لیست قیمت جعبه هاردباکس هدایای تبلیغاتی کادویی مقوایی + لوکس باکس

جعبه هارد باکس نوعی جعبه کادویی و بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی بادوام و ماندگار است که عموما با استفاده از مقواهای فشرده شده و ضخیم چند لایه در اشکال هندسی گوناگون طراحی و تولید می شوند و هر یک کاربرد فراوانی در زمینه های مختلف و صنایع گوناگون دارند. در واقع با توجه به طراحی منحصر به فرد جعبه های سخت هارد باکس ، از این جعبه های مقوایی سخت ، علاوه بر استفاده شخصی ، برای بسته بندی هدایا و کالاهای نفیس و لوکس و یا به عنوان جعبه و بسته بندی تبلیغاتی و سازمانی نیز برای اهداف تجاری و تبلیغاتی استفاده می شود.

                                                 جعبه هاردباکس ساعت مچی

yesدر این مقاله از لوکس باکس ، قصد داریم به معرفی جعبه هارد باکس و انواع جعبه سخت و مقوایی هارد باکس تبلیغاتی لوکس باکس  بپردازیم . پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با جعبه های هارد باکس آماده و صنعتی تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

  1. جعبه هارد باکس آماده

  2. انواع جعبه کادویی و تبلیغاتی هارد باکس + عکس

  3. مزایای بسته بندی جعبه هارد باکس تبلیغاتی لوکس

  4. مراحل تولید و ساخت جعبه سخت هارد باکس

  5. قیمت جعبه هارد باکس فانتزی

  6. خرید ارزان هارد باکس آماده و بدون واسطه از تولید کننده

  7. برخی از فعالیت های شرکت جعبه سازی لوکس باکس در تهران

                                                  جعبه هاردباکس آماده

😇جعبه هارد باکس آماده

 

جعبه هارد باکس همان طور که از نامش پیداست ، به جعبه های سخت چندلایه از مقوا گفته می شود که با ترکیبی از مقواهای ضخیم و فشرده شده و سخت با روکشی از جنس کاغذ ، چرم و ... با سایر تزیینات در اشکال و ابعاد مختلف به منظور های گوناگون به صورت دستی و یا ماشینی طراحی و تولید می شوند. جعبه هایی سخت و مقاوم در برابر ضربه و شکستگی که ضمن اعتبار بخشیدن به کالای داخل خود ، با القای حس لوکس بودن ، به خوبی از محصول داخل جعبه محافظت کرده و با داشتن زیبایی ظاهری و جذابیت ، نظر هر ببننده ای را در گام نخست به خود جلب می کنند. بدین سبب است که جعبه های هارد باکس صنعتی و آماده  از لحاظ ساختار ، با حسی از اعتبار ، تجمل و ظرافت ، مناسب ترین گزینه پیشنهادی برای انواع بسته بندی صادراتی و تبلیغاتی هستند.

شما عزیزان برای مطالعه بیشتر می توانید به مقاله تولید انواع هارد باکس و سفارش جعبه هاردباکس مقوایی ارزان و با کیفیت مراجعه فرمایید.

                                                  جعبه هاردباکس شکلات

😇انواع جعبه کادویی و تبلیغاتی هارد باکس + عکس

جعبه های هارد باکس فانتزی نیز مانند سایر جعبه های چوبی و یا جعبه های مقوایی با انواع مدل و قالب های مختلف و متناسب با سلیقه مشتریان جهت قرار دادن و بسته بندی محصولات و کالاهای مختلف و هدایای تبلیغاتی لوکس و فانتزی ، طراحی و تولید می شوند تا بتوانند نظر و سلیقه تمامی افراد را پوشش دهند . در ادامه به معرفی انواع جعبه هارد باکس فانتزی و لوکس می پردازیم :

  • جعبه هارد باکس کشویی : یکی از پر کاربرد ترین جعبه های هارد باکس ، جعبه هارد باکس کشویی است که در طراحی این جعبه ها با دو قسمت مواجه می شویم . یکی پوشش و دیگری محل قرار گیری کالا . مانند :

👈جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

  • جعبه هارد باکس مگنتی : یکی از رایج ترین، پرمصرف ترین و البته محبوب ترین هاردباکس ها، جعبه هارد باکس مگنتی است. که تفاوت این نوع از جعبه های سخت با بقیه ، در داشتن آهن ربا است که در هارد باکس مگنتی دو و یا چند آهنربا در قسمت زیر روکش بدنه و درب قرار می گیرد و کشش بین آهنربا باعث بسته شدن درب جعبه  به طور کامل می شود. نظیر :

👈جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

  • جعبه هارد باکس کتابی : جعبه هارد باکس کتابی نمونه از هارد باکس های موجود در بازار است. هارد باکس ها جعبه هایی محکم و دارای مواد اولیه سخت هستند. طراحی این جعبه ها به گونه ای است که مشابه یک کتاب باز و بسته می شود. مانند :

