طراحی و سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی برای انواع برند ها

بیشتر برند های معرف عطر و ادکلن، اغلب بسته بندی های طراحی و سفارش سازی شده ای را خریداری می نماید، به طوریکه این جعبه ها متناسب با محصولات و بر اساس سبک برند و سلیقه مشتریان باشند.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم جیبی نیز با در نظر داشتن مواردی مثل نیاز بازار، تمایز برند و.. طراحی و برای معرفی برند، تبلیغات، هدیه برای انواع برند ها سفارش سازی میشوند.

معمولا طراحی و سفارش سازی هر دو فرآیندی هستند که طبق نظرات و مدل محصولات توسط لوکس باکس انجام میشوند.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله؛ طراحی و سفارش سازی جعبه های عطر و ادکلن جیبی و انواع بسته بندی پرفیومی لوکس باکس و خدمات این مجموعه پرداختیم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

طراحی جعبه های عطر و ادکلن جیبی برای برند ها

سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی برای انواع برند ها

بررسی انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی و طراحی جعبه پرفیوم جیبی

 

 

طراحی جعبه های عطر و ادکلن جیبی برای برند ها :

 

طراحی جعبه های عطر و ادکلن جیبی برای برند ها اغلب با در نظر گرفتن رایحه ها و مدل مردانه و زنانه این محصولات انجام میشود.

این مدل جعبه های پرفیومی در سایز های بزرگ تر و یا کوچیک تری طراح شده اند که در ابعاد بزرگ این جعبه ها بیش از ده مدل رایحه معروف عطر و ادکلن جیبی برند ها بسته بندی و عرضه میشود.

معمولا عطر و ادکلن های جیبی نسبت به مدل اصلی این محصولات در سایز کوچک تری تولید شده که در کیف و یا جیب جا  میشوند، شرکت ها برای اینگونه محصولات، جعبه هایی را طراحی نموده و سفارش میدهد که به صورت پک و یا به دلخواه مشتریان دو و یا چند عددی باشد.

بیشتر کسب و کار های این حوزه اغلب در کنار محصولات اصلی عطر و ادکلن خود، نمونه های کوچک تری از آنها ارائه میدهند که در بسته بندی های متنوع متناسب با نیاز بازار و مشتریان است.

طراحی بیشتر جعبه های پرفیوم جیبی برای برند های معروف با دقت و بر اساس سلیقه و سبک برند انجام شده و با نمونه های اصلی جعبه تفاوت دارد. معمولا برخی از این طراحی ها مطابق با بسته بندی اصلی است و تنها ابعاد و رنگبندی آن تغییر نموده است. 

در طراحی، چاپ و درج طرح ، نام برند و مشخصات محصولات به طور دقیق بر روی قسمت های مشخص از بسته بندی اعمال میشود.

جعبه جیبی عطر و یا ادکلن به شکل های مربعی، کشویی، مستعطیلی طراحی شده و رنگبندی مورد استفاده نیز با توجه به مدل و رایحه زنانه و مردانه انتخاب میشود.

انجام طراحی مناسب و منحصربه فرد منجربه نمایش اصالت برند و معرفی هر رایحه میشود.

به عنوان مثال طراحی جعبه برند معروف "جو مالون" در شکل ها و ابعاد مختلف برای تعداد عطر جیبی مشخصی انجام شده و رنگبندی و دیزاین آن نیز همانند رایحه است ؛

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس                                                  جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

طراحی قسمت های داخلی و خارجی این جعبه با در نظر داشتن معیار هایی مثل طرح جعبه اصلی محصولات و طرح های  متناسب با هر رایحه است.

طراحی هر جعبه طوری انجام میشود که امکان خرید این محصولات را برای کادو فراهم می آورد و مشتریان میتوانند با بررسی بسته بندی و رایحه های محصولات جیبی عطر و ادکلن، آنها را خریداری نمایند که به عنوان یک ایده برای هر برند است.

علاوه بر جعبه های چند عددی، جعبه پرفیوم تک و مخصوص نیز برای هر محصول عطر و ادکلن جیبی طراحی شده که قابل حمل برای استفاده روزانه مشتریان نیز می باشد و دسترسی آسان هنگام استفاده را فراهم می آورد.

شما عزیزان میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن عمده به مقاله : سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن کادویی به صورت عمده مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای اطلاع از قیمت و مراحل سفارش سازی جعبه ادکلن و عطر جیبی، میتوانید به مقاله : قیمت و مراحل سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی مراجعه نمایید.

سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی برای انواع برند ها :

 

سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی برای انواع برند ها اغلب با در نظر داشتن نوع سفارشات و مواردی از جمله ابعاد و رنگبندی های انتخاب شده انجام میشود.

برند ها میتوانند جعبه های جیبی اختصاصی خود را از صفر تا صد برای هر رایحه سفارش سازی نموده و ابعاد آن نیز برای نیاز های متنوع از جعبه معرفی برند، عرضه آن به بازار و هدیه و کادویی مشخص و تولید نمایند.

در مرحله اول سفارش سازی بسته بندی ادکلن جیبی تعداد محصولی که بسته بندی میشود، و مدل آن مشخص شده و در نظر گرفته میشود.

بعد از طراحی شکل اولیه و انتخاب نوع چاپ، متریال و رنگبندی توسط برند ها، سفارش سازی نمونه از جعبه انجام شده و در صورت تایید، با درخواست برند ها تعداد بالایی تولید میشود.

سفارش سازی این جعبه های جیبی برای برند ها منجربه ایجاد ارزشمندی محصولات با رایحه های معروف و فروش بیشتر و جذب مشتریان میشود.

سفارش سازی تمایز بسته بندی را ایجاد و جعبه پرفیومی جیبی کاملا اختصاصی را برای برند ها می سازد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه درج برند و لوگو روی جعبه پرفیوم شما میتوانید به مقاله : نحوه درج برند و لوگو روی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم مراجعه نمایید.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس :

 

در برسی انواع جعبه پرفیوم لوکس باکس، طراحی ها و ابعاد هر یک مد نظر برند ها قرار میگیرند.

لوکس باکس با طراحی بیش از 10 مدل جعبه پرفیوم، آنها را برای هر نیازی ارائه و تولید نموده که ساختار و مدل هر یک از آنها متناسب با هر رایحه و مدلی از محصولات عطر و ادکلن می باشد.

این جعبه ها با ایجاد تغییراتی برای عطر و ادکلن های جیبی نیز استفاده و سفارش سازی میشوند و رنگبندی آنها نیز سفارشی و قابل تغییر می باشد.

در ادامه ما چندین مدل جعبه را معرفی می نماییم که کاملا مناسب هر سلیقه و برندی می باشد؛

1.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2. جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب روکش گالینگور لوکس باکس کد LB783

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4.جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی طراحی جعبه پرفیوم کشویی و تلسکوپی شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی طراحی جعبه های کشویی و تلسکوپی عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی و طراحی جعبه پرفیوم جیبی :

 

لوکس باکس در خصوص سفارش سازی و طراحی جعبه پرفیوم جیبی خدماتی را هنگام همکاری و سفارش در اختیار برند ها و کسب و کار های عطر و ادکلنی قرار میدهد.

این خدمات شامل سفارش سازی اصولی و بر اساس نوع نیاز و سبک برند، انتخاب روش های چاپ دقیق و استاندارد برای هر یک از جعبه های عطر و ادکلنی جیبی و در نظر داشتن مدل جیبی محصول و... است.

هنگام سفارش سازی تیم لوکس باکس قبل از انجام سفارشات، نظرات مشتریان را بررسی و اطلاعات بیشتری را در خصوص نوع سفارش کسب می نمایند.

بعد از طی نمودن این روند ها نوبت به طراحی جعبه است که این فرآیند نیز طبق نظر کسب و کار و مشتریان و نوع رایحه و... پیش می رود.

در سفارش سازی جعبه های جیبی عطر و ادکلن، لوکس باکس از هر نوع متریالی مثل انواع روکش های متنوع، گالینگور متالیک، سلفون مات حرارتی، انواع روش های چاپ طلاکوب و نقره کوب بر اساس رایحه استفاده می نماید.

در سفارش سازی مدل و ابعاد، از صفر تا صد فرآیند تولید و دیزاین سازی جعبه پرفیوم طراحی میشود.

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مفاهیمی مثل ساخت جعبه پرفیوم چندتایی به مقاله : ساخت و سفارش سازی انواع جعبه عطر ادکلن چند تایی مراجعه فرمایید.

مشتریان میتوانند با بررسی و انتخاب هر یک از جعه های آماده عطر و ادکلن لوکس باکس، آن را توسط این مجموعه به منظور بسته بندی نمودن عطر و ادکلن های جیبی تغییر و سفارشی نمایند.