سفارش ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی و ارزان + چاپ

جعبه هارد باکس یا جعبه سخت ، از جمله محصولاتی است که امروزه با توجه به استحکام ، سختی و دوام بسیار زیاد ، ضمن زیبایی ظاهری و جذابیت با القای حس لوکس بودن و ارزشمند بودن کالای درون جعبه مقوایی و سخت ، در صنعت جعبه سازی و انواع بسته بندی صادراتی و هدایای تبلیغاتی کادویی مقوایی ، بسیار مورد استقبال و استفاده قرار گرفته است . بدین جهت است که بسیاری از تجار ، تولید کنندگان و صادرکنندگان محصولات مختلف از جعبه های هارد باکس صنعتی و آماده برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. چراکه این نوع از جعبه های سخت، ضمن شکیل و لوکس بودن ، نقش موثری را در فروش محصولات داشته و هر چه قدر خاص و انحصاری باشند از دید مشتری جذاب تر بوده و بنابراین تمایل به خرید آن ها بیشتر است.

                                                  جعبه هاردباکس آماده دو تکه                                           

در این مقاله از لوکس باکس قصد داریم تا شما را با انواع جعبه هارد باکس سفارشی لوکس باکس و نحوه ثبت سفارش تک و عمده جعبه سخت هارد باکس آشنا نماییم . بنابراین همراه ما باشید و مطالعه این مطلب را از دست ندهید:

  1. جعبه هارد باکس برای بسته بندی های خاص

  2. انواع بسته بندی و جعبه هارد باکس سخت لوکس باکس

  3. مراحل طراحی و تولید جعبه هارد باکس صنعتی

  4. قیمت جعبه سخت هارد باکس لوکس باکس

  5. هارد باکس ارزان + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

  6. سفارشی سازی جعبه هارد باکس آماده و ارزان

  7. روش ثبت سفارشات تک و عمده جعبه مقوایی هارد باکس لوکس باکس

                                                  جعبه هاردباکس مگنتی                                                                   

😇جعبه هارد باکس برای بسته بندی های خاص

همه ی ما می دانیم که بسته بندی یک محصول و کالا در درک ارزش و نفیس بودن محصول چقدر تاثیر گذار است و از آن جا که جعبه ها و انواع بسته بندی مقوایی هارد باکس ، مناسب ترین گزینه برای معرفی برند و نام تجاری است.کاربردهای جعبه هارد باکس عطر و ادکلن متنوع میباشند که هر یک مزیت های مختلفی دارند. پیشنهاد ما به شما همراهان انواع جعبه های سخت هارد باکس فانتزی است که با کیفیت عالی و قیمت مقرون به صرفه مناسب ترین گزینه برای بسته بندی محصولات صادراتی گوناگون در صنایع مختلف مانند عطر و ادکلن لوازم آرایشی بهداشتی ، ساعت و جواهرات، بسته بندی مقوایی آجیل و خشکبار ، شکلات و ... است که در این مقاله می خواهیم به معرفی انواع جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس بپردازیم. 

😇انواع بسته بندی و جعبه هارد باکس (جعبه سخت ) لوکس باکس

با توجه به محبوبیت جعبه های هارد باکس آماده ، این نوع از جعبه های سخت در بازار تنوع بالایی داشته و بر اساس تعداد قطعات تشکیل دهنده شان ، به چندین گروه تقسیم می شوند . چندین مدل هارد باکس وجود دارد که یک به یک به بررسی آنها و انواع هارد باکس (جعبه سخت ) در صنایع مختلف می پردازیم:

جعبه هارد باکس کشویی ساده: این مدل از جعبه های سخت ، آن دسته از جعبه هایی هستند که به صورت کشویی از یک طرف و یا دو طرف باز و بسته می شوند. مانند :

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

جعبه هارد باکس مدل کتابی : این نوع از جعبه های سخت همانند کتاب طراحی شده اند. به طوری که درب جعبه به بدنه متصل و مانند کتاب باز و بسته می شود. نظیر :

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

جعبه هارد باکس مگنتی ساده : جعبه های مگنتی ، جعبه هایی هستند که ظاهری شبیه به جعبه های کتابی دارند، با این تفاوت که یک تکه اضافی روی درب آنهاست و با قرار گرفتن یک آهنربا روی این قسمت و دیگری روی بدنه جعبه ، می توان جعبه را باز و بسته کرد و به طور کامل درب را چفت کرد. مانند :

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

جعبه هارد باکس مدل تلسکوپی : معروف ترین نوع جعبه سخت و همچنین ساده ترین نوع آن ها که طراحی این جعبه شامل سه قسمت : یک درب در بالای جعبه، بدنه و یک درب در انتهای آن می باشد. مانند :

