سفارش ساخت و تولید جعبه پذیرایی چوبی ارزان تبلیغاتی

                                                  

با توجه به نزدیک شدن ایام عید نوروز ، افرادی که در زمینه تبلیغاتی شرکت ها و نهاد ها فعالیت دارند  و یا به دنبال ایده تزیین آجیل شب چله یلدا  هستند ، می دانند که ایام مناسبتی مانند نوروز ، یک فرصت بسیار مناسب و استثنایی برای تبلیغات موثر است . به طور مثال در ایام نوروز و با توجه به استفاده اکثر افراد از آجیل و خشکبار ، جعبه های پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس ، یکی از نیاز های اساسی است که این امکان را به شما می دهد تا برای تبلیغات نام تجاری خود هر چه بیشتر و بهتر از این فرصت استفاده نمایید. جعبه های پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس ، یکی از هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد ، متفاوت و کاربردی است که همراه با آرم و لوگوی شرکت شما ، ضمن القای حس ارزشمندی به کارکنان و یا مشتریان ، همیشه جلوی چشم افراد خواهد بود. هدیه ا‌ی کاربردی که در هر لحظه‌ی استفاده می‌تواند یادآور ارزش‌ها و تعهدات برند شما به مشتریان و همکارانتان باشد یا هدیه ای نفیس و کاربردی که جایگاهی ماندگار در ذهن و قلب مخاطب شما به خود ، اختصاص خواهد داد.

😉اگر شما  نیز به دنبال هدایای تبلیغاتی مناسبتی هستید و می خواهید هدیه شما متفاوت ، لوکس و در عین حال کاربردی باشد ،ادامه‌ی متن را مطالعه کنید تا بتوانید در هر یک از مناسبت‌ها بهترین هدایا را برای مخاطبان خود تهیه کنید.

  1. جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیست ؟

  2. کاربرد جعبه پذیرایی چوبی تبلیغاتی لوکس

  3. راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی و جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس

  4. مزایای خرید ارزان جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس

  5. باکس هدیه تبلیغاتی چوبی لوکس را از کجا بخریم ؟؟؟

  6. طراحی و ساخت باکس پذیرایی تبلیغاتی لوکس با برند و نام تجاری شما

                                                  

😊جعبه پذیرایی تبلیغاتی چیست ؟

با توجه به عادت روزانه افراد به استفاده از تنقلات ، آجیل و خشکبار در منزل و یا محیط کار ، وجود یک جعبه پذیرایی لوکس و زیبا برای قرار دادن انواع خوراکی های مختلف می تواند بسیار کاربردی باشد. جعبه پذیرایی چوبی ، یک باکس چوبی با تعدادی محفظه مجزا و جداگانه برای مصارف مختلف با جنسی از چوب و ام دی اف با روکش چوب است که از نظر طرح و شکل بسیار متفاوت و گوناگون هستند . جعبه پذیرایی چوبی با اشکال متنوع و متریال‌های متفاوت در خانه و یا محیط کار،کاربرد فراوانی دارد و امکان یک پذیرایی بهینه و کاملا بهداشتی را برای میزبان به ارمغان می‌آورد.  ست ‌های جعبه‌های پذیرایی را می‌توان در منزل به عنوان یک دکوری ناب و زیبا بر روی میز قرار داد و بر حسب سلیقه شکلات و یا انواع دمنوش ها را داخل آن گذاشت، همچنین از جعبه پذیرایی می توان به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی بسیار مهم و با ارزش نام برد ، زیرا چاپ آرم و یا لوگوی شرکت شما بر روی این جعبه ‌ها به عنوان یک تبلیغ ، طولانی مدت و موثر برای کسب و کار شما خواهد بود.

