بررسی و معرفی جدیترین مدل های  انواع جعبه مقوایی هاردباکس عطر ادکلن ارزان و لوکس + لیست قیمت

اگر شما در زمینه عطر و ادکلن فعالیت دارید و برای کالای خود به دنبال جعبه و یا بسته بندی عطر و ادکلن ارزان و با کیفیت هستید ، لوکس باکس می تواند انتخابی مناسب و ایده آل برای خرید جعبه عطر و ادکلن و یا طراحی و ساخت بسته بندی عطر و ادکلن برای کالای مورد نظر شما باشد . عموما با توجه به ماهیت عطر و ادکلن و نیاز به یک بسته بندی لوکس و شیک و کادو کردن این کالای پر طرفدار ، می توانید ساخت جعبه مقوایی ( هارد باکس ) خود را به مجموعه لوکس باکس بسپارید . البته با توجه به تنوع بالای جعبه های فانتزی لوکس باکس از نظر ابعاد ، جنس و متریال ، شکل هندسی و ... شما عزیزان هیچ محدودیتی برای سفارشی سازی و تولید جعبه مقوایی هاردباکس اختصاصی عطر و ادکلن خود ندارید.

👈بدین منظور ما با نشر این مقاله از لوکس باکس ، در مورد بررسی انواع جعبه مقوایی هارد باکس عطر و ادکلن به همراه جزئیات ، می خواهیم شما را در جهت خرید مستقیم و بدون واسطه جعبه عطر و ادکلن از کارخانه لوکس باکس ، یاری و راهنمایی نماییم . بنابراین مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

                                                  جعبه هاردباکس دو تکه

  • جعبه هارد باکس و مقوایی عطر و ادکلن

  • انواع جعبه مقوایی هاردباکس عطر ادکلن

  • مزایای جعبه و بسته بندی های مقوایی  هارد باکس عطر و ادکلن

  • جنس جعبه مقوایی ( جعبه سخت ) عطر و ادکلن شیک و لوکس

  • قیمت جعبه هارد باکس و مقوایی بسته بندی عطر و ادکلن

  • جعبه عطر و ادکلن - ساخت و طراحی انواع جعبه مقوایی فانتزی  عطر و ادکلن - لوکس باکس

                                                   جعبه هاردباکس کادویی

🤓جعبه هارد باکس و مقوایی عطر و ادکلن

از آن جا که عطر و ادکلن از فرآورده های گیاهی ، حیوانی و مواد شیمیایی با رایحه های مختلف و متنوع تهیه می شوند و افراد به عطر و ادکلن ، علاقه وافر دارند ، این کالا نیاز به یک بسته بندی لوکس و شیک دارد تا ضمن زیبایی و جذابیت ظاهری ، از کالای داخل خود به بهترین شکل ممکن محافظت کند و در عین حال نمایانگر برند و نام تجاری شما عزیزان باشد. در همین راستا ، جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی سخت ) ، بهترین و ایده آل ترین نوع بسته بندی سخت و مقوایی و نیز ارزان ترین روش بسته بندی تبلیغاتی و صادراتی برای انواع عطر و ادکلن است که با تنوع بالا و با استفاده از مقواهای ضخیم و چندلایه همراه با روکش ها و سایر تزیینات مختلف ، طراحی و تولید می شوند.

هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس در مدل و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شوند . در واقع جعبه هارد باکس ( جعبه مقوایی ) عطر و ادکلن ، علاوه بر زیبایی بخشیدن به محصول و معرفی برند کالای تولید شده ، از آن به خوبی محافظت کرده و امنیت عطر و ادکلن را نیز تضمین می کند .انواع جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس 

🤓انواع جعبه مقوایی هاردباکس عطر ادکلن

در این بخش از مقاله شرکت جعبه سازی لوکس باکس می‌خواهیم به معرفی انواع جعبه هارد باکس بپردازیم. جعبه های هارد باکس (جعبه مقوایی ) ، بر اساس شکل هندسی ، ابعاد و اندازه ، نوع رنگ و روکش و ... انواع مختلفی دارند که هر کدام از مدل های جعبه هارد باکس آماده و فانتزی ، کاربرد خاص به خود را دارند. هارد باکس شیار دار ، تلسکوپی ، کتابی ، کشویی ، هاردباکس مگنتی از معروف ترین و مهم ترین انواع هارد باکس آماده هستند. نظیر نمونه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس :

👈جعبه مقوایی هاردباکس سخت عطر و ادکلن مدل دوتیکه لوکس باکس کد LB752

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن

یک جعبه هارد باکس شیک و لوکس مدل دو تیکه و از نوع تلسکوپی جهت قرار دادن ونگهداری انواع عطر و ادکلن ، با استحکام ، مقاومت و ماندگاری بالا که جهت مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید بر روی لینک آبی رنگ این محصول کلیک نمایید. انواع جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس موجود میباشد که متناسب با هر محصولی است.

