خرید عمده و طراحی اختصاصی برای انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش

سفارش و خرید عمده انواع جعبه کفش و کیف هارد باکس معمولا بر اساس میزان نیاز و نوع محصولات، برای تامین بسته بندی برند ها انجام میشود. طراحی جعبه های هارد باکس کفش و کیف با توجه به جزئیات مورد توجه برند ها جهت اختصاصی نمودن بسته بندی مورد استفاده برای محصولات انجام میشود.

معمولا انواع مختلفی از هارد باکس برحسب ابعاد و رنگبندی و.. برای محصولات کیف و کفش تولید میشود و میتوان آنها را در هر تعدادی به دلخواه مشتریان ساخت.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که قصد داریم شما را با مفاهیمی از جمله ؛ خرید عمده ، طراحی اختصاصی کیف و کفش، انواع هارد باکس لوکس باکس و.. آشنا نماییم که با نگرشی دقیق دست به انتخاب مناسب ترین بسته بندی بزنید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل موارد زیر است :

خرید عمده انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش

طراحی اختصاصی برای انواع هارد باکس کیف و کفش

بررسی انواع هارد باکس کیف و کفش لوکس لوکس

نحوه خرید عمده هارد باکس کیف و کفش اختصاصی از لوکس باکس

 

 

خرید عمده انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش :

 

خرید عمده انواع جعبه هارد باکس برای محصولات کیف و کفش معمولا توسط برند ها برای تامین بسته بندی در مدت زمان بیشتری صورت میگیرد.

در خرید عمده بیشتر کسب و کار ها به دنبال ارتباط مستقیم با خود تولید کننده هستند و خرید های عمده را معمولا به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای انجام میدهند.

هارد باکس کفش و کیف به عنوان یک بسته بندی پر استفاده بیشتر به صورت عمده و اختصاصی برای تعداد بالایی از محصولات خریداری میشود.

انواع هارد باکس در شکل های مربعی و مستعطیلی به در ابعاد کاملا متناسب با انواع کیف و کفش به صورت عمده برای مشتریان و با توجه به سایز بندی این محصولات تولید میشود.

بعد از بررسی مواردی از جمله قیمت، کیفیت جعبه، تناسب آن با محصولات و... کسب و کارها اقدام به خرید این بسته بندی ها به صورت عمده می نمایند. 

تعداد سفارش نیز در خیرد عمده از جمله مواردی است که بر روی قیمت نهایی سفارشات تاثیر میگذارد.

به دلیل تنوع بالای محصولات کیف و کفش، کسب و کار ها برای هر مدل معمولا تعدادی بالایی از این جعبه های هارد باکس را خریداری می نمایند.

جهت اطلاع از مفاهیمی در خصوص سفارش هارد باکس زیورآلات و ساعت میتوانید به مقاله : سفارش جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات لوکس باکس مراجعه فرمایید.   

جعبه هارد باکس لوکس باکس

شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی و معرفی جدید ترین مدل های هارد باکس میتوانید به مقاله : بررسی و معرفی جدیدترین مدل های هاردباکس کادویی مراجعه فرمایید.

 

طراحی اختصاصی برای انواع هارد باکس کیف و کفش :

 

طراحی اختصاصی برای انواع هارد باکس کیف و کفش به صورت دلخواه، برای مشاغل و برند هایی انجام میشود که نیاز به سفارش سازی دارند.

این سفارش سازی و طراحی اختصاصی از صر تا صد جعبه معمولا شامل انتخاب و انجام انواع چاپ ها، روکش ها، متریال، رنگبندی ها و.. می باشد.

در طراحی جعبه هارد باکس اختصاصی کفش و کیف، نام و یا لوگوی برند در ابعادی بزرگ تر بر روی درب یا قسمتی به انتخاب برند، درج و چاپ میشود.

محصولات کیف و کفش در انواع مختلف ؛ زنانه، مردانه و بچگانه در سایز های متنوع هستند که طراحی اختصاصی جعبه هارد باکس نیز با توجه به این موارد صورت میگیرد.

در طراحی بسته بندی کفش های بچگانه بیشتر از رنگ های روشن و شاد جهت معرفی محصولات و جذب بیشتر مشتری استفاده میشود.

به عنوان مثال طراحی هارد باکس کفش چرم متفاوت تر است و در دیزاین این گونه بسته بندی از انواع روش های چاپ از جمله طلاکوب و روکش های متناسب و رنگبندی دلخواه برند استفاده میشود.

جعبه های هارد باکس کیف طراحی منحصربه فردی دارند و کاملا متفاوت تر از بسته بندی های کفش می باشند.

