سفارش و خرید اینترنتی جعبه مقوایی ارزان و فانتزی + فروشگاه لوکس باکس

جعبه ها از دیر باز گزینه مناسبی برای حمل و نقل انواع کالاها بوده اند. جنس این جعبه ها بسیار متفاوت بوده به خصوص که هم اکنون تنوع بالای این جعبه ها در بازار از نوع جعبه های چوبی ، جعبه هارد باکس ، جعبه مقوایی و ... کار را برای انتخاب یک بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی دشوار کرده است و خرید یک جعبه بسته بندی ارزان و با کیفیت ، به دغدغه اصلی بسیاری از تولیدکنندگان و شرکت های تبلیغاتی تبدیل شده است.

                                                   جعبه هاردباکس ساعت مچی

در این مقاله از لوکس باکس می خواهیم به خرید اینترنتی جعبه مقوایی و سخت (هاردباکس ) ارزان و فانتزی به همراه معرفی فروشگاه اینترنتی و آنلاین انواع جعبه های هارد باکس (جعبه سخت ) بیردازیم ، بنابراین همراهی با ما را از دست ندهید:

  1. جعبه هارد باکس ، یک بسته بندی لوکس کالا و روشی موثر در تبلیغات ارزان قیمت کسب و کارها

  2. مزایای هارد باکس (جعبه سخت )  نسبت به بقیه جعبه ها در چیست؟

  3. انواع جعبه هارد باکس (جعبه سخت ) + شرکت جعبه سازی لوکس باکس

  4. سوالات متداول در مورد جعبه مقوایی و سخت هارد باکس فانتزی و آماده

  5. خرید ارزان و آنلاین جعبه کادویی مقوایی چاپی و تبلیغاتی شیک

                                                  جعبه هاردباکس مگنتی

🧐جعبه هارد باکس ، یک بسته بندی لوکس کالا و روشی موثر در تبلیغات ارزان قیمت کسب و کارها

جعبه هارد باکس ، به جعبه و کارتنی گفته می شود که با استفاده از مقواهای ضخیم و چند لایه در ابعاد و اشکال مختلف طراحی و تولید می شوند و علاوه بر طراحی متفاوت باز و بسته شدن درب ، این نوع از جعبه های مقوایی و سخت ، دارای روکش های بسیار محکم و رنگارنگ نیز هستند . بنابراین با توجه به مقاومت ، جنس سخت و استحکامی که جعبه های هارد باکس سخت و مقوایی ضخیم دارند ، اگر برای فروش و یا بسته بندی هدایای تبلیغاتی خود به جعبه ای نیاز دارید که بتواند به خوبی از کالا و محصول شما در حمل و نقل محافظت نماید و ظاهری زیبا و بسیار لوکس داشته باشد ، پیشنهاد ما به شما عزیزان ، جعبه هارد باکس آماده و فانتزی  لوکس باکس است که با توجه به مقوله بسته بندی و تاثیر آن در امر فروش و تبلیغات و جلب نظر مشتری ، جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی ) مناسب ترین ، با کیفیت ترین و اقتصادی ترین روش برای بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی محصولات در صنایع مختلف است.

برای اطلاع از مفاهیمی بیشتر درباره خرید و سفارش هارد باکس هدایای تبلیغاتی شما عزیزان میتوانید به مقاله : خرید و سفارش انواع جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی مراجعه نمایید. 

🧐مزایای هارد باکس (جعبه سخت )  نسبت به بقیه جعبه ها در چیست؟

  • - طراحی و ساخته شده از مقواهای ضخیم و چند لایه .
  • - مقاوم و ماندگار نسبت به جعبه های مقوایی ساده هم از لحاظ متریال و هم طراحی ظاهری .
  • - محافظت تمام عیار از کالا و محصول .
  • - افزایش ماندگاری اسم برند و نام تجاری شما در نزد مشتریان .
  • - اعتبار و ظاهری لوکس و زیبا بخشیدن به ارزش کالای تولید شده توسط شما .
  • - قیمت هارد باکس آماده و ارزان  و سخت نسبت به جعبه های مقوایی معمولی خیلی زیاد نیست + قیمت مناسب
  • - جعبه های هارد باکس از ظاهری شکیل تر و جذاب تر برخوردار هستند.
  • - بسیار لوکس بوده و به برند شما اعتبار می بخشد.

