بررسی و مقایسه ده مدل از جدیدترین بسته بندی های عطر و ادکلن برند گوچی و شانل

برند های عطر و ادکلن مختلف و معروفی در دنیا وجود دارد که در تلاش هستند  بسته بندی مناسبی برای محصولات خود انتخاب کنند.

دو برند برتر عطر و ادکلن گوچی و شانل برای این محصولات در تقسیم بندی مختلف (مردانه و زنانه، اسپرت و.. )، مدل های مشخص و متناسب با برند و رایحه عطر و ادکلن انتخاب و تولید می‌کنند که هر کدام از این جعبه ها معمولا از هارد باکس ساخته شده اند.

لوکس باکس به عنوان یک تولید کننده شناخته شده در صنعت بسته بندی برای برند های عطر و ادکلن بسته بندی های جدیدی را تولید و ارائه میدهد.

 با ما همراه باشید که در ادامه به بررسی و مقایسه ده مدل بسته بندی پرداختیم که با مطالعه آن هر کسب و کار و برند عطر و ادکلنی می‌تواند مدل ها را مشاهده و برای بیزینس خود با خلاقیت و دید وسیع تری بهترین جعبه را طراحی و سفارش دهد.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکی باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

مقایسه بسته بندی عطر و ادکلن دو برند گوچی و شانل

بررسی ده مدل جعبه عطر ادکلن پرفیوم برند گوچی و شانل

لوکس باکس تولید کننده انواع مدل های جعبه پرفیوم

 

مقایسه بسته بندی عطر و ادکلن دو برند گوچی و شانل :

 

در مقایسه بسته بندی عطر و ادکلن دو برند گوچی و شانل، مدل جعبه ها در مقایسه با یک دیگر متفاوت طراحی کرده اند و هر یک از این برند ها با توجه به سلیقه و دانشی که دارند این بسته بندی را تولید می نمایند.

این دو برند علاوه بر عطر و ادکلن محصولات دیگری نیز تولید میکنند.

برند گوچی عطر و ادکلن ها را در انواع رایحه با شیشه های مدرن و منحصربه فردی ارائه میدهد و هر یک از عطر و ادکلن های گوچی در بسته بندی دوم یعنی جعبه ها قرار دارند. مدل این جعبه ها متناسب با خود برند و شیشه پرفیوم ساخته شده، به عنوان نمونه بر روی برخی از جعبه پرفیوم های گوچی حرف” G ”  به صورت لوگو طراحی و بر روی بسته بندی درج شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

شانل به عنوان یک برند عطر و ادکلن، جعبه هایی را برای بسته بندی و ارائه محصولات خود انتخاب میکند که مینیمال و به گونه ای ساده و شیک می باشد و طراحی کلاسیک و مدرنی دارند. به عنوان نمونه مدل N.5 شیشه مستعطیلی شکلی دارد که جعبه نیز همانند خود شیشه مستعطیلی شکل است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی روند تغییرات بسته بندی پرفیوم برند های مردانه به مقاله : بررسی روند تغییرات بسته بندی های عطر و ادکلن برند های مردانه مراجعه نمایید. 

بررسی ده مدل جعبه عطر ادکلن پرفیوم برند گوچی و شانل :

 

در اینجا ما به بررسی ده مدل جعبه عطر و ادکلن برند گوچی و شانل پرداختیم، گوچی و شانل هر دو طرح ها و مدل های مختلفی را با توجه به سلیقه مشتریان، شیشه عطر و ادکلن برای محصولات خود انتخاب می نمایند.

 

جعبه عطر و ادکلن گوچی :

1.بعضی از جعبه های پرفیوم گوچی در ابعاد بزرگ تر برای بسته بندی چندین شیشه عطر و ادکلن طراحی و تولید شده است این جعبه میتواند شامل :

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2. مدل دیگر جعبه های عطر و ادکلن مردانه گوچی رنگبندی تیره یا از ترکیب دو رنگ تیره و یا روشن کاملا مشابه شیشه محصول است :

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3. در بسته بندی عطر و ادکلن زنانه گوچی از طرح های شلوغ ، جذاب و رنگ بندی متنوع استفاده میشود و این مدل بسیار زیبا است :

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جعبه معروف ترین برند های ادکلن زنانه میتوانید به مقاله : بررسی و مقایسه جعبه معروف ترین ادکلن های زنانه مراجعه نمایید.