😊کاربرد جعبه پذیرایی چوبی تبلیغاتی لوکس

با انتخاب یک باکس پذیرایی تبلیغاتی لوکس ، ضمن معرفی برند و نام تجاری خود به بهترین شکل ممکن ، یک هدیه لوکس و کاربردی را به مخاطبان خود ارائه خواهید داد که دارای کاربرد های متنوع و زیادی می باشد به شرح زیر :

  •  زیبایی دکوراسیون خانه و یا دفتر کار با انواع جعبه پذیرایی چوبی
  •  نظم و سازمان دهی به میز پذیرایی و یا میز کار
  •  دسترسی راحت و آسان به خوراکی های مختلف در هنگام پذیرایی از مهمانان
  • استفاده به عنوان جعبه پذیرایی چوبی دمنوش تی بگ و یا باکس پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار
  • باکس رومیزی پذیرایی هدیه چوبی لوکس ، بهترین گزینه برای قرار دادن و پر کردن با انواع تنقلات ، خشکبار و شکلات و ...

                                                  

😊راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی سازمانی و جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس

برای خرید یک هدیه سازمانی تبلیغاتی مانند جعبه پذیرایی چوبی تبلیغاتی لوکس، باید به نکات زیر توجه نمایید تا هدیه مورد نظر شما در عین معرفی برند و نام تجاری شما بسیار کاربردی هم باشد:

  • یک هدیه تبلیغاتی را انتخاب نمایید که معرف برند و نام تجاری شما باشد.
  • در زیبایی و منحصر به فرد بودن هدیه سازمانی خود دقت داشته باشید تا کاربر از آن استفاده کند.
  • هدیه ای تبلیغاتی مناسبی را انتخاب نمایید که به طور روزانه مورد استفاده قرار گیرد مانند جعبه پذیرایی چوبی لوکس
  • هدیه تبلیغاتی شما باید به گونه ای باشد که بتوان از آن برای مصارف مختلف و در موقیعت های مختلف استفاده نمود مانند محل کار و یا منزل
  • توجه داشته باشید که هدیه تبلیغاتی شما باید دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد تا بتواند برند شما را به طور موثر و با بازده بالایی در معرض نمایش قرار داده و تبلیغ نماید.

حال برای انتخاب یک جعبه پذیرایی چوبی به عنوان یک هدیه سازمانی و مناسبتی جدید و لوکس، باید به نکاتی مانند ، جنس و متریال استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه پذیرایی چوبی ، ابعاد ، ظرفیت و حجم ، شکل ظاهری ، کیفیت ، نوع نیاز و تعداد اقلامی که قرار است داخل آن نگهداری شود و در انتها قیمت باید توجه نمایید تا هدیه سازمانی تبلیغاتی شما یک خرید هوشمندانه و مطمئن باشد.

                                                  

😊مزایای خرید ارزان جعبه پذیرایی تبلیغاتی لوکس

خرید یک جعبه پذیرایی چوبی تبلیغاتی لوکس ، با کیفیت و همراه با قیمتی مقرون به صرفه ، راهکاری برای به وجود آوردن یک تاثیرگذاری بر مخاطبان یا کارمندان است تا بتوان با قدردانی از زحمات آنها، به ارتباط موثر با مجموعه و یا مشتریان  ثبات و صمیمیت بخشید.از دیگر مزیت های خرید ارزان جعبه پذیرایی چوبی لوکس می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. ثبت نام تجاری شما در ذهن مخاطب
  2. القای حس ارزشمندی به کارکنان و مشتریان
  3. بهترین روش تبلیغاتی در بین کسب و کارهای رقابتی
  4. هدیه ای خلاقانه، نو و جذاب و در عین حال کارآمد
  5. داشتن تاثیری دارز مدت و طولانی برای کسب و کار شما
  6. کارآمد بودن جعبه های پذیرایی و استفاده از آن ها برای مصارف مختلف

                                                   

