باکس ساعت مچی مردانه لوکس و ارزان

ساعت مچی یکی از محبوب ترین اکسسوری های مورد علاقه آقایان می باشد که برای موقعیت های مختلف از انواع ساعت های مچی مناسب استفاده می شود . در همین راستا جعبه ساعت چوبی مچی مردانه ، یکی از بسته بندی های مورد نیازی است ، جهت قرار دادن و نگهداری انواع ساعت و اکسسوری های مختلف تا ضمن زیبایی و دسترسی سریع و آسان به ساعت ها در مواقع نیاز بتوان آن ها را از هر گونه ضربه و شکستگی حفظ کرد. البته شایان به ذکر است که چون ساعت مچی یک اکسسوری محبوب در میان آقایان می باشد ، وجود یک جعبه کلکسیون  ساعت چندتایی بهترین راهکار برای نظم و سازمان دادن به ساعت ها می باشد ، بنابراین یک جعبه ساعت مردانه لوکس و با کیفیت گزینه بسیار خوبی است که پیشنهاد می شود.

                                                 

😎 لوکس باکس با ساخت ،طراحی و تولید جعبه نگهدارنده ساعت مچی لاکچری و ارزان ، با تنوع بالا در ابعاد و طراحی داخلی و بیرونی سعی نموده است تا نظر تمامی مشتریان خود را جلب نماید. بدین جهت، ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با انواع جعبه ساعت چوبی مردانه آشنا نماییم ، بنابراین با ما همراه شوید :

  1. معرفی 6 اکسسوری مردانه جذاب و پر طرفدار

  2. جعبه ساعت مچی چوبی مردانه لوکس

  3. باکس کادویی ساعت مردانه و هدیه تولد

  4. خرید 6 مدل جعبه هدیه ساعت مچی مردانه برای ولنتاین

  5. قیمت جعبه ساعت مچی لوکس و ارازن برای روز پدر

  6. تزیین جعبه کادو ساعت مردانه

  7. از کجا جعبه ساعت مچی مردانه لوکس و ارزان بخرم ؟؟؟

                                                 

🤗معرفی 6 اکسسوری مردانه جذاب و پر طرفدار

از مهم‌ترین اکسسوری مردانه می توان به انواع عینک آفتابی، کمربند، ساعت مچی، کراوات، کیف دستی، کیف پول، دستمال جیبی، ، انگشتر و سایر زیورآلات اشاره نمود.

yesساعت مچی : از محبوب‌ترین اکسسوری مردانه که بیشتر آقایان به آن علاقه خاصی دارند می‌توان به ساعت مچی اشاره کرد. می‌توان از انواع ساعت های مچی با توجه به موقعیت های مختلف استفاده کرد.

yes کمربند: از اصلی ترین و محبوبترین اکسسوری مردانه می توان به کمربند اشاره نمود. در واقع این آیتم از ضروری ترین و پرکاربردترین اکسسوری مربوط به پوشاک آقایان میباشد. این اکسسوری تنها برای زیبایی به کار نمی رود و برای نگه داشتن شلوار در حالت متناسب آن لازم می باشد.

کراوات : از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید این اکسسوری مردانه باید دقت کنید جنس، رنگ و بلندی آن می‌باشد.

yesدستبند: آقایان می‌توانند با توجه به فرم و جنس لباس خود از انواع مختلف دست بندها استفاده کنند. به طور مثال دستبندهای بافت برای تیپ اسپرت مناسب می باشد اما دستبندهای طلای مردانه برای تیپ های رسمی مناسب تر می باشند.

yes عینک آفتابی: از دیگر اکسسوری مردانه عینک آفتابی می باشد که تاثیر شگفت انگیزی بر استایل مردان می گذارد. به گونه ای که یک آقا می تواند با انتخاب عینک آفتابی درست متناسب با فرم صورت اش استایل خود را چند برابر بهبود ببخشد. البته توجه داشته باشید که حتما بر اساس فرم صورت خود عینک آفتابی مورد نظر را انتخاب کنید تا تأثیر چشمگیری داشته باشد.

yesکلاه : خوشبختانه کلاه های متنوعی در بازار موجود می باشند که برای تکمیل تیپ های شخصیتی مناسب می باشد. توجه کنید که طرح و رنگ کلاه را بر اساس لباس اصلی انتخاب نمایید. در واقع نوع کلاه باید با استایل شما همخوانی داشته باشد.

yesانگشتر: انگشتر از پرکاربردترین اکسسوری و جواهرات مردانه می باشد که از محبوبیت بسیار بالایی در بین آقایان برخوردار است. انتخاب این آیتم بسیار به سلیقه شخصی هر فردی بستگی دارد.

