10 مدل جدید ترین و بهترین جعبه پذیرایی شیک و ارزان + قیمت

اگر میزبانی کردن در رگ‌هایتان است و از این کار لذت می‌برید، جعبه پذیرایی چوبی خیلی به کارتان می‌آید. جعبه پذیرایی یک باکس چوبی یا یک باکس شیشه ای رومیزی است که برای پذیرایی مهمان ها در منزل یا محیط کاری است و جهت نگهداری انواع دمنوش، چای، نسکافه، آجیل، شکلات، تنقلات و استفاده می شود. ظرافت و زیبایی جعبه پذیرایی لوکس، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

                                                   

coolلوکس باکس ، در این مطلب به معرفی بهترین جعبه پذیرایی شیک می پردازد، پس اگر شما نیز دوست دارید با انواع جعبه پذیرایی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.                                              

  • - جعبه پذیرایی

  • - انواع جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای شیک + کاربرد

  • - 10مدل جدید ترین و بهترین جعبه پذیرایی شیک و ارزان

  • - قیمت انواع جعبه پذیرایی چوبی

  • - لوکس باکس فروشگاه اینترنتی انواع جعبه پذیرایی لوکس و ارزان

                                                   

😇جعبه پذیرایی

امروزه استفاده از جعبه های پذیرایی رومیزی در میان افراد بسیار باب شده است چراکه در سال های قبل ، افراد خیلی به دنبال خرید جعبه پذیرایی لوکس نبودند و اگر یک سرویس پذیرایی داشتند ، آن را برای مدت زمان طولانی و سال های سال استفاده می کردند . اما در سال های اخیر با طراحی و تولید انواع باکس های چوبی پذیرایی بسیار زیبا و چشم نواز ، جعبه های پذیرایی توانسته اند بسیار مورد استقبال افراد قرار گیرند.

از جدید ترین انواع اقلام پذیرایی ، جعبه پذیرایی چوبی ، باکس های رومیزی با ظاهری شیک و مخاطب پسند هستند که می توان از آن ها برای حمل و نگهداری مواد خوراکی مختلف اعم از دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، تنقلات و آجیل و خشکبار و ... در محیط کار و یا منزل استفاده نمود . اهمیت استفاده و خرید جعبه پذیرایی این است که می توان از آن ها با توجه به تقسیم بندی داخلی که دارند ، برای کاربرد های مختلف بدون نیاز به تخلیه کردن محتویات داخلی استفاده کرد . جعبه هایی با طراحی منحصر به فرد و لوکس که تجربه یک میزبانی متفاوت و شیک را برای شما در دورهمی های دوستانه تان رقم خواهند زد.

                                                  

😇انواع جعبه پذیرایی چوبی و شیشه ای شیک + کاربرد

جعبه های پذیرایی دارای جنس های مختلفی از چوب ، شیشه ، ام دی اف با روکش چوب ، فلزی ، پلاستیکی و ... هستند که با تنوع بالا در طراحی ظاهری و بیرونی ، جعبه های پذیرایی معمولا به شکلی طراحی می شوند که داخل این باکس ها دارای مقسم و تقسیم بندی جهت قرار دادن خوراکی های مختلف اعم از تنقلات ، شیرینی و شکلات و قند ، انواع دمنوش ، قهوه و مشتقات آن ، انواع طعم دهنده چای و می باشد. در این میان ، انواع باکس های پذیرایی چوبی ، با توجه به نوع مواد اولیه و طراحی متفاوت ، استحکام و مقاومت بالا ، ضمن ست شدن با هر نوع دکوراسیون ،کاربردی تر می باشند که ما در ادامه به طور ویژه تر به انواع جعبه پذیرایی لوکس باکس می پردازیم :

  1. جعبه پذیرایی تی بگ دمنوش چوبی :

 خرید یک جعبه تی بگ ، برای هر خانه و محل کاری الزامی و ضروری است . در مهمانی ها و شب نشینی های دوستانه ، وجود یک باکس پذیرایی رومیزی موجب می شود تا شما عزیزان با صرف مدت زمان کمتری برای پذیرایی و میزبانی ، ضمن دادن حق انتخاب نوشیدنی مورد علاقه به مهمان ، زیبایی و حسن سلیقه خود را با دیگران به نمایش بگذارید . جعبه های تی بگ دمنوش کافی میکس چوبی ، باکس هایی با طراحی داخلی منحصر به فرد و ویژه دمنوش تی بگ ، دارای تعدادی تقسیم بندی داخلی و خاص جهت قرار دادن دمنوش ها همراه با برش های هلالی شکل جهت سهولت در استفاده از محتویات داخلی هستند که علاوه بر نظم و سازمان دادن به میز پذیرایی شما ، جلوه ای لوکس نیز به میزبانی شما خواهند بخشید . نظیر نمونه جعبه دمنوش لوکس باکس :

surpriseجعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای لوکس باکس کد LB26-01

