بررسی قیمت متریال مختلف برای تولید انواع جعبه‌ عطر ادکلن

در تولید بسته بندی محصولات عطر و ادکلن از انواع مختلف متریال استفاده میشود که هر کدام قیمتی مشخص با توجه به میزان استفاده دارند. بررسی قیمت متریال استفاده شده در ساخت شکل کلی جعبه ها از جمله موضوعاتی است که مورد توجه بیشتر برند ها و کسب و کار ها قرار میگیرد، به طوریکه انتخاب متریال ها و زمان تولید و... است که قیمت نهایی جعبه عطر ادکلن پرفیوم را معین می نماید.

متریال و مکانیزم استفاده شده در انواع جعبه های عطر و ادکلن، مختلف و منحصر به فرد است که در تولید هر نوع جعبه پرفیوم از مواد و متریالی درست و بجا به کار میرود.

در ادامه این مقاله همراه ما باشید که قصد داریم شما را با مفاهیمی از جمله بررسی قیمت متریال مختلف در تولید جعبه پرفیوم و جعبه های لوکس باکس آشنا نماییم تا در انتخاب و سفارش سازی جعبه متریالی را انتخاب نمایید که قیمتی مناسب دارند.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی قیمت متریال برای تولید انواع مختلف جعبه پرفیوم

قیمت متریال مختلف برای تولید جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی انواع مختلف جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

 

بررسی قیمت متریال برای تولید انواع مختلف جعبه پرفیوم :

 

در بررسی قیمت متریال برای تولید انواع مختلف جعبه پرفیوم مواردی از جمله؛ مواد و جنس بدنه، اندازه و ابعاد جعبه، میزان متریال به کار رفته، رنگ و... در نظر گرفته میشود که از جمله موضوعاتی است که قیمت جعبه را تعیین می نماید.

قیمت هر مواد و متریالی که در تولید انواع جعبه های عطر و ادکلن به کار میرود متفاوت است، به عنوان مثال معمولا از متریالی مانند مقوا، ام دی اف و.. برای ساخت بدنه و قسمت های مختلف جعبه استفاده میشود که این متریال با توجه به نظر مشتریان و میزان مصرف در تولید انتخاب شده و به کار میرود.

هر کدام از این مواد اولیه و درجه یک مانند ام دی اف و مقوا علاوه بر اینکه جنس و مقاومت متفاوت تری در  مقایسه با یکدیگر دارند قیمت آنها نیز متفاوت است.

قسمت خارجی جعبه و دیزان آن در اولین مرحله اصالت محصولات را نمایش میدهد و متریال مورد استفاده در لایه خارجی در تولید انواع مختلفی دارد که هر کدام بسته به نوع نیاز انتخاب میشود.

از جمله متریالی که برای دیزاین قسمت خارجی و داخلی به کار میرود روکش های سلفن مات حرارتی، گالینگور متالیک، پارچه مخملی برای قسمت داخلی جعبه (در تولید جعبه پرفیوم مخمل مبله) و.. هستند که هر کدام با توجه به نیاز کسب و کار ها و برند ها قیمت مشخصی دارند.

دقت در استفاده مناسب ترین نوع متریال در میزان کیفیت بسته بندی عطر و ادکلن موثر است.

معمولا محصولات عطر و ادکلن به دلیل اینکه تنوع بالایی دارند به بسته بندی های کاملا متناسب نیازمند می باشند که متریال مورد استفاده در تولید آن با توجه به بودجه و تعداد سفارش و مهم تر از هم کیفیت مد نظر برند و کسب و کار می باشد.

بررسی قیمت و مشخص نمودن هر متریالی با توجه به درصد کیفیت و استاندارد آن است و تولید کننده با دقت و توجه به موارد مختلفی از جمله زمان تولید و تناسب ، این بسته بندی را تولید میکند.

متریال مختلفی در تولید بسته بندی جعبه های عطر و ادکلن به کار میرود که از جمله این متریال درج و چاپ مشخصات محصولات بر روی جعبه است که در این فرآیند از رنگ و متریالی از جمله طلاکوب و نقره کوب استفاده میشود که هر کدام قیمت متفاوت . همچنین بیشتری نسبت به مواد دیگر دارند.

قیمت هر نوع متریالی در تولید این جعبه ها از اهمیت بالایی برای مشاغل و صنعت عطر و ادکلن برخوردار است.

