جعبه پذیرایی شیک از کجا بخرم ؟؟؟

آیا به دنبال خرید ارزان و با کیفیت یک جعبه پذیرایی کاربردی و در عین حال زیبا و جذاب برای مهمانی ها و دورهمی های خود در محیط منزل و یا کار هستید ، اما نمی دانید با توجه به تنوع بالای این جعبه ها در بازار از کجا باید ، باکس پذیرایی رومیزی خود را تهیه نمایید!

                                                 

😎کافی است ما را در این مقاله تا انتها همراهی نمایید تا شما را با انواع جعبه های پذیرایی و فروشگاه معتبر و آنلاین انوع جعبه های پذیرایی شیک و ارزان آشنا نماییم .

yesبرخی از کاربرد های جعبه های پذیرایی چوبی شیشه ای شیک

yesقیمت خرید جعبه پذیرایی شیک و مقایسه 10 مدل لوکس و ارزان 2022

yesسوالات متداول در مورد باکس پذیرایی رومیزی لوکس و ارزان

yesقیمت جعبه پذیرایی چوبی شیشه ای شیک

yesخرید جعبه پذیرایی چوبی لوکس باکس

yesارتباط با فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

                                                   

😊برخی از کاربرد های جعبه های پذیرایی چوبی شیشه ای شیک

جعبه های پذیرایی ، باکس هایی با جنسی از چوب طبیعی ، ام دی اف ، شیشه و پی وی سی (نوعی ورقه فلزی ) و همراه با تعدادی محفظه و قسمت های مجزا هستند که فضای داخلی آن بنا بر نوع جعبه پذیرایی و کاربرد آن به وسیله دیوایدرهایی با ضخامت مناسب به فضاهایی جداگانه با طراحی وبژه تقسیم شده است که محفظه های جداگانه موجود در جعبه های پذیرایی به افراد این امکان را می دهد که مواد و تنقلات مورد نظر اعم از شکلات، چای کیسه ای و دیگر نوشیدنی های مختلف را در این محفظه های زیبا قرار دهند و به بهترین شکل ممکن از آن ها نگهداری کنند. برخی دیگر از کاربردهای جعبه پذیرایی رومیزی لوکس باکس عبارت اند از :

  • - استفاده به عنوان ظروف سرو و پذیرایی، ست جعبه دمنوش تی بگ ، جعبه چوبی آجیل و خشکبار و ... در محیط منزل و یا محیط کار
  • - استفاده از جعبه های پذیرایی چوبی در کافه ، رستوران و هتل ها
  • - استفاده به عنوان نظم و سازمان دهنده میز پذیرایی و کشوهای کابینت
  • - استفاده به عنوان جعبه هدیه چوبی دمنوش تی بگ یا باکس آجیل کادویی در مناسبت های مختلف
  • - استفاده به عنوان جعبه هدیه تبلیغاتی ارزان و شیک

                                                                         

😊قیمت خرید جعبه پذیرایی شیک و مقایسه 10 مدل لوکس و ارزان 2022

لوکس باکس به عنوان به روز ترین و مجهز ترین تولید کننده انواع جعبه های چوبی شیشه ای لوکس و با کیفیت در کشور، سعی نموده است تا با عرضه و ارائه انواع باکس و جعبه پذیرایی چوبی با تنوع بالا در نوع متریال ، شکل ظاهری و رنگ ، ابعاد و طراحی داخلی و کاربرد ، تمامی سلیقه ها را پوشش دهد . در ادامه به طور کامل تر به بررسی و مقایسه انواع جعبه های پذیرایی شیک و ارزان لوکس باکس می پردازیم ، با ما همراه باشید:

angelجعبه های پذیرایی نجاری نفیس لوکس باکس :

جعبه های پذیرایی نجاری لوکس باکس ، از جمله باکس های نفیس و ارزشمندی هستند که حاصل هنر دست نجار بوده و مدت زمان زیادی جهت طراحی و ساخت آن ها صرف شده است . جعبه های پذیرایی نجاری لوکس باکس ، با استفاده از درجه یک ترین مواد اولیه از چوب طبیعی ، چوب راش و یا ام دی اف با روکش چوب همراه با یراق آلات با کیفیت (قفل و لولا ) تولید می شوند. به طوری که طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد جعبه های چوبی نجاری ، دقت و ظرافت به کار رفته در طراحی بیرونی ، ابزار خورده شدن قسمت بیرونی جعبه های لوکس باکس موجب شده است تا قیمت این مدل از جعبه های پذیرایی نسبت به نمونه جعبه های لیزری بیشتر باشد و از آن جا که این جعبه های چوبی دارای ارزش هنری بیشتری هستند، به عنوان جعبه هدیه پیشنهاد بسیار خوبی برای تقدیم کردن به عزیزانتان می باشند. نظیر :

