طراحی و ساخت برترین جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس

در طراحی بسته بندی متناسب با محصولاتی از جمله پوشاک، بیشتر برند ها و مزون ها برای برند سازی و معرفی خود، برترین هارد باکس را در طرح مورد نظر خود تولید و یا خریداری می نمایند که هماهنگی لازم را با پوشاک و نوع آن داشته باشد، به طوریکه اگر پوشاک زنانه باشد جعبه نیز بر اساس این موضوع در رنگبندی و طراحی منحصربفردی ساخته می شود. 

جعبه هارد باکس به عنوان یک بسته بندی منحصر به فرد برای هر نوع پوشاک و لباسی مورد استفاده قرار میگیرد و طراحی میشود. طراحی جعبه ها بر اساس نوع پوشاک است و به انتخاب برند ها در هر رنگ و مدلی درتعدادی مشخص، تولید میشوند، در واقع به دلیل تنوع بالای این نوع  کالاها ک در دسته بندی های مختلفی از زنانه، مردانه، بچگانه، ورزشی و... قرار دارند، بسته بندی هارد باکس نیست بر همین اساس طبق مدل و نوع پوشاک در بهترین ساختار تولید و ساخته می شود. 

لوکس باکس جعبه هارد باکس پوشاک را متناسب با سلیقه مشتریان و طراحی به روز، بدون محدودیت تولید می نماید و به کسب و کار ها کمک خواهد نمود که با صرف کمترین زمان و هزینه بسته بندی پوشاک خود را تامین نمایند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیم و موضوعاتی از جمله ؛ طراحی و تولید برترین هارد باکس پوشاک+ برترین هارد باکس های پوشاک لوکس باکس و... پرداخته ایم، تا شما در انتخاب نوع طراحی دقت بیشتری داشته و بسته بندی مناسبی را برای محصولات خود سفارش دهید.

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

طراحی برترین جعبه هارد باکس پوشاک

ساخت هارد باکس پوشاک لوکس باکس

برترین جعبه های هارد باکس پوشاک لوکس باکس

نحوه خرید هارد باکس پوشاک از لوکس باکس

 

طراحی برترین جعبه هارد باکس پوشاک :

 

طراحی برترین جعبه هارد باکس پوشاک برای بیشتر برند ها و مزون های لباس و پوشاک انجام میشود و معمولا در این طراحی نام برند و نوع طرح انتخابی بر روی جعبه ها در روش های متنوعی چاپ میشود، به طوریکه با توجه به ساختار کلی جعبه، طراحی دیزاین مطابق با خود محصول و ویژگی های آن انجام می شود. 

طراحی هارد باکس ها منجربه منحصر به فردی برند و به نوعی برندینگ میشود و کسب و کار های پوشاک و یا لباس برای هر مدل از محصولات خود این جعبه ها را طراحی و تولید می نمایند، به طوریکه اگر تولید کننده و برند پوشاک ورزشی باشند، برای هر یک از ست ها و لباس ها بسته بندی اختصاصی و مناسبی را طراحی می نمایند.

برترین جعبه های هارد باکس معمولا مورد استفاده برای بسته بندی انواع لباس های مردانه، زنانه، بچگانه از جمله مانتو ها و پالتو های گران قیمت و انواع پیراهن ها و شال و روسری و.. می باشد که این بسته بندی های هارد باکس علاوه بر ایجاد یک ویترین زیبا برای اینگونه کالاها، منحربه افزایش ارزشمندی آنها نیز می شود، چراکه طراحی هر جعبه نقش موثری در افزایش دیده شدن محصول و کالا ها دارد. 

 بیشترین کاربرد این جعبه ها در بازار برای پیراهن های مردانه است و میتوان با طراحی آن هر نوع لباس دیگری نیز در آن بسته بندی نمود، به گونه ای که برند های پیراهن مردانه برای کالاهای خود و عرضه مناسب آنها به بازار این بسته بندی ها را در نظر گرفته و در طراحی های شیک و معمولا ساده آماده سازی می نمایند. 

