مراحل سفارش و طراحی جعبه عطر و ادکلن اختصاصی برند ها

هر برند عطر و ادکلنی برای محصولات خود بسته بندی اختصاصی و متناسبی را سفارش میدهد که مناسب رایحه ها، مدل های عطر و ادکلن، رنگبندی خود شیشه و.. طراحی شده باشد.

سفارش و طراحی جعبه عطر و ادکلن مراحلی دارد که پس از طی شدن این مراحل جعبه های مخصوص که معمولا از جنس هارد باکس هستند به برند ارائه میشوند.

بیشتر برند های معروف عطر و ادکلن در دنیا بسته بندی هایی را با طراحی متنوع سفارش میدهند که این طراحی ها با توجه خلاقیت تیم طراحان یا خود برند انجام میشود، طراحی جعبه نقش مهمی در جذب و فروش بیشتر و حتی محبویت برند دارد.

در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم شما را با مراحل طراحی و سفارش جعبه عطر و ادکلن اختصاصی بیشتر برند ها و جعبه های لوکس باکس آشنا نماییم، که با مطالعه این مقاله با دید وسیعی بهترین طرح ها را انتخاب و جعبه پرفیوم اختصاصی محصولات خود را انتخاب میکنید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل موارد زیر هستند:

مراحل سفارش جعبه عطر و ادکلن اختصاصی

مراحل طراحی جعبه عطر و ادکلن برند ها

سفارش و طراحی اختصاصی جعبه عطر ادکلن پرفیوم از لوکس باکس

جعبه های پرفیوم لوکس باکس

 

مراحل سفارش جعبه عطر و ادکلن اختصاصی  :

 

مراحل سفارش جعبه عطر و ادکلن اختصاصی از تولید کنندگان متفاوت است، هر برند عطر و ادکلنی با مراجعه به تولید کننده و سفارش جعبه عطر و ادکلن مد نظر و ارائه مدل نهایی یعنی طرح نهایی شده، بسته بندی خود را به صورت اختصاصی سفارش میدهد و تولید کننده باید آن را مطابق با سفارش و نیاز برند تولید کند.

در مرحله اول سفارش جعبه پرفیوم، هر برندی به دنبال راهی برای درخشش و موفقیت است به همین دلیل جعبه ای را مخصوص به رایحه، محصولات، برند و سلیقه مشتریان خود میخواهد که متمایز از رقبا شود. در این مرحله مشاوره جهت سفارش دقیق انجام میشود. 

به همین دلیل ابتدا باید مشاغل مدل و طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند، و این انتخاب متناسب با موارد گفته شده از جمله رنگ و رایحه محصولات باشد. 

سفارش جعبه عطر و ادکلن با همکاری برند ها با تولیدکنندگان انجام میشود و یا کسب و کار ها میتوانند نوع سفارشات خود را مشخص نمایند، نوع سفارشات همان تایین ابعاد، متریال و.. هستند

معمولا سفارشات میتواند دو نوع باشد ؛ کسب و کار ها و برند ها بسته بندی خود را با همکاری با تولید کننده سفارش سازی کنند یا جعبه های آماده موجود و از قبل تولید شده کسب و کار ها را با اطلاع از قیمت و ابعاد و... سفارش دهند.

مراحل سفارش میتواند بر روی قیمت و زمان تحویل و.. جعبه ها به برند و مشاغل عطر و ادکلن تاثیر گذار باشد.

بنابراین هر برندی میتواند با در نظر گرفتن مراحل سفارشات جعبه های اختصاصی عطر و ادکلن خود را از تولید کننده سفارش دهد.

جهن کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی و تولید جعبه پرفیوم به صورت عمده میتوانید به مقاله : ساخت، طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده با چاپ دلخواه مراجعه نمایید. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

مراحل طراحی جعبه عطر و ادکلن برند ها :

 

در مراحل طراحی جعبه عطر و ادکلن برند ها، مواردی از جمله رنگ، رایحه، مدل زنانه و مردانه، ابعاد و.. عطر و ادکلن ها در نظر گرفته میشود. معمولا هر برندی مطابق با سلیقه خود طرح جعبه ها انتخاب می نماید.

در اولین مرحله، طرح ها با استفاده از ایده پردازی و خلاقیت پیشنهاد و به کسب و کار ارائه میشوند که برند ها میتوانند با مشاهده آنها طرح مد نظر خود را انتخاب نمایند. 

در طراحی هر جعبه از رنگبندی زیبا استفاده میشود که جذابیت چندین برابری به محصولات میدهد. رنگ های استفاده شده در طراحی جعبه پرفیوم نمادی از رایحه است، برای مثال بیشتر برند ها از رنگ های ملایم، زرد و.. برای رایحه های شیرین و ملایم استفاده میکنند.

طراحی بسته بندی پرفیوم در بیشتر مواقع مشابه شیشه عطر و ادکلن انجام میشود. و یا این طراحی ممکن است مخالف شکل شیشه ادکلن و یا عطر باشد.

