سفارش انواع جعبه پذیرایی چوبی لوکس + طراحی و تولید

دنیای تبلیغات دنیای عجیبی است. دنیایی پر از پیام‌ها ، فکرها و احساس‌ها. ما به هر جایی که می‌رویم و هر جایی که نگاه می‌کنیم، با پیام ها درگیر هستیم. تبلیغات دارای پیامی مبتنی بر ترویج و یا فروش بیشتر یک محصول و یا خدمات هستند. البته همیشه تبلیغات در میان نیست ، گاهی اوقات مدیران شرکت ها و ارگان های مختلف در ایام مناسبتی به منظور سپاس گذاری و قدر دانی از زحمات تیم کاری خود به دنبال تهیه و تدارک یک هدیه مناسب هستند که در این راستا جعبه های پذیرایی لوکس باکس ، ضمن زیبایی و مخاطب پسند بودن ، با کارآیی مختلف ، می توانند پیشنهاد منحصر به فردی برای این امر باشند.

                                                  

🙃 ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع جعبه های پذیرایی تبلیغاتی و یک مرکز معتبر سفارشی سازی انواع جعبه های چوبی و شیشه ای در تهران آشنا نماییم ، پس ما را در این مقاله همراهی نمایید:

  1. جعبه پذیرایی چوبی مناسبتی

  2. جعبه های تبلیغاتی و جعبه های هدیه چوبی و شیشه ای لوکس باکس

  3. سفارش جعبه پذیرایی ارزان و با کیفیت (طراحی و ساخت )

  4. قیمت جعبه پذیرایی سفارشی لوکس باکس

  5. خرید جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ‌ای سفارشی لوکس با بهترین قیمت

🧐جعبه پذیرایی چوبی مناسبتی

جعبه پذیرایی لوکس باکس

جعبه پذیرایی یک باکس رومیزی فوق العاده زیبا و چشم نواز است که باتوجه به تقسیم بندی داخلی ای که دارد می توان از آن برای قرار دادن و نگهداری انواع تنقلات ، چای کیسه ای ، دمنوش ، تی بگ و حتی مغزیجات ، آجیل و خشکبار و ... استفاده کرد و یک میزبانی متفاوت و لوکسی را از مهمانان خود در منزل و یا محیط کار تجربه نمود.

                                                  

جعبه پذیرایی مناسبتی لوکس باکس

امروزه با توجه به افزایش رقابت بین کسب و کارهای مختلف ، بسیاری از مدیران و صاحبان مشاغل در مناسبت های مختلف مانند شب یلدا ، عید نوروز و اعیاد دیگر به منظور قدردانی و تشکر از تیم کاری خود و افزایش حس وفاداری بین کارکنان و مجموعه خود و یا تبلیغ برند و نام تجاری خود برای مشتریان و یا رقبای خود ، اقدام به تهیه و خرید هدایای تبلیغاتی مناسب می کنند که در این میان با توجه به استقبال بی نظیر افراد از انواع جعبه های پذیرایی رومیزی ، جعبه پذیرایی رومیزی چوبی لوکس باکس، می تواند پیشنهاد بسیار خوبی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب و لوکس باشد که ضمن زیبایی و جذابیت ، بسیار کاربردی بوده و می توان از این باکس های چوبی برای مصارف مختلف به مدت طولانی استفاده نمود. مانند :

👈جعبه آجیل و خشکبار شکلات چوبی ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz01

زیبا و دارای ظاهری متفاوت و لوکس و همراه با ساک دستی جهت حمل آسان تر

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار شکلات پی وی سی (PVC) ویژه عید نوروز لوکس باکس کد Noruz02

زیبا و بسیار کاربردی و  دارای 11 پارتیشن بندی مجزا و جداگانه ضمن داشتن طراحی سنتی - کلاسیک

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی طرح یلدا لوکس باکس کد YALDA02

باکس سورپرایز شب یلدا ، جادار و شکیل و دارای ساک دستی چوبی جهت حمل آسان تر

                                                  

🧐جعبه های تبلیغاتی و جعبه های هدیه چوبی و شیشه ای لوکس باکس

جعبه های تبلیغاتی یکی از انواع جعبه هایی هستند که همان طور که از نامشان پیداست در قالب هدیه برای معرفی برند و نام تجاری شرکت ها و یا هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های هدیه تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که از نظر نوع متریال ، مواد اولیه ، ابعاد ، شکل ظاهری و ... بسیار متنوع هستند .