طراحی این بسته بندی به صورت های مختلفی با توجه به نوع برند و پوشاک، طرح های به روز و... انجام میشود که کاملا در فروش و معرفی برند عملکرد موثری دارد، بیشتر برند ها با تلفیق لوگو و یا طرح های زیبا و خلاقانه دیزاین خارجی این جعبه ها را طراحی می نماید. 

این جعبه های پوشاک در انواع مدل ها، به صورت درب دار، کشویی، کتابی و بیشتر به شکل مربعی و مستعطیلی طراحی و با توجه به ابعاد لباس ها و پوشاک در سایز ها و اندازه های متناسب طراحی و آماده می شوند که در روند طراحی معیار اصلی خود پوشاک و ابعاد و نوع آن است که در نظر گرفته می شود. 

کسب و کار های مختلف پوشاک مثل مزون ها و بوتیک ها میتوانند برای هر نوع از محصولات خود این جعبه ها در تعداد بالا سفارش دهند که در زمان خرید لباس و پوشاک توسط مشتریان در داخل این بسته بندی ها قرار گرفته و به آنها ارائه داده می شود که در واقع بیشتر برند های معروف در دنیا این راهکار را پیش گرفته اند. 

 بسته بندی پوشاک از چروک شدن لباس جلوگیری نموده و به آنها نظم میدهد و مشاغل میتوانند با قرار دادن لباس ها و یا مانتو ها به صورت مناسب در این جعبه، ارزش آن را چندین برابر نمایند، چراکه کیفیت و حفظ ارزش پوشاک از اهمیت بسزایی برای مشتریان برخوردار می باشد. 

در طراحی این گونه بسته بندی انواع روش های مختلف چاپ با سلیقه و نظرات مشاغل بر روی قسمت مشخصی از جعبه مثل بدنه و یا درب آن اعمال میشود، نام برند و هر نوع اطلاعاتی قابل درج بر روی هارد باکس می باشد.

در طراحی جعبه های پوشاک مردانه مثل کت و شلوار و پراهن ها، معمولا از رنگ های تیره تری استفاده میشود و دیزاین جعبه نیز بر همین اساس طراحی متفاوت تری نسبت به بسته بندی های پوشاک زنانه داشته و کاملا منحصربفرد است. 

بر روی جعبه های هارد باکس به انتخاب مشاغل هر نوع خدماتی قابل انجام است و حتی میتوان نام برند و لوگو را به صورت طلاکوب، یووی موضعی و یا نقره کوب با توجه به میزان ارزشمندی پوشاک و یا برجسته نمودن و معرفی نام برند بر روی جعبه ها درج نمود.

این جعبه ها به عنوان یک گزینه کاربردی برای کادو نیز مناسب هستند و مشتریان در صورت خرید پوشاک جهت هدیه دهی میتوانند از جعبه هارد باکس اختصاصی برند برای بسته بندی کادویی نیز استفاده نمایندکه در واقع بیشتر طراحی ها متناسب با طرح روز و سلیقه ها نیز می باشد.

جهت اطلاع از خرید عمده و طراحی هارد باکس کفش و کیف شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید عمده و طراحی اختصاصی برای انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش مراجعه نمایید.

 

جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس

* این مدل هارد باکس پوشاک لوکس باکس در ساختار دو تکه و طراحی ساده و لوکس برای انواع پوشاک زنانه و مردانه مناسب بوده و می تواند انواع لباس ها و پوشاک را در آن بسته بندی نمود، هارد باکس دو تکه مستعطیلی شکل برای انواع کفش، کیف، ست لباس، شال و روسری، انواع پیراهن ها و... مناسب می باشد، این جعبه با توجه به مدلی که دارد معمولا برای برند ها و کسب و کار های مختلف این حوزه مناسب است.

 

ساخت هارد باکس پوشاک لوکس باکس :

 

در ساخت هارد باکس پوشاک لوکس باکس، مواردی که اغلب در این روند مورد توجه قرار میگیرد، نوع متریال و طراحی متناسب است که کسب و کار ها با در نظر داشتن طرح ها و نیاز های خود به لوکس باکس سفارش تولید این جعبه ها را میدهند.

