نحوه قیمت گذاری و خرید هارد باکس آماده و سفارشی

هر مدل هارد باکس سفارشی و آماده بر صورت کاملا دقیق و بر اساس مواردی مثل میزان متریال مورد استفاده در تولید قیمت گذاری میشود که برند ها و کسب و کار ها بر مبنای قیمت جعبه های آماده هارد باکس دست به خرید آن میزنند.

نحوه قیمت گذاری هارد باکس سفارشی بعد از آماده سازی نهایی آن و برحسب نوع مواد به کار رفته و زمان تولید، تعداد جعبه ها و موارد دیگر می باشد و قیمت گذاری ها در بازه زمانی مختلف نیز متناسب با قیمت مواد به کار رفته و مدل جعبه و نوع تولید نیز مشخص میشوند.

خرید هارد باکس آماده و سفارشی با توجه به تنوع محصولات، نظر برند ها و نیاز آنها صورت میگیرد، به طوریکه هارد باکس سفارشی مخصوص کالا ساخته و آماده میشود و جعبه های آماده از قبل تولید و آماده سازی شده اند.

 در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ خرید جعبه هارد باکس آماده و سفارشی، نحوه قیمت گذاری، معرفی هارد باکس آماده لوکس باکس، نحوه خرید هارد باکس از لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

خرید جعبه هارد باکس آماده و سفارشی

نحوه قیمت گذاری جعبه هارد باکس آماده و سفارشی

معرفی جعبه های هارد باکس آماده لوکس باکس

نحوه خرید جعبه هارد باکس آماده و سفارشی از لوکس باکس

 

خرید جعبه هارد باکس آماده و سفارشی :

 

در خرید جعبه هارد باکس آماده و سفارشی، برند ها میتوانند با بررسی تنوع محصولات و نوع نیاز خود، دست به انتخاب هر کدام بزنند، بسته بندی های سفارشی در واقع کاملا اختصاصی هستند و بر اساس محصولات از صفر تا صد با در نظر گیری نیاز برند ها طراحی و تولید میشوند، بسته بندی های آماده نیز از قبل تولید شده اند که مشاغل میتوانند بر اساس محصولات خود از بین تنوع بالای این جعبه ها، مدل منحصربفردی را خریداری نمایند.

معمولا خرید هارد باکس آماده توسط مشاغلی انجام میشود که به دنبال مناسب ترین گزینه در این حال از قبل تولید شده هستند که تنها با درج لوگو و طرح مد نظر و مرتبط با محصول آنها را جهت بسته بندی محصولات خود استفادع نمایند.

جعبه های هارد باکس در تنوع رنگبندی به صورت بزرگ و کوچک در اندازه و سایز های متنوعی تولید شده اند که معمولا بر روی آنها هیچ لوگو و نوشته ای اعمال و درج نشده است، به طوریکه این بسته بندی های برای محصولات مختلف خریداری میشوند.

معمولا مشاغل مختلفی از جمله برند های طلا و جواهرات و کفش فروشی ها، بوتیک ها و آنلاین شاپ ها و... از بسته بندی هارد باکس آماده استفاده می کنند.

خرید هارد باکس آماده، مناسب ترین راهکار برای آن دسته از مشاغلی می باشد که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی نموده اند، این مدل بسته بندی منجربه صرفه جویی در هزینه ها میشود و خرید آن این امکان را فراهم می آورد که برند ها و مشاغل در مدت زمان کمی بسته بندی خود را تامین نمایند.

به دلیل تنوع بالای هارد باکس در رنگبندی و مدل های مختلف کشویی، تلسکوپی، دو تکه و سه تکه، شیاردار و کتابی و...، امکان انتخاب مناسب بر اساس سایز و فرم محصولات وجود دارد، به طوریکه برند ها بر اساس اندازه محصولات خود میتوانند هارد باکس های آماده کوچک، متوسط، بزرگ را انتخاب و خریدای نمایند.

جعبه هارد باکس سفارشی نیز برای آن دسته از برند ها و مشاغل خریداری میشود که نیاز به بسته بندی اختصاصی و کاملا هماهنگ با محصولات خود دارند و میخواهند در تبلیغات و صادرات محصولات و کالاها، بسته بندی ویژه و منحصربفردی را خریداری و اماده سازی نمایند.

خرید هارد باکس سفارشی به این صورت است که برند ها با انتخاب و ارائه طرح و مدل مد نظر خود، بسته بندی اختصاصی را خریداری می نمایند که از صفر تا صد برای محصولات آماده سازی میشوند.

دیزاین و رنگبندی، روکش و مدل جعبه همانند درخواست خرید طراحی میشود که در نهایت مشاغل و برند ها جهت عرضه کالای خود به بازار هدف، بسته بندی های ویژه و مخصوص کالا را خریداری می نمایند.

