معرفی خرید آنلاین انواع جعبه پذیرایی ارزان و لوکس

                                                   

 

با توجه به این که کم کم داریم به عید نوروز نزدیک می شویم و فصل مهمانی رفتن ها کم کم در حال رسیدن است، اگر مهمانان زیادی به خانه شما می آیند ، باید از همین الان به فکر یک ظرف پذیرایی خاص و متفاوت باشید که مطابق با سال نو باشد و قابلیت ست شدن با دکوراسیون شما را نیز داشته باشد . البته برای این کار اصلا نیازی نیست که هزینه زیادی را صرف کنید ، بلکه تنها با کمی خلاقیت و ذوق هنری می توانید یک پذیرایی متفاوت و منحصر به فرد را از مهمانان خود داشته باشید . در همین راستا جعبه های پذیرایی رومیزی لوکس ، گزینه بسیار خوبی برای میزبانی راحت و متفاوت از مهمانان است که این مدل باکس ها به قدری زیبا و شکیل هستند که ضمن کاربردی بودن ، برای دکور و قرار گرفتن بر روی میز پذیرایی و ... نیز بسیار مناسب هستند .

😇ما در این بلاگ قصد داریم تا شما عزیزان را با معرفی خرید آنلاین انواع جعبه پذیرایی ارزان و لوکس، از بزرگ ترین مرجع تولید کننده انواع باکس های چوبی شیشه ای پی وی سی لوکس در تهران ، یک تجربه عالی و با کیفیت را برای شما رقم بزنیم ، پس با ما همراه باشید :

  1. جعبه پذیرایی لوکس و ایده پذیرایی با انواع باکس های رومیزی

  2. انواع و کاربردهای مختلف جعبه پذیرایی لوکس

  3. بررسی انواع جعبه پذیرایی چوبی لوکس

  4. جعبه پذیرایی شیشه ای لوکس

  5. بررسی انواع جعبه پذیرایی پی وی سی لوکس

  6. جدید ترین سینی های سرو و پذیرایی وارمردار چوبی

  7. جعبه پذیرایی یک هدیه تبلیغاتی سازمانی لوکس و خاص

  8. خرید آنلاین انواع جعبه پذیرایی ارزان و لوکس

                                                  

🧐جعبه پذیرایی لوکس و ایده پذیرایی با انواع باکس های رومیزی

تزئین خانه با باکس های چوبی و شیشه‌ ای چه مزایایی دارد؟

 همه ما در تلاش برای به‌ دست آوردن آرامش و آسایش هستیم و مهم ‌ترین محیط برایمان، فضای زندگی است . ایجاد تنوع در دکوراسیون منزل و تغییر طراحی داخلی منزل، یکی از جذاب‌ترین راهکارهایی است که می‌توانیم در جهت ایجاد این آرامش و آسایش از آن استفاده کنیم. باکس های چوبی شیشه ای لوکس ، در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، موارد تزئینی یا کاربردی هستند که جلوه‌های بسیارشکیل و لوکسی را به سبک طراحی منزل و یا محیط کار شما ، اضافه می‌کنند.می توان گفت که جعبه  پذیرایی چوبی ، باکس های بسیار کاربردی و دکوری ، تزیینی و زیبا هستند که عموما با توجه به کارآیی که دارند ، دارای طراحی داخلی منحصر به فردی برای قرار دادن خشکبار ، تنقلات و دمنوش ها می باشند . محتویات این جعبه های پذیرایی در کنار طراحی زیبا و منحصر به فرد آن‌ها ، زیبایی این باکس های رومیزی را دو چندان می کند. جعبه هایی بسیار با کیفیت با جنسی از چوب ، شیشه ، ام دی اف با روکش چوب ، پی وی سی ، مقوا و هارد باکس در طرح و شکل های مختلف ، ساخته شده و این امکان را به شما می دهند تا بتوانید باکس رومیزی لوکس مورد نظر خود را به راحتی انتخاب نمایید.

