ساخت و سفارش سازی انواع جعبه عطر ادکلن چند تایی

جعبه های مورد استفاده برای بسته بندی همزمان چند محصول معمولا به صورت سفارش سازی شده توسط کسب و کار ها و برند های عطر و ادکلن خریداری میشوند که منجربه ایجاد تمایز از رقبا و ارزشمندی محصولات میشود.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم چندتایی و یا پک بر اساس طرح های روز و نیاز مشتریان تولید میشود و ساخت انواع آنها برای رایحه های مختلف و بسته بندی چندین رایحه و مدل ادکلن و یا عطر است.

در هر جعبه پرفیوم چندتایی تعدادی مشخص و معمولا دو و یا سه رایحه عطر و ادکلن در مدل های زنانه و مردانه بسته بندی میشود.

در ادامه این مقاله با ما همراه که به مفاهیمی از جمله ساخت و سفارش سازی جعبه پرفیوم چندتایی، بررسی جعبه های عطر و ادکلن و خدمات لوکس باکس پرداختیم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل موارد زیر است :

ساخت انواع مختلف جعبه پرفیوم چند تایی

سفارش سازی انواع جعبه عطر و ادکلن چند تایی

بررسی جعبه عطر و ادکلن چند تایی لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت و سفارش سازی جعبه پرفیوم

 

 

ساخت انواع مختلف جعبه پرفیوم چند تایی  :

 

در ساخت انواع مختلف جعبه پرفیوم چندتایی، معیارهایی مد نظر قرار میگیرد که در نهایت باکسی متناسب با چند رایحه و مدل عطر و ادکلن طراحی و ارائه شود.

معمولا ساخت این گونه جعبه های پرفیومی برای برند هایی می باشد که میخواهند محصولات خود را به صورت پک، هدایا و یا متناسب با سلیقه مشتریان در یک باکس به صورت همزمان بسته بندی نمایند.

در فرآیند ساخت انواع جعبه عطر و ادکلن چندتایی، مواردی بر اساس آن ساخت جعبه پرفیوم انجام میشود شامل :

_ ابعاد متناسب با تعداد محصول و اندازه شیشه های عطر و ادکلن

_ متریال مورد استفاده ( مقوا، MDF )

_ دیزاین سازی ( روکش های سلفون مات، گالینگور،گالینگور متالیک)

_ رنگبندی و طراحی

بعد انتخاب و استفاده از هر کدام از موارد گغته شده شکل اولیه جعبه های چندتایی و یا پک ساخته میشود که لازم به ذکر است این روند با در نظر داشتن نظر مشتریان و بررسی میزان هزینه صورت میگیرد.

معمولا ساخت جعبه چندتایی برای برند های معروفی نیز انجام شده است که به فروش بیشتر آنها و یا معرفی محصولات و رایحه به صورت چندتایی در جعبه کمک می نماید.

انواع مدل های جعبه عطر و ادکلن چندتایی به صورت مربع، مستعطیلی، کشویی، گردنی و.. ساخته و تولید میشود که هر کدام برای تعداد مشخصی از محصولات مورد استفاده قرار میگیرند.

در جعبه های پرفیومی چندتایی معمولا به انتخاب برند ها تعداد خاصی از رایحه های پر استفاده محصولات عطر و ادکلن زنانه و مردانه بسته بندی میشود که این تعداد ممکن است دو یا سه رایحه باشد.

معمولا تعداد پایینی که در جعبه پرفیوم بسته بندی میشود شیشه اصلی عطر و ادکلن می باشد و بیشتر برند ها از جعبه های چندتایی نیز برای عطر و ادکلن های جیبی، تستر و نمونه نیز به صورت اختصاصی استفاده می نمایند.

با مراجعه به مقاله : بررسی مقایسه و ساخت انواع جعبه های عطر و ادکلن آماده تستر اورجینال وارداتی میتوانید اطلاعاتی را در خصوص جعبه های تستر کسب نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 سفارش سازی انواع جعبه عطر و ادکلن چند تایی :

 

سفارش سازی انواع جعبه عطر و ادکلن چند تایی برای برند هایی انجام میشود که نیاز به اختصاصی سازی جعبه برای محصولات خود و بسته بندی همزمان آنها در یک باکس منحصر به فرد دارند.