👈جعبه نفیس آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB103-W

یک جعبه ای که حاصل هنر دست نجار بوده و قسمت بیرونی درب این جعبه در نهایت دقت ابزار خورده شده است و دارای برآمدگی هایی به سمت داخل می باشد که همین امر ، زیبایی و جذابیت این باکس پذیرایی را دو چندان کرده است . یک جعبه نجاری و ساخته شده از ام دی اف با پوشش رنگی با استحکام و مقاومت بالا در برابر ضربه که در قسمت داخلی آن فضای داخلی به وسیله دیوایدرهایی ضخیم به تعدادی فضای مجزا جهت قرار دادن انواع تنقلات ، دمنوش و ... تقسیم شده است .

angelجعبه های پذیرایی لیزری لوکس باکس :

جعبه های پذیرایی لیزری لوکس باکس با استفاده از مواد اولیه ام دی اف با کیفیت با روکش چوب و به رنگ های مختلف توسط دستگاه سی ان سی ، یک دستگاه تمام اتوماتیک که می تواند با استفاده از رایانه بر روی فلز یا چوب تغییراتی را با کمترین خطای ممکن اعمال و قطعات چوب را به خوبی برش دهد ، گفته می شود . جعبه های پذیرایی لیزری لوکس باکس با تنوع بالا در طرح و ابعاد ، رنگ و نوع پارتیشن بندی داخلی جهت مصارف مختلف ، از استحکام و مقاومت بالایی در مقابل ضربه برخوردار بوده و از قیمت پایین تری نسبت به باکس های نجاری برخوردار است . مانند :

👈جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB2

یک نمونه جعبه دمنوش تی بگ پذیرایی رومیزی لیزری که با جنسی از ام دی اف با روکش چوب به رنگ قهوه ای روشن همراه با برش های تزیینی به شکل گره چینی بر روی قسمت درب جعبه دارای تعدادی تقسیم بندی داخلی همراه با برش های هلالی شکل جهت سهولت در استفاده از محتویات داخلی جعبه و مخصوص برای قرار دادن و نگهداری انواع دمنوش تی بگ ، چای کیسه ای و ... است . یک باکس چوبی پذیرایی رومیزی شیک که ضمن کیفیت بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار است .

                                                   

از جمله 8 مدل جعبه پذیرایی شیک و ارزان دیگر لوکس باکس که برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از جعبه های عنوان شده می توانید با کلیک بر روی کد و یا لینک آبی رنگ آن ها وارد صفحه اختصاصی آن ها شده و در صورت تمایل آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید.

  1. جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB110-LM

ابعاد : 10 * 20 * 26

وزن : 1000 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : ماهگونی

  1. جعبه آجیل خشکبار ترمه چوبی لوکس باکس کد LB051

ابعاد : 6 * 22.5 * 32.5

وزن : 1000 الی 1500 گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

  1. جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB137

ابعاد : 9.5 * 13.5 * 19.5

وزن : 500 گرم انواع تنقلات

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

  1. جعبه آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB32-01

ابعاد : 5 * 27.5 * 27.5

ظرفیت : 600الی 800 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع آجیل و خشکبار

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-N مدل کشو دار

ابعاد : 21 * 22 * 33

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ ، 4 عدد کافی میکس ، 6 عدد هات چاکلت

جنس : چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

                                                  

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB320-0

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : 500 الی 800 گرم انواع دمنوش و تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

  1. جعبه نفیس دمنوش پذیرایی تی بگ لوکس باکس کد LB120-W

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : 500 الی 800 گرم انواع دمنوش و تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

  1. جعبه پذیرایی و دمنوش لوکس باکس کد LB28-11

ابعاد : 5 * 25 * 25

ظرفیت : 800 الی 900 گرم انواع دمنوش و تنقلات

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای تیره

                                                   

😊سوالات متداول در مورد باکس پذیرایی رومیزی لوکس و ارزان

  1. جعبه پذیرایی چیست ؟؟؟

جعبه پذیرایی رومیزی ، باکسی است دارای تقسیم بندی های مختلف که دمنوش‌‌های مختلف، میوه‌‌ی خشک، مغزها و داخل آن قرار می‌‌گیرد و بدون هیچ افت کیفیت و نفوذ گرد و خاک محیط به داخل،  می توان به بهترین شکل ممکن از محتویات داخلی جعبه نگهداری و استفاده نمود.

  1. ضرورت خرید جعبه پذیرایی ؟

جعبه پذیرایی ابزاری مفید و در عین حال بسیار جذاب و زیبا می باشد که ظرافت های آن ، نظر هر مخاطبی را به خود جذب می کند و با توجه به کاربردی بودن جعبه های پذیرایی ، می توان از این باکس ها برای مصارف مختلف به منظور سهولت و راحتی در پذیرایی و تجربه نمودن یک میزبانی راحت از مهمانان در خانه و محل کار برای ذخیره و نگهداری انواع مغزها، چای ها و شکلات ها  و ... استفاده نمود.

  1. کدام جنس جعبه پذیرایی بهتر است؟

با توجه به تنوع بالا در طراحی و نوع مواد اولیه جعبه های پذیرایی ، شما عزیزان باید با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود ، جعبه پذیرایی مورد نظرتان را انتخاب نمایید. اما در این میان جعبه های چوبی پذیرایی لوکس باکس ،  با توجه به استحکام ، مقاومت و دوام طولانی مدت ، داشتن قابلیت ست شدن با هر نوع دکوراسیون ، پیشنهاد بسیار خوبی برای خرید هستند .

