بسته بندی مقوایی جعبه هاردباکس  کادویی ساعت آرایشی و بهداشتی فانتزی + لوکس باکس

امروزه یکی از تاثیر گذار ترین عوامل در افزایش فروش ، نوع بسته بندی درست و اصولی هر محصول و کالا است . بسته بندی درست یک محصول باعث کاهش احتمال آسیب و در نتیجه کاهش ضرر ناشی از ارسال و جابجایی خواهد بود . به همین منظور است که بسته بندی یک کالا از ارزش بالایی برخوردار است . چراکه بسته بندی یک محصول ، علاوه بر ظاهری زیبا و لوکس ، باید از نظر کیفیت نیز مرغوب باشد تاضمن معرفی برند و نام تجاری محصول شما ،  نظر و رضایت مشتری را نیز جلب نماید .

                                                  جعبه هاردباکس دو تکه

اکنون که تا این بخش از مقاله همراه ما بوده اید ، ما را در خواندن قسمت های دیگر از این مقاله از لوکس باکس همراهی نمایید تا شما را بیشتر با هارد باکس ( جعبه سخت ) و انواع جعبه هارد باکس آماده و فانتزی آشنا نماییم.

  1. انواع مدل های هارد باکس و جعبه هارد باکس کادویی شیک و ارزان

  2. چرا بسته بندی ساعت و جعبه آرایشی و بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است؟

  3. ساخت هارد باکس آماده و ارزان

  4. قیمت جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی سخت)

  5. هارد باکس ارزان ترین روش بسته بندی تبلیغاتی صادراتی+ ارائه پیشنهادات ویژه به همراه قیمت
  6. سوالات متداول درمورد جعبه مقوایی سخت ( هارد باکس )

  7. چرا با لوکس باکس همکاری کنیم؟

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

🧐هارد باکس ، ایده آل ترین نوع بسته بندی

جعبه هارد باکس ( جعبه سخت ) نوعی از بسته بندی سخت و مقوایی ضخیم است که در صنایع بسته بندی و جعبه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع با توجه به طراحی متفاوت و متنوع هارد باکس ( جعبه سخت ) ، هارد باکس ها از شیک ترین و مقاوم ترین نوع بسته بندی ها قلمداد می شود که ضمن محافظت از کالا و محصول شما ، دارای جلوه زیبا و منحصر به فرد نیز می باشد. ما در مقاله : ترند ترین هارد باکس عطر و ادکلن آماده لوکس باکس به موضوعاتی پرداختیم که شما میتوانید به آن مراجعه کنید. 

هارد باکس ( جعبه مقوایی )

جعبه سخت که به اصطلاح هارد باکس ، نام دارد ترکیبی از مقوای سخت و روکشی از جنس کاغذ، چرم مصنوعی و یا سایر تزیینات است که حس لوکس بودن و حفاظت تمام عیار را به محصول می دهد. جعبه های هاردباکس و جعبه های مقوایی سخت ، از نظر ظاهری ، زیبا و بسیار جذاب بوده و از لحاظ ساختار ، حسی از اعتبار ، تجمل و ظرافت را به خریدار می دهد. در واقع با توجه به منحصر به فرد بودن و مقرون به صرفه بودن هارد باکس ، از این نوع بسته بندی برای صنایع مختلف نظیر لوازم آرایشی و بهداشتی ، ساعت و جواهرات ، صنایع مواد غذایی و ... استفاده می شود. به این ترتیب با تهیه ی هارد باکس برای محصولات خود، می توانید شناخت بلند مدتی از برند یا نام تجاری تان ایجاد کنید.

🧐انواع مدل های هارد باکس و جعبه هارد باکس کادویی شیک و ارزان

جعبه های هارد باکس بسته به شکل ظاهری و نوع باز شدن درب ، در انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند. در ادامه می خواهیم به بررسی انواع بسته بندی هاردباکس (جعبه سخت) مدل کشویی + قیمت و مزایا می پردازیم . برخی از انواع جعبه های هارد باکس لوکس باکس عبارت اند از:

👈هارد باکس تلسکوپی : ساده ترین و معروف ترین نوع هارد باکس ، جعبه هایی سخت که از دو قسمت درب و کف تشکیل شده و داخل یکدیگر می روند . مانند :

جعبه هارد باکس ست کیف و کمربند مردانه جعبه مقوایی لوکس باکس کد LB757

جعبه هاردباکس کیف و کمربند

👈هارد باکس کشویی : یک جعبه هارد باکس سخت و مقاوم که به دو صورت یک طرفه باز و یا دو طرفه باز ( جعبه کبریت ) طراحی و تولید می شوند. نظیر :

جعبه سخت هاردباکس ساعت مچی مدل کشویی لوکس باکس کد LB753

جعبه هاردباکس ساعت مچی

👈هارد باکس کتابی : این نوع از جعبه های سخت همان طور که از نامش پیداست مانند کتاب باز و بسته می شود . نظیر :

جعبه مقوایی هاردباکس آجیل و خشکبار مدل کتابی لوکس باکس کد LB755

جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

👈هارد باکس مگنتی : نوعی از جعبه های کتابی که به دلیل وجود یک و یا دو قطعه آهن ربا در ساختار این نوع جعبه های سخت ، به آن مدل مگنت دار گفته می شود . نظیر :

جعبه هارد باکس صنعتی مدل مگنتی لوکس باکس کد LB751

جعبه هاردباکس مگنتی

👈شما عزیزان می توانید با کلیک بر روی کد و لینک آبی رنگ جعبه هارد باکس های بالا به صفحه اختصاصی محصول مورد نظر منتقل شوید.