طراحی جعبه های هارد باکس کیف با توجه به رنگبندی و سایز این محصولات کاملا به دلخواه برند و مخصوص انجام میشود.

معمولا طراحی جعبه های کیف و کفش با توجه به نیاز ها و استفاده های مختلفی انجام میشود از جمله؛ فروش بیشتر محصولات، جذب مشتریان، هدیه دهی، نگهداری مناسب و ایجاد ویترینی کاملا متناسب.

از انوع این بسته بندی ها میتوان به جعبه هارد باکس کیف پول، کیف زنانه و... اشاره نمود که اغلب مورد استقبال مشتریان قرار میگیرد.

طراحی جعبه کیف پول به گونه ای است که میتوان همزمان لوازم و محصول دیگری نیز مثل کمربند را در آن بسته بندی نمود که به عنوان یک بسته بندی پک مورد استفاده برند ها قرار میگیرد.

برای اطلاع از مفاهیمی درخصوص طراحی و ساخت هارد باکس پوشاک شما میتوانید به مقاله : طراحی و ساخت برترین جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

با مراجعه به مقاله : لیست قیمت و خرید عمده جعبه هارد باکس دو تکه کفش لوکس باکس ،  میتوانید اطلاعات بیشتری در خصوص خرید عمده و تیراژ بالای هارد باکس دو تکه کفش کسب نمایید.

 

بررسی انواع هارد باکس کیف و کفش لوکس لوکس :

 

در بررسی انواع جعبه کیف و کفش لوکس باکس، تنوع و طراحی است که مورد توجه قرار میگیرد، این جعبه ها به صورت آماده تولید شده اند و میتوانند گزینه ای کاملا اختصاصی نیز برای برند ها باشند.

جعبه هارد باکس کیف و کفش لوکس باکس با توجه به سلیقه ها و طراحی های روز تویلد شده که امکان ایجاد تغییراتی نیز در آن وجود دارد.

معمولا سایز این هارد باکس ها متناسب با ابعاد محصولات سفارش سازی شده و برند ها میتوانند با ایجاد و درج انواع چاپ آنها را منحصر به فرد کاملا مناسب و مطابق محصولات نمایند.

ما در این جا چندین مدل هارد باکس کفش و کیف را معرفی می نماییم که تنها چند مورد از انواع بسته بندی های لوکس باکس می باشند؛

1.جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

2.جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772

جعبه هارد باکس کیف لوکس باکس

3.جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه کیف هارد باکس لوکس باکس

4.جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

5.جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756

جعبه هارد باکس کیف لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش ساز عمده هارد باکس، شما میتوانید به مقاله : سفارش سازی عمده هارد باکس اختصاصی برند های کفش و کیف مراجعه فرمایید.

 

نحوه خرید عمده هارد باکس کیف و کفش اختصاصی از لوکس باکس :

 

خرید عمده هارد باکس کیف و کفش اختصاصی از لوکس باکس اغلب با همکاری مشاغل و برند ها و ارائه طرح و سفارشات کسب و کار ها صورت میگیرد.

خرید عمده به عنوان یک راه حل برای برند ها جهت تامین بسته بندی های خود بدون واسطه توسط لوکس باکس ارائه داده میشود.

در خرید عمده معمولا مشتریان میتوانند هر نوع رنگبندی و مدل جعبه هارد باکس را به دلخواه خود را انتخاب نموده و به صورت مستقیم و ارتباط با تیم لوکس باکس سفارش دهند.

در خرید عمده هارد باکس کیف و کفش، تعداد سفارشات و محدودیت ها و لیست قیمت و... توسط لوکس باکس مشخص شده است.

جعبه های بسته بندی کیف و کفش لوکس باکس در تنوع های بالا و طراحی های منحصر به فرد، و به دلخواه مشتریان سفارش سازی و تولید میشود.

اختصاصی نمودن این بسته بند توسط لوکس باکس انجام شده و این فرآیند طی بررسی نظرات و سلیقه ها، مدل محصولات و ... انجام میشود. 

برای اطلاع از خرید و سفارش و قیمت هارد باکس تیراژ کم میتوانید به مقاله : سفارش، قیمت و خرید انواع جعبه هارد باکس با تیراژ کم مراجعه فرمایید.

جهت اطلاع از قیمت و دریافت مشاوره خرید و همکاری شما عزیزان میتوانید با تیم مشاورین لوکس باکس تماس حاصل نموده و با بررسی جعبه های هارد باکس لوکس باکس سفارشات خود را انجام دهید.