تاثیر رنگ بندی و طراحی جعبه در میزان فروش محصولات عطر و ادکلن

این روز ها بیشتر کسب و کار های عطر و ادکلنی به دنبال جعبه هایی هستند که مطابق با خود محصولات یا برند باشد، که رنگ بندی و طراحی جعبه نقش بسزایی در جذب مشتریان و فروش بیشتر محصولات دارد.

معمولا بسته بندی عطر ادکن بصورت جعبه های  هارد باکس انتخاب می شود که برحسب نوع محصول و برند طراحی های منحصربفردی ارائه میگردد بطوری که در برخی موارد انتخاب طراحی و رنگ بندی جعبه میتواند مطابق با رایحه عطر و ادکلن ها باشد.

لوکس باکس یکی از تولید کنندگان پیشتاز در زمینه جعبه عطر و ادکلن است که با ارائه بهترین طرح ها و رنگ های جعبه آنها را بر اساس نیاز و مدل عطر و ادکلن ها و برند تولید میکند.

با ما همراه باشید که در این مقاله به نقش و تاثیر طراحی و رنگ بندی جعبه در فروش بیشتر محصولات پرداختیم که شما میتوانید با مطالعه، جعبه ها را بر اساس مدل محصولات و سلیقه مخاطبان خود انتخاب و سفارش سازی کنید.

 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

رنگ بندی جعبه های عطر و ادکلن

بررسی طراحی چند مدل جعبه عطر ادکلن پرفیوم

تاثیر ظاهر بسته بندی عطر و ادکلن در فروش محصولات

طراحی و رنگ بندی جعبه پرفیوم لوکس باکس

 

رنگ بندی جعبه های عطر و ادکلن :

رنگ بندی جعبه های عطر و ادکلن از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و رنگ بندی جعبه میتواند با توجه به برند، محصولات، مشتریان و حتی رایحه عطر و ادکلن انتخاب شود.

رنگبندی جعبه به شناخته شدن برند کمک میکند به طوری که بیشتر برند های معروف عطر و ادکلن در دنیا بسته بندی هایی در رنگ بندی مشخص و مشابه با محصولات را دارند. به عنوان مثال برای عطر و ادکلن با رایحه خنک میتوان در رنگ بندی بسته بندی از رنگ آبی یا سبز استفاده کرد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 کسب و کار ها برای عطر و ادکلن های مردانه و زنانه بسته بندی با رنگ بندی مختلفی را انتخاب نموده اند:

 

 بسته بندی عطر و ادکلن مردانه :  

در بسته بندی عطر و ادکلن مردانه معمولا از رنگ بندی تیره و رنگ های مشکی، آبی و..  استفاده می شود. به عنوان مثال برند معروفی مثل شانل از رنگ تیره برای بسته بندی جعبه های عطر و ادکلن مردانه استفاده کرده است.

 

جعبه عطر و ادکلن زنانه :

در بسته بندی عطر ادکلن زنانه معمولا از رنگ های روشن تر مانند صورتی، سفید و.. استفاده می شود این در حالی است که برخی برند ها این قاعده را رعایت نمی کنند مانند گوچی برند عطر و ادکلن محبوب که از رنگ بندی های تیره نیز برای جعبه های بسته بندی عطر و ادکلن زنانه استفاده میکند.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 برند های مختلف برای نشان دادن اصالت و مشخص نمودن مدل عطر یا ادکلن رنک بندی  های منحصربفردی را انتخاب میکنند. این رنگ بندی در بازار و فروشگاه به نمایش بهتر محصولات کمک میکند و تاثیر مثبتی در فروش محصولات آنها دارد. 

برای اطلاع از مفاهیمی مثل خدمات چاپ بر روی بسته بندی پرفیوم میتوانید به مقاله : بررسی موارد به انتخاب خدمات چاپ بر روی جعبه های عطر و ادکلن پرفیوم مراجعه نمایید. 

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

بررسی طراحی جعبه عطر ادکلن پرفیوم :

در بررسی طراحی جعبه های عطر ادکلن مشاهده شد که این نوع بسته بندی ها  در طرح های مختلفی تولید میشوند و کسب و کار های مختلف این جعبه ها را متناسب با محصولات سفارش میدهند ولی بیشتر برند های معروف در دنیا طراحی جعبه محصولات خود را از لحاظ ظاهری متفاوت با محصولات خود انتخاب و تولید می کنند.  بعنوان نمونه برند آکوا دارای شیشه عطر کروی ولی بسته بندی مربعی است این در حالی است که برند باربری انگلستان شیشه ادکلن دقیقا مشابه جعبه محصول می باشد. بسته بندی پرفیوم آکوا: 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

طراحی جعبه باعث ایجاد اصالت و نمایش محصولات در بهترین حالت ممکن است. اکثر کسب و کار های عطر و ادکلنی جعبه ها را به طور خاص با طرح مد نظر خود انتخاب میکنند.