                                                  جعبه هاردباکس کادویی

🧐چرا بسته بندی ساعت و جعبه آرایشی و بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است؟

امروزه شکل تبلیغات و معرفی محصول به افراد ، دیگر مانند گذشته نیست ، بلکه مشتریان به ظاهر محصول اهمیت بیشتری می دهند . شاید بیشتر تولیدکنندگان بر این عقیده باشند که خود محصول و هدیه آن ، از بسته بندی مهم تر می باشد در حالی که بسته بندی می تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت یا شکست فروش یک محصول ایفا کند.

بنابراین هر کالای تجاری ، نیاز به یک بسته بندی شاخص دارد. چراکه بسته بندی ، اهمیت به ‌سزایی در مقوله حفاظت، انبار کردن و جابه‌جایی کالا دارد و نقشی مهم و کلیدی را در بازاریابی آن کالا نیز ایفا می‌کند. بدین جهت ، متناسب با ماهیت هر محصول ، یک نوع متریال برای ساخت بسته بندی ها انتخاب می شود و به همین دلیل در میان انواع بسته بندی ها ،  جعبه های مقوایی و سخت ، با توجه به قیمت مناسب و سخت بودن ، مناسب ترین نوع بسته بندی تبلیغاتی هستند . از طرف دیگر طبق تحقیقاتی که انجام شده است ، در گام اول و نخست ، بسته بندی یک محصول و کالا نسبت به خود محصول ، از اهمیت بیشتری برخوردار است . زیرا در وهله اول ، مشتری جلب و جذب بسته بندی کالا می شود به ویژه این که بسته بندی محصولات آرایشی و بهداشتی ، ساعت ، طلا و جواهرات و ... برای خانم ها نسبت به آقایان اهمیت بیشتری دارد.

شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله بررسی و معرفی جدیترین مدل های  انواع جعبه مقوایی هاردباکس عطر ادکلن ارزان و لوکس + لیست قیمت مراجعه فرمایید.

🧐ساخت هارد باکس آماده و ارزان

با توجه به استقبال و محبوبیت هارد باکس ها و از طرف دیگر مقرون به صرفه بودن جعبه های هارد باکس و مقوایی ، شرکت های بسیاری ، اقدام به طراحی و تولید هارد باکس ،  با کیفیت های مختلف کرده اند . اما لوکس باکس به عنوان بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده هارد باکس اختصاصی و سفارشی ، علاوه بر نمونه جعبه های مقوایی و هارد باکس خود ، بستری را برای آن دسته از مشتریان خود که تمایل به طراحی و تولید جعبه هارد باکس اختصاصی خود را همراه با چاپ برند خود دارند ، را فراهم آورده است تا بتوانند با هر میزان بودجه و با هر طرح و ایده ای ، هاردباکس ارزان و با کیفیت خود را طراحی و تولید نمایند . بهره گیری از ایده های بسیار خاص و جدیدی در طراحی و ساخت هاردباکس ، متریال مرغوب و بسیار متنوع از جمله مزیت های سفارشی سازی هارد باکس آماده و اختصاصی لوکس باکس است که شما عزیزان برای مشاهده نمونه جعبه های هارد باکس لوکس باکس می توانید به وب سایت فروشگاه اینترنتی و آنلاین لوکس باکس مراجعه نمایید و در صورت تمایل از نمونه های موجود ثبت سفارش کرده و یا از طریق تیم پشتیانی با ما در ارتباط بوده و می توانید سفارش خود را به صورت حضوری و یا آنلاین ثبت نمایید.

                                                  جعبه هاردباکس کیف و کمربند

🧐قیمت جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی سخت)

عموما برای خرید و سفارش هر محصول ، باید به قیمت نیز توجه داشته باشید زیرا با توجه به طراحی و تولید این نوع جعبه های سخت در شکل ‌های مختلف ، قیمت آن نیز می تواند با تفاوت ‌هایی همراه باشد. در واقع قیمت هارد باکس آماده و ارزان، تحت تاثیر عواملی مانند مواد اولیه ، متریال ، کیفیت ، نوع طراحی ظاهری و مدل آن ، تعداد سفارش و ... می باشد .

