جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی و ابعاد متنوع

 جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک معمولا در ابعاد و اندازه های مختلفی متناسب با درخواست برند، تعداد و فرم این لوازم در مدل های دو عددی، سه عددی، ست کامل و... طراحی میشوند، به طوریکه هر طراحی کاملا منحصربفرد و متناسب با نیاز برند و بازار هدف است.

در طراحی جعبه هارد باکس از متریالی مانند رنگ ها، مقوا، روش های چاپ مختلف از جمله یووی، استفاده میشود که هر یک از آنها نقش موثری در منحصربفرد نمودن هارد باکس پک دارند.

در واقع جعبه هارد باکس پک در ابعاد متنوع طراحی و تولید میشود که معمولا این جعبه ها اندازه و ابعاد بزرگ تری دارند که مخصوص بسته بندی همزمان ست و پک کامل این محصولا است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی و ابعاد مختلف، بررسی انواع هارد باکس لوکس باکس، نحوه سفارش هارد باکس از مجموعه لوکس باکس ، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی و ابعاد مختلف

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس باکس

نحوه سفارش جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی از لوکس باکس   

 

هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی و ابعاد مختلف :

 

هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی و ابعاد مختلف بر اساس اینگونه محصولات، تولید و ساخته میشود، به طوریکه تنوع بالای محصولات آرایشی و بهداشتی منجربه ایجاد طراحی های اختصاصی و منحصربفرد برای هر مدل کالا شده است.

جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی در مدل های مختلتی به صورت پک طراحی میشوند از نمونه های این مدل جعبه ها؛ هارد باکس پک هدایا، پک تبلیغاتی، پک ویژه و.. می باشد که معمولا در ابعاد و اندازه های بزرگ نسبت به سایز جعبه های اصلی، ساخته و آماده سازی میشوند.

هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی های قلبی، الماسی، مربعی، مستعطیلی و.. آماده و برای بسته بندی اینگونه محصولات که در تعداد مشخصی بسته بندی میشوند، تولید و آماده میشود.

طراحی هارد باکس پک لوازم آرایشی و بهداشتی در واقع به صورتی انجام میشود که اینگونه محصولات در بازار و هنگام نمایش، در باکس منحصربفرد و متناسب با سبک برند ها بسته بندی شوند.

در طراحی جعبه لوازم آرایشی تمرکز بر روی دیزاین خارجی و داخلی جعبه است، چراکه به دلیل ساختار و مکانیزم پک، قسمت داخلی و خارجی جعبه باید هماهنگ با محصولات طراحی شود.

بیشتر طراحی های انجام شده جهت ساخت هارد باکس لوازم بهداشتی بر اساس طرح روز که ساده و مینیمال است توسط بیشتر مشاغل و برند های این حوزه انجام میشود، به طوریکه طرح مینیمال برای اینگونه محصولات بیشترین کاربرد را دارد.

معمولا در طراحی هارد باکس پک، قسمت داخلی جعبه بر اساس تعداد محصولات و فرم آنها پارتیشن بندی یا قسمت بندی میشود که تعداد پارت ها و قسمت های جعبه پک در اندازه های یکسان با لوازم آرایشی و بهداشتی آماده سازی میشود.

بسته بندی های لوازم آرایشی پک در طراحی های گلدار، طرح های ساده و... آماده سازی میشود، در واقع هر طراحی بر اساس نوع لوازم انتخاب میشود، در صورتی که لوازم آرایشی پک مخصوص آرایش چشم باشد، در طراحی جعبه هارد باکس نیز از طرح های چشم، مژه در کنار تصاویر محصول استفاده میشود.

در جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی، پک چندین عددی محصولاتی از جمله ؛ شوینده های صورت، اسپری های خوش بو کنند، ضد آفتاب و... استفاده میشود.

پک های لوازم آرایشی بهداشتی مردانه و یا زنانه از دسته محصولات پکی هستند که به عنوان هدایا نیز خریداری میشوند، در واقع اندازه هر پک متناسب با تعداد لوازم ها مشخص میشود.

پک هدیه آرایشی زنانه هارد باکس نیز از دیگر نمونه های طراحی بسته بندی می باشد که در ابعاد و اندازه های متنوعی آماده سازی میشود، در طراحی این مدل جعبه از المان ها و لیبل و برچسب های مختلفی استفاده شده است.

