راهنمای خرید و سفارش سازی، ویژه جعبه های عطر و ادکلن صادراتی

هنگام خرید و سفارش سازی بسته بندی صادراتی مورد نیاز و مطابق با محصولات عطر و ادکلن باید بر اساس نیاز مشتریان و بازار هدف، جعبه پرفیوم را انتخاب و خریداری نمود، فرآیند سفارش سازی ویژه نیز هماهنگ با فرم شیشه ادکلن و عطر، سبک و استایل مشخص شده برند پیش می رود که منجر به افزایش ارزش این گونه کالاها در بازار جهانی و کشور ها میشود.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم صادراتی معمولا به شکل ویژه ای سفارشی میشود، به طوریکه در معرفی برند نقشی اساسی داشته و بیشتر برند های معرف با توجه به این نکته دست به انتخاب بسته بندی مناسب و سفارش سازی آن طبق اصول و استاندارد ها میزنند.

ما در این مقاله قصد داریم به مفاهیم و موضوعاتی از جمله ؛ نکات مهم در خرید جعبه پرفیوم صادراتی، سفارش سازی ویژه جعبه عطر و ادکلن، انواع جعبه پرفیوم صادراتی لوکس باکس و خدمات لوکس باکس، توضیحاتی جامعه به شما ارائه می دهیم، همراه ما باشید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

نکات مهم در خرید جعبه های پرفیوم صادراتی

سفارش سازی ویژه جعبه های عطر و ادکلن صادراتی

انواع جعبه عطر و ادکلن صادراتی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی جعبه ادکلن و عطر

 

 

نکات مهم در خرید جعبه های پرفیوم صادراتی :

 

خرید جعبه های پرفیوم صادراتی معمولا یک تجربه اقتصادی و مهم برای فروش محصولات عطر و ادکلن است که باید به چندین نکته در این باره دقت نمود.

ابتدا بهتر است که مدل بسته بندی ها، ساختار، طراحی و درجه کیفیت آنها را بررسی نمود که این موارد از اهمیت بالایی هنگام خرید جعبه پرفیوم صادراتی برخوردار است، به طوریکه بسته بندی اصالت و ارزش عطر و ادکلن را به خوبی نشان داده و سبب اطمینان مشتریان هنگام خرید میشود.

طراحی و دیزاین از جمله معیار هایی هستند که باید با سبک برند مطابقت داشته باشند، چراکه بیشتر برند های معروف در دنیا هنگام صادرات محصولات، بسته بندی و باکسی را برای آنها سفارش و آماده می نمایند که ارزش بالای عطر و ادکلن ها نشان داده و منجر به تقاضای بیشتر کشور ها و مشتریان میشود.

قبل از خرید جعبه پرفیوم اختصاصی، قیمت ها باید بررسی شوند، در این صورت است که برند ها با مقایسه میزان بودجه، تعداد سفارش و تیراژ جعبه پرفیوم را مشخص می نمایند که پس از آن خرید صورت میگیرد.

معمولا جعبه های عطر و ادکلن صادراتی در تنوع بالایی تولید شده اند که با توجه به مدل محصولات موجود و تولید شده و رایحه ها، خریداری میشوند، این مدل جعبه ها به نسبت مدل های دیگر طراحی منحصر به فردی داشته که در واقع در بازار بین الملی منجر به تقاضای بیشتر و افزایش خرید میشود.

لازم به ذکر است که چنین بسته بندی هایی ظاهر و دیزاین کاملا لوکس و زیبایی دارند، به طوریکه از روش های درج لوگو و طرح اختصاصی برای هر رایحه استفاده شده است، رنگبندی های انتخابی در خرید معمولا با توجه به سلیقه ها و استایل تعیین شده برند مشخص میشود.

هر مدل جعبه عطر و ادکلن صادراتی، به طور مخصوص باید دارای قسمت داخلی مناسب و هماهنگ با فرم شیشه ادکلن باشد که در خرید بسته بندی صادراتی باید به نکته نیز توجه داشت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

سفارش سازی ویژه جعبه های عطر و ادکلن صادراتی :

 

سفارش سازی ویژه جعبه های عطر و ادکلن صادراتی مخصوص برند هایی است که بسته بندی متناسب با محصولات و در واقع مخصوص با مدل مشخصی از عطر یا ادکلن جهت صادرات مناسب این محصولات است.

