انواع تزیین آجیل شب چله یلدا  با جعبه های چوبی لوکس باکس

                                                  

با نزدیک شدن به شب یلدا و چله همه ی ما به دنبال هرچه با شکوه تربرگزار شدن جشن شب یلدا هستیم ، به خصوص که اگر بخواهیم برای تاره عروسی چله ای ببریم ، در این صورت به دنبال بهترین دیزاین و تزیینات برای هدیه شب یلدا هستیم . اگرچه در گذشته شب یلدا به صورت ساده تر برگزار می شد ولی امروزه همه ی ما سعی می کنیم تا این شب سرد زمستانی را به شکل ویژه تر در کنار عزیزان خود به صبح برسانیم . از این رو از چندین روز قبل ، بسیاری از ما به دنبال تهیه وسایل مورد نیاز برای این شب هستیم و از آن جا که آجیل و خشکبار نیز جزء جدانشدنی و مهم برگزاری این مراسم اصیل پارسی است ، به دنبال راهکار و ایده ای جذاب ، جدید و لوکس، برای تزیینات آجیل و تنقلات هستیم تا یک میزبانی متفاوت و منحصر به فرد را از عزیزان خود داشته باشیم  و یا هدیه ای  فراموش نشدنی و مرتبط با این شب را به عزیزان خود تقدیم کنیم . 

🤠خوب ما در این بلاگ قصد داریم تا شما را با انواع تزیین آجیل شب چله با جعبه های چوبی لوکس باکس، آشنا نماییم ، پس با ما همراه شوید :

  1. همه چیز در مورد آجیل شب چله

  2. • تفاوت آجیل  فله با آجیل بسته بندی و قیمت آن

  3. عادت مرم ایران برای تزیینات مرتبط با شب چله  

  4. روش های تزئین آجیل شب یلدا

  5. ایده‌های تزیین آجیل شب یلدا عروس

  6. جدید ترین ایده هایی برای تزیین آجیل یلدا که باید بیینید ؟!

  7. •تزیین سفره های یلدایی با باکس های کادویی آجیل و خشکبار چوبی و شیشه ای لوکس باکس  به سبکی خاص و متفاوت 

🧐همه چیز در مورد آجیل شب چله

همه ی ما می دانیم که آجیل و خشکبار از تنقلات اصلی در این شب طولانی است . آجیل‌های شب یلدا آجیل‌های مناسبتی زمستان را تشکیل می‌دهند چراکه این آجیل‌ها که ترکیبی از چند دانه و مغز هستند، به آجیل‌های شیرین نیز معروف می‌باشند و به دلیل این که در آجیل شب یلدا نیز از میوه های خشک نظیر برگه زرد آلو ، انجیرخشک، برگه قیسی و ... استفاده می شود ، آجیل شیرین گفته می شود. در واقع آجیل شب یلدا ترکیبی از مغز ها و خشکه بار ها می باشد .

مثلا ترکیب سبد آجیل یلدای هفت مغز که شامل پسته، مغز گردو، بادام هندی بوداده، مغز بادام درختی بوداده بی نمک، مغز فندق بوداده، انجیر خشک پرک، توت خشک، کشمش سبز، باسلوق، برگه و قیصی است از این قرار می‌باشد و هر کدام از آن ها دارای خواصی مفید برای بدن هستند ، بدین صورت که پسته به سلامتی قلب ، گردو سرشار از امگا 3، بادام هندی برای مبارزه با بیماری های قلبی ، فندوق برای بهبود سلامت قلب ، توت غنی از آهن  است که علاوه بر خواص فوق العاده ای که دارند ، با دیزاین و تزیین آن ها در ظروف و باکس های لوکس ،ویژه و زیبا می توان زیبایی سفره و میز های یلدایی را دو چندان نمود.

🧐تفاوت آجیل  فله با آجیل بسته بندی و قیمت آن

آجیل بسته بندی، در مراکز تهیه و تولید آجیل متناسب با وزن و حجم های گوناگون بسته بندی شده و به صورت یک پکیج کاملا بهداشتی در اختیار مشتریان قرار می گیرند و از کیفیت و فیمت بالاتری نیز برخوردار است . در حالی که آجیل فله در هنگام خرید متناسب با میزان درخواست مشتری از آجیل فروشی ها که اصطلاحا باز نیز نام دارد و در یک بسته پاکتی تحویل داده می شود ، از لحاظ کیفیت و قیمت ممکن است ، قیمت کمتری نسبت به انواع بسته بندی داشته باشدکه علت آن کیفیت کم آن و ترکیب آجیل نامرغوب با ترکیب اصلی است ، می باشد  . بدین ترتیب، قیمت اجیل فله ای تا حدی مناسب تر از آجیل بسته بندی خواهد بود اما کیفیت آن به دلیل وجود آجیل نا مرغوب مخلوط شده در آن، بسیار کمتر است.