👈جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

  • جعبه هارد باکس کادویی : یکی از انواع جعبه های هارد باکس آماده و صنعتی است که معمولا در طراحی این جعبه ها ربان به کار رفته است. مانند :

👈جعبه هاردباکس ست کادویی مقوایی مدل سه تیکه لوکس باکس کد LB756

جعبه هاردباکس کادویی

  • جعبه هارد باکس تلسکوپی : اولین و ساده ترین مدل رایج از هارد باکس ، جعبه تلسکوپی می باشد . مدل این جعبه های سخت مقوایی به گونه ای است که قسمت در و کف آن از یکدیگر جدا می شوند. مانند :

    👈جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند مردانه

  • جعبه هارد باکس چندضلعی : همان گونه که از اسمش مشخص می باشد این نوع از هارد باکس در ضلع های مختلفی سفارش داده می شود مثلا 3 یا 6 یا 8 ضلعی . نظیر :

     👈جعبه شکلات مقوایی هاردباکس استوانه ای و چند ضلعی  لوکس باکس کد LB754

جعبه هاردباکس شکلات

👈جهت مشاهده تصاویر بیشتر هر یک از جعبه های سخت هارد باکس در بالا می توانید بر روی لینک آبی رنگ آن ها کلیک نمایید.

                                                  جعبه هاردباکس کیف و کمربند مردانه

😇مزایای بسته بندی جعبه هارد باکس تبلیغاتی لوکس

همان طور که می دانید بسته بندی محصولات ، نقش بسیار مهمی را در بازاریابی و یا برند سازی دارند. استفاده از جعبه های هارد باکس برای بسته بندی تبلیغاتی و یا صادراتی محصولات مختلف ، مزیت و فواید زیادی را به دنبال خواهد داشت. از مزیت های جعبه هارد باکس اختصاصی و ارزان و جعبه های هارد باکس تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • - یک بسته بندی شکیل و جذاب که می‌تواند تاثیر فراوانی در جذب مخاطب و مشتری شما عزیزان داشته باشد.
  • - با استفاده از جعبه هارد باکس سخت ، کالای شما ضمن داشتن یک بسته بندی مستحکم ، مقاوم و با دوام ، ظاهری زیبا و جذاب تر خواهد داشت.
  • - محافظت از کالای لوکس و نفیس شما به بهترین شکل ممکن در برابر آسیب های احتمالی حمل و نقل با وزنی متناسب و ایده آل.
  • - بالابردن ارزش معنوی و جذابیت هدیه و یا محصول مورد نظر .
  • - قابل استفاده برای دفعات مکرر بدون هیچ افت کیفیتی + ماندگار و با دوام .
  • - معرفی برند و نام تجاری شما به بهترین شکل ممکن .

شما عزیزان می توانید برای اطلاع از شرایط سفارش جعبه هارد باکس لوکس باکس به مقاله سفارش ساخت جعبه هارد باکس اختصاصی و ارزان + چاپ مراجعه فرمایید.

😇مراحل تولید و ساخت جعبه سخت هارد باکس

عموما برای تولید و ساخت جعبه هارد باکس و مقوایی از مقواهای ضخیم و چند لایه استفاده می شود . بدین صورت که این کاغذها را در مایعی قرار می دهند و بعد از این که حالت خمیری به خود گرفت با کمک دستگاه های مخصوص با فشار بالا خمیر کاغذ را به خمیر مقوای ضخیم تبدیل می کنند و در نهایت آن را در قالب مورد نظر طراحی و تولید می کنند.

در واقع مراحل طراحی و سخت جعبه های هارد باکس به این صورت است که ابتدا با توجه به نوع محصولی که قرار است داخل جعبه سخت هارد باکس قرار گیرد ، یک طراحی زیبا و خلاقانه صورت می گیرد و سپس باتوجه به طرح مورد نظر ، مقوای مورد نظر برش می خورد و مقواها از روی خطوط تا و با چسب محکم چسبانده می شود.

                                                  جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

😇قیمت جعبه هارد باکس فانتزی

لازم به ذکر است که قیمت هارد باکس آماده و فانتزی به عوامل مختلفی مانند کیفیت ساخت ، متریال تولید ، روش ساخت ، مدل جعبه ، ابعاد و سایز و سایر تزیینات به کار برده شده و ... بستگی دارد. بنابراین شما عزیزان با خیالی آسوده و اطمینان خاطر می توانید جعبه هارد باکس موردنظر را با توجه به سلیقه ، نیاز و میزان بودجه خود ، از میان تنوع بالای هاردباکس های فانتزی لوکس باکس ، انتخاب نمایید. برای مشاهده نمونه جعبه های هارد باکس لوکس باکس می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس ، مراجعه نمایید و با تنوع بالایی از جعبه های چوبی و هارد باکس (جعبه سخت ) آماده و قانتزی ، مواجه شوید.