با  بررسی هر کدام از انواع متریال و انتخاب مناسب ترین ها با توجه به مدل بسته بندی، انواع مختلفی از بهترین جعبه های پرفیوم ساخته و تولید میشود که استحکام و همچنین ظاهری زیبا به محصولات میدهد.

برای اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص نکات مهم در خرید و سفارش سازی شما عزیزان میتوانید به مقاله : راهنمای خرید و سفارش سازی، ویژه جعبه های عطر و ادکلن صادراتی  مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص مراحل سفارش و طراحی جعبه عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : مراحل سفارش و طراحی جعبه عطر و ادکلن اختصاصی برند ها مراجعه فرمایید.

 

 

قیمت متریال مختلف برای تولید جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

قیمت متریال مختلف برای تولید جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس دقیقا متناسب با تمامی استاندارد ها و زمان تولید و تعداد تولید مشخص میشود.

هر متریال و موادی که در تولید جعبه های پرفیوم لوکس باکس استفاده میشود مطابق نظرات برند و پیشنهادات تیم لوکس باکس انتخاب میشود که هر کدام با توجه به درجه کیفیتی و کارایی و میزان مقاومتی که دارند قیمت و هزینه آنها متفاوت است.

هنگامی که مشتریان جعبه هایی را با کیفیت بالا و چاپ و مکانیزم منحصر به فرد و مناسب سفارش میدهند در مقابل هزینه مشخص شده و نسبتا مناسب با این متریال به کار رفته پرداخت می نمایند.

امکان ساخت و تولید جعبه پرفیوم با متریال و قیمت کاملا مناسب توسط لوکس باکس وجود دارد.

مجموعه لوکس باکس با درنظر داشتن تمامی طرح های دلخواه و متناسب برند، جعبه هایی را تولید میکند که موادی درجه یکی مانند مقوا و یا MDF  در تمامی روند تولید استفاده شده است.

بعد از تولید علاوه بر قیمت متریال، تعداد سفارش داده شده نیز تاثیر مهمی بر روی قیمت دارد که اگر جعبه پرفیوم در تیراژ بالا خریداری شود کاهش قیمت در درصدی مشخص صورت میگیرد.

هر کسب و کاری میتواند هنگام همکاری با لوکس باکس و سفارش این بسته بندی ها از قیمت متریال مورد استفاده در هر یک از تعداد جعبه های پرفیوم تولید شده اطلاعات لازم را دریافت کند. 

جهت اطلاع از مفاهیمی در خصوص بررسی انواع خدمات چاپ بر روی جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : بررسی انواع خدمات چاپ برروی جعبه های عطر ادکلن پرفیوم مراجعه نمایید. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی انواع مختلف جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

با بررسی انواع مختلف جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس متوجه خواهید شد که در تولید هر کدام از آنها از متریالی مختلف با قیمتی متفاوت استفاده شده است.

ما در این قسمت انواع جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس را بررسی و معرفی می نماییم :

1.جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782

متریال به کار رفته در تولید این مدل جعبه شامل :

_ ام دی اف برای بدنه جعبه

_ دیزاین خارجی روکش سلفون مات

_ دیزاین داخلی کاور مشکی

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2.جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

متریال مختلفی که در ساخت جعبه استفاده شده است:

_ از ام دی اف برای ساخت بدنه

_ پارچه مخمل برای دیزان داخل مخمل مبله

_ طلاکوب  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

متریال استفاده شده در تولید این مدل جعبه پرفیوم :

_ از مقوا برای ساخت بدنه

_ هات فویل

_ روکش سلفون مات

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4.جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

 متریال استفاده شده در تولید این مدل جعبه عطر و ادکلن :

_ از MDF برای تولید بدنه جعبه

_ روکش گالینگور متالیک

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

برای مشاهده و سفارش انواع جعبه پرفیوم میتوانید به وب سایت فروشگاه لوکس باکس مراجعه نموده و در صورت کسب اطلاعات در خصوص همکاری با تیم و پشتیبان لوکس باکس تماس حاصل فرمایید.

با مراجعه به مقاله : طراحی و معرفی انواع مختلف جعبه عطر ادکلن پرفیوم لاکچری میتوانید در خصوص طراحی بسته بندی لاکچری پرفیوم اطلاعات بیشتری کسب نمایید.