                                                  

🧐عادت مرم ایران برای تزیینات مرتبط با شب چله

شب یلدا و چله ، شبی سراسرذوق و شوق و خوشحالی برای ایرانیان است. به دلیل این که بسیاری از خانواده ها از روزها قبل از فرارسیدن شب یلدا درحال تدارک و آماده شدن برای چیدمان و تزیینات سفره یلدا برای پذیرایی از مهمانان خود هستند و به دنبال شیک ترین و جدیدترین ایده ها برای میوه آرایی و آجیل و خشکبار شب یلدا و دیگر انواع تزیینات می باشند. از خرید آجیل ، شیرینی ، تنقلات  مختلف گرفته تا پختن غذاهای اصیل نظیر سبزی پلو با ماهی ،کوکو سبزی ، انواع آش و ... که درست کردن کدو حلوایی ، خوردن هندوانه ، درست کردن دسر های مختلف که هر کدام نماد یک باور قدیمی هستند تا به امروز جزعادت مردم ما بوده است . البته حافظ خوانی ، شعر خوانی ، آتش روشن کردن  و ... از دیگر رسوم  قدیمی در این شب طولانی و زمستانی است . در بسیاری از خانواده های ایرانی برای عروس هایی که در دوران نامزدی هستند ، رسم است که شب چله ای می برند که البته این سنت دیرینه در هر شهری با آیین خاص خود برگزار می شود که در ادامه به چند نمونه از این عادت و سنت های دیرینه اشاره خواهیم نمود. به طور مثال :

در اذربایجان شرقی و غربی رسم است که خوانچه های تزیین شده پرزرق و برق را همراه با سینی های زیبا از هندوانه و انار و ... را با شال های قرمز رنگی را به خانه تازه عروس خود می برند . شب یلدا در کهگیلویه و بویر احمدبدین صورت است که آنها برای این که زمستان پر بارش و برفی داشته باشند آش های محلی مانند دووا و شیر برنج را میپزند.آش دووا را در ظرفهای بزرگی که برای جمعیت زیادی برسد ،می پزند که یک نوع آش دوغ است ودر بسیاری از شهر های دیگر نیز جزءآداب و سنت های آن ها است .

🧐روش های تزئین آجیل شب یلدا

تزیین آجیل شب یلدا و عید نوروز به خصوص تزیین آجیل شب یلدا برای نوعروس ها و یا به عنوان جعبه پذیرایی تبلیغاتی بسیار مرسوم شده است. اما ما در ادامه می خواهیم بدانیم که تزیین آجیل یلدا در گذشته و امروزه به چه صورت بوده است ؟! ؟  در واقع در گذشته آجیل شب یلدا رنگارنگ نبود ، و بیشتر شامل نخود چی، بادام ، پسته ، فندق و گردو بود و در بعضی مواقع همراه با میوه های خشک شده مثل انجیر خشک ، بلگه خشک زرد آلو ، کشمش ، توت خشک و خرما بود .اما  امروزه انواع تخمه ها مثل تخمه ژاپنی ، تخمه کدو ، تخمه آفتابگران ، تخمه هندوانه و بادام زمینی و بادام هندی هم به آجیل اضافه شده و بسیاری از افراد  از انواع میوه و خوراکی های جدید که مهمان جدید سفره شب یلدا و عید نوروز شده ، استفاده می کنند. ما در این مقاله قصد داریم تا چندین راهکار تزیین آجیل یلدا را به شما معرفی کنیم ، پس با ما هراه شوید :

اگر به دنبال روشی کم هزینه برای تزیین آجیل هستید ، یکی از ساده ترین روش ها تزیین آجیل  استفاده از تکه های مقوا یا طلق است که می توان هر قسمت را با مغز و دانه ای رنگی از خشکبار ها پر کرد ، بدین صورت طرحی رنگی و زیبا از آجیل و خشکبار ها را خواهید داشت .

