مقایسه بسته بندی جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه در دنیا

در صنعت تولید محصولات پرفیوم، عطر و ادکلن زنانه و مردانه با رایحه های مختلف ساخته و عرضه می‌شود، که هر کدام از این محصولات با توجه به رایحه های متنوع بسته بندی متناسب و منحصربه فردی دارند.

جعبه ها معمولا با خود محصولات هماهنگی دارند و از هارد باکس تولید می‌شوند، جعبه های پرفیوم در دنیا مورد استفاده اکثر برند ها قرار میگیرند و بخشی از روند کسب و کار آن ها می باشند. جعبه پرفیوم  به عنوان یک بسته بندی منحصر به فرد شناخته شده است.

لوکس باکس به عنوان تولیدکننده برتر انواع جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه، بسته بندی پرفیوم مورد نیاز کسب و کار ها را مطابق با خود محصولات و برند تولید و ارائه میدهد.

با ما همراه باشید که در ادامه به مفاهیمی از جمله مقایسه بسته بندی ها و جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه پرداختیم که با مطالعه، به صورت دقیق جعبه مورد نیاز عطر و ادکلن برند خود را انتخاب و سفارش میدهید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

تفاوت جعبه عطر ادکلن پرفیوم مردانه و زنانه

مقایسه بسته بندی پرفیوم مردانه و زنانه در دنیا

خدمات لوکس باکس تولید کننده انواع بسته بندی پرفیوم

جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه لوکس باکس

 

تفاوت جعبه عطر ادکلن پرفیوم مردانه و زنانه :

 

تفاوت جعبه عطر و ادکلن پرفیوم مردانه و زنانه مشخص بوده و فرق بین این بسته بندی ها با نگاه اول معمولا قابل تشخیص است این در صورتی است که معمولا اکثر برند ها جعبه های پرفیوم را با توجه به رنگ بندی و طراحی مخصوص به مدل مردانه یا زنانه عطر و ادکلن طراحی و تولید میکنند، که در ذهن مخاطبان رنگ بندی، طراحی، مدل و... هر جعبه کاملا مخصوص با خود رایحه می باشد.

معمولا برند های مختلف و معروف در دنیا برای بسته بندی پرفیوم مردانه از طرح های متنوع و لوکس ، رنگ بندی تیره یا روشن مثل رنگ های آبی و یا سرمه ای که برند ورساچه در بسته بندی عطر مردانه به کار برده است استفاده می نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی روند تغییرات جعبه پرفیوم مردانه به مقاله : بررسی روند تغییرات بسته بندی های عطر و ادکلن برند های مردانه مراجعه نمایید.

اما تفاوت جعبه پرفیوم زنانه با مردانه فقط در رنگ بندی خلاصه نمیشود و مدل جعبه نیز نشان دهنده تفاوت این دو می باشد، برای نمونه برند های مختلف از طرح های شلوغ، ربان های پارچه ای زیبا و نقش و نگار های شیک بر روی بسته بندی عطر و ادکلن زنانه استفاده میکنند.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاع از تفاوت رنگبندی جعبه های عطر و ادکلن زنانه و مردانه میتوانید به مقاله : تفاوت رنگبندی انواع جعبه عطر و ادکلن زنانه و مردانه مراجعه نمایید.

 

مقایسه بسته بندی پرفیوم مردانه و زنانه در دنیا :

در مقایسه بسته بندی پرفیوم مردانه و زنانه در دنیا، برند های محبوب و مشهوری هستند که معمولا بسته بندی ها را متناسب با رایحه تولید و ارائه میکنند وجعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه در مقایسه با یکدیگر متفاوت بوده و در بیشتر موارد مشخص می باشد که جعبه پرفیوم برای چه رایحه ای " زنانه یا مردانه" استفاده میشود.