👈جعبه هارد باکس آماده لوکس باکس مدل دو تکه کد LB750

جعبه هاردباکس آماده

جعبه هارد باکس شیار دار: این نوع جعبه هارد باکس بر روی درب و جعبه آن قسمت برجسته ای وجود دارد که بر روی یکدیگر چفت می شوند. نظیر :

👈جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند مردانه

جعبه های هارد باکس مواد غذایی : بیشترین نوع جعبه سخت مورد استفاده در این صنایع، جعبه ‌های درب دار و مگنتی می باشد. دلیل استفاده‌ی بیشتر از جعبه مگنتی در این صنعت ، استحکام و دسترسی آسان به محصول داخل جعبه است.

جعبه هارد باکس لوازم دکوری و تزیینی : در این نوع از بسته بندی بیشتر از جعبه های تلسکوپی استفاده می شود.

جعبه هارد باکس لوازم دیجیتال و الکترونیکی : در این نوع از بسته بندی ها بیشتر از جعبه هارد باکس کشویی و مگنتی استفاده می شود.

جعبه هارد باکس هدایای تبلیغاتی : در این زمینه، بیشتر از مدل‌های درب وکف و کتابی استفاده می شود زیرا این نوع هارد باکس‌ها بسیار مناسب هدیه دادن هستند.

جعبه هارد باکس کادویی : از این نوع جعبه ها برای بسته بندی و یا قرار دادن انواع هدیه و گل استفاده می شود. نظیر

👈جعبه هاردباکس ست کادویی مقوایی مدل سه تیکه لوکس باکس کد LB756

جعبه هاردباکس کادویی

👈جهت مشاهده هر یک از جعبه های بالا  ، می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید تا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شوید.

                                                   جعبه هاردباکس کادویی

😇مراحل طراحی و تولید جعبه هارد باکس صنعتی

تولید انواع جعبه های هارد باکس با استفاده از انواع جنس مقواهای ضخیم و چندلایه انجام می شود. بدین صورت که طراحی و ساخت جعبه های سخت و هارد باکس عموما به ترتیب ، طی سه مرحله زیر صورت می گیرد :

- طراحی اولیه جعبه هارد باکس سفارشی

- چاپ جعبه هارد باکس سخت

- تولید و ساخت جعبه مقوایی و سخت هارد باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص چاپ جعبه های هارد باکس شما عزیزان میتوانید به مقاله : نکات مهم در چاپ بسته بندی جعبه هارد باکس سفارشی مراجعه نمایید. 

😇قیمت جعبه سخت هارد باکس لوکس باکس

برای محاسبه قیمت و خرید  هارد باکس آماده و ارزان به نکاتی نظیر تعداد ، شکل هارد باکس ، سایز و ابعاد ، نوع برش ، نوع مقوای استفاده شده و ... توجه می شود که هر کدام بر روی قیمت جعبه مقوایی و سخت تاثیر گذار است. در واقع قیمت جعبه های هارد باکس در مقایسه با جعبه های مقوایی فانتزی ، مقرون به صرفه تر است. پس می توان نتیجه گرفت که اگر شما به دنبال بسته بندی متفاوت از سایرین برای محصولات خود هستید ، که هم دارای کیفیت بالا ، هم ظاهری خاص باشد تا مشتری را جذب خود کند،  هارد باکس لوکس باکس، می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

برای اطلاع از قیمت انواع جعبه هارد باکس می توانید به مقاله لیست قیمت جعبه هاردباکس هدایای تبلیغاتی کادویی مقوایی + لوکس باکس مراجعه فرمایید.

                                                  جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

😇هارد باکس ارزان + فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس

عموما یکی از دغدغه های اصلی تولید کنندگان محصولات مختلف ، قیمت جعبه هارد باکس است. اما خب با توجه به کارآیی و سختی جعبه های هارد باکس ، نمی شود از این نوع از جعبه های مقوایی سخت ، برای بسته بندی محصولات مختلف صرف نظر کرد ، چراکه نقش و تاثیر جعبه هارد باکس در فروش بیشتر محصولات انکار ناپذیر است.  فروش جعبه هارد باکس ( جعبه سخت ) با قیمت ارزان در شرکت تولیدی لوکس باکس با تنوع بالا ، کیفیت عالی و درجه یک، به صورت فروش تک و عمده صورت می گیرد و شما عزیزان با اطمینان خاطر می توانید ، جعبه هارد باکس ارزان وآماده مورد نظرتان را بنا بر سلیقه و نیازتان خریداری نمایید. کافی است به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس وارد شوید تا با دنیایی از انواع جعبه های چوبی و جعبه های سخت هارد باکس  ارزان با کارآیی های مختلف مواجه شوید.