yesجعبه های هدیه تبلیغاتی چوبی لوکس باکس : یک نوع از جعبه های تبلیغاتی هستند که با استفاده از مواد اولیه کاملا طبیعی از چوب راش ، ام دی اف با روکش چوب با ضخامت های مختلف به دو صورت نجاری و لیزری به وسیله دستگاه سی ان سی ، یک دستگاه تمام اتوماتیک و یا نجار(هنر دست )  با دقت فراوان برش خورده و با توجه به تنوع بالا در طراحی بیرونی و داخلی، قابلیت استفاده برای مصارف مختلف اعم از قرار دادن و ذخیره سازی انواع آجیل و خشکبار ، تنقلات ، دمنوش تی بگ و ... را دارند . جعبه هایی با استحکام و مقاومت بالا در برابر هر گونه ضربه و آسیب که این امکان را به شما می دهد تا بتوانید نام تجاری خود را برای مدت طولانی در ذهن مشتریان خود ثبت و ماندگار کنید. مانند :

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB321

ابعاد : 8.5 * 22.5 * 32.5

وزن : 1000 الی 1500 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : چوب طبیعی

یراق آلات : فلزی

رنگ : گردویی روشن

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی آجیل و خشکبار

👈جعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB109-LM

ابعاد : 10.5 * 24 * 31

ظرفیت : 300 الی 500 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ و 4 عدد کافی میکس و 8 عدد هات چاکلت

جنس : ام دی اف با روکش چوب

یراق آلات : فلزی

رنگ : ماهگونی

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع دمنوش و تی بگ

                                                                               

yesجعبه های هدیه تبلیغاتی شیشه ای لوکس باکس : یکی دیگر از انواع جعبه های تبلیغاتی ، باکس های شیشه ای هستند که با توجه به نمای کاملا شیشه ای که دارند همراه با محتویات داخلی ، نظر هر مخاطبی را به خود جلب می کنند. باکس های هدیه پذیرایی شیشه ای لوکس باکس با استفاده از متریال با کیفیت از شیشه سه میلی متر و پروفیل برنجی آبکاری شده (نوعی ورقه فلزی مقاوم و مستحکم ) همراه با یراق آلات فلزی و رنگ ثابت و پایه های فلزی زیبا ، بسیار کاربردی بوده و به منظور قرار دادن انواع تنقلات و آجیل و خشکبار و کاربرد های مختلف قابل استفاده هستند. مانند:

👈جعبه پذیرایی شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB606-G

ابعاد : 8* 20 * 28

ظرفیت : 800الی 1000 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : ساخته شده از پرو فیل برنج و شیشه شفاف و بی رنگ با ضخامت 3 میلی متر

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع آجیل و خشکبار

قابلیت شستشو: دارد

👈جعبه پذیرایی شیشه ای آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LBL603-G

ابعاد : 8* 15 * 20

ظرفیت : 500الی 700 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : ساخته شده از پرو فیل برنج و شیشه شفاف و بی رنگ با ضخامت 3 میلی متر

رنگ : شفاف و طلایی

کاربرد : مناسب برای پذیرایی ،کادو و بسته بندی انواع آجیل و خشکبار

قابلیت شستشو: دارد

                                                  

🧐سفارش جعبه پذیرایی ارزان و با کیفیت(طراحی و ساخت)

مجموعه لوکس باکس به عنوان بزرگترین مرجع تولید انواع جعبه های نفیس و صادراتی این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم نموده است تا در صورت داشتن طرح و ایده برای ساخت جعبه پذیرایی سفارشی مورد نظر خود ، بتوانند با سفارش حداقل 70 عدد جعبه با هر طرح و ابعاد و متریالی ، باکس هدیه تبلیغاتی شخصی خود را همراه با نام تجاری خود به صورت حک و یا پلاک داشته باشند. شما می توانید این جعبه ها را برای هدایای تبلیغاتی مختلف و برای مناسبت های مختلف سفارش دهید تا گروه لوکس باکس در کوتاه ترین زمان ممکن ، اقدام به ساخت این جعبه ها مطابق با نیاز شما و با هر تعداد جعبه کند . به طور خلاصه ما می توانیم جعبه هدایای تبلیغاتی شما را همان گونه که مدنظرتان می باشد با هر متریال و طرحی ساخته و در اختیار شما قرار دهیم.

