سفارش جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات لوکس باکس

هنگام خرید بسته بندی ساعت و زیورآلات بیشتر برند ها و کسب و کار ها اغلب جعبه هایی را انتخاب می نمایند که از قبل تولید شده و به صورت آماده قابل سفارش می باشد. تنوع هارد باکس آماده ساعت مچی و زیورآلات منجربه انجام سفارشی مناسب بر اساس میزان ارزشمندی این گونه محصولات و صرف هزینه کمتر میشود.

مجموعه لوکس باکس به عنوان یکی از تولید کنندگان پیشتاز، جعبه های هارد باکس را از قبل در تنوع بالایی تولید نموده که منجربه صرف هزینه و زمان کمتر مشتریان و برند ها هنگام سفارش میشود.

این جعبه های آماده ساعت و زیورالات لوکس باکس در نهایت باعث افزایش میزان ارزشمندی این لوازم ومحصولات میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله سفارش هارد باکس آماده زیورآلات و ساعت مچی و انوع هارد باکس آماده لوکس باکس و.. پرداخته ایم.

جعبه هارد باکس لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

سفارش جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات

انواع جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش انواع هارد باکس آماده

 

سفارش جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات :

 

هنگام سفارش جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات، طراحی ها و ابعاد از جمله مواردی هستند که مورد توجه کسب و کار ها قرار میگیرند.

در سفارش هارد باکس آماده، برند ها اغلب با توجه و بررسی گزینه های مختلف جعبه هارد باکس تولید شده که در انواع مختلف مدل ها از جمله کشویی و ساده می باشند، بهترین باکسی که متناسب با محصولات باشد را سفارش میدهند.

اغلب برند های معروف برای محصولاتی مثل ساعت های اورجینال، جعبه هارد باکس آماده ای را سفارش میدهند که رنگبندی آن مناسب بوده و بتوان بر روی آن چاپ نام برند را اعمال نمود.

تنوع در مدل ها و رنگبندی هارد باکس آماده منجربه انتخاب گزینه ای مطابق با محصولاتی مثل ساعت های مختلف زنانه و یا مردانه، انواع زیورآلات و انجام سفارشات توسط برند ها میشود.

هر مشاغلی میتواند با در نظر داشتن استاندراد های مد نظر خود و متناسب با زیورآلاتی مثل انگشتر، دستبند، گوشواره، گردنبند و... این جعبه های آماده را در ابعادی مناسب در تعداد بالا برای تامین بسته بندی در طولانی مدت سفارش داده و هنگام فروش هر یک از این محصولات آنها را در باکسی منحصربه فرد به مشتریان ارائه دهد.

به عنوان مثال جعبه های آماده ای مناسب برای زیورآلاتی مثل انگشتر در ابعادی کوچک تر و تیراژ بالا سفارش داده میشوند.

معمولا خرید و سفارش هارد باکس آماده به منظور هدیه دادن زیورآلات و ساعت ها صورت میگیرد که اغلب هنگام خرید از برند، این بسته بندی مناسب برای هدیه و کادو دادن نیز می باشد و به مشتریان ارائه داده میشود.

سفارشات بیشتر با توجه به بررسی گزینه های مختلف و مقایسه آنها با یگدیگر و نوع خدمات پس تولیدی که تولید کننده ارائه میدهد انجام میشود.

بیشتر جعبه های آماده سفارش داده شده با در نظر گرفتن سبک و سلیقه مورد نظر مشتریان و خریداران محصولات ساعت و زیورآلات می باشد.

این گونه جعبه هارد باکس ها به منظور تبلیغات، نشان دادن ارزش محصولات و نوعی استراتژی بازریابی سفارش داده شده که منجربه جلب توجه و جذب مشتریان میشود و اینگونه محصولات را زیبا تر به نمایش میگذارد.

برند ها در انجام سفارش، هر جعبه هارد باکس را با دقت و طراحی هماهنگ با برند و نوع محصولات انتخاب نموده و اغلب به جزئیاتی مثل رنگبندی و چاپ لوگوی برند مطابق با ساعت ها و نوع زیورآلات توجه می نمایند.