عطر و ادکلن زنانه معمولا در بیشتر موارد بسته بندی مینمال و ساده یا طراح های شلوغ ، گلدار و.. دارد و برای مثال برند های معروف از نام ها و لوگو های اختصاصی برای عطر یا ادکلن زنانه استفاده میکنند که بر روی جعبه و شیشه عطر یا ادکلن درج شده است، به عنوان مثال برند شانل برای عطر و ادکلن زنانه از نام ؛ COCO , Paris استفاده نموده است. که با دیدن این نام بر روی جعبه میتوان فهمید که عطر زنانه است. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس                                   جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برند معروف دیور محصولات عطر و ادکلن زنانه را به صورت پک در جعبه های بزرگ هدیه بسته بندی نموده و در این جعبه چندین عطر یا ادکلن زنانه وجود دارد، بر روی بعضی از این پک های تصویر عطر و ادکلن چاپ شده است. که در مقایسه با بسته بندی مردانه از رنگ بندی ملایم مثل صورتی و سفید و.. استفاده شده است. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس                                  جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بسته بندی عطر و ادکلن مردانه معمولا ساده و با جزئیات جذاب طراحی میشود و در مقایسه با جعبه پرفیوم زنانه متفاوت تر است. این جعبه در دنیا با طراحی منحصر به فرد و دقیقی ساخته میشود.جعبه های بسته بندی عطر و ادکلن مردانه ظاهر و رنگ بندی متفاوتی دارند. 

بر روی بیشتر بسته بندی های پرفیوم مردانه در دنیا تصاویر های مختلفی چاپ شده است، به عنوان مثال بر روی جعبه عطر مردانه برند کرید نمادی از پیروزی درج شده که رایحه را به خوبی توصیف میکند.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : بررسی و معرفی جدیترین مدل های  انواع جعبه مقوایی هاردباکس عطر ادکلن ارزان و لوکس + لیست قیمت اطلاعات بیشتری را در خصوص جعبه های  لوکس عطر و ادکلن کسب کنید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس تولید کننده انواع بسته بندی پرفیوم :

 

لوکس باکس یکی از برترین تولید کننده بسته بندی عطر و ادکلن است که جعبه های پرفیوم مردانه و زنانه را کاملا مطابق با استاندارد های کیفیت تولید میکند.

خدمات لوکس باکس شامل سفارش سازی جعبه ها بر اساس معیار های مختلف از جمله برند، رایحه و طرح مد نظر کسب و کار ها، طراحی جعبه ها به دست طراحان ماهر و خلاق، ارائه مشاوره رایگان جهت همکاری یا پاسخ به پرسش های متداول، ارتباط با تیم پشتیبانی 24 ساعته و سفارش آسان با مراجعه با وب سایت لوکس باکس و تحویل سریع در کوتاه ترین زمان و... از جمله خدمات مجموعه لوکس باکس می باشد.

همچنین میتوانید جعبه ها را به صورت عمده و بدون هیچ واسطه ای، به طور مستقیم از خود لوکس باکس خریداری نمایید و بسته بندی محصولات را تامین کنید.

جعبه آماده عطر و ادکلن لوکس باکس در ابعاد مختلف و با طراحی منحصر به فرد و متنوع از بهترین بسته بندی عطر و ادکلن است.

با مراجعه به مقاله : معرفی بسته بندی و آنالیز جعبه بهترین ادکلن های مردانه میتوانید در خصوص جعبه ادکلن مردانه اطلاعات مفیدی کسب کنید. 

 

جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه لوکس باکس :

 

جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه لوکس باکس در انواع مختلفی تولید و ارائه میشوند و مدل های مختلف با رنگ بندی و طراحی منحصر به فردی دارند. از جمله جعبه های عطر و ادکلن زنانه و مردانه لوکس باکس :

جعبه عطر و ادکلن زنانه لوکس باکس :

جعبه عطر و ادکلن هاردباکس مدل کشویی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل کشویی لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن مردانه لوکس باکس :

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس مدل تلسکوپی کد LB788

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

لوکس باکس به عنوان یکی از محبوب ترین تولیدکنندگان بسته بندی و جعبه پرفیوم در تولید و ارائه منحصربه فرد است و جعبه ها را کاملا متناسب با نیاز کسب و کار ها طراحی و تولید مینماید.

همچنین خرید جعبه عطر و ادکلن به دو صورت امکان پذیر می باشد؛

خرید آنلاین " سفارش از سایت لوکس باکس"

خرید حضوری از "فروشگاه لوکس باکس" .