خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی

جعبه های هارد باکس معمولا برای انواع محصولات و نیازها کاربردی هستند و به عنوان یک بسته بندی منحصربفرد گزینه ای مناسب برای هدایای تبلیغاتی می باشند که برند ها معمولا آن را برای تبلیغات موثرو اهداف تبلیغاتی، در تعداد مشخصی سفارش میدهند. جعبه های هارد باکس در هر مدل و نوعی بدون هیچ محدودیتی با توجه به محصولات و سلیقه ها طراحی میشوند، سفارشی سازی آن ها نیز اغلب جهت اختصاصی نمودن بسته بندی مخصوص برای برندها می باشد.

خرید جعبه هارد باکس سفارشی معمولا توسط برند ها برای قرار دادن محصولاتی است که معمولا به صورت هدیه از سمت مشتریان خریداری می شود، به طوریکه در مناسبت های مختلف هارد باکس هدایای تبلیغاتی به عنوان بسته بندی خلاقانه برای جذب مشتریان گزینه ای مناسب برای برند ها و شرکت های مختلف می باشد که می توانند محصول و کالای خود را در این جعبه ها بسته بندی و به بازار عرضه نمایند. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ خرید و سفارش هارد باکس هدایای تبلیغاتی+ انواع هارد باکس لوکس باکس + طریقه سفارش هارد باکس لوکس باکس، خواهیم پرداخت، و در خصوص هر موضوع نیز توضیحات جامعی را به شما عزیزان ارائه می دهیم. 

جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی

انواع هارد باکس هدایای تبلیغاتی لوکس باکس

طریقه سفارش هارد باکس هدایای تبلیغاتی از لوکس باکس

 

خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی :

 

خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی برای بیشتر کسب و کار ها مسئله مهمی جهت رشد، معرفی محصولات، دیده شدن، و اهداف تبلیغاتی است که در واقع این گونه بسته بندی ها به صورت اختصاصی و هماهنگ با مناسبت های مختلف و مد نظر برند طراحی و سفارش سازی می شود. 

خرید این جعبه ها از سوی برند و کسب و کار ها معمولا برای بسته بندی انواع محصولاتی که مشتریان برای هدیه خریداری می نمایند انجام میشود و مشاغل در بیشتر مواقع مثل سال روز ها از جمله روز پدر، روز مادر، ولنتاین، تولد و ...هارد باکس هدایای تبلیغاتی را برای هر یک از محصولات خود خریداری و سفارش می دهند.

کسب و کار ها معمولا در کنار بسته بندی های اصلی محصولات ، جعبه های هارد باکس هدایا را نیز سفارش میدهند که مورد نیاز بیشتر افراد است و در جذب مشتریان عملکرد موثری دارد، چراکه اینگونه جعبه ها دارای دیزاین مرتبط با هر سلیقه و مناسبی است و به عنوان باکس هدایای تبلیغاتی در دیده شده برند نقش دارد. 

انواع جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی توسط بیشتر مشاغل برای تبلیغ محصولات و دیده شدن، سفارش داده میشوند و این نوع سفارشات معمولا نوعی اختصاصی سازی هارد باکس برای برند و محصول است که در واقع برند های پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، تنقلات، شکلات و... از این جعبه ها استفاده می نمایند. 

سفارش هارد باکس هدیه تبلیغاتی مراحل مختلفی دارد که این مرحله ها به ترتیب  شامل :

- انتخاب نوع متریال

- انتخاب روکش های مختلف به کار رفته و روش ها و نوع چاپ

انتخاب نوع فونت و رنگبندی جعبه

- مشخص نمودن ابعاد 

مشخص نمودن تعداد سفارشات ( تیراژ)  

هارد باکس های هدایای تبلیغاتی در انواع مختلفی تولید میشوند، این گونه بسته بندی کاملا مانند یک باکس هدیه است که برای تبلیغات بر روی قسمت مشخصی از آن به صورت های مختلفی تنها لوگو و یا نام برند چاپ میشود که در واقع بسته به نوع نیاز مشاغل و درخواست آنها می باشد.

کسب و کار ها میتوانند بسته بندی هارد باکس را در هر ابعاد و تعدادی خرید و سفارش دهند که مورد استفاده برای بسته بندی محصولات مختلف برای هدیه است و همچنین به طور تاثیر گذاری کار تبلیغات را انجام میدهد، خرید تعداد مناسبی از این جعبه ها می تواند بسته بندی مورد استفاده را برای مدت زمانی جهت تبلیغات تامین نماید.  

این جعبه ها به عنوان یک بسته بندی کاملا اختصاصی و منحصر به فرد برای کسب و کار ها و برند ها سفارش داده میشوند که در فرآیند سفارشات، نظرات و انتخابات مشاغل اولویت است که با توجه به آن هارد باکس تبلیغاتی سفارش سازی میشود، در واقع رنگبندی، دیزاین، ابعاد، متریال مورد استفاده در تولید و... توسط مشتریان انتخاب می شود. 