🧐انواع و کاربردهای مختلف جعبه پذیرایی لوکس

همانطور که گفتیم جعبه های پذیرایی انواع و طراحی های متنوعی دارد که هر کدام از این جعبه ها به منظور خاص و برای یک هدف خاص طراحی شده است. جعبه های پذیرایی شیک و لوکس  را در رستوران ، کافه ، هتل ها ، اداره و محل کار می توان استفاده کرد، قرار دادن این جعبه ها بر روی میز پذیرایی  به افراد این امکان را می دهد که نوشیدنی یا تنقلات مورد نظر را از درون جعبه انتخاب کنند. از باکس های پذیرایی چوبی شیشه ای پی وی سی لوکس ، می توان در کاربرد های مختلفی مانند قرار دادن انواع دمنوش تی بگ ، تنقلات ، خشکبار و آجیل و ... بهره گرفت .

                                                   

🧐بررسی انواع جعبه پذیرایی چوبی لوکس

جعبه های پذیرایی چوبی لوکس ، همان طور که از نام آن ها پیداست با استفاده از متریال کاملا طبیعی ، مستحکم و مقاوم از چوب طبیعی روس توسط نجار طراحی و ساخته شده اند . نمونه باکس های چوبی رومیزی لوکسی که حاصل هنر دست بوده و مدت زمان بیشتری برای ساخت آن ها صرف شده است . همچنین با معرفی 10 مدل جدید ترین و بهترین جعبه پذیرایی شیک و ارزان سعی نموده ایم تا شما را بیشتر با انواع جعبه پذیرایی آشنا نماییم . نظیر نمونه جعبه پذیرایی چوب طبیعی لوکس

👈جعبه چوبی پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB136

دارای جنسی از چوب طبیعی

 دارای یراق آلات فلزی

 مستحکم با ظرفیت 1500 گرم

                                                  

👈جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB131

زیبا و حاصل هنر دست

 دارای جنسی از چوب طبیعی

و جعبه های پذیرایی ام دی اف با روکش چوب لوکس که با جنسی از ام دی اف با روکش چوب در رنگ های متنوع با طرح و شکل های گوناگون ، برای مصارف مختلفی به وسیله دستگاه سی ان سی طراحی و ساخته شده و در مقابل هر گونه ضربه و آسیب بسیار مقاوم و مستحکم هستند مانند نمونه باکس پذیرایی لیزری لوکس زیر :

👈جعبه آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB046

دارای یراق آلات فلزی

 دارای پوشش کریستال شفاف

 دارای طراحی سنتی - کلاسیک با طرح چاپی رنگارنگ و زیبا

                                                  

🧐جعبه پذیرایی شیشه ای لوکس

سبکی نوین و جدید از انواع باکس های پذیرایی رومیزی لوکس ، جعبه های شیشه ای هستند که با ظاهری بسیار شکیل و لوکس ، دارای تعدادی پارتیشن بندی داخلی با ابعاد و شکل های مختلف هستند . باکس های بسیار لاکچری و زیبایی که با استفاده از شیشه بسیار پرکاربرد و شفاف سه میلی متر و پروفیل برنجی ، نوعی ورقه فلزی منعطف ، مستحکم با ترکیبی از مس و روی ، براق و مقاوم نسبت به کدر شدن همراه با یراق آلات فلزی و آبکاری شده ، ضمن تزیینی و دکوری بودن ، بسیار کاربردی بوده و می توان از این جعبه های شیشه ای رومیزی لوکس برای کاربرد های مختلف مانند آجیل و تنقلات ، دمنوش و تی بگ و ... استفاده نمود . مانند نمونه باکس شیشه ای رومیزی لوکس زیر

👈جعبه پذیرایی شیشه ای آجیل و دمنوش تی بگ لوکس LBL603-G

دارای 3 محفظه مجزا با فضای مناسب

 زیبا و دارای متریال درجه یک

🧐بررسی انواع جعبه پذیرایی پی وی سی لوکس

باکس های پی وی سی (pvc) ، نوعی دیگر از انواع جعبه های پذیرایی رومیزی لوکس هستند که با استفاده از پی وی سی نوعی ورقه پلاستیکی بسیار مستحکم و مقاوم  که در برابر هر گونه خط و خش ، حرارت ،آسیب و شکستگی بسیار مقاوم بوده و نسبت به آب هم نفوذ ناپذیر می باشد ، طراحی و ساخته شده است . طراحی منحصر به فرد داخلی این باکس های پی وی سی لوکس با طراحی پرتابل (متحرک ) ، قابل جداشدن به منظور تغییر تعداد تقسیم بندی ها بنا بر نیاز و سلیقه شما که همراه با درب شیشه ای این امکان را به شما می دهند تا بتوانید محتویات داخلی جعبه را مشاهده نمایید . جعبه های بسیار فوق العاده ای با متریال با کیفیت ، مستحکم و زیبا نظیر نمونه جعبه پذیرایی پی وی سی لوکس زیر :

