خرید و قیمت جعبه ساعت مچی شیک و لوکس

اگر چندین ساعت دارید ولی نمی دانید چطور باید از آن ها مراقبت کنید ، یک جعبه ساعت مچی لوکس و زیبا ، ایده آل شما است . طراحی و ساخت باکس های ساعت با استفاده از متریال مختلف ، رنگ هایی زیبا می آفریند ، مخصوصا متریال کاملا طبیعی چوب که متناسب با هر نوع دکراسیونی ست می شود و با هر سلیقه ای جور است. ظاهر جذابی که باکس های ساعت مچی دارند ، موجب می شود تا بتوانید آن ها را درون قفسه ها ، روی میز آرایش و یا درون کشوی دراور و ... قرار دهید . به طور کلی استفاده از جعبه ساعت ظریف و شیک ، ضمن ظاهری زیبا و دکوری ، از ساعت های شما و گم شدن و یا آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری می کند و سبب می شود تا بتوانید در صورت نیاز از ساعت و اکسسوری های خود بیشتر لذت ببرید.

                                                  

🧐ما در این مقاله می خواهیم شما را با انواع جعبه ساعت چوبی لوکس و ارزان ،آشنا سازیم تا شما عزیزان بتوانید جعبه ساعت مورد نظر خود را با قیمتی عالی همراه با کیفیت درجه یک از یک فروشگاه معتبر خریداری نمایید. با ما همراه باشید:

🤔 عناوین مربوط به این مقاله که مورد بررسی قرار خواهد گرفت ، عبارت اند از :

  1. جعبه ساعت مچی - فروشگاه لوکس باکس

  2. انواع مدل جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری

  3. مشخصات، قیمت و خرید جعبه ساعت مچی و زیورآلات

  4. خرید جعبه ساعت مچی برای هدیه

  5. قیمت جعبه ساعت مچی ارزان

🤗جعبه ساعت مچی - فروشگاه لوکس باکس

وقتی صحبت از جعبه ساعت مچی و اکسسوری به میان می آید ، همه ما به یک جعبه بسیار شیک و خاص فکر می کنیم که کاملا متناسب با دکور اتاق خوابمان باشد ، اما چیزی که مهم است ، این است که این جعبه باید کاربردی ، مفید و در عین حال زیبا باشد . یک جعبه ساعت خوب باید به گونه ای طراحی شده باشد که به خوبی از ساعت ها ، مصنوعات ، طلا ، زیورآلات گرانبها و سایر اکسسوری ها ، محافظت کند ، به طوری که از گره خوردن و بی نظمی و آسیب دیدن آنها پیشگیری کند و در عین حال آنها را از گرد و غبار و رطوبت محیط محفوظ دارد ، که همه ی این ویژگی هایی که ذکر شد در طراحی و ساخت جعبه های ساعت مچی لوکس باکس ، دیده می شود .

لوکس باکس به عنوان یک مرجع تولید کننده انواع جعبه های چوبی لوکس و نفیس در دسته بندی های مختلف ، درصدد این بوده است تا ضمن رفع دغدغه و نیاز شما عزیزان ، باکس های ساعت مچی با کیفیتی را همراه با قیمت مناسب عرضه کند ، بنابراین با خیالی آسوده می توانید هر آن چه که نیاز دارید را از طریق فروشگاه لوکس باکس ، تهیه نمایید و از خرید خود نهایت لذت را ببرید .

                                                  

🤗انواع مدل جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری

تولید و ساخت انواع جعبه و باکس ساعت مچی زنانه و دخترانه با استفاده از متریال های مختلف مانند ام دی اف و چوب ، کاغذ و مقوا به صورت هارد باکس ، چرم و مقوا ، پی وی سی ، فلزی ، شیشه ای و ... است . استفاده از مواد اولیه با کیفیت و مستحکم در ساخت یک جعبه ساعت، یعنی انتقال حس زیبایی، دوام و کیفیت به محصول و حتی خریدار آن محصول.

تمام مفهوم فروش در ایجاد یک حس واقعی و خوب خلاصه شده است که در میان انواع ساعت مچی موجود در بازار با تنوع بالا در نوع مواد اولیه ، شکل ظاهری ، ابعاد و ... جعبه های ساعت مچی لوکس باکس با استفاده از متریال بسیار با کیفیت از چوب طبیعی و یا ام دی اف با روکش چوب همراه با یراق آلات درجه یک توسط افراد هنرمند و با مهارت طراحی و تولید می شوند که ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ، بسیار مستحکم و مقاوم بوده و می توان از این نوع باکس های ساعت برای مدت طولانی و بدون هیچ افت کیفیتی استفاده کرد و همین ویژگی است که برند لوکس باکس را از سایر برندهای موجود و سایر رقبا ، متمایز می کند.

انواع مدل جعبه های ساعت مچی لوکس باکس

  1. جعبه ساعت چوبی نجاری (یک اثر نفیس و حاصل هنر دست نجار )
  2. جعبه ساعت چوبی ام دی اف و لیزری (حاصل دستگاه تمام اتوماتیک سی ان سی )
  3. جعبه ساعت کلکسیونی (یک جعبه ساعت چوبی لوکس همراه با تعدادی پارتیشن بندی چندگانه و مجزا )
  4. جعبه ساعت هاردباکس و مقوایی

                                           

🤗مشخصات و ویژگی های یک جعبه ساعت مچی و زیورآلات با کیفیت

با توجه به این که ساعت مچی و جواهرات جزء کالاهای گران بها محسوب می شوند ، بسته بندی این نوع اکسسوری باید دارای طراحی منحصر به فرد همراه با ظرافت های خاصی باشد . بنابراین یک فروش حرفه ای یعنی رعایت تمامی اصول زیبایی شناسی که خوشبختانه لوکس باکس ، به عنوان تنها تولید کننده تخصصی انواع باکس های چوبی لوکس در کشور ، سعی نموده است تا با ارائه انواع جعبه های ساعت و جواهرات لوکس و با کیفیت ، رضایت مشتریان خود را جلب نماید.

در ادامه به ویژگی های یک جعبه ساعت با کیفیت اشاره خواهیم نمود ، به شرح زیر :

  • - لوکس بودن و شکل ظاهری جعبه ساعت
  • - ابعاد و سایز جعبه ساعت با توجه به تعداد اکسسوری های شما
  • - کیفیت ساخت باکس ساعت
  • - استحکام ، مقاومت و ماندگاری باکس ساعت
  • - نوع یراق آلات استفاده شده در طراحی و ساخت جعبه ساعت
  • - قفل دار بودن جعبه ساعت چوبی
  • - قیمت جعبه ساعت مچی با توجه به کیفیت و لوکس بودن آن

                                                  

🤗خرید جعبه ساعت مچی برای هدیه

یکی از بهترین هدایایی که برای مناسبت های مختلف نظیر روز مرد و روز پدر ، روز زن و مادر ، روز عشق و ولنتاین ، روز تولد و ... می توان برای خانم ها و آقایان در نظر گرفت ، ساعت مچی است . در واقع ساعت جزء اکسسوری بسیار جذابی است که خرید آن برای هدیه دادن می تواند بسیار انتخاب لوکس و شکیلی باشد. اما ضمن خرید ساعت مچی ، وجود یک جعبه نگهدارنده ساعت مچی ، می تواند ضمن داشتن جنبه دکوری و زیبایی و محافظت از ساعت شما به بهترین شکل ممکن ، ارزش هدیه شما را در نظر مخاطب خاصتان دو چندان نماید و حسن سلیقه شما را به نمایش بگذارد.

بنابراین در حالت کلی ، شما با خرید یک ساعت مچی به یک باکس ساعت رومیزی لوکس و با کیفیت هم نیاز دارید تا ضمن محافظت از اکسسوری های شما در مقابل هر گونه صدمه و آسیب ، گرد و غبار و رطوبت محیط ، جنبه دکوری و زیبایی هم داشته باشد،  تا شما عزیزان بتوانید در مواقع نیاز با دسترسی سریع و بدون هیچ وقت تلف کردنی به اکسسوری مورد نیازتان دست پیدا کنید و همه ی آن ها را در یک مکان مشخص با نظم و ترتیبی خاص داشته باشید. بدین جهت جعبه های ساعت مچی لوکس باکس ، می تواند انتخابی ایده آل برای خرید جعبه ساعت کادویی باشد که قطعا خرید آن به شما عزیزان توصیه می شود.

                                                 

🤗قیمت جعبه ساعت مچی ارزان

قیمت جعبه ساعت بستگی به نوع مواد اولیه و نوع آن دارد . در بعضی از جعبه ساعت ها نیز قیمت جعبه با توجه به ویژگی ها آن جعبه ساعت و نوع نجاری و یا لیزری بودن آن  تغییر می کند و با توجه به خواسته و سلیقه شما قیمت گذاری می شود . برای مثال : جعبه ساعت قفل دار یا بدون قفل ، یا جعبه ساعتی که دارای طراحی خاصی با تعداد پارتیشن بندی زیاد می باشد ، در این شرایط مطمئنا قیمت جعبه ساعت شما متغیر خواهد بود. اما جعبه های ساعت چوبی لوکس باکس ، با توجه به کیفیت بالا و مواد اولیه درجه یک همراه با طراحی بیرونی و داخلی منحصر به فرد ، دارای قیمت های مقرون به صرفه و اقتصادی است که اگر تعداد سفارشات شما حداقل 70 عدد باشد ، قیمت جعبه ساعت مورد نظر با قیمت عمده با تخفیف 10% الی 15 % اعمال و لحاظ می شود. ناگفته نماند لوکس باکس ، با ارائه و عرضه باکس ساعت مچی مردانه لوکس و ارزان  ، نیز سعی کرده است تا نیاز تمامی مشتریان خود را مرتفع نماید. برای مشاهده این باکس ها می توانید ما را در مقاله مرتبط دنبال کنید. 

yesدر پایان

اگر قصد گسترش کلکسیون ساعت و اکسسوری های خود را دارید ، باید به فکر خرید یک جعبه ساعت مچی چندتایی لوکس و ارزان ، برای مجموعه ساعت های ارزشمندتان باشید و یا  اگر قصد انتخاب جعبه ساعت برای  هدیه دادن را دارید ، خرید باکس چوبی ساعت ، می‌تواند انتخاب بسیار جالب و در عین حال خاص و فوق العاده‌ای باشد و خلاصه این که داشتن یک جعبه ساعت کلکسیون مچی چوبی ، زیبایی و امنیت را برای کلکسیون ساعت و اکسسوری های شما فراهم می کند و به خوبی از آن ها محافظت می کند . شما عزیزان برای مشاهده انواع جعبه های ساعت مچی می توانید با کلیک بر روی لینک آبی ، فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، باکس ساعت مچی خود را انتخاب کرده و آن را ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.