🤓مزایای جعبه و بسته بندی های مقوایی  هارد باکس عطر و ادکلن

بسیاری از تولید کنندگان عطر و ادکلن به دلیل حائز اهمیت بودن و مزیت های زیادی که بسته بندی یک کالا می تواند ، داشته باشد ، ترجیح می دهند تا از هارد باکس به عنوان بسته بندی تبلیغاتی عطر و ادکلن خود استفاده نمایند. برخی از مهمترین مزیت های جعبه و بسته بندی مقوایی هارد باکس عطر و ادکلن عبارت اند از :

  1. جعبه های مقوایی و هارد باکس عطر و ادکلن بسیار زیبا ، لوکس و شکیل هستند.
  2. لوکس تر نشان دادن محصول تولید شده
  3. بسیار متنوع و متناسب با هر نوع عطر و ادکلن
  4. مناسب ترین نوع بسته بندی سخت و مقوایی کادویی برای بسته بندی انواع محصولات آرایشی و بهداشتی نظیر عطر و ادکلن
  5. محافظت از عطر و ادکلن در برابر تغییرات دمایی
  6. سخت ، مستحکم و مقاوم در مقابل هر گونه ضربه و شکستگی
  7. دارای قابلیت چاپ مناسب برند و نام تجاری شما و انعطاف پذیری بالا از مزیت های این نوع بسته بندی مقوایی و سخت است .
  8. قابلیت شخصی سازی طرح و برند روی جعبه هارد باکس عطر و ادکلن
  9. هارد باکس عطر و ادکلن ، دارای قیمت مناسب و پایین نسبت به سایر بسته بندی های مقوایی .
  10. دارای حمل آسان محصول .
  11. مناسب به عنوان جعبه مقوایی کادویی عطر و ادکلن در مناسبت های مختلف .

هارد باکس برای محصولات دیگر هم مثل لوازم آرایشی و بهداشتی هم مورد استفاده قرار می گیرد برای مشاهده بشتر می تونید به مقاله بسته بندی مقوایی جعبه هاردباکس  کادویی ساعت آرایشی و بهداشتی فانتزی + لوکس باکس مراجعه فرمایید.

                                                    جعبه هاردباکس ساعت مچی

🤓جنس جعبه مقوایی ( جعبه سخت ) عطر و ادکلن شیک و لوکس

هارد باکس ( جعبه مقوایی ) 

یکی از بهترین و کاربردی‌ترین بسته بندی‌های سخت  برای محصولات اورجینال نظیر عطر و ادکلن ، جعبه‌های مقوایی هارد باکس  است . هارد باکس عطر و ادکلن ، جعبه هایی سخت و مقوایی با استحکام بالا و با ترکیبی از مقواهای ضخیم و روکشی از جنس کاغذ ، چرم و سایر تزیینات است که در اشکال و ابعاد مختلف طراحی و تولید می شوند. جعبه های هارد باکس عطر و ادکلن بسیار جذاب و لوکس بوده و از کالای داخل خود به بهترین شکل ممکن محافظت می کنند. این نوع از بسته بندی و جعبه های هاردباکس عطر و ادکلن آماده ، نسبت به جعبه های مقوایی سخت تر و لوکس تر بوده و در عین حال با توجه به کیفیت بالا و لوکس بودن از قیمت بیشتری اما مقرون به صرفه تر نسبت به جعبه های مقوایی برخوردار هستند . شایان به ذکر است که هارد باکس عطر و ادکلن آماده و فانتزی ، نسبت به پک ها و جعبه های مقوایی ، به دلیل کیفیت و جذابیت بیشتر توسط مارک ها و برندهای گران و لاکچری ادکلن و عطر ، مورد استفاده قرار می گیرند.

