10 ایده جدید هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی متفاوت همراه با قیمت و روش تهیه

                                                  

امروزه با توجه به بازار رقابتی میان کسب و کار های مختلف ، تمامی شرکت ها و تجارت ها فارغ از این که کوچک و یا بزرگ باشند ، هدفی مشترکی را دنبال می کنند و آن هدف چیزی نیست جز جذب مشتری و بیشتر دیده شدن و این امر تحقق پیدا نخواهد کرد مگر با تبلیغات و بازاریابی . برای جذب و بقای مشتری ، روش های گوناگونی وجود دارد اما یکی از موثر ترین شیوه ها ، استفاده از هدایای تبلیغاتی لوکس و منحصر به فرد است که در این بین انواع جعبه های پذیرایی چوبی لوکس برای کاربرد های مختلف ، یکی از جدید ترین و  متفاوت ترین هدایای تبلیغاتی هستند که همراه با معرفی برند و نام تجاری شما به بهترین شکل ممکن ، ضمن جنبه زیبایی و دکوری ، کارآیی نیز داشته و قطعا یا این باکس های لوکس و نفیس برای مدت زمان بیشتری در ذهن و خاطر مشتری شما باقی خواهد ماند .

😇در این مطلب ما قصد داریم تا با معرفی و پیشنهاد جدید ترین و لوکس ترین هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی همراه با کیفیت و قیمت عالی ، و مقرون به صرفه ، شما را در امر تبلیغات و بازاریابی به شیوه ای موثر راهنمایی و کمک نماییم ، بنابراین همراهی ما را در این بلاگ از دست ندهید.

  1. هدایای تبلیغاتی (جعبه پذیرایی لوکس )

  2. کاربرد هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی

  3. جدیدترین و متفاوت ترین هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی متفاوت و لوکس

  4. 10 مدل جعبه هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی چوبی شیشه ای مقوایی لوکس

  5. خرید ارزان و اینترنتی انواع جعبه هدیه تبلیغاتی چوبی لوکس 

  6. قیمت هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی لوکس

  7. طراحی و ساخت انواع هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی لوکس و با کیفیت

                                                  

🙃هدایای تبلیغاتی (جعبه پذیرایی لوکس )

هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی معمولا در سمینارها ، نمایشگاه ها و جشنواره ها توسط میزبان به شرکت کنندگان اهدا می شود و از آن جا که هدایای تبلیغاتی ضمن القای حس خوب به شرکت کنندگان ، باعث شناخت بهتر و بیشتر کسب و کارها و برند شرکت و نام تجاری شما در میان رقبا می شود ، یکی از بهترین روش های تبلیغات سازنده ، هدایای تبلیغاتی است که هدایای تبلیغاتی انواع متنوعی با کاربردهای مختلفی دارند که ما با پیشنهاد جدید ترین و منحصر به فرد ترین روش ، یعنی انواع جعبه های پذیرایی تبلیغاتی چوبی شیشه ای مقوایی لوکس همراه با برند و نام تجاری شما به شکل فوق العاده و هوشمندانه ای ، شما را در این امر یاری می کنیم .

🙃کاربرد هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی

برای انتخاب هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی باید به نکات مهمی مانند  نوع هدایای تبلیغاتی با توجه نوع کسب و کار، مناسبت زمانی، فرهنگ و آداب رسوم و موقعیت مکانی و ... توجه نمایید تا هدیه تبلیغاتی سازمانی شما در عین زیبایی و لوکس بودن، کاربردی نیز باشد . از جمله کاربرد هدایای تبلیغاتی عبارت اند از ...

_ معرفی برند و نام تجاری شما

_ جهت تشکر و قدردانی از مشتریان و همکاران

_ به عنوان هدیه در مناسبت های مختلف

_ بازار یابی و تبلیغ موسسات و شرکت ها در میان رقبا

_ ایجاد خاطره ‌ای به یاد ماندنی در ذهن تمام مخاطبین مورد نظر

                                                  

🙃جدیدترین و متفاوت ترین هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی متفاوت و لوکس