روش دیگر استفاده از ظروف شیشه ای است که حتما باید دارای عمق باشند . در این روش شما باید با توجه به سلیقه ای که دارید انواع آجیل را در رنگ های مختلف درون ظرف ریخته و طرحی زیبا را ایجاد نمایید.

روش دیگر استفاده از ظروف بلوری دارای تقسیم بندی است که در این روش کافی است تا در هر قسمت یک دانه و مغز را بریزید تا در انتها یک ترکیب رنگی فوق العاده از آجیل را داشته باشید .

می توان گفت که روش های بسیاری برای تزیین آجیل و خشکبار ها وجود دارد که شما عزیزان با توجه به سبک سلیقه خود باید با به کاربردن خلاقیت و ذوق هنری می توانید آجیل یلدایی خود را تریین نمایید که در ادامه به جدیدیترین و لوکس ترین روش تزیین آجیل  اشاره خواهیم کرد. 

                                                  

🧐ایده‌های تزیین آجیل شب یلدا عروس

در شهر های مختلف در شب یلدا رسم است که خانواده داماد برای عروس خود در شب یلدا هدیه می برند. معمولا این هدایا همراه با آجیل و خشکبار ها است که به شیوه ای زیبا برای شب یلدا تزیین شده اند. هر چند که امروزه در گل فروشی ها و آجیل فروشی ها می توانید به صورت آماده آن ها را خریداری کنید ، اما تزیین آجیل برای تازه عروس ها به شیوه ای جدید و خلاقانه هم لطف خود را دارد و هم مقرون به صرفه تر نیز خواهد بود . لازم است تا برای تزیین آجیل یلدایی عروس آجیل ها  و مغز ها را به طوری طراحی نمایید تا در کنار هم جلوه ای خاص داشته باشد و ضمن جنیه تزیینی ، قابل استفاده نیز باشد. 

چند روش تزیین آجیل یلدا عروس عبارت اند از:

-کنار هم قرار دادن مغز ها ،تخمه های آفتابگردان به شکل گل می توانید طرح بسیار زیبایی را به وجود بیاورید.لازم است تا با قرار دادن خلاقانه آن ها با یک ترکیب بندی زیبا ، یک آجیل آرایی زیبا داشته باشید.

- استفاده از یک سبد گل با استفاده از چسباندی مغز دانه ها به یکدیگر و به صورت غنچه با استفاده از یک سیم به صورت یک شاخه گل و تزیین آن با پوشال های رنگی و برگ های بزرگ در داخل سبد ، جلوه ای زیبا از آجیل را به نمایش می گذارد .

- از دیگر روش های تزیین آجیل و خشکبار یلدا ، قرار دادن مغز و دانه ها ی خشکبار درون یک سینی یا ظرف به اشکال مختلف است. شما می توانید با استفاده از نحوه چیدمان آجیل درون ظرف، اقدام به ایجاد شکل های مختلف کنید.

- از دیگر روش های جدید آجیل آرایی شب یلدا ، استفاده از باکس وجعبه های چوبی وشیشه ای لوکس می باشد که با توجه به طرح های مختلف ، پارتیشن بندی متفاوت در اشکال هندسی مختلف و استحکامی که دارند ، روشی عالی و بسیار مناسب نسبت به بقیه روش ها می باشد. نظیر 

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB27-11

👈جعبه کادو آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB027

 

                                                  

🧐جدید ترین ایده هایی برای تزیین آجیل یلدا که باید بیینید؟!

خانم های خوش سلیقه معمولا با توجه به ذوق و سلیقه شخصی خود آجیل و خشکبار ها را در شب یلدا و چله به روش های متنوع و متفاوتی تزیین می کنند . استفاده از مقوا ، ظروف و تنگ های شیشه ای ، تور ، ربان ، ظرف های کریستالی ، سبد و ... از روش هایی است که برای تزیین آجیل یلدا به کار می برند اما برند لوکس باکس،  به عنوان یک مجموعه تولید کننده انواع باکس های چوبی و شیشه ای نفیس و صادراتی در دسته بندی های مختلف می خواهد راهکار و پیشنهادی تازه و جدید را صرفا جهت تزیین آجیل و خشکبار در اختیار شما بزرگواران قرار دهد. روشی نوین و جدید برای تزیین آجیل و خشکبار و تنقلات با جعبه های فانتزی لوکس و با کیفیت که شاید شما هم در آجیل فروشی ها نمونه ای از این باکس ها را مشاهده کرده باشید . در ادامه ما نمونه ای از تزیینات آجیل و خشکبار را در جعبه های کادویی آجیل و خشکبار طرح یلدا لوکس باکس را نشان خواهیم داد ، روشی بسیار آسان و مدرن که قابلیت استفاده های مختلف را برای آجیل و خشکبار و حتی هدیه آجیل شب یلدایی برای تازه عروس ها را دارند.