در فرآیند سفارش سازی برند ها و مشاغل با در نظر داشتن نوع نیاز خود و ارائه طرح مد نظر و مشخص نمودن تعداد و مدل محصولات میتوانند بسته بندی خود را به صورت سفارشی سازی شده خریداری نمایند.

معیار هایی که در سفارش سازی جعبه مد نظر قرار میگیرد، تمایز بسته بندی محصولات از رقبا و طراحی و دیزاین سازی جعبه است که در تبلیغات و معرفی برند عملکرد موثری دارد.

بعد از انتخاب موارد زیر توسط مشتریان و برند، جعبه پرفیوم چندتایی به صورت مخصوص، در تعداد و تیراژ مشخص و سفارش داده شده، سفارش سازی می شود.

_ انتخاب متریال

_ مشخص نمودن تعداد محصول و ابعاد جعبه پرفیوم مورد نیاز

_ انتخاب روکش ها و روش های چاپ

_ انتخاب مدل جعبه

_ انتخاب رنگبندی متناسب با رایحه ها

انواع جعبه پرفیوم چند تایی معمولا برای برند هایی سفارش سازی میشود که به دنبال بسته بندی متناسب و هماهنگ با محصولات خود هستند و میخواهند آنها در مناسبت های مختلف ارائه دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص طراحی جعبه پرفیوم جیبی شما میتوانید به مقاله : طراحی و سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن جیبی برای انواع برند ها مراجعه کنید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی جعبه عطر و ادکلن چند تایی لوکس باکس :

 

جعبه عطر و ادکلن چند تایی لوکس باکس به صورت یک بسته بندی آماده پرفیوم برای رایحه های مختلف عطر و ادکلن زنانه و یا مردانه ساخته شده است.

جعبه چند تایی پرفیوم لوکس باکس برای حداقل دو رایحه و محصول عطر و ادکلنی طراحی شده که با توجه به نیاز مشتریان میتوان آن را در ابعاد و سایز بزرگ تری برای هر تعداد رایحه سفارشی نمود.

رنگبندی جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس سفارشی و قابل تغییر می باشد و دیزاین آنها نیز متناسب با هر نوع مدل محصولات عطر و ادکلن زنانه و مردانه است.

 

1.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور لوکس باکس کد LB784

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4.جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

خدمات لوکس باکس در خصوص سفارش سازی جعبه پرفیوم چند تایی :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص ساخت و سفارش سازی جعبه پرفیوم شامل تولید جعبه عطر و ادکلن چدتایی از صفر تا صد با در نظر داشتن نوع سفارشات، ارائه مشاوره جهت دریافت اطلاعات مربوط به تولید بسته بندی مورد نیاز و بررسی استاندارد های تولید و ساخت هر جعبه و مطابقت آنها با محصولات است.

هنگام سفارش سازی، مجموعه لوکس باکس نوع سفارشات را بررسی نموده و طراحی های مورد نیاز را انجام و نمونه اولیه جعبه پرفیوم چندتایی یا پک را ساخته و بعد از تایید نهایی اقدام به تولید تعداد سفارش داده شده می نماید.

بعد از سفارش سازی بدنه جعبه نوبت به دیزاین و طراحی متناسب با برند است، در این مرحله برند ها میتوانند با انتخاب با هر کدام از روش های چاپ و درج ( طلاکوب، نقره کوب، یووی و...) لوگو، نام برند خود و توضیحات مربوط به هر تعداد محصولی که به صورت همزان بسته بندی شده را به صورت مناسبی بر روی جعبه اعمال نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاثیر جعبه ادکلن در معرفی برند ها میتوانید به مقاله : تولید جعبه ادکلن و تأثیرات آن بر معرفی برند های آرایشی مراجعه نمایید

برای اطلاع از نحوه سفارش و همکاری با لوکس باکس شما عزیزان میتوانید با تیم و پشتیبانی لوکس باکس تماس حاصل نموده و با بررسی مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن پرفیوم، بسته بندی مد نظر و متناسب با محصولات خود انتخاب نمایید.