معرفی و خرید انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی

                                         

امروزه استفاده از شیوه های تبلیغاتی برای توسعه کسب و کارها و یا قدردانی از مجموعه کاری و کارکنان در مناسبت های مختلف ، به یکی از عوامل غیر قابل چشم پوشی تبدیل شده است . بدین منظور هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از پر کاربرد ترین هدایا ، نقشی پر رنگی را در توسعه نام و برند تجاری شما دارند . در همین راستا صنایع دستی چوبی لوکس و نفیس مانند جعبه پذیرایی تبلیغاتی ، یکی  از بهترین گزینه ها برای هدایای سازمانی و تبلیغاتی است که علاوه بر زیبایی و جذابیت ، از کیفیت و دوام طولانی مدت بر خوردار بوده و نام تجاری شما را به بهترین شکل ممکن تبلیغ و شانس معرفی برند شما را به افراد بیشتری به ارمغان خواهد آورد. یکی از این صنایع دستی چوبی لوکس ، جعبه های پذیرایی لوکس در کاربرد های مختلف است که ضمن القای حس خوب ، کارآیی داشته و می توان برای مصارف مختلف و به مدت زمان زیادی از این باکس های چوبی رومیزی استفاده نمود.

🙂اگر صاحب کسب و کار  و یا مدیر بازاریابی شرکتی هستید و یا به دنبال یک هدیه تبلیغاتی سازمانی مناسبتی لوکس و منحصر به فرد هستید ، حتما باید از معجزه هدایای سازمانی در جذب مخاطب خود آگاه باشید! در این بلاگ می خواهیم تا با پیشنهاد انواع جعبه های پذیرایی چوبی لوکس ، قدرت چند برابری به کسب و کارتان ببخشیم ، بنابراین با ما همراه باشید :

  • هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس (جعبه پذیرایی )

  • انواع و کاربردهای مختلف جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس

  • 5 مدل جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس

  • قیمت باکس هدیه پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس

  • خرید ارزان و با کیفیت هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس

                                         

🧐هدایای تبلیغاتی چوبی لوکس (جعبه پذیرایی )

صنایع دستی چوبی لوکس، یکی از صنایع جذاب و زیبا و در عین حال ظریف و کاربردی است که هرکسی با دیدن آن به هنر و زیبایی آن پی می‌برد. در این میان جعبه های پذیرایی چوبی لوکس ، یکی از انواع صنایع دستی چوبی خاص است که بهترین گزینه کاربردی و متفاوت برای تبلیغ نام تجاری شما و یا هدایای سازمانی و مناسبتی هستند و از ارزش هنری بالایی نیز برخوردارند.

جعبه پذیرایی : یکی از جدیدترین و متنوع ترین هدایای تبلیغاتی است . جعبه پذیرایی باکسی با تقسیم بندی های مختلف و چندگانه جهت قرار دادن خوراکی های مختلف ، تنقلات ، انواع دمنوش ها و خشکبار است که با ظاهری ظریف و زیبا از متریال کاملا طبیعی یعنی چوب ، با ظاهری جذاب و زیبا و هارمونی گرم به عنوان نمادی از طبیعت، یک هدیه ماندگار نزد هدیه گیرنده است که می توان آن را بر روی میز کار ، کنفرلانس و یا میز پذیرایی در منزل قرار داد و برای میزبانی های خود استفاده نمود.

                                         

🧐انواع و کاربردهای مختلف جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس

جعبه های پذیرایی تبلیغاتی انواع و طرح های بسیار متنوعی دارند که می توان از این باکس های رومیزی به منظور خاصی استفاده نمود. جعبه های پذیرایی از لحاظ متریال ، انواع مختلفی دارد که دسته بندی آن ها به شرح زیر می باشد :

جعبه پذیرایی چوبی لوکس : این نوع از باکس های تبلیغاتی دارای جنسی از چوب هستند که به دو صورت لیزری و نجاری طراحی و ساخته می شوند که در ادامه به طور کامل تر به شرح این باکس های رومیزی خواهیم پرداخت :