🧐تزیین سفره های یلدایی با باکس های کادویی آجیل و خشکبار چوبی و شیشه ای لوکس باکس به سبکی خاص و متفاوت

جعبه های پذیرایی آجیل و خشکبار و جعبه پذیرایی تبلیغاتی چوبی لوکس باکس، که به تازگی توانسته اند تا نظر بسیاری از افراد را به خود جلب نمایند ، سبکی جدید از تزیین انواع آجیل و خشکبار هستند که دارای جنسی از چوب طبیعی ، ام دی اف با روکش و یا پوشش رنگی و شیشه سه میلی متر همراه با پروفیل برنجی در طرح های سنتی _ کلاسیک و در ابعاد و حجم های مختلف هستند که با توجه به متریالی که دارند در مقابل ضربه و آسیب بسیار مستحکم و مقاوم بوده و با طراحی فوق العاده و منحصر به فرد داخلی ، این قابلیت را دارند تا در مسافت های طولانی بدون هیچ جابجایی و مخلوط شدن محتویات داخلی  ، مورد استفاده قرار گیرند که این ویژگی ناشی از وجود پارتیشن بندی های چندگانه مجزا و دوبل است که مخصوص قرار دادن و نگهداری انواع آجیل و خشکبار است ، البته شایان به ذکر است که این تقسیم بندی ها در برخی از باکس هاس آجیل شب یلدا لوکس باکس ، پرتابل ( متحرک ) و قابل برداشتن است و همین ویژگی این امکان را به شما می دهد تا آجیل خود را با توجه به سلیقه  و نیازی که دارید با برداشتن دیوایدر داخلی جعبه بدون این که جای خط برش آن باقی بماند ، با چیدمانی زیبا در آن تزیین نمایید. مانند نمونه جعبه آجیل پرتابل 

👈جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB136

لوکس باکس با توجه به اهمیتی که برای مشتریان خود قائل است سعی نمونه با طراحی و ساخت انواع باکس آجیل و خشکبار در طرح و ابعاد مختلف با استفاده از بهترین و متنوع ترین متریال ، رضایت شما عزیزان را جلب نماید ، به همین جهت باکس های شیشه ای که در واقع سبکی جدید از باکس های پذیرایی هستند ، دارای جنسی از شیشه سه میلی متر همراه با پروفیل برنجی آبکاری شده و رنگ ثابت هستند که با داشتن پارتیشن بندی های مختلف در اشکال هندسی متفاوت ، گزینه بسیار خوبی برای هدیه آجیل شب یلدا برای عروس و یا پذیرایی از مهمانان در این شب زیبا و طولانی هستند. روشی جدید و زیبا که با قابیلت استحکام ، دوام و ماندگاری بالا پیشنهاد بسیار خوبی برای بسته بندی صادراتی ولوکس آجیل و خشکبار هستند و شما عزیزان برای خرید اینترنتی باکس آجیل و خشکبار یلدایی فروشگاه  لوکس باکس و مورد نظر خود می توانید با مراجعه به وب سایت ما ، سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان جعبه ای با کیفیت و ارزان را برای پذیرایی لوکس و متفاوت از مهمانان و یا هدیه به عزیزان خود داشته باشید.

                                                  

yesو سخن پایانی ... 

با توجه به این که ارگان ها و سازمان های گوناگون در ایام مختلف مانندایام عید نوروز ، شب یلدا و ... به دنبال راهکاری و روشی مانا جهت تبلیغات برند و نام تجاری خود هستند ، یک هدیه تبلیغاتی ارزان و لوکس راهکاری مناسب است که در همین راستا ما با پیشنهاد سفارش ساخت و تولید جعبه پذیرایی چوبی ارزان تبلیغاتی سعی نموده ایم تا شما همراهان را در این جهت یاری نماییم. شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد هدایای تبلیغاتی می توانید بر روی لینک آبی این مقاله کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید. سپاس گزار هستیم از این که ما را در این مطلب همراهی نمودید.