بیشتر برند های معروف برای دیده شدن و محبوبیت برند خود، نام برند و یا لوگو را بر این جعبه ها با استفاده از چاپ و.. درج میکنند که این فرآیند نیز باید متناسب با طراحی و رنگ جعبه انجام شود.

جهت کسب اطلاع از تاثیرات جعبه ادکلن در معرفی برند به مقاله : تولید جعبه ادکلن و تأثیرات آن بر معرفی برند های آرایشی مراجعه نمایید.

 

طراحی جعبه عطر و ادکلن برند ها؛

برند هایی مثل بولگاری، دیور از معروف ترین ها در زمینه عطر و ادکلن هستند که جعبه هایی برای محصولات خود طراحی کرده اند که اختصاصی و مشابه یا متفاوت با خود محصولات می باشد.

در طراحی جعبه پرفیوم برند بولگاری جعبه برخی از مدل های عطر و ادکلن این برند با خود شیشه متفاوت است، برای مثال شیشه عطر اومنیا بولگاری شبیه دو حلقه متصل است که این برند برای بسته بندی آن جعبه ای با مدل مربعی با رنگ بندی متناسب با خود شیشه طراحی نموده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

دیور یکی از برند های محبوب در صنعت عطر و ادکلن میباشد که برای هر مدل عطر و ادکلن زنانه یا مردانه خود با توجه به معیار های روز جعبه ها را طراحی نموده که بسیار زیبا و همچنین مخصوص خود برند هستند، جعبه عطر میس دیور طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد و این جعبه متناسب با رنگبندی و ابعاد شیشه ادکلن طراحی شده است. در مراحل طراحی بسته بندی این مدل عطر به رنگ بندی و درج بهتر برند بر روی جعبه دقت شده است.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص تاثیر طراحی در فروش و جذب مشتریان میتوانید به مقاله : تاثیر رنگ بندی و طراحی جعبه در میزان فروش محصولات عطر و ادکلن مراجعه فرمایید.   

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

سفارش و طراحی اختصاصی جعبه عطر ادکلن پرفیوم از لوکس باکس :

 

لوکس باکس با سفارش و طراحی اختصاصی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم، بسته بندی هایی را ارائه میدهد که متناسب با نیاز و طرح مد نظر برند ها و کسب و کار ها باشد.

لوکس باکس تولید کننده برتری در زمینه طراحی جعبه عطر و ادکلن است که با تیم طراحان، طرح هایی را پیشنهاد میدهد که کاملا متناسب با محصولات پرفیوم است.

طراحی بسته بندی های عطر و ادکلن توسط لوکس باکس در مراحل مختلفی با استفاده از ابزارها و متریال باکیفیت به منظور جذابیت ظاهری جعبه انجام میشود،

برای مثال در طراحی برخی جعبه های پرفیوم لوکس باکس از طلاکوب، نقره کوب، گالینگور و روکش سلفون مات و حرارتی، پارچه مخمل و.. استفاده میشود که این متریال و مواد ها برای جذابیت دیزاین خارجی و داخلی جعبه های لوکس باکس است، بیشتر برند ها میخواهند لوگو و نام برند خود را با ورقه های طلایی و نقره ای به روی جعبه ها چاپ و درج نمایند که در مراحل طراحی انجام میشود.

در مراحل سفارشات جعبه پرفیوم از لوکس باکس، برند ها میتوانند با مشاهده نمونه ها و جعبه های آماده از همکاری با لوکس باکس و انجام سفارش اطمینان حاصل نمایند، و میتوانند بسته بندی خود را سفارش سازی کنند که لوکس باکس در زمینه سفارش سازی عملکرد مناسبی دارد.

سفارش این جعبه ها از لوکس باکس با تماس با تیم پشتیبانی یا مراجعه به وب سایت فروشگاهی لوکس باکس انجام میشود، برند ها میتوانند با مشاهده مدل های آماده جعبه پرفیوم لوکس باکس، طرح و جعبه مد نظر خود را انتخاب و سفارش دهند. 

برای کسب اطلاعات بیشتر شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی قیمت متریال مختلف برای تولید انواع جعبه‌ عطر ادکلن مراجعه نمایید. 

 

جعبه های پرفیوم لوکس باکس :

 

در این اینجا ما چندین مدل جعبه عطر و ادکلن را به شما معرفی میکنیم که با مشاهده آنها میتوانید جعبه پرفیوم لوکس باکس با طراحی مد نظر خود انتخاب و سفارش دهید؛

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب روکش گالینگور لوکس باکس کد LB783

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات لوکس باکس کد LB788

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

شما عزیزان میتوانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر درمورد جعبه های عطر و ادکلن تستر به مقاله : معرفی مناسب ترین بسته بندی های تستر عطر و ادکلن در حجم های مختلف مراجعه نمایید.

 

 لوکس باکس یکی از بزرگ ترین تولید کننده جعبه عطر و ادکلن اختصاصی است که با طراحی و تولید آنها، بسته بندی هر برند و کسب و کار عطر و ادکلن را تامین می نماید.

سفارش این جعبه ها از لوکس باکس میتواند به صورت حضوری نیز انجام شود.