بررسی و مقایسه جعبه معروف ترین ادکلن های زنانه

جعبه ها و بسته بندی های مورد استفاده در صنعت عطر وادکلن متناسب با مدل و رایحه ادکلن ها تولید میشود و برند های مختلف و معروف ادکلن زنانه با دقت جعبه های مورد استفاده را انتخاب ، طراحی و تولید میکنند به گونه ای که جعبه ها نماد برند، رایحه و.. هستند.

در بررسی و مقایسه جعبه معروف ترین ادکلن های زنانه، مفاهیمی مورد توجه قرار میگیرد که در بیشتر موارد بسته بندی برند های معروف مشابه یکدیگر و یا متفاوت میباشند و هر برند ادکلن معروف زنانه با توجه به موضوعات و یا خلاقتی که دارد جعبه ها را طراحی میکند. 

معروف ترین برند ها برای معرفی کردن رایحه ادکلن زنانه معمولا از طرح هایی استفاده می نمایند که کاملا مناسب باشد، جنس جعبه های مورد استفاده معمولا هارد باکس است.

در بین تمامی تولید کننده های جعبه ادکلن زنانه، لوکس باکس یکی از برترین ها در این زمینه می باشد که انواع جعبه های ادکلن زنانه را طراحی و تولید نموده است، با بررسی و مقایسه این جعبه های لوکس باکس میتوان متوجه زیبایی و جذابیت آنها شوید.

با ما همراه باشید که در ادامه به موضوعاتی از جمله بررسی و مقایسه جعبه معروف ترین ادکلن های زنانه پرداختیم که با مطالعه، اطلاعات جدیدی کسب نموده یا با نگرشی وسیع تر برای محصولات خود جعبه ها را سفارش دهید  و یا طراحی کنید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی بسته بندی معروف ترین ادکلن های زنانه

مقایسه جعبه های ادکلن معروف زنانه

بررسی مدل های متنوع جعبه عطر ادکلن پرفیوم زنانه لوکس باکس

 

 

بررسی بسته بندی معروف ترین ادکلن های زنانه :

 

در بررسی بسته بندی معروف ترین ادکلن های زنانه، مواردی مورد بررسی قرار میگیرد که معمولا بیشتر برند های معروف آنها را اولویت انتخاب بسته بندی مناسب قرار میدهند، از جمله این موارد میتوان به مدل، رنگ، طراحی و.. که به گونه ای نشان دهنده ادکلن زنانه است، اشاده نمود.

جعبه های ادکلن زنانه در هر طرح و رنگی طراحی میشوند و این میتواند متناسب با رایحه ها، فصل های سال، نماد برند، شیشه عطر و ادکلن ها و... باشد.

بیشتر برند های معروف در دنیا مثل ورساچه، دیور، گوچی، Good girl ، و.. جعه های متفاوتی را برای محصولات خود انتخاب و تولید کرده اند که کاملا نشان دهنده برند است و به گونه ای طراحی شده که در نگاه اول مخاطبان متوجه نام برند ، مدل ادکلن و.. میشوند.

در بررسی جعبه ادکلن زنانه Good Girl چندین عامل مورد توجه قرار گرفته است، این برند یکی از برترین برند های مشهور دنیاس که بسیار پر طرفدار بوده و همچنین جعبه ادکلن منحصربه فردی را برای ادکلن زنانه انتخاب نموده است. جعبه پرفیوم این برند کاملا با خود شیشه ادکلن که به شکل کفش زنانه پاشنه بلند می باشد متفاوت بوده، جعبه آن مستعطیلی شکل است که فقط در رنگ بندی با شیشه تشابه دارد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس                                         جعه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه های ادکلن زنانه طراحی بسیار زیبا و در بیشتر موارد مینیمالی دارند که اکثر برند ها، جعبه هایی ساده و شیک را انتخاب میکنند که با خود شیشه همخوانی داشته باشد. اما برند های مختلفی مثل گوچی که در مقاله : بررسی و مقایسه ده مدل از جدیدترین بسته بندی های عطر و ادکلن برند گوچی و شانل چند مورد از بسته بندی های آن را معرفی نمودیم که میتوانید مراجعه نمایید.  که برند گوچی از طرح های شلوغ و گل دار که به گونه ای نشان دهنده رایحه است برای شناخته و دیده شدن ادکلن زنانه استفاده کرده است که بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

علاوه بر طراحی جعبه های ادکلن زنانه رنگ بندی نیز اهمیت بالایی دارد که معروف ترین ادکلن های زنانه بسته بندی با رنگبندی ؛ صورتی کم رنگ و ملایم، سفید، قرمز، زرد کمرنگ، بنفش تیره و حتی رنگ مشکی انتخاب و تولید میکنند که در بیشتر موارد این رنگ ها کاملا مناسب رایحه انتخاب میشوند مانند ادکلن معروف دیور جادور زنانه که برای نشان دادن رایحه شیرین و ملایم ادکلن از رنگ زرد ، طلایی و سفید برای طراحی جعبه استفاده نموده اند.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

مقایسه جعبه های ادکلن معروف زنانه :

 

در مقایسه جعبه های ادکلن معروف زنانه، بیشتر برند ها بسته بندی با مدلی متفاوت با یکدیگر و یا در مواردی مشابه انتخاب و تولید میکنند. در اینجا ما جعبه های برند های مختلف را با یکدیگر مقایسه میکنیم که تنوع گوناگونی دارند.

معروف ترین برند های ادکلن زنانه شامل برند های گوچی، پاکو رابان، تام فورد، ورساچه و...  میشود که این برند ها معمولا در مقایسه با یکدیگر بسته بندی کاملا متفاوتی را تولید کرده اند.