جعبه های هارد باکس سفارشی در واقع به صورت شخصی سازی شده خریداری میشوند که بر روی آنها مواردی از جمله چاپ اختصاصی نیز انجام میشود، همچنین جعبه های سفارشی در ابعاد دلخواه نیز خریداری میشوند.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

نحوه قیمت گذاری جعبه هارد باکس آماده و سفارشی :

 

نحوه قیمت گذاری جعبه هارد باکس آماده و سفارشی بر مبنای متریال و نوع تولید این مدل جعبه ها است که در واقع هر دو مدل سفارشی و آماده هارد باکس قیمت متفاوت تری داشته و قیمت گذاری هارد باکس سفارشی بعد از آماده سازی و بر اساس درخواست برند ها و مشاغل می باشد.

قیمت گذاری هارد باکس آماده معمولا بعد از تولید برحسب میزان متریال به کار رفته و جنس مواد اولیه، ابعاد جعبه، نوع طراحی و دیزاین جعبه هارد باکس است.

اعمال قیمت هارد باکس آماده در مقایسه با جعبه های هارد باکس سفارشی به این صورت است که با در نظر داشتن اینکه جعبه های آماده از قبل تولید شده اند به همین خاطر قیمت گذاری آن نیز برحسب نوع و میزان متریال و خدماتی که بر روی آن اعمال شده است می باشد.

در مقایسه هارد باکس آماده، جعبه های سفارشی به این دلیل که صفر تا صد تولید آنها بر اساس نظر برند ها و مشاغل است، قیمت گذاری ها در هنگام آماده سازی کامل هارد باکس سفارشی، مشخص میشود.

انواع خدمات قابل اعمال بر روی هارد باکس سفارشی و آماده شامل چاپ و درج لوگو و طرح به صورت طلاکوب و نقره کوب است که این موارد نیز بر روی قیمت نهایی بسته بندی هارد باکس به صورت مستقیم تاثیر میگذارد.

جعبه های هارد باکس بر اساس تعداد سفارش عمده و تک نیز قیمت گذاری میشوند که علاوه بر کیفیت بالا و ساختار منحصربفرد خود، قیمت آنها نازل تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لیست قیمت هارد باکس میتوانید به مقاله : لیست قیمت جعبه هاردباکس هدایای تبلیغاتی کادویی مقوایی + لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

معرفی جعبه های هارد باکس آماده لوکس باکس :

 

جعبه های هارد باکس آماده لوکس باکس در انواع مختلف مدل ها در رنگبندی های متنوعی، طراحی و آماده سازی شده اند که هر کدام مناسب بسته بندی هر محصول و کالایی می باشند.

در این بخش چندین مدل هارد باکس آماده لوکس باکس را به شما معرفی می نماییم که با بررسی هر کدام، مناسب ترین گزینه را برای محصولات و سبک برند خود انتخاب نمایید.

 

1.جعبه هارد باکس آلبوم عکس آتلیه لوکس باکس مدل سه تکه کدLB791

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه شکلات و تنقلات هارد باکس لوکس باکس مدل کتابی کد LB0115

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه مدرن هاردباکس کادویی با طرح الماس لوکس باکس تک سایز کد LB251

جعبه هارد باکس لوکس باکس

این جعبه های آماده هارد باکس بر اساس هر نیاز و سلیقه ای طراحی شده اند که با اعمال چاپ و درج لوگو، برند ها میتوانند آنها را برای بسته بندی محصولات خود خریداری نمایند.

جهت کسب اطلاع از نحوه سفارش انواع هارد باکس و خرید عمده، شما میتوانید به مقاله : خرید عمده و نحوه سفارش انواع جعبه هارد باکس آماده مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

نحوه خرید جعبه هارد باکس آماده و سفارشی از لوکس باکس :

 

نحوه خرید جعبه هارد باکس آماده و سفارشی از لوکس باکس به این صورت است که برند ها میتوانند با انتخاب نوع جعبهف بسته بندی خود را به صورت اختصاصی و یا آماده خریداری نمایند، به طوریکه لوکس باکس با تولید بیش از ده مدل هارد باکس آماده، جعبه مورد استفاده برای هر محصول را طراحی نموده که برند ها میتوانند با بررسی و انتخاب مناسب ترین جعبه، دست به خرید هارد باکس آماده برای کالاهای خود بزنند.

نحوه خرید به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس و یا به صورت حضوری می باشد، در خرید اینترنتی مشتریان میتوانند با مراجعه به صفحه مربوط به هارد باکس از بین گزینه های متنوع دست به خرید بسته بندی برای محصولات صادراتی، تبلیغاتی، هدایا و... بزنند.

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی و ابعاد متنوع ، در خصوص طراحی بسته بندی های لوازم آرایشی اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید هارد باکس آماده و سفارشی، همکاری با لوکس باکس، شما عزیزان میتوانید با تیم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.