                                                  

🤗جعبه ساعت مچی چوبی مردانه لوکس

برای آقایان ساعت مچی یک اکسسوری بسیار مهم محسوب می شود و بخش مهمی از یک استایل شیک و بی نقص را تشکیل می دهد، بنابراین وجود یک جعبه ساعت نگهدارنده چوبی لوکس و با کیفیت که بتواند ضمن محافظت از انواع اکسسوری ها و ساعت ها ، جنبه دکوری و تزیینی نیز داشته باشد ، یک از نیازهایی است که برای آقایان نیز حس می شود. با توجه به تنوع بالای انواع جعبه های ساعت مچی مردانه موجود در بازار ، جعبه ساعت چوبی ، با توجه به جنس و متریالی که از چوب طبیعی و ام دی اف دارد، بهترین گزینه برای قرار دادن ساعت ها می باشد که ضمن استحکام و مقاومت بالا ، با توجه به نوع طراحی داخلی ، محتویات داخلی را از هر گونه آسیب ، شکستگی ، گرد و غبار و رطوبت محافظت می کند.

🤗باکس کادویی ساعت مردانه و هدیه تولد

هدیه دادن و هدیه گرفتن یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی می باشد ، که با یک بسته بندی چوبی لوکس و با کیفیت یعنی جعبه ساعت مچی لوکس مردانه ، می توان این هیجان را دو چندان کرد . بدین جهت شما عزیزان اگر قصد تهیه یک ساعت لوکس را برای هدیه تولد دارید ، پس از خرید ساعت مچی و یا اکسسوری مورد نظر ، خرید جعبه ساعت مچی لوکس و با کیفیت را باید الویت خود قرار دهید .

🤗خرید 6 مدل جعبه هدیه ساعت مچی مردانه برای ولنتاین

روز ولنتاین، که به روز عشق یا روز عشاق یا جشن ولنتاین نیز شناخته می شود ، برای عاشقان روی کره ی زمین، روز بزرگی است. بنابراین ما در این قسمت از مقاله می خواهیم 6 مدل جعبه هدیه ساعت مچی مردانه برای ولنتاین را به شما عزیزان پیشنهاد دهیم که با پرداخت و صرف هزینه ای اندک و مقرون به صرفه می توانید یک بسته بندی لوکس و شکیل را برای هدیه تان داشته باشید که ضمن زیبایی ، ارزش هدیه تان را برای مخاطب خاصتان دو چندان می کند. هدیه ای مانا و ماندگار که حسن سلیقه و میزان اهمیتی که برای مخاطبتان قائل هستید را نشان می دهد.

🤗6 مدل جعبه هدیه ساعت مچی مردانه برای ولنتاین

  1. جعبه هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : 6 خونه مجزا با باشتک

جنس : ام دی اف

                                                 

  1. جعبه کلکسیون ساعت مچی جواهرات چوبی لوکس باکس مدل شش خانه کد LB324-0

ابعاد : 17 * 17 *25.5

ظرفیت : شش خونه مجزا با بالشتک نگهدارنده

جنس : ام دی اف

  1. جعبه هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-1

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : شش خونه مجزا با بالشتک

جنس : ام دی اف

  1. جعبه کلکسیون ساعت مچی زیورآلات چوبی لوکس باکس مدل شش خانه کد LB324-1

ابعاد : 17 * 17 *25.5

ظرفیت : شش خونه مجزا با بالشتک نگهدارنده

جنس : ام دی اف

  1. جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری لوکس باکس مدل 5 خانه کد LB322-0