4.همچنین گوچی یک مدل جعبه پرفیوم زنانه را برای بسته بندی عطر یا ادکلن و همچنین تستر برای نمایش جذاب و بهتر محصولات خود طراحی و تولید کرده است که همزمان شیشه پرفیوم اصلی و تستر در آن قرار میگیرد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

5. مدل دیگر جعبه عطر و ادکلن زنانه گوچی کلاسیک می باشد وبسیار زیبا و چشم نواز است، در طراجی این مدل جعبه از ورقه های طلایی برای درچ لوگو و طرح های مختلف استفاده شده :

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن شانل:

جعبه عطر و ادکلن شانل همانطور که اشاره شد در مدل های مینیمال و ساد و شیک طراحی شده است و کاملا با خود شیشه عطر یا ادکلن هماهنگی دارد.  

6.جعبه پرفیوم مردانه شانل در رنگ بندی تیره و مشکی ، طوسی و..  است و لوگوی برند بر روی خود شیشه و جعبه کاملا مشابه درج شده و معمولا تعداد مختلفی از این جعبه ها در رنگ های روشن، سفید ( با نوار های مشکی لبه جعبه) ترکیب میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

7.شانل برای بسته بندی چند عطر و ادکلن مردانه با رایحه مختلف کنار یک دیگر، از جعبه هایی در اندازه های مشخص استفاده می نماید که همزمان چند شیشه عطر و ادکلن کنار یکدیگر در یک جعبه قرار دارند.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

8. عطر و ادکلن اسپرت برند شانل کاملا با بسته بندی یا همان جعبه هماهنگی دارد و بر روی جعبه و شیشه مدل اسپرت و برند خود شانل به طور واضح درج شده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

9.جعبه عطر یا ادکلن زنانه شانل رنگ بندی روشن و ملایمی دارد و به صورت مینیمال و در مدل های ساده و بسیار شیک طراحی و استفاده میشود در لبه های بیرونی جعبه، نوار طلایی رنگ ویا سفید و... به کار برده شده که جلوه زیبایی به جعبه میدهد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

10. مدل دیگر جعبه عطر و ادکلن زنانه برند شانل کتابی است، این مدل در مقایسه با جعبه های دیگر ظاهری شیک و زیبا به محصول داده است: 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاثیر رنگ بندی و طراحی جعبه در فروش بیشتر به مقاله : تاثیر رنگ بندی و طراحی جعبه در میزان فروش محصولات عطر و ادکلن مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

  لوکس باکس تولید کننده انواع مدل های جعبه پرفیوم :

لوکس باکس از تولید کنندگان انواع مدل های جعبه عطر و ادکلن است که همانند بسته بندی عطر و ادکلن برند های معروف این جعبه ها را طراحی و تولید می نمایند.

جعبه های پرفیوم لوکس باکس همانند بسته بندی محصولات عطر و ادکلن گوچی و شانل متناسب با سلیقه مشتریان ، خود شیشه عطر و ادکلن، برند و لوگو و... ساخته میشود.

نمونه هایی از جعبه پرفیوم لوکس باکس :

جعبه آماده عطر و ادکلن لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس

جعبه سفارشی عطر و ادکلن لوکس باکس کد LB777

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل کشویی لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هاردباکس مدل کشویی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

هر برند و کسب و کار عطر و ادکلنی میتواند جهت همکاری با لوکس باکس به منظور تامین بسته بندی اقدام کند.

این جعبه ها کاملا با توجه به طرح و مدل مورد نظر شما تولید میشوند و مانند جعبه های برند شانل و گوچی از زیبایی و جذابیت بالایی برخوردار میباشند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد روش خرید اینترنتی جعبه عطر و ادکلن در تهران به مقاله : سفارش و خرید اینترنتی هارد باکس عطر و ادکلن از لوکس باکس در تهران مراجعه کنید.