سفارش سازی طی فرآیندی کاملا هم راستا با نیاز برند و کسب و کار های صادر کننده محصولات عطر و ادکلن پیش میرود، به طوریکه اگر بسته بندی ویژه و در این حال ساده ای سفارش داده شود، روند سفارش سازی نیز جهت تولید جعبه با مدل مشخص شده طی میشود.

به عنوان مثال بیشتر برند ها برای هر رایحه مدل مشخصی از جعبه را به طور ویژه آماده و طراحی می نمایند که از همان بسته بندی در صادرات، ارائه در بازار و همچنین صفحات وب سایت ها استفاده میشود.

به طور خلاصه سفارش سازی شامل موارد زیر است؛

_ انتخاب مدل و مشخص نمودن ابعاد و اندازه جعبه

_ تعیین روکش ها و طرح های متناسب با محصول صادراتی

_ انتخاب نوع درج لوگو و برند، فونت، رنگبندی

لازم به ذکر است که در هنگام سفارش سازی باید دقت داشت که بسته بندی مطابق با استاندارد های کشور مقصد باشد و که شامل بررسی نیاز مشتریان نیز می باشد.

درج نام برند و شرکت و کشور سازنده محصولات عطر و ادکلن بر روی جعبه در سفارش سازی این گونه بسته بندی حائز اهمیت می باشد.

برخی از برند ها اغلب در کنار بسته بندی اصلی محصولات، جعبه هایی در مدل و ابعاد بزرگ و منحصر به فرد برای بسته بندی صادراتی چندین عطر و ادکلن به صورت همزمان استفاده می نمایند که مورد استقبال بیشتر مشتریان در دنیا می باشد.

جعبه های پرفیوم ویژه و سفارش سازی شده برای برند و محصولات صادراتی، نماد برند هستند که اصالت و ارزش محصولات را نمایش داده و منجر گردیده محصولات اصل و فیک در بازار شناخته شوند.

جهت کسب اطلاع از مفاهیمی درباره سفارش سازی جعبه عطر صادراتی میتوانید به مقاله : سفارش سازی مدل های اختصاصی بسته بندی عطر صادراتی مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای اطلاع از مفاهیمی در خصوص چاپ و طراحی خلاقانه جعبه پرفیوم برای تبلیغات و معرفی می توانید به مقاله : چاپ و طراحی خلاقانه دیزاین جعبه عطر و ادکلن و تاثیرات آن بر روی تبلیغات و معرفی مراجعه نمایید.

 

انواع جعبه عطر و ادکلن صادراتی لوکس باکس :

 

انواع جعبه عطر و ادکلن صادراتی لوکس باکس در تنوع بالایی از رنگبندی و طرح تولید شده اند که به صورت ویژه برای هر برند که محصولات پرفیومی را صادر می نماید مناسب هستند، به گونه ای که هر کدام ظاهر شیک و منحصر به فردی داشته و مطابق با هر رایحه ای توسط تیم لوکس باکس طراحی میشود.

در این قسمت ما چندین مدل جعبه پرفیوم را معرفی خواهیم نمود که کاملا برای صادرات محصولات عطر و ادکلن مناسب هستند؛

جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

 برای اطلاع از بررسی متریال به کار رفته در تولید جعبه پرفیوم شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی قیمت متریال مختلف برای تولید انواع جعبه‌ عطر ادکلن مراجعه نمایید.

 

خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی جعبه ادکلن و عطر :

 

خدمات لوکس باکس در حوزه سفارش سازی جعبه ادکلن و عطر شامل ؛ تولید صفر تا صد بسته بندی عطر و ادکلن مطابق با نیاز و طرح انتخابی مشتریان و برند ها می باشد که در ابتدا نمونه ای از تولیدات جعبه برای مشاهده و تایید نهایی ارائه داده میشود که در این خصوص برند ها میتوانند با اطمینان سفارشات مد نظر خود را مشخص و ثبت نمایند، در خصوص سفارش سازی جعبه پرفیوم صادراتی معمولا مشاوره ای به مشتریان ارائه میگردد.

برای اطلاع از مفاهیمی درباره بررسی طراحی جعبه پرفیوم کشویی و تلسکوپی میتوانید به مقاله : بررسی طراحی جعبه های کشویی و تلسکوپی عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس مراجعه نمایید.

برای اطلاع از نحوه سفارش سازی و ثبت سفارشات و جهت همکاری شما میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید و با بررسی نمونه های مختلف جعبه آماده عطر و ادکلن لوکس باکس، مدلی را مشخص و همانگونه که مد نظر است سفارش سازی و توسط تیم لوکس باکس در آن تغییراتی را اعمال نمایید.