طراحی جعبه میتواند مشابه با خود عطر و ادکلن باشد به گونه که همان طرح که بر روی خود شیشه درج شده بر روی بسته بندی نیز باشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص 10 مدل بسته بندی عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : ده مدل برتر جعبه عطر و ادکلن دنیا و مقایسه و بررسی آنها مراجعه نمایید.

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

تاثیر ظاهر بسته بندی عطر و ادکلن در فروش محصولات :

 بیشتر مشتریان برای خرید محصولاتی مثل عطر و ادکلن اول از همه به بسته بندی توجه می نمایند و جعبه ها نشان دهنده کیفیت، خلاقیت، نوآوری و.. مشاغل هستند، رنگ بندی و طراحی از مهم ترین بخش تولید بسته بندی عطر و ادکلن هستند که نه تنها در جذب مشتریان موثر می باشند بلکه باعث فروش بیشتر عطر و ادکلن ها میشوند.

مشتریان از بین تمامی محصولات، عطر و ادکلنی را انتخاب میکنند که بسته بندی شیک و مدرنی داشته و متناسب با خود محصول طراحی شده باشد.

بنابراین اگر عطر و ادکلن را در بسته بندی مخصوص به خود به مشتریان و مصرف کنندگان ارائه دهید، تضمین داده میشوند که میزان فروش رشد و ارتقا یابد.

برند شانل عموما دارای طراحی مینیمال و ساده ایست که در عین سادگی لوکس و جذاب است که سبب شده تا گاهی مشتریان با این سلیقه را فقط بخاطر نوع طراحی جعبه نه رایحه محصول به خود جذب نماید.

نمونه ای مدل جعبه عطر و ادکلن برند شانل: 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 این در حالی است که برند گوچی همواه برروی بسته بندی های خود از لوگوی بزرگ گوچی استفاده می کند که گاها مشتریانی که بدنبال خرید از برند های گران هستند را بخود جذب می نماید چراکه این مشتریان همواره دوست دارند به اطرافیان خود این موضوع را انتقال دهند.

نمونه ای جعبه عطر و ادکلن برند گوچی:

 جعبه  عطر و ادکلن لوکس باکس

در مقاله: بررسی و مقایسه ده مدل از جدیدترین بسته بندی های عطر و ادکلن برند گوچی و شانل به بررسی ده مدل جعبه برند گوچی پرداخته شده که برای مطالعه میتوانید به آن مراجعه نمایید. 

طراحی و رنگ بندی جعبه پرفیوم لوکس باکس :

لوکس باکس یکی از تولید کنندگان بزرگ جعبه عطر و ادکلن است که با سالها تولید و عرضه، جعبه را با دقت ساخته و ارائه میدهد. کسب و کارها متوانند با همکاری با لوکس باکس جعبه های عطر و ادکلن را متناسب با محصولات خود سفارش سازی نموده و با انتخاب طرح و رنگ مد نظر، بسته بندی مخصوص برند یا محصول را تامین می نمایند.

طراحی جعبه ها توسط تیم طراحان خلاق و ماهر لوکس باکس انجام میشود و خود مشاغل میتوانند رنگ مد نظر را با توجه به مدل یا رایحه انتخاب کنند.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله : تولید و ثبت سفارش هارد باکس عطر و ادکلن با کیفیت از فروشگاه لوکس باکس مراجعه نمایید.

لوکس باکس بهترین مدل ها و طرح ها را در حال حاضر موجود دارد و این جعبه ها میتوانند به عنوان طرح نهایی یا نمونه ای از طرح بسته بندی برای شما باشند که میتواند با دیدن آنها با جعبه مد نظر خود را انتخاب نمایید.

چندین مدل جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس با طراحی و رنگبندی مختلف :

جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هاردباکس مدل کشویی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هاردباکس مدل تلسکوپی لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل کشویی لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مراحل سفارش سازی جعبه پرفیوم به مقاله : مراحل سفارش و طراحی جعبه عطر و ادکلن اختصاصی برند ها مراجعه نمایید. 

فروشگاه اینترنتی لوکس باکس مجموعه ای از انواع جعبه بسته بندی عطر و ادکلن است که میتوانید با مراجعه به آن طرح های مختلف جعبه با رنگ بندی متنوع را مشاهده نمایید. 

جهت همکاری با لوکس باکس میتوانید با تیم پشتیبانی24 در تماس باشید و حتی به صورت حضوری از فروشگاه لوکس باکس محصولات را سفارش و خریداری کنید.