عموما کسب و کار ها و مدیران موفق همیشه به دنبال بهترین ، لوکس ترین و منحصر به فرد ترین شیوه برای تبلیغ و معرفی کسب و کار و برند خود هستند تا برای تاثیر گذاری بهتر و بیشتر یک هدیه تبلیغاتی خاص و منحصر به فردی را تهیه نمایند . در همین راستا ما با معرفی انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی و جعبه های پذیرایی چوبی شیشه ای مقوایی لوکس به عنوان جدیدترین هدایای تبلیغاتی،  شما را در جهت بیشتر دیده شدن و یک تبلیغ قدرتمند راهنمایی می کنیم . باکس های پذیرایی رومیزی لوکسی که در طرح و ابعاد مختلف و با متریالی از چوب ، شیشه ، پی وی سی و ... می توان از آن ها برای مصارف گوناگونی مانند جعبه دمنوش تی بگ ، جعبه آجیل و خشکبار و .... استفاده نمود و با توجه به کیفیت در طراحی و ساخت این جعبه های لوکس و نفیس ، می توان نام تجاری شما را برای مدت زمان بیشتری تبلیغ و یادآوری نمود. نظیر:

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB131

ابعاد : 8.5 * 24 * 24

وزن : 1000 گرم

جنس : چوب طبیعی

👈جعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB109-LM

ابعاد : 10.5 * 24 * 31

ظرفیت : 300 الی 500 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ و 4 عدد کافی میکس و 8 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با روکش چوب

                                                  

🙃10 مدل جعبه هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی چوبی شیشه ای مقوایی لوکس

یکی از روش های اثر گذار در زمینه استفاده از هدایای تبلیغاتی ، خلاقیت و ارزشمندی است . با استفاده از ایده ای خلاقانه می توانید پیام خود را سریع تر به مخاطب خود انتقال دهید . بدین جهت ، لوکس باکس با ارائه ایده ای خلاقانه و نوین و مناسب مخاطبان مختلف، با طراحی و ساخت انواع جعبه های پذیرایی چوبی شیشه ای پی وی سی لوکس و با کیفیت برای کاربرد های مختلف سعی نموده است تا شما را در امر تبلیغات و جذب مشتریان بیشتر و ایجاد حس وفاداری در میان کارکنان در یک مجموعه یاری نماید . در این بخش از مقاله می خواهیم تا شما را با پر فروش ترین و لوکس ترین جعبه های پذیرایی لوکس باکس با متریال مختلف آشنا نماییم که برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از نمونه جعبه های زیر می توانید با کلیک بر روی کد آن به صفحه اختصاصی آن منتقل شوید و یک خرید هوشمندانه و دقیقی را داشته باشید. نظیر:

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB046

دارای یراق آلات فلزی

 دارای پوشش کریستال شفاف

 دارای طراحی سنتی - کلاسیک با طرح چاپی رنگارنگ و زیبا

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB110-LM

حاصل هنر دست نجار

دارای یراق آلات فلزی

 مستحکم

👈جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

زیبا و کاربردی

 دارای متریال با کیفیت

 مجهز به محفظه نگهداری تنقلات مخصوص سرو نوشیدنی گرم در کنار وارمر نظیر شکلات ، نبات و ...

👈سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کدLB400

زیبا و دارای 6 محفظه

 با جنسی از چوب راش

 مستحکم و کاربردی

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB25-0

زیبا و لوکس

 دارای 4 عدد زیرلیوانی

 مناسب برای پذیرایی

                                                  

👈جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB320-0

زیبا و دارای ابعاد مناسب

 نقلی و دارای ظرفیت مناسب

👈جعبه دمنوش پذیرایی پی وی سی (PVC) طرح چوب لوکس باکس کد LB650-B

 

زیبا و لوکس

 دارای کارآیی متفاوت

 دارای پارتیشن بندی پرتابل و متحرک

 دارای جنسی از پی وی سی

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-M1 مدل کشو دار

ابعاد : 14 * 21.5 * 30.5

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع تنقلات ، 30 عدد تی بگ ، 6 عدد کافی میکس

جنس : ام دی اف

👈جعبه پذیرایی شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LBL603-G

دارای 3 محفظه مجزا با فضای مناسب

 زیبا و دارای متریال درجه یک

👈سینی سرو پذیرایی دمنوش تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB580

زیبا و متفاوت

 شیک و دارای ظرفیت مناسب

برای مشاهده نمونه جعبه های پذیرایی تبلیغاتی سازمانی لوکس باکس ، می توانید به وب سایت ما ، مراجعه نمایید و سفارش خود را به صورت اینترنتی و آنلاین  ثبت نمایید.