مناسب برای نگهداری تی بگ، قهوه فوری، توت خشک و

 ترکیب کریستال شفاف و نشکن با چوب

 دارای دستگیره های قندانی شکل و چوبی

  1. جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس :

امروزه با توجه به امر صادرات و تولید انواع خشکبار و آجیل ، استفاده از جعبه های آجیل وخشکبار چوبی بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است ، ضمن مقوله بسته بندی و صادرات ، جعبه های پذیرایی ویژه آجیل و خشکبار با توجه به طراحی فوق العاده و خاص برای قرار دادن انواع خشکبار و تنقلات، نظم و سازمان دادن به میز پذیرایی ، محافظت از محتویات داخلی در برابر گرد و غبار ، افزایش کیفیت و ماندگاری محتویات داخلی موجب شده است تا جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس ، یک وسیله کاربردی و شیک در مقابل مهمان های شما باشد و میزبانی متفاوت و راحتی را تجربه نمایید. مانند جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی :

surpriseجعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB23-1

دارای طراحی متفاوت و 8 ضلعی

 دارای درب هایی با پوشش کریستالی

 نفیس و با کیفیت

  1. جعبه پذیرایی وارمردار چوبی :

برخی از مدل های جعبه های پذیرایی چوبی ، دارای قسمتی برای قرار گیری شمع وارمرهستند که می تواند قوری نوشیدنی مورد نظر شما را به مدت طولانی تا زمانی که شمع روشن است ، گرم نگه دارد. جعبه های پذیرایی دمنوش تی بگ وارمردار ، باکس های پذیرایی رومیزی بسیار کاربردی و لوکس هستند که با انتخاب جعبه های پذیرایی چای و دمنوش لوکس باکس ، علاوه بر اینکه از خواص گیاهان و لذت نوشیدن نوشیدنی های گیاهی  بهره می برید به زیبایی دکور خانه و یا دفتر کار خود نیزکمک کرده اید. جعبه هایی که می توانند تکمیل کننده پذیرایی شما عزیزان باشند و میزبانی را برای شما آسان کنند. نظیر جعبه پذیرایی وارمردار لوکس :

surpriseجعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-W

زیبا و کاربردی

 دارای متریال با کیفیت

 مجهز به محفظه نگهداری تنقلات مخصوص سرو نوشیدنی گرم در کنار وارمر نظیر شکلات ، نبات و ...

                                                   

جعبه باکس شیشه ای لوکس :

جعبه های شیشه ای نشانگر ظرافت ، زیبایی ، تمیزی و سلیقه شیک شما هستند و زمانی که شما برای گردهمایی های دوستانه یا خانوادگی خود از این جعبه ها استفاده می کنید ، در واقع سلیقه پرشکوه و خاص خود را برای مهمانان و یا اعضای خانوادتان به نمایش می گذارید . جعبه هایی زیبا و در عین حال کاربردی جهت نگهداری انواع دمنوش های گیاهی ، تی بگ ، قهوه آماده ، تنقلات ،آجیل و خشکبارو ... می باشد که دارای تعداد پارتیشن بندی های متفاوت و مجزا با ابعاد متفاوت می باشند.

جنس جعبه های پذیرایی شیشه ای لوکس باکس ، از شیشه 3 میلی لیتر و پروفیل برنجی آبکاری شده است که ضمن شفافیت و استحکامی که دارد ، نمایی زیبا از محتویات داخلی جعبه را نیز با مخاطب به اشتراک می گذارد . در واقع پروفیل نوعی ورقه فلزی است که نسبت به کدر شدن و لکه مقاوم است . استفاده از درب در ساختار این باکس های شیشه ای موجب شده تا با جلوگیری از نفوذ گرد و غبار به داخل ، کیفیت و تازگی محتویات داخلی جعبه حفظ شود . نظیر نمونه باکس شیشه ای :

surpriseجعبه شیشه ای پذیرایی آجیل و خشکبار دمنوش تی بگ لوکس باکس کد LB606-G

جعبه پذیرایی شیشه‌ای 6 قسمتی مناسب برای جای تی‌بگ ، نسکافه ، هات‌چاکلت ، شکلات

 زیبا و کاربردی

😇10 مدل جدید ترین و بهترین جعبه پذیرایی شیک و ارزان

جعبه های پذیرایی، جعبه‌ های کاربردی هستند که برای حمل و نگهداری مواد خاصی طراحی و تولید می‌شوند و از ظاهری شیک و مخاطب پسند برخوردارهستند . اهمیت این جعبه ‌ها به این دلیل است که امکان استفاده از آن ها در فضاها و اماکن مختلف فراهم است و می توان از آن ها برای مصارف مختلف و نگهداری اقلام مختلف استفاده نمود. ما در این بخش از مقاله می خواهیم شما را با 10 مدل جدید ترین و بهترین جعبه پذیرایی شیک و ارزان لوکس باکس آشنا نماییم ، جهت مشاهده ، خرید و ثبت سفارش هر کدام از جعبه های پذیرایی زیر ، کافی است تا بر روی کد مورد نظر کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی مورد نظر منتقل شوید:

  1. جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB27-01

ابعاد : 5 * 25 * 25

ظرفیت : 800 الی 900 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : ام دی اف

  1. جعبه پذیرایی آجیل خشکبار پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB321

ابعاد : 8.5 * 22.5 * 32.5

وزن : 1000 الی 1500 گرم انواع آجیل و خشکبار

جنس : چوب طبیعی

  1. جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار چوبی لوکس باکس کد LB25-0

ابعاد : 6 * 20 * 30

ظرفیت : 400 الی 500 گرم انواع خشکبار ، تنقلات

رنگ : قهوه ای روشن

  1. جعبه آجیل خشکبار ترمه چوبی لوکس باکس کد LB051

ابعاد : 6 * 22.5 * 32.5

وزن : 1000 الی 1500 گرم انواع خشکبار

جنس : ام دی اف با پوشش ترمه فیروزه ای رنگ

  1. جعبه پذیرایی چوبی آجیل و خشکبار لوکس باکس کد LB120-W

ابعاد : 8.5 * 27.5 * 27.5

ظرفیت : 800 الی 1000 گرم انواع تنقلات

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

                                                  

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB106-N مدل کشو دار

ابعاد : 21 * 22 * 33

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ ، 4 عدد کافی میکس ، 6 عدد هات چاکلت

  1. جعبه پذیرایی دمنوش چوبی لوکس باکس کد LB32-11

ابعاد : 5 * 27.5 * 27.5

ظرفیت : 500 الی 700 گرم انواع دمنوش و تنقلات

جنس : ام دی اف

  1. جعبه دمنوش پذیرایی چوبی لوکس باکس کد LB131

ابعاد : 8.5 * 24 * 24

وزن : 1000 گرم انواع دمنوش

جنس : چوب طبیعی

  1. جعبه نفیس دمنوش پذیرایی چای کیسه ای تی بگ چوبی لوکس باکس کد LB109-LM

ابعاد : 10.5 * 24 * 31

ظرفیت : 300 الی 500 گرم انواع تنقلات ، 40 عدد تی بگ و 4 عدد کافی میکس و 8 عدد هات چاکلت

  1. جعبه پذیرایی چوبی وارمردار تی بگ نبات لوکس باکس کد LB111-M0

ابعاد : 7 * 24 * 32

ظرفیت : 600 الی 700 گرم انواع تنقلات و دمنوش

جنس : چوب

                                                  

😇قیمت انواع جعبه پذیرایی چوبی

قیمت جعبه پذیرایی رومیزی شیک با توجه به جنس و ویژگی های آن ممکن است متفاوت باشد . برای مثال جعبه پذیرایی ساخته شده از جنس چوب طبیعی راش ( سی ان سی ) بسیار گران تر از جعبه پذیرایی ام دی اف است . ابعاد ، نوع یراق آلات ، رنگ و نوع پارتیشن بندی داخلی و ... از جمله مواردی است که در قیمت گذاری جعبه های پذیرایی تاثیر گذار است.

😇لوکس باکس فروشگاه اینترنتی انواع جعبه پذیرایی لوکس و ارزان

خرید جعبه پذیرایی ، جای تی بگ پذیرایی چوبی ، جعبه پذیرایی آجیل و خشکبار به نظر کار ساده ای می آید و همه افراد فکر می کنند خوب کاری ندارد به بازار می رویم و یک نمونه جعبه پذیرایی را که خوشمان آمد را می خریم . اما باید بدانید که اینگونه نیست . نکات بسیار مهمی در رابطه با خرید این وسیله کاربردی وجود دارد که اگر آن ها را رعایت نکنید بدون شک از خرید خود رضایت نخواهید داشت . به همین دلیل ما می خواهیم شما را با بزرگترین مرجع تولید کننده انواع جعبه های پذیرایی چوبی شیشه ای در تهران آشنا نماییم . لوکس باکس، یک فروشگاه آنلاین و معتبر جهت خرید جعبه پذیرایی لوکس و شیک همراه با کیفیتی عالی و قیمتی ارزان و مناسب است که می توانید برای ثبت سفارش خود از طریق لینک بالا وارد وبسایت لوکس باکس شده و خرید هوشمندانه خود را انجام دهید.

yesسخن پایانی ...

 دوستان ، ما در این مقاله راهنمای خرید آنلاین انواع جعبه پذیرایی ارزان و لوکس و معرفی پرفروش ترین و راه های خرید اینترنتی و ارزان جعبه پذیرایی چوبی بودیم ، همچنین در انتها نیز بهترین و پرفروش ترین جعبه های پذیرایی سال را برایتان آماده کرده ایم که می توانید آنها را بررسی نمایید. امیدواریم مطالب ذکر شده مورد پسندتان واقع شده باشد.