ناگفته نماند که جعبه های مقوایی عطر و ادکلن ، به جعبه هایی گفته می شود که برای تولید این جعبه ها از مقوای مرغوب استفاده می شود ، مقواهایی با گرماژ بالا ، اما نسبت به جعبه های هاردباکس عطر و ادکلن ، از استحکام و ماندگاری کمتری برخوردار هستند .

🤓قیمت جعبه هارد باکس و مقوایی بسته بندی عطر و ادکلن

با توجه به تنوع بالای جعبه های هارد باکس آماده و ارزان در بازار ، به منظور هدیه دادن ؛ جعبه های کادویی مقوایی و یا بسته بندی محصولات مختلف ، قیمت خرید جعبه هارد باکس عطر و ادکلن بسیار متنوع است. در واقع از جمله عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت هاردباکس عطر و ادکلن ، می توان به جنس و متریال استفاده شده ، ابعاد و اندازه ، شکل ظاهری و نوع مدل جعبه هارد باکس و ... اشاره کرد. اما ما در این قسمت از مقاله می خواهیم شما را با لوکس باکس آشنا نماییم که با عرضه و طراحی انواع جعبه و بسته بندی هارد باکس آماده و فانتزی با قیمت مناسب و ارزان ، این امکان را فراهم آورده است تا شما مشتریان عزیز با هر میزان بودجه ای بتوانید جعبه هارد باکس و جعبه مقوایی کادویی عطر و ادکلن مورد نظر را تهیه و ثبت سفارش نمایید.

 

🤓جعبه عطر و ادکلن - ساخت و طراحی انواع جعبه مقوایی فانتزی  عطر و ادکلن - لوکس باکس

با پیشرفت چشمگیر صنایع مختلف آرایشی و بهداشتی در کشور و در سطح جهان و نیز رقابت روز افزون شرکت ها برای کسب رضایت مشتریان و بازارهای هدف و ارائه برندهای مختلف عطرو ادکلن با خصوصیات متنوع محصولات آرایشی و بهداشتی ، نقش پر رنگ بسته بندی به عنوان یک شاخص معرفی کالا ، بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور تولید کنندگان محصولات و کالاهای مختلف برای بسته بندی مقوایی و هارد باکس خود به دنبال یک تولید کننده معتبر و شناخته شده هستند تا بتوانند هارد باکس مقوایی عطر و ادکلن خود را با کیفیت بالا و قیمتی اقتصادی و ارزان تهیه و یا بر اساس ایده و طرح مورد نظر خود ، هارد باکس مد نظر را سفارشی سازی ، طراحی و تولید نمایند .

شما میتوانید برای کسب اطاعات بیشتر به مقاله : مقایسه بسته بندی جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه در دنیا مراجعه کنید. 

                                                  جعبه هاردباکس شکلات

در همین راستا لوکس باکس ، تنها و بزرگ ترین تولید کننده تخصصی انواع جعبه های فانتزی و هارد باکس عطر و ادکلن در کشور است که این امکان را برای مشتریان عزیز خود فراهم آورده است تا بتوانند جعبه هارد باکس اختصاصی مورد نظر را با هر تعداد و تیراژی همراه با برند و نام تجاری خود ، طراحی و تولید کنند. ساخت جعبه هارد باکس و مقوایی ادکلن به صورت عمده ، در مجموعه شرکت جعبه سازی لوکس باکس با بهره گیری از باکیفیت ترین مواد اولیه و به روز ترین تجهیزات صنعتی با تنوع بالا در طراحی داخلی و بیرونی منحصر به فرد و همراه با قیمت عمده و مناسب ، صورت می گیرد .

 

yes در پایان ...

جعبه های سخت و هارد باکس لوکس باکس با توجه به این که از مقواهای با کیفیت و مرغوب ساخته می شوند ، گزینه بسیار عالی برای بسته بندی انواع عطر و ادکلن و همچنین جعبه هارد باکس مناسب لوازم خودرو و محصولات سفارشی و مواد غذایی هستند که همراه با کیفیت بالا و قیمت مناسب با طرح های گوناگون ، بهترین و مناسب ترین نوع بسته بندی سخت ، مقاوم و ماندگار  برای انواع محصولات آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن ، ساعت ، جواهرات و ... هستند . همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های پشتیبانی وب سایت فروشگاه آنلاین لوکس باکس در تماس باشید . سپاس گزار هستیم که ما را در این مقاله از لوکس باکس همراهی نمودید . امیدوار هستیم که مطلب ارائه شده مورد پسندتان واقع شده باشد.