هارد باکس های هدایای تبلیغاتی در انواع مدل های مختلف تولید میشود که هر کدام از این مدل ها با توجه به تعداد محصول، ساختار، اندازه و یا مدل آن انتخاب در مدلی منحصربفرد و هماهنگ با محصول و سبک برند انتخاب می شود که در واقع به عنوان باکس هدایا دارای ظاهری زیبا بوده و منجربه افزایش ارزشمندی هدیه و محصول گردد. 

جعبه های هارد باکس هدایای تبلیغاتی در انواع مدل های ؛ کتابی، دو تکه، سه تکه، تلسکوپی، مگنتی، شیاردار، کشویی و... خریداری می شوند، که انتخاب آنها معمولا طبق سلیقه برند ها بوده و با توجه به محصولات می باشد، به عنوان مثال هارد باکس دو تکه بیشترین استفاده را برای محصولاتی از قبیل کفش و کیف را داشته و برند های این نوعت محصولات می توانند با چاپ نام تجاری خود این جعبه را برای اینگونه کالا خریداری و ثبت سفارش نمایند.

هارد باکس های پک هدایا به انواع یک مدل جعبه برای بسته بندی همزمان چندین محصول برای کادو و معرفی نام برند و تبلیغات تولید شده اند، این نوع جعبه برای فروش بیشتر و جذب مشتریان طراحی و سفارش داده میشود که ساختار و دیزاین جعبه با محصولات و نوع آنها مرتبط باشد. 

در سفارش جعبه هارد باکس های هدایای تبلیغاتی هیچ محدودیتی وجود ندارد و میتوان آن را به هر شکل و مدلی سفارش داد و هر نوع چاپی را بر روی آن اعمال نمود که هر نوع چاپ نیز معمولا متناسب با رنگبندی و نوع محصول انتخاب می شود، لازم به ذکر است که جعبه های هدایای تبلیغاتی تنها دارای چاپ لوگو، نام برند هستند. 

جعبه هارد باکس برای معرفی برند گزینه ای منتاسب است که سفارش آن اغلب با دقت صورت میگیرد، به طوریکه این جعبه به عنوان ویترین محصولات محسوب میشود و ارزش آنها را به خوبی به نمایش میگذارد، که بیشتر شرکت ها در مناسب های مختلف این جعبه ها ها را سفارش و برای هدایای تبلیغاتی استفاده می نمایند. 

در خرید جعبه باید به تناسب آن با محصولات و سلیقه مشتریان توجه داشت و از بین انواع هارد باکس، مناسب ترین جعبه را انتخاب نمود و در تعداد مد نظر خریداری نمود.

هارد باکس ها به عنوان یک بسته بندی هدایای تبلیغاتی، پر فروش هستند و با توجه به درخواست و سلقیه مشتریان در انواع مدل ها طراحی و عرضه میشوند، که این طراحی ها مطابق با طرح روز تغییر می نماید. 

با مراجعه به مقاله : سفارش و خرید جعبه های آماده هارد باکس طلا و جواهرات لوکس باکس شما میتوانید اطلاعات بیشتری را در زمینه سفارش و خرید این مدل جعبه کسب نمایید.

جعبه هارد باکس پوشاک  لوکس باکس

* جعبه هارد باکس دو تکه مستعطیلی لوکس باکس از جمله بسته بندی های است که در صنعت پوشاک و کیف و کفش پر استفاده بوده و برای برند ها ساخته و آماده سازی شده است، در واقع این نوع هارد باکس برای انواع لباس های مردانه و زنانه گزینه ای مناسب بوده که موجب افزایش ارزشمندی و زیبایی کالا می گردد، این جعبه جزو بسته بندی هدایای تبلیغاتی است که برند ها می توانند آن را خریداری نمایند، چراکه در رنگبندی تیره خود موجب جلب توجه مشتریان نمایش بهتر محصول می شود.

برای اطلاع از سفارش و خرید اینترنتی هارد باکس فانتزی و ارزان میتوانید به مقاله : سفارش و خرید اینترنتی جعبه مقوایی ارزان و فانتزی + فروشگاه لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

 

انواع هارد باکس هدایای تبلیغاتی لوکس باکس :

 

لوکس باکس انواع هارد باکس هدایای تبلیغاتی را مدل ها و ابعاد متنوع طراحی و عرضه نموده که هر کدام از این جعبه ها متناسب و مخصوص محصولات در دسته های متنوعی از مدل ها هستند، هر یک از جعبه ها دارای کیفیت بالایی هستند و ساختار منحصربفردی دارند و برای محصولات متنوعی مانند ؛ تنقلات، آجیل و خشکبار، شکلات، زعفران، پسته، اکسسوری، کیف و کفش و.... طراحی و تولید شده اند.

جعبه های طراحی شده هارد باکس بیش از ده مدل می باشد که هر نوع مدل با توجه به سلیقه و نیاز ها ساخته شده است. 

