بررسی طراحی جعبه های کشویی و تلسکوپی عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس

بیشتر برند ها و شرکت های عطر و ادکلنی به دنبال تمایز و افزایش ارزش محصولات پرفیومی خود هستند که در این خصوص، جعبه های پرفیومی طراحی شده است که دو مدل منحصر به فرد تلسکوپی و کشویی می باشد که هر دو شکل و ظاهر خاصی از بسته بندی دارند. جعبه عطر ادکلن پرفیوم تلسکوپی و کشویی هر کدام ساختار و مکانیزم منحصر به فردی دارند که برند ها با بررسی آنها، مدل مد نظر خود را انتخاب و در طرح و رنگبندی مشخصی طراحی می نمایند.

لوکس باکس به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر، این بسته بندی عطر و ادکلنی را ه طور استاندارد طراحی و تولید نموده که معمولا این طراحی برحسب نیاز و نظرات برند ها انجام میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ بررسی طراحی جعبه پرفیوم کشویی و تلسکوپی، جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس و خدمات لوکس باکس خواهیم پرداخت.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی طراحی جعبه های کشویی و تلسکوپی عطر و ادکلن

جعبه های کشویی و تلسکوپی پرفیوم لوکس باکس

خدمات تولید کننده لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه پرفیوم

 

 

بررسی طراحی جعبه های کشویی و تلسکوپی عطر و ادکلن :

 

طراحی جعبه های کشویی و تلسکوپی عطر و ادکلن در دو مدل کاملا متفاوت از یکدیگر انجام میشود که مکانیزم آن مورد توجه و بررسی بیشتر کسب و کار ها قرار گرفته است، در واقع هر دو بسته بندی از مناسب ترین گزینه ها در بین طیف گسترده ای از جعبه، برای محصولات پرفیومی می باشند.

هر دو مدل بر اساس ارزش بالای محصولات عطر و ادکلنی در دو طراحی متفاوت از یکدیگر ارائه داده میشوند که منجر میگردد کالاهای پرفیومی زنانه و مردانه افزایش فروش چشم گیری داشته و در بازار متمایز تر به نمایش گذاشته شوند.

 

بررسی طراحی جعبه عطر و ادکلن کشویی؛

طراحی جعبه کشویی عطر و ادکلن همانند یک جعبه کبریت است که از دو قسمت مجزا تشکیل شده که هنگام بسته بندی نمودن محصولات، درب آن همانند یک کاور عمل نموده است.

جعبه های کشویی معمولا در ابعاد بزرگ و کوچک برای یک یا چندین مدل عطر و ادکلن طراحی میشوند که در طراحی دو قسمت بسته بندی یک شکل و یک رنگ بوده و همچنین به دلیل ساختار و طرحی که دارد دسترسی را به محصولات آسان می نماید.

طراحی قسمت بدنه متفاوت تر از درب و کاور جعبه کشویی است، که در واقع به دلیل قرار گیری شیشه عطر و ادکلن، از فوم و روکش های مناسب با فرم ظاهری و بدنه محصولات استفاده میشود.

از ربان و پاچه در طراحی بدنه استفاده شده که عملکرد آن به شکل یک دستگیره است که باز و بسته نمودن درب را راحت نموده، رنگ ربان نیز همانند طراحی انختاب شده است.

معمولا جعبه های کشویی در دو مدل جهت بسته بندی دو محصول پرفیوم مردانه و زنانه طراحی شده اند که در طراحی هر کدام از سبک ها و نماد هایی جهت ایجاد تفاوت و تعیین بسته بندی مخصوص رایحه پیروی میشود.

طراحی منحصربه فرد جعبه کشویی سبب شده که برند ها از این مدل باکس در صادرات و عرضه متفاوت محصولات عطر و ادکلن به شکل ویژه استفاده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص افزایش فروش عطر و ادکلن با طراحی منحصربفرد جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : چگونه با طراحی منحصر به فرد بسته بندی پرفیوم، فروش عطر و ادکلن را افزایش دهیم؟ مراجعه نمایید.

