معرفی بسته بندی و آنالیز جعبه بهترین ادکلن های مردانه

به طور کلی بسته بندی ها و جعبه های مورد استفاده در صنعت عطر و ادکلن با توجه به معیار ها و مواردی طراحی میشوند که اگر متناسب با ادکلن و دارای تمامی ویژگی های مد نظر مثل کیفیت بالا، طرح شیک، رنگبندی دقیق، ابعاد مشخص و... باشند جزو بهترین جعبه های ادکلن محسوب میشوند.

جعبه ادکلن مردانه یک بسته بندی مدرن و لوکس است که معمولا رنگ بندی مشخصی دارد و اکثر برند ها برای تشخص یا ایجاد تفاوت این جعبه با بسته بندی های دیگر از رنگ بندی تیره و یا روشنی مثل رنگ های سفید و طوسی و نقره ای استفاده می نمایند.

جعبه ادکلن مردانه معمولا از جنس هارد باکس است و از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

باید توجه داشت که مجموعه لوکس باکس این جعبه های ادکلن را کاملا متناسب با نیاز برند های ادکلن مردانه تولید می نماید که این بسته بندی در زمینه های مختلفی از جمله دیده شدن برند و موفقیت کسب و کار ها بسیار کاربردی است.

با ما همراه باشید که در ادامه این مقاله به آنالیز و معرفی بهترین جعبه های ادکلن مردانه پرداختیم که با مطالعه، جعبه ادکلن مردانه را بیشتر خواهید شناخت و اگر کسب و کار هستید، برای محصولات عطر و ادکلنی خود با دید وسیعی با توجه به معیار هایی جعبه ها را سفارش و طراحی میکنید.

    جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

معرفی بسته بندی بهترین ادکلن های مردانه

آنالیز جعبه ادکلن های مردانه

معرفی وآنالیز انواع جعبه عطر ادکلن پرفیوم مردانه لوکس باکس

 

 

معرفی بسته بندی بهترین ادکلن های مردانه :

 

بسته بندی بهترین ادکلن های مردانه معمولا از کیفیت بالا برخوردار و ترکیبی از زیبایی و جذابیت هستند. جعبه پرفیوم مردانه همواره نقش مهمی در صنعت عطر و ادکلن برند های مردانه دارد، بیشتر برند های پرفیوم بسته بندی را مهم ترین بخش بیزینس خود میدانند، درواقع بسته بندی عطر و ادکلن نمایانگر اصالت و خلاقیت برند هاست.

در دنیا بهترین ادکلن های مردانه، بسته بندی مخصوص و منحصر به فردی را برای محصولات خود تامین میکنند که با توجه به معیار ها و خلاقیت و.. طراحی و تولید میشوند.

ما در ادامه بسته بندی بهترین برند های ادکلن مردانه را معرفی میکنیم که هر کدام از آنها با توجه سلیقه ها و مواردی طراحی و تولید شده اند:

برند ادکلن دیویدوف کول واتر مردانه برای بسته بندی محصول خود از جعبه ای با طراحی مشابه با خود شیشه استفاده کرده که رنگ بندی کاملا یکسانی دارد، رنگ آبی  و رایحه این ادکلن مردانه نشان دهنده یا یادآورآب های اقیانوس است، با توجه با این موارد جعبه این برند طراحی و تولید شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ادکلن مردانه دیور فارنهایت، این برند معروف عطر و ادکلن مردانه از رنگ برای نشان دادن رایحه محصول خود استفاده نموده است و جعبه را متناسب با شیشه ادکلن طراحی کرده است. رنگ جعبه نشان دهنده رایحه : چرم و چوب است، مدل جعبه ساده و در ابعادی کاملا متناسب با شیشه ادکلن  ساخته شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برند پاکو رابان در طراحی و تولید جعبه ادکلن وان میلیون مردانه از رنگ بندی و مدلی کاملا متفاوت برای بسته بندی محصول خود استفاده میکند که ظاهر این جعبه با بسته بندی های دیگر متفاوت است. شیشه ادکلن و جعبه مانند یک شمش زرین طلا طراحی شده و این نشان دهنده برتری برند و به گونه ای نماد است. این جعبه طلایی رنگ میباشد و لوگو و برند به طور واضح بر روی شیشه حکاکی و بر روی جعبه درج شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته بندی ادکلن زنانه معروف ترین برند ها میتوانید به مقاله : بررسی و مقایسه جعبه معروف ترین ادکلن های زنانه مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

آنالیز جعبه ادکلن های مردانه :

جعبه های عطر و ادکلن مردانه در مقابل با بسته بندی های دیگر کاملا متفاوت هستند به گونه ای که مخاطبان با دیدن بسته بندی متوجه میشوند که عطر و یا ادکلن، مردانه است.

جعبه ادکلن های مردانه در بیشتر موارد رنگ بندی کاملا مشخصی دارند برای مثال برند شنل از رنگ تیره و مشکی برای جعبه و حتی شیشه استفاده کرده است. همچنین بیشتر برند ها از رنگ های روشن نیز استفاده میکنند.