در مقایسه جعبه ادکلن زنانه گوچی و پاکو رابان مواردی ازجمله طرح جعبه و تفاوت شیشه و بسته بندی و رنگ بندی مورد توجه قرار میگیرد؛

 برند ادکلن گوچی بلوم ( Gucci Bloom ) رایحه ای ملایم دارد برای تمامی فصل ها به خصوص بهار مناسب است و بسته بندی آن نیز چاپ قرمز با طرح گل و شکوفه می باشد که نشان دهنده رایحه گل یاس و زنبق و مریم این ادکلن است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

در مقابل بسته بندی برند ادکلن گوچی بلوم، جعبه ادکلن زنانه پاکو رابان فیم کاملا متفاوت بوده و طراحی منحصر به فرد و حتی رنگ بندی متفاوت تری دارد. شیشه ادکلن این برند به شکل ربات با رنگ نقره ای طلایی طراحی شده که بسته بندی با خود شیشه همخوانی دارد ، بر روی جعبه طرح شیشه ادکلن چاپ شده است و این رنگ بندی زرد و طلایی به گونه ای نشان دهنده رایحه شیرین و ملایم ادکلن است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه پرفیوم زنانه برند های تام فورد و ورساچه در مقایسه با یکدیگر متفاوت می باشد و هر کدام از این برند ها از مدلی جدید و کاملا منحصر به فرد و جذاب برای ادکلن زنانه استفاده میکنند؛

جعبه ادکلن زنانه ورساچه دیلان بلو رنگ بندی متفاوت تری نسبت به برند های مختلفی مثل ورساچه دارد، رنگبندی بسته بندی سرمه ای و طلایی است، دیزاین خارجی این جعبه طلا کوب می باشد و مدل جعبه استوانه ای بوده که زیبایی چندین برابری به شیشه ادکلن میدهد، مدل جعبه با شیشه ادکلن همخوانی دارد و بسته بندی مناسبی است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ادکلن زنانه تام فورد (rose prick)؛ یکی از معروف ترین برند ها است که بسته بندی زیبا و همچنین جذابی دارد، مدل این جعبه ادکلن در مقایسه با جعبه ادکلن ورساچه که استوانه ای است کاملا متفاوت بوده و مدلی تلسکوپی شکل دارد. رنگ جعبه صورتی می باشد که نشان دهنده رایحه گل رز است، این جعبه منحصربه فرد بوده و ظاهری شیک به ادکلن زنانه میدهد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و تولید انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس میتوانید به مقاله : قیمت تولید انواع جعبه طرح دار عطر و ادکلن ، چاپ طلاکوب لوکس باکس مراجعه کنید. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی مدل های متنوع جعبه عطر ادکلن پرفیوم زنانه لوکس باکس :

 

لوکس باکس یکی از تولید کنندگان جعبه ادکلن زنانه است که انواع بسته بندی ها را به طور منحصر به فرد و مناسب طراحی میکند، این جعبه در اشکال، طرح ها و مدل های مختلفی موجود هستند که زیبایی و جذابیت چندین برابری به ادکلن های زنانه میدهند.

همچنین رنگ بندی جعبه ها نیز با توجه به نیاز ها و انتخاب کسب و کا ها و برند های عطر وادکلن انتخاب میشود.

ما در اینجا چند مدل مختلف و شیک جعبه ادکلن زنانه لوکس باکس را معرفی میکنیم که هر کدام از آنها در مقایسه با جعبه ادکلن های برند های معروف دارای کیفیت بالا و طراحی شیک می باشند :

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781

_ یکی از جعبه های مورد استفاده برای عطر و ادکلن زنانه است

_ رنگبندی جعبه در چهار رنگ قابل چاپ و حتی سفارشی می باشد.

_ مدل جعبه تلسکوپی است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب روکش گالینگور لوکس باکس کد LB783

_ این جعبه با اینکه رنگبندی تیره ای دارد اما برای ادکلن های زنانه نیز مورد استفاده است

_ رنگ بندی جعبه متواند قابل تغییر باشد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس کد LB785

_ این جعبه ادکلن زنانه طرح بسیار زیبای دارد و به گونه ای طرح جعبه نشان دهنده رایحه ادکلن میتواند باشد.

_ این جعبه رنگ بندی سفید و طلایی است.

_ دیزاین خارجی جعبه طلاکوب می باشد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

جعبه عطر و ادکلن هاردباکس مدل کشویی لوکس باکس کد LB789

_ این مدل جعبه یکی از جذاب ترین بسته بندی مورد استفاده ادکلن زنانه می باشد

_ این جعبه رنگبندی ترکیبی دارد.

_ مدل جعبه کشویی است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جعبه ادکلن های مردانه میتوانید به مقاله : معرفی بسته بندی و آنالیز جعبه بهترین ادکلن های مردانه مراجعه فرمایید.

لوکس باکس علاوه بر تولید و ارائه بسته بندی ها به مشتریان اهمیت ویژه ای میدهد و نظرات و همچنین رضایت از خرید بسیار مهم است.

لوکس باکس در تولید جعبه ادکلن های زنانه کیفیت را اولویت کار قراره داده است و علاوه بر کیفیت جزئیات جعبه نیز بسیار مورد بررسی قرار میگیرد.

خرید از لوکس باکس از طریق وب سایت فروشگاهی لوکس باکس به صورت آنلاین می باشد، شما میتواند پس از مشاهده مدل ها و طرح های مختلف بسته بندی عطر وادکلن و تکمیل سبد خرید سفارش خود را ثبت نمایید.