برای اطلاع از قیمت گذاری و خرید هارد باکس سفارشی و آماده، شما میتوانید به مقاله : نحوه قیمت گذاری و خرید هارد باکس آماده و سفارشی مراجعه فرمایید.

 

😇 خرید ارزان هارد باکس آماده و بدون واسطه از تولید کننده

خرید جعبه هارد باکس مقوایی ارزان و آماده یک انتخاب عالی و منحصر به فرد برای بسته بندی محصولات لوکس و نفیس است که دغدغه اصلی بسیاری از تولید کنندگان و صادرکنندگان است . شایان به ذکر است که جعبه های سخت هارد باکس به دلیل جنس و مقاومت بالا ، وزن نسبتا سبک و هزینه مقرون به صرفه و اقتصادی که دارند ، نسبت به سایر بسته بندی ها ، ممتاز و متمایز است و در صنایع مختلف مانند بسته بندی مواد غذایی ، جعبه هارد باکس ساعت و جواهرات ، جعبه سخت عطر و ادکلن ، جعبه مقوایی آجیل و خشکبار و ... قابل استفاده هستند. بنابراین شما عزیزان می توانید جعبه هارد باکس آماده مورد نظر تان را همراه با برند و نام تجاری خود ، بر روی جعبه های هارد باکس درج نمایید تا بتوانید جعبه هارد باکس سفارشی خود را با قیمتی مناسب و اقتصادی داشته باشید. همچنین شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه شخصی خودتان، به فروشگاه اینترنتی لوکس باکس مراجعه کرده و ضمن آشنایی با مشخصات محصولات مختلف و آگاهی یافتن از قیمت آن‌ها، یک خرید راحت و مطمئن را با هر بودجه ای داشته باشید. همچنین می‌توانید محصولات مختلف را از لحاظ قیمت و کیفیت ساخت ، مقایسه کنید و یک تصمیم آگاهانه بگیرید.

                                                  جعبه هاردباکس مگنتی

😇 برخی از فعالیت های شرکت جعبه سازی لوکس باکس در تهران

در پی رسیدن به اهداف بزرگ و با در نظر داشتن رضایت مندی مشتریان در بالا ترین سطح کیفی و قیمت مناسب ، ارائه محصولات و صنایع دستی چوبی نفیس و با کیفیت برای لوکس باکس ، بسیار حائز اهمیت بوده و در همین راستا سعی نموده ایم تا خدمات ارزنده ای را به مشتریان خود عرضه نماییم . از دیگر فعالیت ها و خدمات شرکت جعبه سازی لوکس باکس می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  1. طراحی و ساخت نفیس ترین انواع جعبه های لوکس چوبی و جعبه هارد باکس فانتزی با تنوع بالا در ابعاد ، شکل و کارآیی .
  2. طراحی و ساخت جدید ترین و مدرن ترین انواع بسته بندی صادراتی و هدایای تبلیغاتی سازمانی .
  3. بزرگ ترین و مجهز ترین تولیدکننده تخصصی انواع جعبه و شرکت جعبه سازی در تهران و کشور.
  4. ارائه کامل ترین کاتالوگ و عکس محصولات .
  5. ارائه تنوع بسیار بالا در عرضه محصولات .
  6. ارائه مشاوره و راهنمایی و بهترین پیشنهادات در جهت طراحی و ساخت انواع جعبه های سفارشی .
  7. ارائه کامل ترین لیست قیمت به همراه قیمت تک و عمده ، ارزان ترین و مناسب ترین قیمت .
  8. ایجاد بستری آنلاین و اینترنتی و حضوری برای خرید تک و عمده جعبه هارد باکس و چوبی (نمایشگاه دائمی محصولات )
  9. عرضه گیفیت های مدیریتی متناسب با مناسبت های گوناگون همراه با چاپ و حک لوگو .

yesو در پایان ...

همان گونه که در بالا عنوان شد ، بهترین گزینه برای  انواع هدایای تبلیغاتی و سازمانی ، جعبه های سخت هارد باکس است که ما در این مقاله به معرفی هارد باکس تبلیغاتی لوکس باکس ، ویژگی های آن و کاربرد های این جعبه های سخت مقوایی در زمینه ها و صنایع گوناگون پرداختیم . بنابراین اگر می خواهید در روند تبلیغات موثر و تاثیر گذار باشید ، از جعبه هارد باکس آماده و صنعتی برای فروش محصولات و کالاهای خود استفاده نمایید تا نتیجه بهتری را برای برند و نام تجاری شما داشته باشد. از همراهی شما عزیزان در این مقاله از لوکس باکس سپاس گزار هستیم. امیدوار هستیم مطلب ارائه شده مفید واقع شده باشد.