به عنوان مثال برند مارلی رنگ مشکی را در طراحی بسته بندی ادکلن پگاسوس مردانه به کار برده در صورتی که شیشه پرفیوم پگاسوس نقره ای است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

علاوه بر رنگ در آنالیز جعبه ادکلن های مردانه نکات دیگری نیز لازم به ذکر است، جعبه های ادکلن مردانه معمولا مدلی ساده و شیک دارند و به صورت مستعطیل، مربع و.. تولید میشوند.

اکثر برند های مشهور ادکلن مردانه از نماد هایی استفاده میکنند که به گونه ای نشان دهنده قدرت یا موفقیت است که بیشتر در بسته بندی عطر یا ادکلن مردانه دیده میشود. به عنوان نمونه برند ادکلن ورساچه بر روی بسته بندی و خود شیشه نماد ورساچه را درج نموده که نمادی تاریخی، هنری می باشد. این نماد بر روی بسته بندی عطر و ادکلن زنانه نیز درج شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بیشتر ادکلن های برتر مردانه در دنیا بسته بندی مشخص و کاملا مشابه با خود رایحه را دارند و هر برند طراحی جعبه را با توجه به نیاز مشتریان انجام میدهد و بیشتر برند های محبوب از طرح های زیبا و مدرنی استفاده می کنند. طرح ها ممکن است با توجه به موضوعاتی مثل رایحه ادکلن، برند، رنگبندی شیشه ادکلن و.. انتخاب میشود.

همچنین برند های مختلف، ادکلن را مخصوص فصل های مشخصی تولید میکنند مانند برند شنل که ادکلن بلو شنل مردانه را مناسب فصل های زمستان و تابستان تولید کرده که جعبه نیز میتواند با توجه به این موارد طراحی شود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله : مقایسه بسته بندی جعبه های عطر و ادکلن مردانه و زنانه در دنیا مراجعه نمایید.

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

معرفی  وآنالیز انواع جعبه عطر ادکلن پرفیوم مردانه لوکس باکس :

لوکس باکس یک مجموعه و تولید کننده پیشتاز در زمینه انواع جعبه عطر و ادکلن مردانه است که با سالها تلاش در این عرصه موفق به ارائه بهترین جعبه های ادکلن مردانه در ابعاد، طراحی ، رنگبندی و ... شده است.

جعبه های ادکلن مردانه لوکس باکس از طراحی شیک و مدرنی برخوردار هستند که جزو بهترین بسته بندی های ادکلن در دنیا محسوب میشوند.

این جعبه ها با دقت و تلاش توسط تیم خلاق و ماهر مجموعه لوکس باکس طراحی و تولید میشوند و کیفیت بالایی دارند.

بسته بندی ادکلن لوکس باکس کاملا متناسب با سلیقه و طرح مد نظر شما تولید میشود که بسیار به شناخته شدن برند شما کمک میکند.

 

جعبه های ادکلن مردانه لوکس باکس شامل :

جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

- این جعبه از ام دی اف تولید شده

_ دیزاین این جعبه ادکلن مردانه از چاپ، طلاکوب و یووی موضعی است

_ دیزاین داخلی جیر ترمز دار است

_ روکش سلفون مخمل

_ رنگ بندی تیره "مشکی"  

_ مدل تلسکوپی

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

_ این جعبه از جنس مقوای مقاوم است

_ دیزاین داخلی کاور مقوایی مشکی می باشد

_ روکش این جعبه ادکلن مردانه مخملی است

_ دیزاین خارجی طلاکوب

_ رنگبندی جعبه تیره "مشکی"  

_ این جعبه پرفیوم مردانه لوکس باکس مناسب بسته بندی همزمان دو ادکلن است

_ مدل جعبه کشویی

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

جعبه عطر و ادکلن هاردباکس مدل تلسکوپی لوکس باکس کد LB790

_ جنس این جعبه از MDF می باشد

_ دیزاین داخلی مخمل مبله

_ روکش گالینگور متالیک

_ دیزاین خارجی طلاکوب

_ رنگ بندی جعبه تیره " قهوه ای"

_ مدل جعبه کشویی بوده و کاملا متناسب با ادکلن مردانه طراحی شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه تستر های عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : بررسی مقایسه و ساخت انواع جعبه های عطر و ادکلن آماده تستر اورجینال وارداتی مراجعه کنید.

 

لوکس باکس علاوه بر طراحی و تولید جعبه های عطر و ادکلن خدماتی را به مشتریان خود ارائه میدهد که شامل؛ همکاری با کسب و کار ها و برند های عطر و ادکلن، تامین بسته بندی مورد نیاز، ارائه مشاوره رایگان، خرید جعبه عطر و ادکلن به طور مستقیم و سفارش آسان و اینترنتی از سایت لوکس باکس و خرید حضوری و... بسته بندی ها.