قیمت خرید جعبه چوبی ساعت بزرگ چندتایی به همراه بالشتک

آیا برای شما هم پیش آمده است که در موقع مهمانی رفتن و یا مواقعی که به اکسسوری های خود نیاز دارید ، آن ها را گم کرده باشید و یا به آن ها دسترسی نداشته باشید و به دنبال آن ها باشید ؟؟؟ قطعا برای شما هم ممکن است این مشکل پیش آمده باشد . اما از آن جا که اکسسوری های مختلف نظیر ساعت های مچی و زیورآلات مختلف ، در میان افراد بسیار محبوب است ، وجود یک مکان مشخص برای قرار دادن اکسسوری های مختلف ، یکی از دغدغه های اصلی برای اکثر افراد به ویژه خانم ها می باشد. در همین راستا است که امروزه  در هر خانه ای و بر روی هر میز آرایشی ، یک جعبه ساعت چوبی دیده می شود. یک باکس نگهدارنده با تعدادی تقسیم بندی داخلی جهت قرار دادن ساعت های مچی ، زیورآلات ، انگشتر و سایر اکسسوری های مختلف که ضمن داشتن جنبه دکوری و زیبا ، بسیار کارآیی نیز داشته و به واسطه جعبه ساعت مچی ، می توان یک کلکسیون چوبی زیبا را برای ساعت و زیورآلات خود داشت .

                                                  

😎بنابراین اگر شما هم ضرورت خرید یک جعبه ساعت مچی را حس کرده اید و به دنبال خرید ارزان و شیک یک جعبه ساعت هستید ، با ما در این مقاله همراه شوید تا شما را با انواع جعبه ساعت لوکس و ارزان آشنا نماییم . 

عناوین مورد بررسی در این مقاله عبارت اند از :

  1. تاریخچه ساعت مچی

  2. انواع ساعت مچی

  3. قیمت ساعت مچی به چه چیزهایی بستگی دارد؟

  4. نکاتی که قبل از خرید ساعت باید بدانید!!!

  5. 6 مدل جعبه ساعت ارزان با بالشتک

  6. خرید جعبه ساعت شیک

  7. قیمت جعبه ساعت

  8. به دنبال جعبه ساعت اختصاصی هستید؟

  9. فروشگاه انواع جعبه چوبی ساعت در تهران

تاریخچه استفاده از ساعت مچی

سال 1275 میلادی ، نخستین ساعت مکانیکی در کشور انگلستان مورد استفاده قرار گرفت. ساعت‌های اولیه به دلیل عدم رشد تکنولوژی ساعت بزرگ بودند و نمی‌شد آن‌ها را روی مچ دست بست.  برخی از آن‌ها به قدری بزرگ بودند که از گردن آویزان می‌شدند و داخل جیب جا نمی‌شدند. پیتر هنلین را نخستین سازنده ساعت مچی می‌شناسند، او در کشور آلمان نخستین نسخه ساعت‌هایی که روی مچ دست بسته می‌شدند را ساخت. کشورهای انگلیس و سوئیس پیشگامان طراحی و ساخت ساعت مچی در جهان به شمار می‌آیند.

ساعت مچی زمانی در ایران نماد تجدد و فرهیختگی بود، تاریخچه ساعت مچی برای ما ، با زندگی شعرا و روشنفکران عصر مشروطه گره خورده، در تمام عکس‌های باقی مانده از آن زمان ، ساعت‌های جیبی افراد تاثیر گذار تاریخ به چشم می‌آید، انگار که زمان برای آن‌ها مفهومی فلسفی داشته است. ساعت های مچی خصوصا در ابتدای اختراع برروی دست بسته نمی شدند، برخی اوقات داخل جیب قرار گرفته یا به زنجیر مخصوص آویزان می شدند.

                                                  

انواع ساعت مچی

امروزه انواع ساعت مچی ، علاوه بر نقش اولیه آن که نشان دادن زمان و ساعت است ، دارای کاربردهای دیگری نیز هستند. ساعت‌های جدید و مدرن بر روی صفحه نمایش خود ساعت، تاریخ، دما، قطب نما و سایر موارد را نمایش می‌دهند. در حال حاضر اشکال و ظاهر بزرگ و سنگین انواع ساعت مچی ، جای خود را به ساعت‌های ظریف، زیبا و با بندهای سبک و لوکس داده‌اند. ساعت مچی یکی از ابزار و لوازم مد و اکسسوری نیز محسوب می‌گردد. انواع ساعت های مچی عبارت اند از :

- آنالوگ : ساعت آنالوگ ساعتی است که عقربه ها و دقیقه هایش با اعداد و شماره های یونانی مشخص شده است. ساعت آنالوگ برای مشاغل رسمی و قرارملاقات ها مناسب است.