 البته لازم به ذکر است که هر چه تعداد سفارش جعبه هارد باکس آماده و فانتزی مورد نظر شما بیشتر باشد ، هزینه جعبه هارد باکس ( جعبه سخت ) برایتان مقرون به صرفه ترخواهد بود . که در این میان ، جعبه های هارد باکس آماده لوکس باکس با توجه به کیفیت بالا و مرغوب بودن مواد اولیه ، طراحی منحصر به فرد و ویژه ای که دارند ، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای برخور دار هستند و لازم به ذکر است که اگر تعداد سفارشات هارد باکس شما زیاد باشد ، قیمت هارد باکس صنعتی ، برای شما با قیمت عمده لحاظ خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش جعبه هارد باکس ساعت و زیورآلات شما عزیزان میتوانید به مقاله : سفارش جعبه هارد باکس آماده ساعت و زیورآلات لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

                                                  جعبه هاردباکس آجیل و خشکبار

🧐سوالات متداول د رمورد جعبه مقوایی سخت ( هارد باکس )

  1. مزایا جعبه هارد باکس چیست ؟

هاردباکس ها در موارد و صنایع متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند و استفاده از آنها نشان دهنده ارزش بالای کالا و معتبر بودن برند و کالای شما خواهد بود. جعبه هارد باکس ، زیبا، جذاب و شکیل است و استحکام بالایی داشته و به خوبی از محصول داخل خود محافظت می کند.

  1. موارد استفاده از هارد باکس ارزان و با کیفیت ؟ از هارد باکس ها به عنوان جعبه برای قرار دادن و نگه داری لوازم لوکس ، ساعت ، طلا و جواهرات ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، کالاهای صادراتی ، مواد غذایی ، عطر و ادکلن و ... استفاده می شود.
  2. تفاوت جعبه هارد باکس با جعبه مقوایی چیست؟ هارد باکس  فانتزی و آماده به دلیل آنکه در ورق آن از الیاف سخت و مقواهای ضخیم و چند لایه استفاده شده است ،از جنسی محکم تر و ضخیم تر نسبت به جعبه های مقوایی معمولی برخوردارند.
  3. چاپ جعبه هارد باکس چه تاثیری بر فروش دارد؟

از آن جا که خریداران کالاهای مختلف به برندهاو کالاهای لوکس احساس نیاز و تمایل دارند  ، جعبه هارد باکس با داشتن طراحی زیبا و خیره کننده و از طرف دیگر به منظور ارائه حس کیفیت و انحصاری به مصرف کنندگان ،همراه با برند و نام تجاری شما بر روی جعبه و بسته بندی ، تاثیر بیشتری در فروش شما خواهد داشت.

                                                  جعبه هاردباکس ساعت مچی

🧐چرا با لوکس باکس همکاری کنیم؟

شرکت جعبه سازی لوکس باکس ، یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید انواع جعبه های فانتزی چوبی و هارد باکس آماده است که با بیش از یک دهه فعالیت در کشور توانسته است تا جایگاه خوبی را در بازار محصولات چوبی و جعبه های مقوایی ( سخت ) ، از آن خود کند. درواقع ، لوکس باکس با تکیه بر تیم هنرمند ، طراحان متخصص خود و همچنین بهره گیری از بهترین و درجه یک ترین مواد اولیه و ماشین آلات و تجهیزات دنیا ،  با ارائه به روز ترین و متنوع ترین انواع بسته بندی مقوایی کادویی لوکس و با کیفیت ، توانسته است تا دغدغه بسیاری از مشتریان خود را با فروش تک و فروش عمده هارد باکس ( جعبه سخت ) مرتفع نماید. از دیگر دلایل همکاری با لوکس باکس می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • دارای تنوع بالا در طرح ، شکل و رنگ جعبه هارد باکس و چوبی
  • با کیفیت و همراه با قیمت مناسب و ارزان
  • خرید بی واسطه و مستقیم از کارخانه  
  • ارسال به سراسر کشور
  • امکان طراحی و تولید انواع جعبه هارد باکس سفارشی و اختصاصی
  • امکان تولید تیراژ بالا در کوتاه ترین زمان ممکن
  • امکان چاپ ، حک و لیزر برند و نام تجاری شما بر روی جعبه

همین حالا فرصت را غنیمت شمرده و برای ثبت سفارش به لوکس باکس ، مراجعه کنید.

yesسخن پایانی ...

در این مقاله سعی نمودیم تا در حد توان اطلاعات مفیدی را در مورد هارد باکس و انواع بسته بندی مقوایی کادویی ( جعبه سخت ) در اختیار شما عزیزان قرار دهیم . بنابراین اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار اصولی را دارید ، حتما در کنار کیفیت محصول خود باید به نوع بسته بندی آن نیز توجه داشته باشید تا ضمن محافظت از محصول مورد نظر ، به بهترین شکل ممکن معرف برند و نام تجاری شما عزیزان باشد. سپاس گزار هستیم که ما را در مقاله ای دیگر از لوکس باکس همراهی نمودید.