  1. جعبه پذیرایی قفل ‌دار بخرم  یا بدون قفل؟

اگر جزء آن دسته افرادی هستید که مرتب جعبه پذیرایی خود را جابه‌جا می کنید ، توصیه ما به شما عزیزان خرید جعبه پذیرایی قفل دار است تا درب جعبه در حین جابجایی و حمل و نقل به راحتی باز نشود و محتویات داخلی در جای خود بدون هیچ جابجایی باقی بماند.

  1. جعبه پذیرایی چند خانه باید بخرم ؟

قبل از خرید جعبه پذیرایی ، باید به تعداد اقلام و نوع محتویاتی که می خواهید در جعبه پذیرایی نگهدای نمایید و تعداد پارتیشن بندی داخلی جعبه پذیرایی توجه نمایید.

  1. بهترین مارک جعبه پذیرایی و فروشگاه اینترنتی خرید ارزان جعبه پذیرایی کدام است؟

برای خرید جعبه پذیرایی باید بهترین مارک ها را بشناسید که از بهترین مارک های جعبه پذیرایی می‌توان به برند لوکس باکس، به عنوان یک مرجع تولیدکننده معتبر و تخصصی در حوزه جعبه های نفیس و فانتزی اشاره کرد.

                                                   

😊قیمت جعبه پذیرایی چوبی شیشه ای شیک

نکته ای که در خرید جعبه پذیرایی برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است ، قیمت جعبه پذیرایی است . قیمت جعبه های پذیرایی لوکس باکس تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند جنس و نوع نجاری و یا لیزری بودن جعبه ، ابعاد ، رنگ و نوع یراق آلات جعبه و مدت زمان تولید و ... متغییر است . اما نکته بسیار مهمی که در رابطه با قیمت جعبه های پذیرایی لوکس باکس می توان به آن ها اشاره کرد ، قیمت مناسب ، اقتصادی و به صرفه جعبه های پذیرایی است که با توجه به کیفیت بالای جعبه های پذیرایی متوجه آن خواهید شد. البته شایان به ذکر است که با توجه به فروش تک و عمده لوکس باکس ، اگر تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد به بالا باشد ، لوکس باکس این امتیاز را برای شما قائل شده است که قیمت باکس مورد نظر شما با قیمت عمده با تخفیف 10% الی 15% اعمال شود.

😊خرید جعبه پذیرایی چوبی لوکس باکس

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با توجه به تنوع بالای جعبه های پذیرایی موجود در بازار برای خرید جعبه پذیرایی مورد نظرتان دچار سردرگمی شده اید. اما ما به عنوان یک فروشگاه آنلاین و معتبر انواع جعبه های پذیرایی این امکان را برای شما دوستان فراهم کرده ایم تا بتوانید به دو صورت حضوری و غیر حضوری (آنلاین ) ، جعبه پذیرایی مورد نیازتان را خریداری و تهیه نمایید. فروشگاه لوکس باکس ، علاوه بر کیفیت و تنوع بالا با قیمت مناسب و ارزان ، سهولت خرید را نیز برای شما عزیزان فراهم آورده است تا به راحتی بتوانید جعبه پذیرایی شیک و ارزان مورد نظرتان را تهیه نمایید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

                                                   

😊ارتباط با فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

جهت راهنمایی و مشاوره قبل از خرید و یا پیگیری سفارش و خدمات پس از فروش لوکس باکس و همچنین سایر موارد می توانید از طریق تماس تلفنی همه روزه از ساعت 9 الی 18:00 با شماره  44051339-021 و یا در بخش پشتیبانی (لینک بخش پشتیبانی و فرم تماس با ما ) درخواست خود را ثبت و پیگیری فرمایید.

yesو در پایان ...

لوکس باکس با هدف جلب رضایت و رفع نیاز شما دوستان و مشتریان عزیز سعی نموده است تا با ارائه گستره ای از جعبه های پذیرایی متنوع و ارزان برای تمام اقشار جامعه ، تجربه لذت بخش یک خرید اینترنتی را تداعی کند. همچنین با نشر مقاله ای در مورد قیمت و خرید اینترنتی 20 مدل جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس ، سعی نموده است تا شما مشتریان عزیز را دراین جهت راهنمایی نماید. لذا  ارسال سریع در کوتاه ترین زمان ممکن و ارسال به سراسر کشور ، ضمانت بهترین و اقتصادی ترین قیمت و تضمین اصالت کالا ،  سه اصل اولیه ای است که لوکس باکس با بهره گیری از تجارب چندین ساله خود و با تیکه بر تیم حرفه ای و مجرب خود به آن پایبند است . کافی است فقط یک بار ، یک خرید هوشمندانه و اقتصادی را با ما تجربه نمایید . سپاس گزار هستیم که ما را دراین مطلب از لوکس باکس همراهی نمودید.