فروش عمده

                                                  

شرکت لوکس باکس ، با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع باکس و جعبه های چوبی لوکس و نفیس ، آماده انجام سفارشات خرد و عمده شما مشتریان عزیز می باشد.شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه های جدید جعبه های چوبی لوکس و منحصر به فرد در دسته بندی های مختلف ، به وب سایت لوکس باکس، مراجعه نمایید. لوکس باکس ( بورس انواع جعبه های چوبی لوکس در تهران ) ، برای استفاده در مشاغل مختلف در صنعت بسته بندی های مختلف نظیر جعبه آجیل و خشکبار ، هدیه و کادویی فروشی ها و ...  که موجب افزایش راندمان فروش در این مشاغل شده و نوعی تبیغ با بازدهی بالا نیز محسوب می شود. 

                                                  

لوکس باکس که همواره با تولید و ارائه انواع جعبه های چوبی نفیس و با کیفیت سعی داشته تا ضمن مرتفع نمودن نیاز های شما عزیزان ، رضایت مشتریان خود را نیز جلب نماید ، علاوه بر فروش تک اقدام به ارائه محصولات خود به صورت عمده نیز کرده است تا آن دسته از مشتریانی که قصد خرید به صورت عمده را دارند ، با اطمینان خاطر و بدون محدودیت تعداد در سفارش ، محصول مورد نظر را درخواست نمایند.

yesمتریال استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه های چوبی لوکس باکس از چوب طبیعی درجه یک همراه با یراق آلات مرغوب است که شما عزیزان برای مشاهده جعبه های چوبی لوکس باکس با جنسی از چوب طبیعی می توانید بر روی لینک آبی این مقاله کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید. 

                                                  

لوکس باکس  ، جهت فروش عمده جعبه های خود حداقل تعداد را برای سفارشات عمده ، در نظر گرفته است و بدین صورت می باشد که خرید جعبه های چوبی لوکس باکس، از تعداد 70 عدد به بالا با قیمت عمده محسوب می شود و مشتریان عزیز می توانند از یک کد تعداد 70 عدد و یا از 7 کد تعداد 10 عدد جعبه را سفارش دهند و یا در صورت داشتن طرح و ایده با ارائه نظر خود جعبه های چوبی سفارشی با هر ابعاد ، شکل ، رنگ و ... را ثبت نمایند تا در خط تولید کارخانه قرار گیرد و تولید شود .

👈همچنین فروشگاه اینترنتی لوکس باکس این امتیاز را برای مشتریان خود قائل شده است تا در سفارشات 70 عدد به بالا امکان درج و حک لوگوی مورد نظر مشتری وجود داشته باشد .