جهت اطلاع از خرید عمده و طراحی هارد باکس کیف و کفش شما میتوانید به مقاله : خرید عمده و طراحی اختصاصی برای انواع جعبه هارد باکس کیف و کفش مراجعه فرمایید.  

جعبه هارد باکس ساعت مچی لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره طراحی جعبه هارد باکس کشویی، شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی جعبه هارد باکس کشویی هدایا و زیورآلات مراجعه فرمایید.

 

 انواع جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات لوکس باکس :

 

انواع جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات لوکس باکس در هر ابعاد و طرحی تولید و طراحی شده و آماده ارائه به مشتریان است.

این جعبه های هارد باکس آماده کاملا مناسب هر نوع ساعت اورجینال و زیورآلاتی می باشد و میتوان آنها را برای ایجاد ارزش بیشتر محصولات جهت بسته بندی آنها استفاده نمود.

معمولا جعبه های ساعت و زیورآلات لوکس باکس که به صورت آماده موجود می باشند در هر نوع طرح و رنگی مطابق با سایز محصولات توسط لوکس باکس متناسب سازی میشود.

در اینجا ما چندین مدل جعبه را معرفی می نماییم که کاملا برای هر نوع ساعت مچی و زیورآلاتی طراحی شده است و اغلب برای هدیه نیز گزینه منحصربه فردی می باشد؛

1.جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس مدل کشویی کد LB763

جعبه هارد باکس زیورآلات لوکس باکس

2. جعبه هارد باکس کادویی لوکس باکس کد LB760

جعبه هارد باکس لوکس باکس

3.جعبه کادو بدلیجات مقوایی هاردباکس لوکس باکس با بالشتک کد LB245

جعبه هارد باکس لوکس باکس

4.جعبه هاردباکس کادویی لوکس باکس 4 سایز کد LB254

جعبه ساعت هارد باکس لوکس باکس

این جعبه ها کاملا مناسب صاحبان مشاغل و کسب و کار های ساعت و زیورآلات می باشند.

شما عزیزان با مراجعه به مقاله : بسته بندی مقوایی جعبه هاردباکس کادویی ساعت آرایشی و بهداشتی فانتزی + لوکس باکس اطلاعات بیشتری را در این خصوص کسب نمایید.

جعبه ساعت هارد باکس لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش انواع هارد باکس آماده :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش انوا هارد باکس آماده زیورآلات و ساعت شامل ارائه چاپ ها، سفارش سازی، دیزاین سازی این بسته بندی ها مطابق با سلیقه و شکل محصولات می باشد.

به عنوان مثال اعمال طرح به صورت طلاکوب بر روی این جعبه هارد باکس ها معمولا برای زیورآلات و ایجاد ارزش و نمایش اصالت آنها انجام میشود، در این صورت است که لوکس باکس هر نوع خدماتی را برای دیزاین سازی انجام میدهد.

برند ها میتوانند هر نوع تغییراتی را به لوکس باکس پیشنهاد داده و جعبه های آماده را مطابق محصولات دریافت نمایند.

نحوه سفارش این جعبه ها از لوکس باکس با بررسی و انتخاب بسته بندی موجود و آماده از دسته بندی فروشگاه و ایجاد سبد خرید و در نهایت پرداخت هزینه به صورت امن می باشد.

لوکس باکس این امکان را فراهم نموده که مشتریان بتوانند به طور مستقیم جعبه های هارد باکس اماده را سفارش داده و در صورت نیاز هر نوع چاپ و خدماتی را با تیم خود و یا لوکس باکس بر روی آنها اعمال نمایند.

کسب و کار ها سفارشات خود را در ادرسی که مشخص نموده اند در کوتاه ترین زمان بدون هیچ گونه آسیبی دریافت می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استفاده موارد استفاده بهتر از هارد باکس به جای جعبه چوبی میتوانید به مقاله : در چه مواردی بهتر است از جعبه هارد باکس به جای جعبه چوبی استفاده کرد؟ مراجعه نمایید.

در صورت ایجاد هر گونه سوال و کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه سفارش، شما عزیزان میتوانید با تیم و پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید و با این مجموعه همکاری نمایید.