ما در این قسمت انواع این جعبه ها را بررسی می نماییم؛

1.جعبه هاردباکس مدل کشو دار مخصوص هدیه و گل لوکس باکس شش ضلعی کد LB250

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این جعبه هارد باکس به عنوان یک باکس هدایا جهت تبلیغات نیزطراحی شد است که کسب و کار ها میتوانند لوگوی خود را به صورت طلاکوب و هر نوع چاپی بر روی آن جهت معرفی، اعمال نمایند.

_ این جعبه در رنگبندی های متنوعی سفارش داده میشود و مناسب بسته بندی هر نوع هدیه و کادو است.

_ این جعبه طوری طراحی شده که به طور همزمان میتوان تو محصول هدیه و گل را در آن بسته بندی نمود.

 

2.جعبه هاردباکس هدیه لوکس باکس چرم 4 سایز مدل مربع کد LB248

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل جعبه هارد باکس در چندین سایز مختلف به شکل مربعی طراحی شده است که در مناسبت های مختلف برای انواع هدیه و کادو مناسب می باشد.

_ کسب و کار ها میتوانند جهت هدایای تبلیغاتی نیز از این مدل جعبه استفاده نمایند.

 

3.جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این مدل جعبه هارد باکس برای بسته بندی انواع محصولات کیف و کمربند طراحی شده و به عنوان یک باکس هدیه نیز برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد.

_ چاپ و درج لوگو و نام برند بر روی جعبه هارد باکس قابل اعمال است.

 

4.جعبه کادو هدیه ولنتاین هاردباکس لوکس باکس کد LB242

جعبه هارد باکس لوکس باکس

_ این جعبه در انواع مختلفی از ابعاد طراحی و تولید شده است که برای هدیه نیز بسیار مناسب بوده و در مناسبت های مختلفی از جمله ولنتاین مورد استفاده قرار میگیرد.

_ مشاغل میتوانند از این جعبه ها برای انواع محصولات هدیه جهت تبلیغات  استفاده نمایند.

_ این جعبه ها در رنگبندی مختلفی تولید شده اند و قابل سفارش در ابعاد مختلفی می باشند.

 

5. جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766

جعبه هارد باکس هدایای لوکس باکس

- این مدل جعبه دارای سه طبقه است که در هر طبقه امکان بسته بندی و قرار دادن انواع هدایا وجود داشته و در هر مناسبی می توان از آن استفاده نمود.

- هر برند و مشاغلی که دارای محصولات متنوع هستند می توانند، کالاهای خود را به صورت پک و یا ست در این جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی بسته بندی نمایند، از جمله محصولات پک لوازم آرایشی می باشد.

- این جعبه دارای رنگبندی می باشد و سفارشی سازی آن نیز امکان پذیر است

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و ساخت هارد باکس پوشاک شما میتوانید به مقاله : طراحی و ساخت برترین جعبه هارد باکس پوشاک لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

طریقه سفارش هارد باکس هدایای تبلیغاتی از لوکس باکس :

 

سفارش هارد باکس هدایای تبلیغاتی از لوکس باکس توسط کسب و کار ها برای اختصاصی نمودن جعبه جهت بسته بندی انواع محصولات مختلفی برای اهداف تبلیغات و معرفی محصول و برند صورت میگیرد.

انجام سفارشات معمولا به صورت اینترنتی و یا حضوری است و مشاغل پس از انتخاب جعبه مورد نیاز خود اقدام به خرید آن نموده و برای ایجاد تناسب و هماهنگی بسته بندی و محصولات میتوانند آن را سفارشی نمایند.

لوکس باکس با ایجاد راه های ارتباطی این امکان را به برند ها میدهد که با همکاری، بسته بندی تبلیغاتی خود را در هر تعداد که میخواهند سفارش دهند، چراکه بدون محدودیت هارد باکس ها به صورت عمده خریداری و ثبت سفارش می شوند.

مجموعه لوکس باکس با ارائه خدمات مختلف چاپ در روش های مختلف از جمله طلاکوب، نقره کوب، سفارش سازی جعبه ها در انواع مدل ها، هارد باکس را کاملا مناسب با تبلیغات طراحی  و ارائه میدهد.

همچنین این نوع خدمات نیز بر روی هارد باکس های هدایای آماده لوکس باکس نیز اعمال میشود.

برای سفارش هارد باکس هدایای تبلیغاتی شما عزیزان می توانید با تیم پشتیبانی 24 ساعته لوکس باکس تماس حاصل نمایید و از راه بسته بندی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تولید و خرید و فروش قوطی مقوایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید و خرید و فروش اینترنتی انواع قوطی مقوایی استوانه ای و تلسکوپی با کیفیت مراجعه نمایید.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از همکاری با تیم پشتیبانی و مشاوره لوکس باکس در ارتباط باشید، سفارشات به صورت اینترنتی نیز انجام میشود.