ساخت این گونه جعبه ها فرآیندی مشخص و دقیقی را دارد و بعد از انتخاب طراحی و ابعاد و متریال، شکل اولیه جعبه تولید میشود.

متریال تولید جعبه های هارد باکس درجه یک و استاندارد هستند و با توجه به نوع محصولات که پوشاک میباشد در ساخت جعبه نیز جزئیات هارد باکس ها بر اساس ویژگی های کالا و نوع آن ساخته می شود.

این جعبه های هارد باکس بدون هیچ محدودیتی در هر نوع مدلی برای بسته بندی انواع پوشاک جهت معرفی و برند سازی توسط لوکس باکس تولید میشود و امکان ساخت آنها در مدل های پیچیده و دلخواه وجود دارد.

مزون ها و عرضه کنندگان انواع پوشاک معمولا این جعبه ها را برای منحصربه فرد نمودن کسب و کار خود و محصولات و زیبایی بخشی به آنها، در تعداد مناسبی سفارش سازی و خریداری می نمایند.

لوکس باکس همچنین این جعبه ها را به صورت پک برای لباس های زنانه و یا مردانه در ابعاد و سایز های متفاوت تولید نموده که هر کدام از این جعبه ها برای بسته بندی مدلی مشخص از پوشاک می باشند.

همچنین موردی که می بایست در تولید این جعبه های پوشاک در نظر گرفت این است که امکان ساخت در رنگبندی و مدل متنوع به واسطه درج و چاپ و انواع خدمات پس از تولید، منجرمیشود که بسته بندی ها منحصر به فرد و کاملا اختصاصی برای مزون ها و کسب و کار ها باشد.

جعبه هارد باکس لباس لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره هارد باکس کادویی و سفارش و خرید آن شما میتوانید به مقاله : خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی مراجعه کنید.

برترین جعبه های هارد باکس پوشاک لوکس باکس :

 

برترین جعبه های هارد باکس پوشاک که توسط لوکس باکس طراحی و تولید شده است در مدل ها و رنگبندی های مختلفی موجود می باشد.

جعبه های پوشاک لوکس باکس برای بسته بندی انواع مختلف محصولات از جمله، شال و روسری، پیراهن های مردانه، انواع مانتو ها و لباس های زنانه و.. طراحی شده که کسب و کار ها میتوانند با بررسی این هارد باکس ها، بسته بندی مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

ما در این جا چندین مدل جعبه پوشاک را بررسی و به شما عزیزان معرفی می نماییم، هر کدام از این جعبه ها برای هر نوع پوشاکی قابل استفاده است و طراحی میشوند ؛

1.جعبه هارد باکس طلاکوب کفش لوکس باکس کد LB759

جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس

2.جعبه هارد باکس مستعطیلی آماده لوکس باکس کد LB756

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه هدیه هارد باکس لوکس باکس کد LB772

جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس

4.جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس مدل کشویی کد LB758

جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس

 

5. جعبه هارد باکس آلبوم عکس آتلیه لوکس باکس مدل سه تکه کدLB791

جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس

هر کدام از این جعبه های لوکس باکس برای انواع پوشاک نیز استفاده میشوند و طراحی و چاپ نیز با انتخاب مشتریان با تیم لوکس باکس و یا تیم طراحان خود کسب و کار انجام میشود.

 

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص طراحی و نحوه ساخت انواع هارد باکس به مقاله : آموزش طراحی و ساخت انواع جعبه و بسته بندی هاردباکس مراجعه کنید.

جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس

نحوه خرید هارد باکس پوشاک از لوکس باکس : 

 

 نحوه خرید هارد باکس پوشاک از لوکس باکس برای مشاغل و مشتریانی که قصد تامین بسته بندی مورد استاده برای لباس و انواع پوشاک را دارند معمولا به صورت عمده و در تعداد مشخص است که برای ثبت سفارش و خرید مدل دلخواه، شما عزیزان می توانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس که 24 ساعته پاسخگوی شما است تماس حاصل نمایید و برترین هارد باکس پوشاک را در طراحی و ساختارمد نظر خریداری نمایید.