                                                  

🙃خرید ارزان و اینترنتی انواع جعبه هدیه تبلیغاتی چوبی لوکس 

فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، مفتخر است تا با سابقه دیرینه خود در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی نفیس و یا باکس های  شیشه ای مقوایی ، در جهت رفع نیاز مشتریان خود ، با ارائه انواع جعبه های پذیرایی چوبی شیشه ای پی وی سی لوکس و با کیفیت ، رضایت شما عزیزان را جلب نماید . باکس های بسیار با کیفیت ، با جنسی از بهترین و در جه یک ترین مواد اولیه از چوب ، شیشه و پی وی سی همراه با یراق آلات مناسب و طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد و ویژه برای قرار دادن انواع جعبه آجیل و خشکبار ، دمنوش تی بگ ، هدیه ، ساعت و جواهرات و .... همراه با تضمین اصالت کالا ، قیمت گذاری عادلانه و مقرون به صرفه ، ارسال سریع به سراسر کشور با هر تعدا د سفارشی و امکان تولید تیراژبالا در کوتاه ترین زمان ممکن ، این امکان را برای شما فراهم آورده است تا با صرف هزینه و زمان اندک ، بتوانید بهترین و لوکس ترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی مورد نظر و نیاز خود را تهیه نمایید و در کسب و کار خود شاخص باشید.

🙃قیمت جعبه هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی لوکس

اگر سازمان و یا شرکت شما به یک هدیه سازمانی تبلیغاتی لوکس و با کیفیت اما با قیمتی مناسب و اقتصادی نیاز دارد ، می توانید با انتخاب جعبه و باکس های هدیه پذیرایی لوکس باکس از هر دسته بندی مد نظر خود ، یک هدیه تبلیغاتی لوکس و منحصر به فرد را با آرم و لوگوی شرکت خود داشته باشید ، اما شایان به ذکر است که برای استفاده از این مزیت ، باید تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد باشد تا بتوان برند و نام تجاریتان را بر روی باکس ها حک و یا پلاک نمود.  یکی دیگر از مزیت های خرید از تولید کننده انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی (لوکس باکس ) این است که اگر تعدا د سفرشات شما 70 عدد باشد ، قیمت جعبه ها برای شما ، قیمت عمده لحاظ می شود که قیمت عمده هم دارای تخفیف 10% الی 15% می باشد.  برای مشاهده هدیه تبلیغاتی مورد نظرخود می توانید از نمونه های موجود در شوروم فروشگاه لوکس باکس واقع در تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9 ، به صورت حضوری دیدن نمایید و از نزدیک کیفیت و طراحی فوق العاده این باکس ها را همراه با قیمتی ارزان نظاره گر باشید .

                                                  

🙃طراحی و ساخت انواع هدایای تبلیغاتی و نمایشگاهی لوکس و با کیفیت

هدایای تبلیغاتی انواع بسیار مختلفی دارند ، یک هدیه تبلیغاتی نظیر جعبه های پذیرایی چوبی شیشه ای مقوایی لوکس باکس ، می تواند کاملا سفارشی برای برند و نام تجاری شما طراحی و ساخته شود . بهترین روش برای سفارش ساخت تولید جعبه پذیرایی چوبی ارزان  تبلیغاتی مورد نظر این است که اگر تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد است ، به وب سایت  لوکس باکس ، مراجعه نمایید و با مشاهده انواع باکس های هدیه تبلیغاتی لوکس باکس در دسته بندی های مختلف ، آن را سفارش و یا هر گونه تغییری را در طراحی و ساخت آن اعمال نمایید و یا در صورت داشتن طرح و ایده ، از طریق ثبت سفارشات عمده و اختصاصی با کارشناسان فروش ما ارتباط گرفته و اطلاعات لازم را در این زمینه دریافت نمایید.

yesو در پایان ... 

لوکس باکس با هدف جلب رضایت و رفع نیاز شما دوستان و مشتریان عزیز سعی نموده است تا با ارائه گستره ای از جعبه های پذیرایی متنوع و ارزان برای تمام اقشار جامعه ، تجربه لذت بخش یک خرید اینترنتی را تداعی کند. امیدوار هستیم توانسته باشیم تا شما عزیزان را در جهت خرید جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس و با کیفیت اما با قیمت مناسب و ارزان راهنمایی کرده باشیم.