جعبه پذیرایی تبلیغاتی

                                                  

شاید شما هم امروزه با مراجعه به شرکت ها و سازمان ها با جعبه های پذیرایی که بر روی میز پذیرایی قرار دارد ، مواجه شده اید ، جعبه های زیبایی که در نهایت لوکس و زیبایی که دارند ، بسیار کاربردی نیز هستند . داخل جعبه های پذیرایی تبلیغاتی را می توان با انواع چای کیسه ای، نسکافه، تنقلات ، خشکبار و یا هر محصول دیگری پر کرد. هم چنین این هدیه تبلیغاتی مناسب قرار گرفتن روی میز کار، میز کنفرانس و منزل می باشد. باکس های پذیرایی تبلیغاتی می توانند یک برند خاص را در طول شبانه روز برای طیف وسیعی از افراد تبلیغ کنند. جعبه های پذیرایی انواع مختلفی  دارند که در طرح و ابعاد مختلف در دسته بندی های مختلف برای مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می  گیرند.

😇 با ما همراه شوید تا بیشتر با باکس های پذیرایی تبلیغاتی آشنا شوید :

  • جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس

  • چرا جعبه پذیرایی تبلیغاتی ؟

  • انواع جعبه های پذیرایی تبلیغاتی لوکس

  • کاربرد جعبه های پذیرایی تبلیغاتی

  • جعبه پذیرایی یک هدیه تبلیغاتی

  • هدایای تبلیغاتی چقدر بر برندینگ  شما تاثیر دارد؟

  • تولید جعبه های پذیرایی تبلیغاتی در لوکس باکس

  • مهارت بالا در  تولید جعبه پذیرایی تبلیغاتی توسط لوکس باکس

  • امکان حک لوگو و برند شما بر روی جعبه های لوکس باکس

  •                                        

😇  جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس 

باکس های پذیرایی تبلیغاتی که در چند سال اخیر به سبد کالای هدایا اضافه شده همچنان مورد استقبال مدیران ارگان ها و سازمان ها قرارگرفته است . از زمان های قدیم میهمان نوازی یکی از رسومات اصلی ایرانیان بوده و از وسایل مهم در این زمینه جعبه های پذیرایی لوکس است که جهت میزبانی از میهمان و برای پذیرایی هرچه بهتر مورد استفاده قرار می گیرد. این وسیله ی نفیس در طرح های زیبا و اشکال گوناگون حس پذیرایی شایسته و میزبانی هرچه بهتر از میهمانان شما را در محیط کار و منزلتان فراهم می نماید.جعبه پذیرایی‌های تبلیغاتی در سایزها و طرح‌های مختلفی ارائه می‌گردد.جعبه‌های پذیرایی تبلیغاتی لوکس جز هدایای بسیار پرکاربرد هستند که اصلا مخاطب خاص ندارد. از این هدیه می‌توانید برای هدیه به عنوان هدیه به پرسنل، کارشناسان، مدیران در نظر گرفت. همچنین مورد استفاده در نمایشگاه‌ها هدیه‌ای خاص برای مناسبت‌های مختلف از جمله شب یلدا و همچنین نوروز که پیشنهاد می‌شود حتما جعبه را با چای و دمنوش، آجیل، باسلوق و موارد این چنینی به سلیقه خودتان پر کنید.

🤗  چرا جعبه پذیرایی تبلیغاتی ؟

از آن جا که برای ارگان ها ، سازمان ها ، تبلیغات یکی از مهمترین آیتم ها می باشد ، اکثر مدیران تمایل دارند تا برای تبلیغ برند و یا محصولات خود از محصولی استفاده نمایند که ضمن زیبایی و جذابیتی که دارد ،کاربردی بوده و نام و نشان تجاری آن ها بر روی آن حک شده باشد تا مخاطبان را درگیر کرده و نظر آن ها را جلب نماید.

 🤗 انواع جعبه های پذیرایی تبلیغاتی لوکس

جعبه های پذیرایی تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که در دسته بندی های مختلف با کارآیی متنوع نظیر جعبه پذیرایی دمنوش تی بگ ، جعبه پذیرایی آجیل ، خشکبار و ... طراحی و ساخته می شوند که ضمن این که میز پذیرایی شما را در محیط کار و یا منزل زیبا می کنند ، معرف برند و یا محصول شما عزیزان نیز خواهد بود. نام دیگر جعبه پذیرایی تبلیغاتی  جعبه دمنوش تی بگ و یا جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار  نیز می باشد . جعبه های پذیرایی تبلیغاتی  انواع مختلفی دارند  که جنس آن ها از جمله مقوایی، پی وی سی ، جعبه های معمولی، چرمی ، جعبه های چوبی و ... است ،  که پر کاربرد ترین و محبوب ترین آن جعبه های پذیرایی چوبی است که ماندگاری و دوام بالایی نیز دارند. نظیر 

👈جعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB109-LM

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار پی وی سی (PVC) طرح چوب لوکس باکس کد LB652-B

                                                  

🤗 کاربرد جعبه های پذیرایی تبلیغاتی

اگر می خواهید تا تبلیغات شما به سرعت در معرض دید مخاطبان قرار گیرد ، کافی است تا جعبه های پذیرایی تبلیغاتی را خریداری نمایید تا نتیجه آن را به چشم خود ببینید. کاربردهایی که می توانند جعبه های پذیرایی چوبی لوکس  ، داشته باشند عبارتند از :

  1. استفاده در کلیه مهمانی ها و مجالس
  2. کاربرد در محیط های مختلف نظیر کافی شاپ ها و اماکن عمومی
  3. استفاده بر روی میز پذیرایی در محیط های رسمی و اداری

🤗 جعبه پذیرایی یک هدیه تبلیغاتی

امروزه استفاده از شیوه ‌های تبلیغاتی برای توسعه کسب ‌و‌کارها، به یکی از عوامل بسیار مهمی ، تبدیل شده است. در این راستا هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از پرکاربردترین گزینه ‌ها، نقش پر رنگی در توسعه برند و تجارت ایفا می ‌کند. این شیوه تبلیغاتی منحصر به فرد، با ایجاد حسی لوکس و خوب در مخاطب، برند شما را به شکلی هرچه خوشایندتر به مشتریان معرفی خواهد کرد.