در طراحی هر کدام از هارد باکس های پک لوازم آرایشی و بهداشتی، از رنگبندی مخصوص به لوازم و مشتری هدف استفاده شده است که  معمولا رنگ های روشن و منحصربفرد و مناسب به سبک برند در طراحی ها به کاربرده میشود.

از نمونه های دیگر طراحی جعبه پک لوازم آرایشی و بهداشتی، هارد باکس پک کامل است که در آن تمامی محصولات مربوط به آرایش و بهداشت بسته بندی میشود و طراحی نیز بر مبنای تعداد محصولات و سلیقه برند به صورت اختصاصی انجام میشود.

در اغلب مواقع، در جعبه هارد باکس پک، تعداد کمی از محصولات آرایشی و بهداشتی که دو یا سه عدد هستند بسته بندی میشود که ابعاد آنها کوچک تر از هارد باکس پک کامل می باشد.

در طراحی هارد باکس معمولا از روش های مختلفی جهت ایجاد و درج لوگو و طرح و توضیحات مربوط به محصولات، همچنین تاریخ تولید و انقضا، استفاده میشود که با استفاده از طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی چاپ اعمال میشود.

هارد باکس پک لوازم آرایشی و بهداشتی در ابعاد متنوعی آماده میشود که در فرایند آماده سازی ان از متریالی از جمله ؛ ام دی اف، مقوای سخت و... استفاده میشود که در مرحله برش زنی از میزان و مقداری مشخص از مواد اولیه و متریال استفاده میشود.

جعبه های هارد باکس در طراحی ها و ابعاد متنوعی برای محصولات تولید میشوند که به عنوان یک بسته بندی نقش مهمی در دیده شدن برند و جذب مشتریان و افزایش فروش دارند.

جهت اطلاع از بررسی طراحی هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتیف شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی طراحی دیزاین قسمت داخلی هارد باکس ست لوازم آرایشی مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی جعبه هارد باکس کشویی، میتوانید به مقاله : طراحی جعبه هارد باکس کشویی هدایا و زیورآلات مراجعه نمایید.

 

بررسی انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس باکس در تنوع رنگبندی و ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده است که هر کدام از آنها بر اساس نوع محصولات و بسته بندی محصولات آماده سده اند.

در این بخش به بررسی چندین مدل هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی لوکس باکس میپردازیم:

1.جعبه هارد باکس کادویی سه طبقه لوکس باکس کد LB766

جعبه هارد باکس لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3. جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس 4 سایز کد LB254  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4. جعبه کفش هارد باکس مستعطیلی لوکس باکس کد LB771  

جعبه هارد باکس لوکس باکس

برای اطلاع از نحوه خرید و قیمت گذاری هارد باکس، شما میتوانید به مقاله : نحوه قیمت گذاری و خرید هارد باکس آماده و سفارشی مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

 نحوه سفارش جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی از لوکس باکس  :

 

نحوه سفارش جعبه هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی از لوکس باکس  اینترنتی و حضوری است که در نحوه  سفارش اینترنتی، مشاغل و برند ها میتوانند با بررسی مدل های مختلف هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی، مناسب ترین مدل را انتخاب نمایند.

به دلیل تنوع بالای محصولات آرایشی و بهداشتی، سفارشات نیز بر اساس تعداد محصولات انجام میشود، در واقع ابعاد متنوع هارد باکس لوکس باکس این امکان را فراهم آورده که برند ها و کسب و کار ها بتوانند با مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس، هارد باکس ها را با یکدیگر مقایسه نموده و بعد دست به ثبت سفارش بزنند.

نحوه سفارش هارد باکس برای مشاغلی که بسته بندی کاملا اختصاصی میخواهند از طریق تماس با تیم لوکس باکس است.

نحوه سفارش هارد باکس پک آماده نیز از طریق افزودن هارد باکس به سبد خرید و وارد نمودن اطلاعات سفارش از جمله ؛ آدرس، شماره تماس و... و بعد از آن پرداخت نهایی است.

برای اطلاع از نحوه همکاری با تیم لوکس باکس، شما عزیان میتوانید با تیم پشتبانی 24 لوکس باکس در ارتباط باشید.