شایان به ذکر است که کیفیت جعبه تبلیغاتی ساخته شده برای شما توسط مجموعه لوکس باکس ، تضمین شده و بسیار شیک و مقاوم می باشد . ما برای طراحی و ساخت این جعبه هاو هدایای تبلیغاتی ، از مواد اولیه مناسب و درجه یکی استفاده می کنیم که این امر موجب می شود نه تنها مقاومت جعبه بالاتر رود بلکه باعث زیبایی و جذابیت دو چندان این جعبه ها نیز می شود . شما می توانید قبل از سفارش این جعبه ها به دفتر مرکزی کارخانه لوکس باکس به صورت حضوری مراجعه نمایید و نمونه هایی از این جعبه ها را مشاهده نمایید و با خیالی آسوده و اطمینان خاطر، جعبه هدیه تبلیغاتی خود را سفارش دهید.

🧐قیمت جعبه پذیرایی سفارشی لوکس باکس

ما با توجه به این که تنها کارخانه تولید انواع جعبه های چوبی و شیشه ای در کشور هستیم ، برای طراحی و ساخت جعبه های تبلیغاتی و سفارشی هیچ نوع واسطه ای نداریم و به صورت کاملا مستقیم ، ساخت این جعبه ها را با قیمتی مناسب و اقتصادی انجام می دهیم . لازم به ذکر می باشد که بدانید موارد مختلفی در قیمت این جعبه ها از قبیل تیراژ ، ابعاد ، نوع مواد اولیه ، نوع نجاری و یا لیزری بودن جعبه ، ابعاد و ... می تواند در قیمت این جعبه ها تاثیر گذار باشد . ضمن این نکته که اگر تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد باشد ، قیمت جعبه ها با قیمتی عمده و با تخفیف 10% الی 15% برای شما اعمال می شود و شما در صورتی که نیاز به استعلام قیمت جعبه ها را دارید ، کافی است با شماره های مندرج در سایت فروشگاه لوکس باکس در تماس باشید تا همکاران ما به صورت کامل شما را در جریان لیست قیمت جعبه های پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس باکس قرار دهند.  

                                                   

🧐خرید جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ‌ای سفارشی لوکس با بهترین قیمت

اگر قصد خرید آنلاین جعبه پذیرایی ارزان و لوکس و سفارشی سازی جعبه هدیه تبلیغاتی خود را دارید ، کافی است از طریق پل های ارتباطی مختلفی که در فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس (تماس با ما ) در اختیار شما عزیزان قرارگرفته است ازقبیل شماره مندرج در وب سایت ، پشتیبانی آنلاین واتساپ به شماره 09026625040  ، فرم ثبت سفارش عمده و اختصاصی ، نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایید تا در مدت زمان اندکی تیم پشتیبانی ما ، نسبت به ثبت سفارش شما اقدام  نمایند.

yesو سخن پایانی ....

فروشگاه اینترنتی لوکس باکس ، یکی از کارخانه های تولید انواع جعبه های لوکس و فانتری می باشد که در زمینه طراحی و تولید انواع جعبه های هدیه تبلیغاتی چوبی و شیشه ای فعالیت می کند. تجربه، تخصص و تعهد، تنها بخشی از ویژگی های مجموعه لوکس باکس است که  این مجموعه بلافاصله بعد از ثبت درخواست شما برای جعبه سازی و جعبه سفارشی ، اقدامات مورد نیاز برای تحویل سفارشات شما را به صورت سریع و با کیفیت بالا انجام خواهد داد. امیدوار هستیم توانسته باشیم شما را در جهت معرفی مرکز معتبر طراحی و تولید انواع جعبه های سفارشی و تبلیغاتی لوکس ، با کیفیت و همراه با قیمت مناسب و ارزان ، راهنمایی کرده باشیم. لذا برای مشاهده قیمت و خرید اینترنتی 20 مدل جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای لوکس و شیک می توانید بر روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.