد نظر وارد شوید. همراه ما باشید.

                                                  

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-N

همراه با محفظه مجهز به شمع وارمر برای گرم نگه داشتن نوشیدنی

 مجهز به محفظه نگهداری تنقلات مخصوص سرو نوشیدنی گرم در کنار وارمر نظیر شکلات ، نبات و ...

 زیبا و متفاوت

 دارای محفظه وارمر

 مستحکم و با کیفیت

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

ابعاد : 7 * 24 * 32

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای روشن

👈جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB112-01

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 300 الی 400 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : جهت پذیرایی در منزل ، محیط های کاری ، کافی شاپ ها ، هتل ها و ...

👈جعبه وارمردار دمنوش تی بگ کافی میکس لوکس باکس کد LB113-11

ابعاد : 6 * 26 * 26

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : ام دی اف

یراق آلات : ندارد

رنگ : قهوه ای تیره

                                                   

🙃قیمت و خرید انواع جعبه دمنوش وارمردار پذیرایی + فروشگاه لوکس باکس

با توجه به تنوع بالای جعبه های دمنوش پذیرایی در سطح کشور ، و با توجه به این که هر کدام از جعبه های پذیرایی وارمردار با استفاده از مواد اولیه ، یراق آلات و نوع ساختی که دارند ، از قیمت متفاوتی بر خوردار هستند، انتخاب و خرید جعبه تی بگ وارمردار شیک و با کیفیت کار دشواری است. بدین منظور برای خرید جعبه دمنوش وارمردار ارزان و به صرفه لازم است تا در ابتدا به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید ، نظیر فروشگاه آنلاین و اینترنتی لوکس باکس ، با سابقه چندین ساله خود در طراحی و تولید انواع جعبه های نفیس چوبی و فانتزی که با فراهم نمودن خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه برای شما عزیزان ، بهترین جعبه های وارمردار دمنوش تی بگ چای کیسه ای را با کیفیت عالی همراه با قیمت مناسب عرضه نموده است . بنابراین خرید از مجموعه لوکس باکس بسیار ارزان تر و اقتصادی تر از مراکز دیگر بوده و به شما عزیزان پیشنهاد می شود.