جعبه پذیرایی چوب طبیعی لوکس : یک نمونه از انواع جعبه های پذیرایی ، باکس پذیرایی تبلیغاتی چوب طبیعی و نجاری لوکس است که معمولا با جنسی از چوب طبیعی روس همراه با یراق آلات فلزی و چوبی درجه یک ، با ظاهری شکیل و در نهایت دقت و ظرافت توسط نجار طراحی و ساخته شده که می توان گفت این باکس های پذیرایی حاصل هنر دست بوده و دارای ارزش هنری بیشتری نسبت به بقیه نمونه جعبه های تبلیغاتی پذیرایی چوبی هستند . باکس های بسیار لوکس و منحصر به فرد با استحکام و مقاومت بالا در مقابل هر گونه ضربه و آسیب  قابلیت استفاده برای هدایای مناسبتی و تبلیغاتی خاص و لوکس را داشته و حتی به عنوان بسته بندی  صادراتی انواع آجیل و خشکبار و یا دمنوش تی بگ  نیز بسیار مناسب هستند و از هر لحاظ قابل رقابت با نمونه های خارجی  و داخلی می باشند نظیر :

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-N مدل کشو دار

یک باکس نمونه چوب طبیعی با ظرفیت بالا جهت قرار دادن انواع دمنوش و تی بگ چای کیسه ای با ظاهری بسیار لوکس و شکیل و طراحی فوق العاده که در عین زیبایی و جذابیت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است .

                                                  

جعبه پذیرایی ام دی اف با روکش چوب لوکس : نمونه دیگر از انواع باکس های پذیرایی که توسط دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی (CNC) ، با مواد اولیه ای از ام دی اف با روکش چوب در رنگ های مختلف به عنوان یک فرآورده چوبی متراکم و فشرده شده ، باکس های بسیار با کیفیت و مستحکم برای مصارف مختلفی هستند که دارای تنوع بالایی در طرح ، شکل و ابعاد می باشند، مانند :

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB046

یک باکس چوبی با جنسی از ام دی اف با روکش چوب ، مستحکم و مقاوم همراه با طرح های چاپی رنگارنگ و زیبا با پارتیشن بندی 8 گانه جهت قرار دادن انواع آجیل و خشکبار به ظرفیت 1200 الی 1500 گرم انواع خشکبار است که برای هدایای مناسبتی نیز یک جعبه هدیه آجیل و خشکبار لوکس ، با کیفیت و مقرون به صرف می باشد.

انواع مختلف جعبه های پذیرایی چوبی لوکس  از لحاظ کارآیی این گونه دسته بندی می‌شوند:

جعبه پذیرایی چوبی دمنوش : یکی از پرطرفدارترین انواع جعبه های تی بگ ، جعبه های چوبی لوکس و زیبا جهت قرار دادن انواع دمنوش تی بگ چای کیسه ای همراه با طراحی فوق العاده داخلی و همراه با برش های هلالی شکل به منظور دسترسی و استفاده آسان تر از محتویات داخلی است که دارای تنوع بسیار زیاد و متناسب با هر سلیقه می باشند.

جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس : دسته ای دیگر از انواع باکس های پذیرایی به منظور قرار دادن انواع آجیل و خشکبار ، شکلات ، تنقلات و ... که با داشتن طراحی داخلی دوبل و پرتابل ( متحرک ) به جهت جلوگیری از مخلوط شدن محتویات داخلی در صورت جابجایی جعبه و یا تغییر تعداد پارتیشن بندی داخلی ، باکس های منحصر به فرد و لوکسی برای بسته بندی چوبی انواع آجیل و خشکبار و یا هدایای مناسبتی و سازمانی می باشند که ضمن زیبایی و ظاهری چشم نواز، کاربردی نیز بوده  و می توان از آن بنا بر نیاز و سلیقه خود استفاده نمود.

🧐5 مدل جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس

یکی از خلاقانه ترین و زیباترین هدایای تبلیغاتی نفیس و لوکس ، انواع جعبه پذیرایی چوبی تبلیغاتی لوکس ، با نام ، برند حک و یا پلاک شده شما است که می تواند در نمایشگاه ها و کنفرانس ها از طرف برند شما به مشتریان و یا برای مناسبت های مختلف مانند عید نوروز ، شب یلدا و ... ارائه شوند. مانند 5 نمونه باکس پذیرایی چوبی تبلیغاتی لوکس زیر در کاربرد های گوناگون :

👈جعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB109-LM

حاصل هنر دست نجار

 دارای یراق آلات فلزی

 مستحکم و طراحی منحصربه فرد

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB321

زیبا و حاصل هنر دست

دارای تقسیم بندی پرتابل ( متحرک و قابل جداشدن )

