طراحی جعبه هارد باکس کشویی هدایا و زیورآلات

برند ها در هنگام خرید و تامین بسته بندی مورد استفاده برای کالاهایی مثل هدایا و زیورآلات دست به طراحی جعبه هارد باکس در مدل های مختلف میزنند که هارد باکس کشویی از جمله بسته بندی هایی می باشد که ساختار و طراحی همانند با کبریت را دارد، به طوریکه جعبه کشویی هارد باکس مناسب زیورآلات و کادو در تنوع بالا است که طراحی ان نیز بر اساس ارزشمندی محصولات و سلیقه مشتریان انجام میشود.

در طراحی هارد باکس هدایا، جعبه کشویی در رنگبندی و طراحی متناسب با ابعاد کادو و گیرنده هدیه انجام میشود، در واقع طراحی ها جهت آماده سازی و تولید هارد باکس کشویی صورت میگیرد.

هارد باکس کشویی زیورآلات نیز از جمله بسته بندی هایی است که برای طیف گسترده ای از محصولات بعد از بررسی سبک و استایل برند ها در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی میشود.

در ادامه با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ طراحی جعبه هارد باکس کشویی هدایا و زیورآلات، بررسی طراحی هارد باکس کشویی لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی و تولید هاردباکس ، خواهیم پرداخت.

جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

طراحی جعبه هارد باکس کشویی هدایا و زیورآلات

بررسی طراحی انواع جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی و تولید هارد باکس

 

 

طراحی جعبه هارد باکس کشویی هدایا و زیورآلات :

 

طراحی جعبه هارد باکس کشویی هدایا و زیورآلات بر مبنای درخواست مشتریان و طرح های روز انجام میشود که در واقع این طراحی ها باید کالا اصولی و هماهنگ با انواع زیورآلات و هدایا باشند.

معمولا قبل از طراحی، تیم طراحان دست به بررسی نظرات برند ها و بسته بندی دیگر محصولات آنها، زیورآلات و ابعاد آنها میزنند، در واقع این فرآیند قبل از طراحی جعبه هارد باکس کشویی طی میشود.

جعبه های هارد باکس کشویی طوری طراحی شده اند که شامل دو قسمت مجزا از یکدیگر می باشند، به طوریکه درب همانند یک روکش قسمت بدنه را می پوشاند، هارد باکس کشویی همانند یک جعبه کبریت طراحی شده که زیورآلات و هدایا را خاص تر و منحصربفرد تر به نمایش میگذارد.

دیزاین خارجی و داخلی جعبه هارد باکس هدایا مطابق با هر هدیه و کادویی در طیف رنگی گسترده ای در رنگ های هیجان انگیز و طرح های متنوع ای طراحی میشود، به عنوان مثال اگر گیرنده هدیه کودکان باشد طراحی نیز مطابق با روحیه در طرح های شکل دار و کارتونی انجام میشود.

بیشتر هارد باکس های کشویی هدایا در مدل های مختلف دو طبقه سه طبقه به صورت منحصربفرد طراحی شده اند، به گونه ای که این جعبه ها ابعاد بزرگی داشته و در قسمت مخفی جعبه یک کشو در اندازه کوچک تر از سایز بسته بندی قرار دارد، که نمونه ای از طراحی خلاقانه می باشد.

در طراحی از طرح ها، متریالی مثل روبان ها، رویه های رنگی و طرح دار و... جهت آماده سازی هارد باکس کشویی هدایا استفاده میشود که هر کدام از آنها باید مطابق و متناسب با یکدیگر انتخاب شوند.

معمولا طراحی جعبه هارد باکس کشویی کادویی و هدایا به صورتی است که هر هدیه و کادویی را میتوان در آن بسته بندی نمود، چراکه ساختار منحصربفرد آن منجربه افزایش ارزش هدایا میشود.

طراحی هارد باکس کشویی هدایا به صورت اختصاصی برای برند های مختلفی انجام میشود و میتوان حتی در اینگونه بسته بندی گل و کادو را به صورت همزمان بسته بندی نمود.

جعبه هارد باکس کشویی زیور آلات نیز در ابعاد متنوع بزرگ، متوسط و کوچک مطابق با اندازه زیورآلات که تنوع بالایی نیز دارند در طیف گسترده ای از رنگبندی طراحی میشوند که هر برند این طراحی را به صورت اختصاصی و ویژه سبک محصولات خود انجام میدهد.

در جعبه های کشویی هارد باکس زیورآلات طراحی شده، گردنبند، دستبند، گوشواره، انگشتر و... هنگام خرید مشتریان در آن بسته بندی میشود و ارائه داده میشود.

معمولا در طراحی هارد باکس کشویی زیورآلات از روش های چاپ طلاکوب، نقره کوب، یووی موضعی و... استفاده میشود که لوگو و طرح اعمال شده را منحصربفرد تر به نمایش میگذارد، طلاکوبی نمودن بسته بندی کشویی زیورآلات نمونه از چاپ می باشد که در بیشتر مواقع مورد استفاده قرار میگیرد که بیشتر برند ها این نمونه چاپ را برای درج برند و لوگو و نشان و نماد خود انتخاب می نمایند.