ابعاد : 7.5 * 11 * 35

ظرفیت : پنج خونه مجزا با بالشتک

جنس : ام دی اف

جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری لوکس باکس مدل 5 خانه کد LB322-1

ابعاد : 7.5 * 11 * 35

ظرفیت : دارای پنج خانه مجزا با بالشتک

جنس : ام دی اف

🤗جعبه ساعت مچی لوکس و ارازن برای روز پدر

روز پدر و روز مرد در ایران همزمان با میلاد امام اول، حضرت علی (ع) گرامی داشته می‌شود و از آن جا که مردان به ساعت مچی علاقه زیادی دارند ، خرید ساعت مچی لوکس همراه با یک جعبه ساعت مچی مردانه لوکس و شکیل می تواند گزینه مناسبی برای خرید هدیه روز مرد و پدر باشد ، اگرچه ذره ای در مقابل زحمات آن ها می باشد اما شما عزیزان با خرید یک باکس ساعت چوبی ارزان و با کیفیت از فروشگاه لوکس باکس و تزیین آن به شیوه های مختلف می توانید خاطره ای جذاب را برای آن ها به ارمغان بیاورید .

                                                  

🤗تزیین جعبه کادو ساعت مردانه

از آن جایی که ساعت مچی جزء اکسسوری های جذاب برای هدیه دادن به آقایان می باشد ، خرید جعبه ساعت کادویی و تزیین آن با شیوه ای کم خرج و اقتصادی می تواند موجب شود تا شما عزیزان یک هدیه لوکس و جذاب را برای مخاطب خود تهیه و تدارک ببینید. ساعت های مچی دارای باکس های کادویی و مخصوص برای قرار دادن و نگهداری می باشد که زمانی که خریداری می شود در داخل آن قرار می گیرد. طراحی و ساخت جعبه های ساعت و جواهرات، عموما داخل جعبه های ساعت مچی و اکسسوری به منظور جلوگیری از هر گونه خدشه و آسیب به محتوبات داخلی آستر کشی شده است و با وجود بالشتک کوچک نیز در داخل جعبه که ساعت مردانه به دور آن قرار می گیرد و به داشتن رنگی زیبا و با باز کردن درب جعبه  کادویی، هدیه شما جلوه ای خاص و جذاب خواهد داشت. شما عزیزان با تهیه مقداری گل خشک ، پوشال های رنگی و ... می توانید این هدیه زیبای خود را تزیین نمایید و از هدیه خود لذت ببرید.

🤗از کجا جعبه ساعت مچی مردانه لوکس و ارزان بخرم ؟؟؟

همیشه لازم نیست هزینه بسیار بالایی برای خرید یک ساعت بپردازید. در مرحله آخر و پس از کسب اطلاعات گفته شده در خصوص خرید و قیمت جعبه ساعت مچی شیک و لوکس ، برای کادو می توان بهترین انتخاب را کرد و آن را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی از فروشگاه آنلاین لوکس باکس ، تنها تولید کننده انواع جعبه های ساعت چوبی ، تهیه و خریداری نمود. لوکس باکس برای کسانی که قادر به مراجعه حضوری نمی باشند امکان خرید غیر حضوری باکس ساعت مردانه برای کادو از فروشگاه لوکس باکس را فراهم کرده است که با این وجود به راحتی می توانید جعبه هدیه ساعت مورد نظر را خریداری کنند.

yesسخن پایانی

ما تمامی پیشنهاداتی که می توانستید به عنوان جعبه هدیه ساعت مچی مردانه برای روز پدر و ولنتاین ، خریداری کنید را در این مقاله برایتان بیان کردیم . لوکس باکس یک مرجع کامل برای خرید اینترنتی انواع جعبه های چوبی لوکس و ارزان است و شما می توانید کالاهای متنوعی را از این فروشگاه لوکس باکس ، خریداری کنید. در پایان امیدواریم که مقاله تهیه شده موردتوجه شما قرار گرفته باشد و بتواند شما را در انتخاب و خرید کادو موردنظرتان راهنمایی کند.