                                                    جعبه هاردباکس ساعت مچی

😇سفارشی سازی جعبه هارد باکس آماده و ارزان

اگرچه کیفیت محصول یکی از کلیدی‌ترین نکات برای موفقیت در بازاریابی و فروش است، اما جعبه و بسته بندی محصول نیز می تواند با داشتن جذابیت بصری و ارائه اطلاعات کلیدی شرکت همچون نام تجاری و لوگو، روشی بسیار ارزان و ساده برای بازاریابی و ایجاد آگاهی از برند باشد. از آنجا که بسیاری از رقبا به چاپ جعبه هارد باکس سفارشی اهمیت چندانی نمی دهند، این مورد می تواند شما را به راحتی از رقبا متمایز کرده و شانس فروش بیشتری در اختیارتان بگذارد. بنابراین اگر علاقه مند هستید تا جعبه سخت هاردباکس مورد نظر را با طرح و ابعاد مورد نظر خود سفارشی سازی نمایید ، می توانید جعبه هارد باکس مورد نظر را با اراءه طرح ، سایز و مدل جعبه هارد باکس در تعداد و طرح دلخواه از لوکس باکس به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده انواع جعبه های چوبی و هاردباکس فانتزی در تهران به صورت کاملا سفارشی در تیراژ بالا به صورت حضوری و یا آنلاین درخواست نمایید  تا درکوتاه ترین زمان ممکن با کیفیت عالی و قیمت اقتصادی و مناسب نظیر انواع جعبه هارد باکس ساعت و جواهرات ، جعبه هارد باکس آجیل و خشکبار ، جعبه هارد باکس و مقوایی عطرو ادکلن و ... برای شما طراحی و ساخته شود. توجه داشته باشید که نمونه جعبه های هارد باکس سفارشی لوکس باکس فقط با تیراژ بالا طراحی و ساخته می شوند.                                                                 

😇روش ثبت سفارشات تک و عمده جعبه مقوایی هارد باکس لوکس باکس

شرکت جعبه سازی لوکس باکس با به کارگیری تجهیزات و ماشین آلات صنعتی پیشرفته در صنعت چوب و کلیه امکانات ، نیروی متخصص و هنرمند ، مواد اولیه درجه یک و کیفیت عالی با طراحی و تولید انواع جعبه های لوکس چوبی نظیر جعبه آجیل و خشکبار ، جعبه دمنوش تی بگ چای کیسه ای ، جعبه کادویی چوبی و انواع جعبه سخت هارد باکس با تنوع بالا در ابعاد، متریال و اشکال هندسی و رنگ بندی مختلف این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم آورده است تا بتوانند با هر سبک و سلیقه ای نیاز خود را مرتفع نمایند و یک خرید هوشمندانه و دقیق را با لوکس باکس تجربه نمایند. برای ثبت سفارشات خود به صوت تک و یا عمده می توانید به دو صورت حضوری و یا غیر حضوری ثبت سفارش نمایید.

برای اطلاع از روند سفارش و خرید اینترنی می توانید به مقاله سفارش و خرید اینترنتی جعبه مقوایی ارزان و فانتزی + فروشگاه لوکس باکس مراجعه فرمایید.

👈جهت ثبت سفارش آنلاین و اینترنتی جعبه هارد باکس و مقوای فانتزی : مراجعه به وب سایت لوکس باکس

👈جهت مراجعه حضوری و بازدید از شوروم و نمایشگاه داءمی لوکس باکس : تهران ، آریاشهر، بلوار فردوس شرق، بین خیابان قبادی و ولیعصر، پلاک 86 واحد 9

👈همچنین جهت ارتباط با بخش فروش جعبه مقوایی هارد باکس می توانید از روش های زیر با ما در ارتباط باشید:

👈تماس با بخش پشتیبانی : 44051339-021

👈و دریافت کاتالوگ و لیست قیمت : ۰۹۰۲۶۶۲۵۰۴۰ ۰۹۱۲۵۲۶۷۲۸۹

yesو سخن پایانی ...

شرکت جعبه سازی لوکس باکس با ارائه خدمات منحصر به فرد در زمینه طراحی و تولید انواع هارد باکس و سفارش جعبه هارد باکس ، بهترین انتخاب شما برای ساخت جعبه هارد باکس سفارشی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به همراه چاپ و درج لوگو و نام تجاری شما همراهان با ابعاد و طرح های متنوع است که با ارسال به سراسر کشور ، عالی ترین خدمات را ارءه می دهد . سپاس گزار هستیم که ما را در مقاله ای دیگر از لوکس باکس همراهی نمودید.