👈جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار پی وی سی (PVC) طرح چوب لوکس باکس کد LB652-B

زیبا و دارای پارتیشن بندی پرتابل

 مستحکم و ضدآب

 لوکس و جادار

                                                  

🧐جدید ترین سینی های سرو و پذیرایی وارمردار چوبی

شما عزیزان برای آن که ذوق و سلیقه خود را با اعضای خانواده تان و یا مهمانان ویژه خود به اشتراک بگذارید به یک ظرف سرو پذیرایی خاص و منحصر به فرد نیاز دارید که ما به شما عزیزان سینی های سرو و پذیرایی چوبی لوکس ، را پیشنهاد می کنیم . باکسی با طراحی زیبا ، با جنسی از چوب راش به عنوان یک فرآورده چوبی با دوام ، ماندگاری و مقاومت بالا در برابر ضربه و خوردگی ، مرغوبیت فراوانی داشته و همراه با روکشی از روغن گیاهی ، جایگزین مناسبی به جای مواد شیمیایی ، ضمن خاصیت جلادهندگی به چوب با ایجاد یک لایه روکش بر روی سطح چوب موجب می شود تا سطح چوب آبگریز بوده و از نفوذ آب و رطوبت به بافت چوب جلوگیری شود و همین ویژگی باعث می شود تا این سینی های سرو و پذیرایی با حفظ کیفیت اولیه ، ماندگاری بالایی داشته باشند و بدون ترک خوردگی و آسیب به بافت چوب ، بتوان محتویاتی که رطوبت دارند را نیز داخل این محفظه ها جای داد . البته برخی از این نمونه سینی های سرو و پذیرایی دارای قسمتی برای شمع و دارای محفظه گرم نگهدارنده قوری و نوشیدنی می باشند که برای گرم نگه داشتن طولانی مدت نوشیدنی مورد نظر خود می توانید از این باکس ها استفاده نمایید.  نظیر نمونه سینی سرو و پذیرایی چوبی لوکس :

نمونه سینی پذیرایی وارمردار چوبی لوکس :

👈سینی سرو و پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB403

دارای جنسی از چوب بسیار با کیفیت راش

 زیبا و نفیس

 مناسب برای هدیه

و نمونه بدون وارمردار چوبی :

👈سینی سرو و پذیرایی چوبی دمنوش تی بگ لوکس باکس کدLB400

ساخته شده از چوب راش

 زیبا و مستحکم

 دارای محفظه درب دار شامل شش فضای مجزا برای قرارگیری تنقلات مختلف به صورت تفکیک شده

شما عزیزان برای مشاهده نمونه های بیشتر انواع سینی و خرید جعبه های پذیرایی لوکس و ارزان می توانید به وب سایت ما و یا پیج ما در اینستاگرام مراجعه نمایید.

                                                   

🧐جعبه پذیرایی یک هدیه تبلیغاتی سازمانی لوکس و خاص

جعبه پذیرایی به عنوان یک دکوری شیک و فانتزی با کارآیی زیاد و مختلف، این روز‌ها بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است به ویژه برای سایر نهادها ، سازمان ها و ارگان ها که برای کارهای تبلیغاتی و یا مناسبت های مختلف برای قدردانی از کارکنان خود ، به یک هدیه تبلیغاتی لوکس و بسیار مناسب نیاز دارند که ضمن معرفی برند و نام تجاری آن ها به بهترین شکل ممکن ، دارای جنبه تزیینی ، دکوری باشد و کارآمد نیز باشد و بدین صورت شما با خرید یک جعبه هدیه تبلیغاتی چوبی شیشه ای پی وی سی لوکس با نام و آرم شرکت خود  ، برای مدت زمان بیشتری در ذهن مخاطب خود ثبت خواهید شد و تبلیغات خود را در سطحی وسیع تر برای افراد و شرکت ‌‌های مختلف انجام می‌‌دهید.