 دارای جنسی از چوب طبیعی

 ظرفیت بالا جهت قرار ادن انواع آجیل و شکلات

                                        

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB10

دارای یراق آلات فلزی و جنسی از ام دی اف با روکش چوب به رنگ قهوه ای روشن

 مستحکم و زیبا

دارای 2 عدد زیر لیوانی

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چرم چوبی لوکس باکس کد LB045

تلفیق چرم مصنوعی با ام دی اف

 پوشش کریستال شفاف

 دارای یراق آلات فلزی

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار دمنوش تی بگ چای کیسه ای  لوکس باکس کد LB27-11

دارای ابعاد مناسب

 دارای دستگیره های قندانی شکل

 دارای 5 محفظه مجزا جهت انواع تنقلات و دمنوش ها

برای مشاهده نمونه های بیشتر جعبه های پذیرایی چوبی تبلیغاتی لوکس و 10 ایده جدید هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی متفاوت همراه با قیمت می توانید به فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، عرضه کننده انواع جعبه های چوبی لوکس ، مراجعه و با کلیک بر روی نمونه جعبه مورد نظر ، به صفهه اختصاصی آن با توضیحات کامل در مورد آن باکس منتقل شده و جعبه مورد نظر خود را ثبت سفارش نمایید.

                                        

🧐قیمت باکس هدیه پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس

عموما قیمت باکس هدیه پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس ، برای مدیران و شرکت های سفارش دهنده بسیار حائز اهمیت می باشد و توجه آن ها را به خود جلب می کند . موضوع قیمت و تولید هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی چوبی با توجه به کیفیت ، نوع مواد اولیه استفاده شده ، نوع یراق آلات ، نجاری و یا لیزری بودن آن ها ، مدت زمان تولید ، ابعاد ، رنگ بندی آن‌ها، نوع برشی که داده می‌شود و درنهایت چاپ تبلیغات یا طرح و لوگویی که بر روی آن چاپ یا حک می‌شود ، همگی می‌توانند بر قیمت یک جعبه پذیرایی تاثیرگذار باشند و شایان به ذکر است که این قیمت ها تحت تاثیر عوامل مختلف مانند عوامل بالا ، می‌تواند متغیر باشد، اما ما با معرفی تنها کارخانه تولید کننده انواع باکس های چوبی لوکس و نفیس ، با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه این امکان را به شما می دهیم تا بتوانید جعبه هدیه تبلیغاتی سازمانی مورد نظر خود را با قیمت عمده مشروط بر این که تعداد سفارشات شما 70 عدد باشد با تخفیف 10%الی15% تهیه و ثبت سفارش نمایید. برای ثبت سفارشات خود می توانید با مراجعه به وب سایت لوکس باکس  و قسمت به ثبت سفارشات عمده و اختصاصی ، جعبه پذیرایی تبلیغاتی مورد نظر را ثبت سفارش نمایید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و شما را در این مورد راهنمایی نمایند.

🧐خرید ارزان و با کیفیت هدایای تبلیغاتی خاص و لوکس

با توجه به امر تبلیغات و مناسبت های مختلف و دغدغه مجموعه های مختلف برای تهیه هدایای سازمانی تبلیغاتی مناسب و لوکس برای مشتریان و یا کارکنان خود ، خرید یک جعبه پذیرایی چوبی لوکس و نفیس که ضمن کیفیت بالا ، لوکس بودن ، ظاهری شکیل و زیبا ، کاربردی هم باشد و از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هم برخوردار باشد ، دغدغه و نیاز بسیاری از ارگان ها و نهاد ها می باشد که در این بخش از مقاله ما با معرفی تنها تولید کننده انواع باکس های هدیه تبلیغاتی سازمانی و مناسبتی( لوکس باکس ) و خرید این جعبه ها به دو صورت اینترنتی و حضوری می خواهیم تا شما با صرف وقت و هزینه کمتر ، یک هدیه تبلیغاتی لوکس و با کیفیت را با اطمینان خاطر تهیه و از خرید خود لذت ببرید.

yesدر پایان ... 

امیدوار هستیم تا به تهیه و خرید جعبه پذیرایی چوبی از فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، همراه با کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا با نام تجاری و برند خود بتوانید به بهترین شکل ممکن مجموعه کاری خود را معرفی و یک تبلیغات موثر و کارآمد را داشته باشید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مطلب از لوکس باکس همراهی نمودید.