بررسی طراحی جعبه عطر و ادکلن تلسکوپی؛

در طراحی جعبه عطر و ادکلن تلسکوپی، ارتفاع بدنه و کفی(زیره) بسته بندی به شکلی است که محصولات به شکل مخصوصی در قسمت کف قرار میگیرد، این مدل طراحی برای انواع رایحه ها انجام میشود و به عنوان ویترین اینگونه کالاها، اصالت آنها را به نمایش میگذارد.

ابعاد و اندازه جعبه تلسکوپی پرفیوم متناسب با شیشه و فرم ادکلن طراحی شده است که هنگام بسته بندی، محصول به شکل مستقیم در قسمت زیره یا همان کف قرار میگیرد.

در طراحی این گونه بسته بندی ها از رنگبندی ها و طرح های متناسب با نوع رایحه استفاده شده که برای یک شکل ساختن درب و کف در هنگام بسته نمودن جعبه طراحی طبق اصول پیش میرود.

برای پوشش جعبه تلسکوپی از انواع روکش های سلفون مات و مخملی و کاور استفاده میشود که در طراحی دیزاین این مورد بسته بندی را خاص و زیبا ترنموده است.

معمولا هر کدام از جعبه های تلسکوپی در شکل منحصر به فردی طراحی شده اند، به طوریکه کف و یا قسمتی که محصولات پرفیومی در آن قرار میگیرد به دلخواه برند برای ایجاد تمایز در شکل ها و ابعاد های متفاوت طراحی میشوند.

در طراحی بیشتر جعبه های تلسکوپی از نوارهای رنگی در اطراف جعبه و درب و یا قسمتی که درب بر روی کفی قرار میگیرد استفاده شده است که مدل جعبه را متفاوت تر می نماید.

 جهت اطلاع از نحوه طراحی جعبه پرفیوم جیبی میتوانید به مقاله : طراحی و سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی برای انواع برند ها مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه های کشویی و تلسکوپی پرفیوم لوکس باکس :

 

جعبه های کشویی و تلسکوپی پرفیوم لوکس باکس در ابعاد، رنگبندی و طراحی های منحصر به فردی طبق استاندارد ها تولید شده اند که اصالت برند و محصولات را تقویت می نمایند و سبب نمایش و ارائه مناسب تر عطر و ادکلن ها میشوند.

لوکس باکس با طراحی بیش از ده مدل جعبه عطر و ادکلن از جمله تلسکوپی و کشویی در طرح های متنوع، بسته بندی اختصاصی هر برند و کسب و کار را به دلخواه آنها ارائه و تولید می نماید.

در ادامه ما چندین مدل جعبه پرفیوم تلسکوپی لوکس باکس را معرفی نموده ایم که میتواند آنها را بررسی نمایید؛

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن تلسکوپی لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782  

جعبه عطر و ادکلن کشویی لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره راهنمای خرید و سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : راهنمای خرید و سفارش سازی، ویژه جعبه های عطر و ادکلن صادراتی مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن کشویی لوکس باکس

خدمات تولید کننده لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه پرفیوم :

 

خدمات تولید کننده لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه پرفیوم کاملا هماهنگ و هم راستا با نظرات برند ها و سبک و استایل آنها می باشد، لازم به ذکر است که قبل از انجام طراحی، مشاوره ای در این زمینه ارائه داده میشود که جزو مهمی از خدمات لوکس باکس است، بعد از مشاوره و تعیین نیاز برند نوبت به طراحی بسته بندی عطر و ادکلن می رسد که جهت ایجاد همخوانی محصولات و جعبه صورت میگیرد، لوکی باکس به عنوان یک تولید کننده بزرگ با اتکا به تیم طراحان خود و ایده ها و نظرات جعبه پرفیوم را در مدل های مختلف و منحصر به فردی طراحی، تولید و ارائه میدهد.

در طراحی جعبه پرفیوم شما میتواند رنگبندی، ابعاد، و صفر تا صد تولید را با نظرات و پیشنهادات خود پیش ببرید که در نهایت بسته بندی همانند نیاز توسط لوکس باکس آماده میشود.

جهت همکاری شما میتواند با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید و با پشتیبانی 24 ساعته در خصوص نحوه سفارشات تماس حاصل نمایید.