- دیجیتال : ساعت دیجیتال، ساعت خودمانی و غیررسمی است و ساعتی است که زمان را به شکل اعداد در صفحه LCD یا LED نشان می دهد.

- دیجیتال وآنالوگ: ساعت دیجیتال و آنالوگ، ساعتی است که هر دو ترکیب را با هم دارد. این ساعت های دیجیتال و آنالوگ کاربردی هستند، زیرا روزانه استفاده شده و مناسب کار هستند ، اما نه برای موقعیت های رسمی.

قیمت ساعت مچی به چه چیزهایی بستگی دارد؟؟؟

خود ساعت و بندهای آن بسته به نوع، استایل، برند و قیمت متفاوت است. قسمتی که صفحه ساعت را نگه می دارد ، اساسا از جنس پلاستیک یا فلزاتی مانند آهن، تیتانیوم، طلا، نقره و پلاتینیوم ساخته شده است. بندهای آن نیز از مواد خود ساعت به علاوه موادی مثل چرم (واقعی و مصنوعی) ساخته شده است که نوع لاستیکی آن ارزان است. قیمت ساعت چرمی و فلزی بیشتر است ، به طوری که ساعت های فلزی، گرانترین ساعت ها هستند . قیمت و خرید جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری ، بسته به کیفیت مواد متغیر است .

                                                  

😉نکاتی که قبل از خرید ساعت باید بدانید!!!

11 نکته مهمی که پیش از خرید ساعت باید بدانید، در این مقاله بیان می‌شود :

  1. سبک ساعت
  2. نوع ساعت مچی (آنالوگ یا دیجیتال)
  3. ویژگی ها و امکانات ساعت
  4. متریال استفاده شده
  5. مقاومت در برابر آب
  6. برند ساعت مچی
  7. اندازه و سبک شماره بندی اعداد
  8. هماهنگی با سبک لباس پوشیدن و استایل
  9. منبع تغذیه یا موتور ساعت
  10. درخشندگی ساعت مچی
  11. وزن ساعت

😉6 مدل جعبه ساعت ارزان با بالشتک

پس از خرید ساعت مچی ، وجود یک جعبه نگهدارنده ساعت مچی ، جزء ضروریات می باشد . جعبه ساعت، یکی از محبوب ترین وسایل مورد نیاز برای افراد می باشد . باکس نگهدارنده ساعت مچی چنان محبوب و کاربردی است که در هر منزل ، تقریبا یک عدد جعبه ساعت و زیورآلات ، بر روی میز آرایش آن وجود دارد. از این رو محبوبیت و کاربرد فراوان جعبه ساعت ، موجب شده است تا لوکس باکس ، مرجع تولید کننده انواع جعبه های ساعت مچی در کشور ، انواع متنوعی از مدل های کلاسیک و سنتی جعبه های ساعت مچی را با ابعاد و شکل های مختلف ، طراحی و تولید نماید. در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با نمونه های متنوعی و 6 مدل جعبه ساعت ارازن با بالشتک  بسیار پرطرفدار ، جدید و پر فروش ، با جنسی از چوب و متریال با کیفیت لوکس باکس ،آشنا نماییم ، پس همراه ما با باشید:

  1. جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB301-W

ابعاد : 14 * 23 * 33

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

رنگ : سفید

  1. جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت انگشتر لوکس باکس کد LB302-N

ابعاد : 10 * 18 * 26

جنس : چوب طبیعی

لولا : فلزی

رنگ : قهوه ای روشن

  1. جعبه جواهرات طلا ساعت هدیه چوبی لوکس باکس کد LB304-W

ابعاد : 9.5 * 17.5 * 22.5

جنس : ام دی اف با پوشش رنگی

یراق آلات : فلزی

رنگ : سفید

  1. جعبه جواهرات طلا هدیه ساعت چوبی لوکس باکس کد LB320-0

ابعاد : 8 * 15.5 * 22.5

ظرفیت : 6 خونه مجزا با باشتک

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

  1. جعبه ساعت مچی و زیورآلات شیک و لاکچری لوکس باکس مدل 5 خانه کد LB322-1

ابعاد : 7.5 * 11 * 35

ظرفیت : دارای پنج خانه مجزا با بالشتک

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای تیره

  1. جعبه کلکسیون ساعت مچی جواهرات چوبی لوکس باکس مدل شش خانه کد LB324-0

ابعاد : 17 * 17 *25.5

ظرفیت : شش خونه مجزا با بالشتک نگهدارنده

جنس : ام دی اف

رنگ : قهوه ای روشن

                                                   