                                                  جعبه هاردباکس شکلات

🧐انواع جعبه هارد باکس (جعبه سخت ) + شرکت جعبه سازی لوکس باکس

جعبه های هارد باکس از لحاظ اشکال هندسی ، متریال و مواد اولیه ، ابعاد و سایز ، کارآیی و ... از تنوع بالایی برخوردار هستند و برای بسته بندی های مختلف در صنایع گوناگون نظیر ، جعبه هارد باکس ساعت و جواهرات ، جعبه مقوایی عطر و ادکلن ، جعبه هارد باکس آجیل و شکلات ، جعبه مقوایی سخت کادویی و ... قابل استفاده هستند . در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با انواع بسته بندی جعبه سخت مقوایی فانتزی آشنا نماییم به شرح زیر :

👈هارد باکس تلسکوپی : ساده ترین و اولین نوع جعبه هارد باکس سخت و مقوایی است و موارد استفاده از این نوع جعبه سخت بسیار زیاد است . سختار جعبه های تلسکوپی به گونه ای است که درب و قسمت کفی آن از هم جدا می شوند. مانند :

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند مردانه

👈هارد باکس کشویی : این نوع از جعبه های سخت و هارد باکس در دو نوع دو طرفه باز (کبریتی ) و یا کشویی یک طرفه و ته بسته طراحی و ساخته می شوند. نظیر :

جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

👈هارد باکس کتابی : هارد باکس کتابی از پر طرفدارترین نوع جعبه های سخت بوده که همانند کتاب باز و بسته شده و این جعبه نیز در سه نوع ساده، قفلی و مگنتی تولید می شوند.

👈هارد باکس مگنتی : نوعی از جعبه هایی کتابی ، که در طراحی این نوع از جعبه های مقوایی در قسمت درب آن ، از یک قطعه آهن ربا استفاده شده است . مانند :

جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

هارد باکس سفارشی : با توجه به تنوع بالای این نوع از جعبه های سخت و مقوایی در بازار ، بسیاری از صاحبان کسب و کارهای مختلف ، تمایل دارند تا جعبه هاردباکس سفارشی مورد نظر را با طرح و ابعاد خود همراه با برند و نام تجاری خود طراحی و تولید نمایند که در همین راستا ، شرکت جعبه سازی لوکس باکس ، بزرگ ترین تولید کننده جعبه های چوبی و هارد باکس ارزان در تهران  ،  با همکاری بهترین طراحان و استفاده از مواد اولیه با کیفیت و با ارزان ترین قیمت هارد باکس ، این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا بتوانید جعبه هارد باکس سفارشی مورد نظر را با هر تعداد و تیراژی ثبت سفارش نمایید.

                                                   جعبه هاردباکس کادویی

🧐سوالات متداول در مورد جعبه مقوایی و سخت هارد باکس فانتزی و آماده

👈جعبه های هارد باکس چیست؟

جعبه های هارد باکس که امروزه در بسیاری از بسته بندی ها و صنایع مختلف به عنوان هارد باکس تبلیغاتی و صادراتی مورد استفاده قرار می گیرند ، با استفاده از مقوا های ضخیم و چند لایه طراحی و تولید می شوند.یک نوع بسته بندی سخت ، مستحکم و مقاوم با ماندگاری بالا. در مقاله : فرآیند تولید جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس راجب روند تولید هارد باکس بیشتر توضیح داده ایم که شما میتواند مراجعه نمایید.

👈جنس جعبه های هارد باکس و سخت چیست؟

طراحی و تولید هارد باکس از مقواهای ضخیم و چند لایه و با به کار گیری ابزار آلات مختلف صورت می گیرد.

👈طراحی و ساخت جعبه مقوایی و هارد باکس به چه صورت است ؟

تولید جعبه سخت هارد باکس فانتزی ، به دو صورت دستی و ماشینی( اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ) انجام می شود. در این دو روش، ابعاد، طرح های مختلف و سلیقه ی مشتری نیز در نظر گرفته می شود.