😊باکس هدیه تبلیغاتی چوبی لوکس را از کجا بخریم ؟؟؟

برای خرید هدیه سازمانی تبلیغاتی مورد نظر خود باید به این نکته توجه داشته باشید که هدیه شما  شبیه یک هدیه معمولی نیست و شما باید بین هدف و ارزش کاری برند خود با هدیه تبلیغاتی مورد نظر ، اشتراکی را ایجاد نمایید. از طرفی باید هدیه خود را از یک مجموعه معتبری تهیه نمایید تا از خرید خود مطمئن و آسوده خاطر باشید . در همین راستا شرکت تولیدی لوکس باکس که تخصص آن طراحی و تولید انواع جعبه هدیه پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس است ، قطعا گزینه بسیار مناسبی برای سفارش هدایای شما است . لوکس باکس تنها کارخانه تولید انواع باکس های چوبی درکشور است که با عرضه و ارائه متنوع ترین ، به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات در زمینه هدایای تبلیغاتی با بهره مندی از تیم هنرمند و حرفه ای خود و همراهی شما در تمام مراحل انتخاب و سفارش هدیه تبلیغاتی نسبت به سایر رقبا برتری داشته و به شما کمک خواهد نمود تا بهترین و هدفمند ترین هدیه تبلیغاتی لوکس و با کیفیت را برای بازاریابی و یا قدردانی از مجموعه کاری خود داشته باشید . مانند نمونه جعبه های پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس باکس :

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB131

زیبا و حاصل هنر دست

 دارای جنسی از چوب طبیعی

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB110-LM

حاصل هنر دست

 دارای یراق آلات فلزی

                                                  

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-M1 مدل کشو دار

دارای یراق آلات فلزی

 طراحی منحصر به فرد با گره چینی

 مستحکم و با ابعاد و ظرفیت مناسب

👈جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB120-B

شکیل و منحصر به فرد با جنسی از چوب

 دارای درب شیشه ای

 دارای دستگیره

😊طراحی و ساخت باکس پذیرایی تبلیغاتی لوکس با برند و نام تجاری شما

آیا شما نیز به دنبال ایده جدید هدیه تبلیغاتی و نمایشگاهی متفاوت و یا یک هدیه تبلیغاتی مقرون به صرفه و منحصر به فرد در راستای معرفی محصولات و یا خدمات جدید شرکت خود هستید؟ آیا به دنبال یک هدیه تبلیغاتی لوکس ، با کیفیت و کارآمد همراه با برند و نام تجاری خود هستید ؟؟؟ پیشنهاد ما به شما عزیزان هدایای تبلیغاتی و جعبه های پذیرایی تبلیغاتی چوبی فروشگاه اینترنتی لوکس باکس است. لوکس باکس با در دست داشتن بازار داخلی و دارابودن موجودی کافی از باکس و جعبه های خود یه صورت دپو شده ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است . شایان به ذکر است که شما عزیزان برای تهیه هدیه سازمانی تبلیغاتی مورد نظر خود می توانید جعبه هدیه تبلیغاتی لوکس خود را از میان نمونه جعبه های پذیرایی چوبی لوکس باکس همراه با برند و نام تجاری خود انتخاب نمایید و یا در صورت داشتن طرح و ایده ، می توانید جعبه هدیه تبلیغاتی چوبی مورد نظر خود را با هر نوع متریال ، ابعاد ، رنگ و تعداد بالا ... سفارشی سازی نمایید تا سفارش شما در خط تولید کارخانه لوکس باکس قرار گیرد و در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ساخته و آماده شود ، اما این امکان زمانی برای شما میسر است که تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد به بالا باشد. برای طراحی و ساخت جعبه پذیرایی چوبی لوکس مورد نظر خود می توانید به قسمت ثبت سفارشات عمده و اختصاصی لوکس باکس ، مراجعه نمایید تا تیم پشتیبان لوکس باکس در کوتاه ترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و شما را در این مورد راهنمایی نمایند.

yesو در پایان ... 

امیدوار هستیم با ارائه مطالب مفید در زمینه معرفی مرکز و بورس طراحی و تولید انواع جعبه پذیرایی تبلبغاتی چوبی سفارشی و خرید عمده جعبه های چوبی و فروشگاه آنلاین لوکس باکس توانسته باشیم شما را در جهت یک خرید عالی هدیه تبلیغاتی سازمانی ، با کیفیت و اقتصادی در تیراژ بالا راهنمایی کرده باشیم .