                                                  

🤗 هدایای تبلیغاتی چقدر بر برندینگ شما تاثیر دارد؟

بازاریابی در دنیای امروز یک نیاز ضروری برای رشد کسب و کارهای نو ظهور می ‌باشد. اغلب شرکت ‌هایی که به ‌تازگی وارد دنیای تجارت شده‌اند از این نوع تبلیغات استفاده می ‌کنند. شما با برند سازی ، خود را از رقبا جدا و یک هویت مستقل به خود می ‌بخشید. برند شما همان هویت شماست. برندسازی قوانین ساده ‌ای دارد اما این قوانین ساده نمی‌تواند به تنهایی راهگشا باشند. استفاده از هدایای تبلیغاتی دو مزیت مخصوص به خود را دارا می‌باشد: این هدایا هم برای مشتریان جالب بوده و نظر آن ها را جذب می کند و  هم برای شرکت تبلیغ کننده یک کهن مثبت به شمار می رود. تصمیم با شماست که اگر صاحب کسب‌ وکار هستید و فکر می ‌کنید روش‌ها ی برندینگ شما چندان جوابگو نبوده می‌ توانید تأثیر هدایای تبلیغاتی در برندسازی را با جعبه های پذیرایی تبلیغاتی لوکس هم امتحان کنید.

🤗 تولید جعبه های پذیرایی تبلیغاتی در لوکس باکس 

با توجه به استقبال مدیران از هدایای تبلیغاتی لوکس و نفیس برای یک پذیرایی خاص و هدفمند با ایجاد یک دکوری زیبا و شیک ، لوکس باکس بار دیگر اقدام به طراحی و ساخت انواع باکس های پذیرایی تبلیغاتی منحصر به فرد کرده است . از آن جا که امروزه بیشتر افراد به سمت طب سنتی و دمنوش های گیاهی می روند ، انواع جعبه ای پذیرایی را در دسته بندی های مختلف اعم از دمنوش تی بگ ، خشکبار و آجیل تولید کرده است .

🤗 مهارت بالا در تولید جعبه پذیرایی تبلیغاتی توسط لوکس باکس

اما چرا تولید این جعبه های پذیرایی را به لوکس باکس باید سپرد ؟ یکی از فعالیت های لوکس باکس ، در راستای تولید هدایای تبلیغاتی ، تسلط بر خدمات برش لیزر و حکاکی می باشد . استفاده از به روز ترین دستگاه ها برای ساخت و تولید انواع باکس های لوکس و نفیس از دیگر قابلیت های لوکس باکس است که با برخورداری  از قابلیت های زیر ، توانسته است تا رضایت و نظر بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید:

_  تنوع بسیار بالا در طرح های برش و حکاکی

_ امکان استفاده از انواع آرم و  طرح های چاپی برای زیبایی ظاهر جعبه های پذیرایی

_ دقت عمل در ابعاد فضای داخلی و طراحی جعبه

_ کیفیت بسیار بالا همراه با قیمت عالی

                                                  

🤗 امکان حک لوگو و برند شما بر روی جعبه های لوکس باکس

لوگوی شما معرف هویت بصری شماست . داشتن یک لوگوی هوشمندانه  زیبا و تاثیرگذار رمز جاودانه شدن شماست. زمانی که شما عالی ترین خدمات و یا محصولات را ارائه نمایید در صورتی نداشتن یک نماد چشم نواز که گویای هویت شما باشد، از خاطرات پاک خواهید شد . فروشگاه لوکس باکس ، با ایجاد بستری برای تبیلغات شما با قابلیت حک لوگو و برند شما بر روی جعبه های پذیرایی تبلیغاتی لوکس و منحصر به فرد ، این امتیاز را برای شما قائل شده است تا برند شما را در ذهن کاربر ثبت  شود و  پیام شما  سریع تر به کاربر منتقل شود  و هویتی متمایز از دیگران برای شما خلق می‌کند . کافی است تا با خرید از جعبه های پذیرایی تبلیغاتی لوکس باکس  ، خاص بودن را تجربه نمایید.

yesسخن پایانی

مجموعه تولیدی لوکس باکس ارائه کننده تمامی خدمات در زمینه طراحی و ساخت انواع جعبه تبلیغاتی و تولید هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی چوبی مطابق با طرح و ابعاد شما عزیزان با بهره گیری از گروهی مجرب و حرفه ای است که شماعزیزان می توانید تمامی خدمات و نمونه کارهای لوکس باکس را در دسته بندی های مختلف در وب سایت ما مشاهده نمایید و یا در صورت داشتن طرح و ایده ، جعبه تبلیغاتی مورد نظر را سفارشی سازی نمایید تا در خط تولید تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد. امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده مورد پسندتان واقع شده باشد.