😉خرید جعبه ساعت شیک

از آن جا که خرید یک جعبه ساعت مچی چندتایی ، جادار و با کیفیت همراه با قیمتی مناسب، دغدغه بسیاری از افراد به ویژه خانم ها می باشد ، ما،  فروشگاه آنلاین لوکس باکس را به عنوان تولید کننده تخصصی انواع باکس های چوبی در کشور ، پیشنهاد می کنیم به دلایل زیر:

yesخرید جعبه ساعت لوکس و لاکچری برای افراد خاص با طراحی منحصر به فرد داخلی و بیرونی

yes تولید شده از بهترین متریال و مواد اولیه در کشور همراه با یراق آلات درجه یک ، توسط تیم هنرمند و با مهارت

yes دارای قیمت مناسب و اقتصادی جهت خرید جعبه ساعت ارزان نسبت به کیفیت عالی

  • و ....

ما به کیفیت جعبه های ساعت مچی چوبی خود واقف هستیم و با اختلاف از رقبای خود ، پیشتاز در فروش جعبه ساعت چوبی لوکس و شیک می باشیم.

😉قیمت جعبه ساعت

قیمت یک جعبه ساعت به متریال و نوع آن و مدت زمان تولید بستگی دارد، برای مثال قیمت جعبه ساعت چوبی ، مطمئنا با قیمت جعبه ساعت (MDF) ام دی اف با روکش چوب ، متفاوت خواهد بود. چراکه نوع طراحی و برش آن ها نیز به دو صورت نجاری و لیزری خواهد بود . در بعضی از جعبه ساعت های مچی  نیز قیمت جعبه با توجه به ویژگی های آن جعبه ساعت ، تغییر می کند ، مثلا جعبه ساعت قفل دار یا بدون قفل، همراه با آستر داخلی ، نوع یراق آلات و ...

در نهایت این اطمینان به شما داده می شود که در فروشگاه لوکس باکس، قیمت و خرید جعبه ساعت مچی و زیورالات شیک و لاکچری ، را همراه با کیفیت عالی تجربه خواهید کرد، قیمت های ما نسبت به کیفیت و مواد اولیه ای که در طراحی و تولید جعبه های ساعت به کار رفته است ، واقعا به صورت رقابتی و ایده آل است که تنها با یک بار تجربه خرید از ما ، متوجه طراحی ویژه و کیفیت عالی این باکس های چوبی لوکس ،  شوید.

                                                  

😉به دنبال جعبه ساعت اختصاصی هستید؟

بسته ‌بندی و عرضه محصول شما برای بازاریابی و فروش بسیار مهم است. به طور کلی به نمایش گذاشتن کار شما و نام تجاری ،  برای آن است که شما برای کار و هنر خود ارزش قائل هستید، رضایت و جلب نظر مشتری نیز برای شما مهم است. حمل و نقل راحت تری را خود و مشتری تجربه می‌کنید. این عوامل باعث اطمینان بیشتر مشتری نسبت به مجموعه کاری شما شده و برند شما را تقویت ‌می‌کند. بدین جهت مجموعه کاری ما ، لوکس باکس ، این امکان را فراهم آورده است تا آن دسته از مشتریانی که قصد دارند برای نام و برند تجاری خود یک بسته بندی خاص و مخصوص را داشته باشند ، بتوانند با ثبت سفارش و سفارشی  سازی جعبه های مورد نظر با تعداد حداقل 70 عدد به بالا ، بتوانند با ارائه ایده و طرح انتخابی و یا طرح های موجود همراه با لوگو و نام تجاری خود ، جعبه ساعت اختصاصی خود را داشته باشند .

😉فروشگاه انواع جعبه چوبی ساعت در تهران

فروشگاه لوکس باکس ، با داشتن یکی از متنوع ترین و کامل ترین کلکسیون های جعبه ساعت ، ضمن این که خود را متخصص در حوزه طراحی انواع باکس چوبی می داند ، در حوزه طراحی و تولید جعبه ساعت مچی، نیز خود را سرآمد رقبا و سایر فروشگاه ها می داند . گروه تولیدی لوکس باکس ، تلاش می‌کند با ارائه‌ ی محصولات و خدمات عالی، تجربه‌ای مطمئن از خرید اینترنتی را با قیمت مناسب و ارزان را در اختیار شما عزیزان ، قرار دهد.

yesو در پایان...

امیدوار هستیم ، مطالب ارائه شده در این مقاله جهت خرید ارزان جعبه ساعت لوکس و شکیل از یک فروشگاه معتبر مورد پسند شما بزرگواران قرار گرفته باشد.همچنین در مقاله خرید 10 مدل جعبه ساعت بسیار شیک نیز می توانید جعبه ساعت مورد نظر را انتخاب و ثبت سفارش نمایید.