👈آیا امکان چاپ بر روی جعبه هارد باکس و مقوایی وجود دارد ؟

چاپ بر روی جعبه مقوایی و سخت (هارد باکس  ) با کمک دستگاه های خاص صورت گرفته و امکان چاپ طرح بر روی جعبه ای که به روش دستی تولید شده، وجود نخواهد داشت.

👈از کجا جعبه هارد باکس ارزان و با کیفیت بخریم ؟

اگر به دنبال خرید ارزان و با کیفیت جعبه هارد باکس لوکس و فانتزی از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده هستید تا بتوانید جعبه هارد باکس آماده مورد نظر را به طور مستقیم از کارخانه و با حذف واسطه ها تهیه نمایید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان ، فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس است که با داشتن نماد اعتماد ، می توانید با اطمینان خاطر به خرید تک و عمده جعبه هارد باکس مورد نیازتان بپردازید.

👈قیمت جعبه سخت هارد باکس فانتزی به چه صورت است؟

قیمت جعبه های هارد باکس صنعتی و بسته بندی های ضخیم کالا (جعبه سخت ) معمولا تحت عوامل مختلفی همچون روش تولید جعبه ها، جنس مواد اولیه، ابعاد و نوع جعبه هارد باکس، نوع شکل و طراحی هندسی ، خطوط تولید آن ها، دستگاه ها و ماشین آلات صنعتی و سایر عواملی که در طراحی و تولید جعبه های هارد باکس فانتزی و لوکس ، نقش دارند، تعیین می شود. اما با اطمینان خاطر می شود گفت که هزینه و قیمت جعبه هارد باکس لوکس باکس نسبت به کیفیت و طراحی منحصر به فردی که دارند ، از بقیه نمونه جعبه ها ،  مناسب تر و اقتصادی تر بوده و شما عزیزان با هر میزان بودجه ای ، می توانید به خرید ارزان جعبه مقوایی (جعبه سخت ) و هاردباکس مورد نظر تان بپردازید.

جهت طلاع از روند سفارش ساخت هاردباکس اختصاصی می توانید به مقاله سفارش ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی و ارزان + چاپ مراجعه فرمایید.

 

                                                  جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

برای اطلاع از بررسی رنگبندی و مدل های مختلف جعبه هارد باکس فانتزی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی رنگبندی و مدل های مختلف هارد باکس فانتزی لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

🧐خرید ارزان و آنلاین جعبه کادویی مقوایی چاپی و تبلیغاتی شیک

لوکس باکس با هدف حمایت از صنایع دستی ایرانی و عرضه متنوع ترین و با کیفیت ترین هدایای تبلیغاتی ، جعبه های چوبی و هارد باکس فانتزی لوکس و شیک ، در بازار و جدید ترین نوع بسته بندی های سخت و مقوایی فانتزی ، سعی نموده است تا با طراحی و تولید و عرضه انواع جعبه هارد باکس فانتزی با کیفیت مرغوب و درجه یک ، همراه با قیمت ارزان و مناسب ، رضایت مشتریان خود را با هر سبک و سلیقه ای ، جلب نماید . بنابراین اگر قصد خرید ارزان و آنلاین جعبه کادویی مقوایی هارد باکس را از مرکز بورس انواع جعبه های چوبی و هارد باکس به صورت حضوری و یا آنلاین را دارید ، پیشنهاد ما به شما عزیزان شرکت جعبه سازی لوکس باکس با ارسال به سراسر کشور است . تنها کافی است یک بار خرید ارزان ، با کیفیت و آنلاین را با ما تجربه نمایید.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله لوکس باکس ، بازار جعبه مقوایی در تهران + صنایع بسته بندی و جعبه هاردباکس مگنتی مراجعه فرمایید.

yesو در پایان ...

ما در این مطلب از لوکس باکس ، سعی کرده ایم که به معرفی هارد باکس ( جعبه سخت ) به طور جامع و کامل ، بپردازیم تا شما همراهان با داشتن اطلاعات کافی و بررسی دقیق جعبه هارد باکس مورد نظر، بتوانید یک خرید هوشمندانه را تجربه نمایید. سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله همراهی نمودید. امیدوار هستیم مطلب ارائه شده از سوی لوکس باکس مورد پسندتان واقع شده باشد.