🧐خرید آنلاین انواع جعبه پذیرایی ارزان و لوکس

یکی از ملاک های خرید جعبه پذیرایی چوبی شیشه ای پی وی سی لوکس ، علاوه بر زیبایی و کیفیت ، ارزان بودن و قیمت مناسب آن ها می باشد. خرید جعبه پذیرایی نیز یکی از مواردی است که ممکن است ذهن کاربران را درگیر کنند. خرید این جعبه ها می‌تواند به دو صورت اینترنتی و خرید از فروشگاه صورت گیرد. بدین جهت شما عزیزان برای خرید جعبه پذیرایی لوکس مورد نظر خود باید به یک فروشگاه معتبر همراه با ضمانت اصالت کالا مراجعه نمایید تا از خرید خود مطمئن باشید، نظیر فروشگاه اینترنتی لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین تولید کننده انواع باکس های چوبی شیشه ای پی وسی لوکس که با ارائه و عرضه انواع جعبه های پذیرایی با کیفیت و همراه با قیمت مناسب سعی نموده است تا رضایت مشتریان خود را جلب نماید. با توجه به این که شما با مراجعه به لوکس باکس ، با حذف واسطه ها و به طور مستقیم از کارخانه خرید خود را انجام می دهید ، این امکان را دارید تا در صورتی که تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد باشد ، بتوانید جعبه مورد نظر خود را از میان نمونه های موجود با قیمت عمده با تخفیف 10%الی 15% خرید نمایید و یا جعبه سفارشی خود را با هر طرح و ایده ای مراه با لوگوی خود ثبت سفارش کنید تا در خط تولید کارخانه قرار گیرد . برای مراجعه حضوری و یا اینترنتی می توانید به وب سایت ما و یا نشانی تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9، مراجعه نمایید تا تیم فروش لوکس باکس شما را در خرید ارزان و با کیفیت انواع جعبه پذیرایی لوکس راهنمایی نمایند .

                                                   

yesو در پایان ...

اگر به‌دنبال تغییر دکوراسیون منزل خود هستید، به ویژه هم اکنون که به ایام عید باستانی نوروز نزدیک می شویم ، لازم نیست به تغییرات اساسی و پرهزینه فکر کنید. ایجاد تنوع در چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما با انواع جعبه های پذیرایی چوبی شیشه ای پی وی سی لوکس باکس ، می‌تواند به‌همان اندازه تغییرات بزرگ ، تأثیرگذار باشد، فقط باید بدانید که چطور درست و اصولی عمل کنید. تزئین خانه با باکس های پذیرایی چوبی یا انواع باکس‌های شیشه‌ ای با چینش به‌جا  می‌توانند روش‌هایی باشند که در این راه به‌شما کمک کنند. جعبه های بسیار لوکس و با کیفیتی که می توانید برای مصارف مختلفی مانند آجیل و خشکبار ، انواع دمنوش تی بگ چای کیسه ای به سبکی نوین و بسیار آسان از مهمانان خود پذیرایی و یا به عنوان جعبه هدیه پذیرایی تبلیغاتی لوکس در مناسبت های مختلفی استفاده نماید.

جهت مشاهده انواع جعبه های هدیه پذیرایی ارزان و با کیفیت تنها کافی است به فروشگاه اینترنتی لوکس باکس مراجعه نمایید تا یک خرید عالی را با ما تجربه نمایید. همچنین کارخانه لوکس باکس نیز این امتیاز را برای مشتریان خود قائل شده است تا در صورت داشتن طرح و ایده ، بتوانند جعبه پذیرایی مورد نظر را سفارشی سازی نمایند تا در خط تولید قرار گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سفارش انواع جعبه پذیرایی چوبی لوکس + طراحی و تولید می توانید بر روی لینک آبی رنگ کلیک نمایید تا به صفحه مورد نظر منتقل شوید.