نمونه از طراحی هارد باکس کشویی زیورآلات، بسته بندی پک و نیم ست، و تمام ست است که در آن زیورآلات به صورت سرویس بسته بندی میشوند که معمولا از پارچه های مخمل و فوم مخصوص در طراحی داخلی استفاده میشود.

جعبه کشویی جواهرات و زیورآلات هارد باکس به صورت یک بسته بندی ایمن طراحی شده است که به اینگونه کالاها نظم میدهد، در طراحی هارد باکس زیورالات از طرح های فانتزی و برای روکش نیز از رویه های مخملی، پارچه ای، چرم استفاده می نمایند که موجب افزایش ارزشمندی زیورالات نیز میشود.

طراحی هارد باکس کشویی برای محصولاتی از جمله انواع زیورآلات به شکلی است که مشتریان میتوانند از آن برای نگهداری این کالاها، بار ها و بار ها استفاده نمایند.

جعبه کشویی در ابعاد کوچک با دستگیره پارچه ای برای بسته بندی دستبند نمونه از طراحی می باشد که مورد استفاده بیشتر طلا و زیورآلات فروشی ها و برند های تولید کننده جهت عرضه مناسب کالا به بازار هدف قرار میگیرد.

تنوع طراحی هارد باکس کشویی برای انواع زیورآلات بالا بوده و هر برندی میتواند با بررسی ابعاد و تنوع زیورآلات زنانه و مردانه که شامل بدلیجات، آویز ساعت، انواع اکسسوری می باشد، جعبه های کشویی را طراحی نمایند.

جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس

بررسی طراحی انواع جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس در طراحی های متنوع و منحصربفردی آماده سازی و تولید شده است که هر کدام از آنها مناسب محصولات مختلفی هستند، در این بخش به بررسی چندین نمونه هارد باکس کشویی آماده میپردازیم که در طراحی، رنگبندی و ساختار مناسب توسط تیم لوکس باکس طراحی شده اند.

1.جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعله هارد باکس کشویی زیورآلات لوکس باکس

_ این مدل هارد باکس کشویی متناسب با هر نوع زیورآلاتی طراحی شده است که در طراحی از رنگبندی ملایم، طرح منحصربفرد، چاپ طلاکوب نیز استفادع شده است.

 

2. جعبه هارد باکس کفش لوکس باکس مدل کشویی کد LB758

جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس

 _ جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس مخصوص انواع کفش های زنانه و مردانه در رنگبندی زرد و سفارشی طراحی شده است.

 

3. جعبه هارد باکس زعفران لوکس باکس مدل کشویی کد LB773

جعبه هارد باکس کشویی لوکس باکس

_ این مدل هارد باکش کشویی نیز کاملا منحصربفرد طراحی شده که برای بسته تک و دو عددی زعفران در رنگبندی تیره و طرح گل زعفران به شکلی منحصربفرد طراحی شده است.

 

4. جعبه هاردباکس مدل کشو دار مخصوص هدیه و گل لوکس باکس شش ضلعی کد LB250

جعبه هارد باکس کشویی هدایا لوکس باکس

_ این مدل هارد باکس کشویی لوکس باکس نیز برای انواع هدایا و کادو به صورت کشویی و دو تکه در رنگبندی های متنوعی برای هر سلیقه ای طراحی شده است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هارد باکس های لوازم آرایشی پک، شما عزیزان میتوانید به مقاله : جعبه های هارد باکس لوازم آرایشی و بهداشتی پک در طراحی و ابعاد متنوع مراجعه فرمایید.

جعبه هارد باکس هدایا لوکس باکس

شما میتوانید برای اطلاع از خرید هارد باکس و موارد استفاده از هر مدل، به مقاله : خرید هارد باکس و موارد استفاده از انواع جعبه سخت مراجعه کنید.

 

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی و تولید هارد باکس :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی و تولید هارد باکس شامل ارائه مشاوره رایگان جهت طراحی اختصاصی و مناسب هارد باکس برای محصولات به مشتریان و کسب و کار ها است که تیم مشاورین در این هنگام به بررسی نیازمشتریان، فرم و مدل محصولات، سبک برند و بازار هدف می پردازند که طراحی ها نیز در این خصوص و هماهنگ با این موضوعات انجام میشود.

بعد از طراحی هارد باکس نوبت به تولید تعداد سفارشات هارد باکس است که نمونه ای از هارد باکس قبل از تولید انبوه به مشتریان و برند ها ارائه داده میشود.

برند ها میتوانند هارد باکس را در هر تعداد و تیراژی توسط تولید کننده بزرگ لوکس باکس برای محصولات خود تامین نمایند، سفارشی سازی تولید هارد باکس نیز از جمله خدمات لوکس باکس به مشتریان است که بسته بندی به صورت اختصاصی برای کالاها تولید میشود.

 

برای اطلاع از مفاهیمی مانند  سفارش هارد باکس زیورآلات، میتوانید به مقاله : سفارش جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات لوکس باکس مراجعه فرمایید.

 

جهت دریافت راهنمایی های همکاری با لوکس باکس و ثبت سفارش هارد باکس، شما میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید.