تولید جعبه ادکلن و تأثیرات آن بر معرفی برند های آرایشی

جعبه های ادکلن به عنوان یک بسته بندی مناسب عملکرد موثر در تبلیغات و معرفی بهتر کسب و کار هایی از جمله برند های آرایشی دارند، به طوریکه تولید آنها در طرح ها و مدل های منحصر به فرد و مشابه با سبک محصولات دیگر برند، موجب ایجاد ارزشمندی و اصالت میشود و تاثیراتی مثل جذب مشتریان، دیده شدن و ایجاد ظاهری زیبا برای محصولات ادکلنی دارد.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس همانند طرح های روز و نیاز های برند تولید میشود، مجموعه لوکس باکس به شما کمک خواهد نمود که با صرف هزینه ای مناسب، در کمترین زمان جعبه ادکلن خود تامین نمایید و به طور تاثیر گذار در معرفی برند عملکرد مثبتی دارد.

با ما همراه باشید که در ادامه این مقاله به مفاهیمی از جمله تولید جعبه ادکلن، تاثیرات آن بر معرفی برند های آرایشی و بررسی خدمات و جعبه های پرفیومی لوکس باکس پرداختیم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از:

تولید جعبه ادکلن برای برند های آرایشی

تاثیرات جعبه عطر و ادکلن بر معرفی برند های آرایشی

بررسی جعبه های ادکلن لوکس باکس و تاثیرات آنها بر معرفی برند

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید جعبه پرفیوم برای برند ها

 

 

تولید جعبه ادکلن برای برند های آرایشی :

 

تولید جعبه ادکلن برای برند های آرایشی روندی مشخص دارد و بر اساس نیاز مشتریان و نوع سفارش پیش می رود.

فرآیند تولید جعبه ادکلن و یا عطر برای برند ها شامل مراحلی از جمله :

_ بررسی طرح های پیشنهادی برند ها و نظرات و نوع نیاز آنها

_ نمونه سازی و ارائه آن به برند ها

_ تایید نمونه ساخته شده جعبه و تولید تعداد سفارشی شده

_ به کار گیری متریال انتخاب شده در تولید و ساخت جعبه

_ برش و ساخت بدنه و درب جعبه

_ طراحی و رنگبندی

_ دیزاین سازی با استفاده از انواع روکش ها و پارچه های مخملی جهت ایجاد لایه ای مناسب در قسمت داخلی جعبه ( مخمل مبله)

بعد از طی نمودن این روند جعبه ها تولید و آماده به کار گیری جهت بسته بندی محصولات عطر و ادکلن برند های آرایشی می شوند.

معمولا تولید این جعبه های ادکلنی همانند بسته بندی سایر محصولات برند های آرایشی می باشد، بیشتر برند ها طراحی و رنگبندی مشخصی را در ساخت باکس محصولات خود استفاده میکنند که در هنگام تولید جعبه ادکلن و عطر میتوان از این رنگبندی و طرح نیز استفاده نمودن که نشان دهنده تمایز برند ها می باشد.

تولید جعبه ادکلن برای برند های آرایشی معمولا برای بسته بندی همزمان دو یا چند محصول اصلی یا جیبی است و ساخت و طراحی جعبه های ادکلن به صورت تک برای شیشه ادکلن اصلی نیز می باشد.

تولید این جعبه های ادکلن برای برند هایی آرایشی معمولا به دلیل ایجاد هماهنگی میان بسته بندی محصولات آرایشی و این جعبه پرفیومی است و یا بر اساس نظرات و نیاز برند می باشد که روندی متفاوت تر دارد.

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر در خصوص ساخت جعبه پرفیوم چند تایی شما عزیزان میتوانید به مقاله : ساخت و سفارش سازی انواع جعبه عطر ادکلن چند تایی مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

تاثیرات جعبه عطر و ادکلن بر معرفی برند های آرایشی :

 

جعبه عطر و ادکلن بر معرفی برند های آرایشی تاثیرات مثبتی میگذارد و به عنوان یک ویترین مناسب برای این محصولات عملکرد موثری در دیده شدن آنها دارد.

این جعبه ها نقش مهمی در تبلیغات و جذب بیشتر مشتریان دارند که در کنار سایر محصولات آرایشی برند ها وارد بازار شده و یا در قفسه ها و ویترین ها قرار میگیرند.

طراحی مناسب و منحصربه فرد جعبه ادکلن منجربه نمایش اصالت محصولات و دیده شدن ادکلن ها و عطر ها میشود که در معرفی برندهای معروف آرایشی راهکاری موثر است.

رنگبندی جعبه ادکلن نیز در معرفی ادکلن نقشی موثر دارد که موجب جذب بیشتر مشتریان میشود، رنگبندی های انتخاب شده برای این محصولات به صورت دقیق و مناسب رایحه های زنانه و مردانه است که مشتریان با در نظر گرفتن رنگی مشخص متوجه رایحه میشوند.

به عنوان مثال بیشتر رنگ هایی که در طراحی جعبه های ادکلن مردانه استفاده میشود تیره و مشکی است که در این حالت معرفی نوع و مدل محصولات پرفیومی به طور موثر می باشد.

جعبه پرفیوم راهکاری مناسب و به صرفه است که اصالت محصول ادکلنی را در کنار سایر محصولات آرایشی برند به نمایش گذاشته و همانند بسته بندی محصولات آرایشی برند در معرفی تاثیر گذار است.

معمولا این جعبه ها نقش مهمی در تبلیغات دارند که منجربه معرفی مناسب محصولات به شکلی منحصر به فرد میشود.

به عنوان مثال برند دیور در کنار سایر محصولات آرایشی خود از جعبه هایی استفاده نموده که به طور همزمان ادکلن و محصول دیگری نیز در آن بسته بندی میشود، این راهکار تاثیرات مثبتی در معرفی بهتر محصولات این برند داشته و همچنان مشتریان بیشتری را به خود جذب نموده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برند دیور علاوه بر بسته بندی همزمان از جعبه هایی برای محصولات عطر و ادکلن خود استفاده نموده که طراحی و رنگبندی ملایم و منحصربه فرد و کاملا متناسب با ادکلن و مشابه باکس دیگر لوازم آرایشی می باشد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

بررسی جعبه های ادکلن لوکس باکس و تاثیرات آنها بر معرفی برند :

 

در بررسی جعبه های ادکلن لوکس باکس و تاثیرات هر کدام بر معرفی برند، مواردی از جمله مدل و طراحی هر نوع از آنها مد نظر قرار گرفته و در معرفی برند عملکرد موثری دارد.

لوکس باکس بیش از ده مدل جعبه ادکلن را طراحی و تولید نموده که ما در اینجا به بررسی چندین مدل از آنها می پردازیم ؛

1.جعبه عطر و ادکلن سفارشی لوکس باکس کد LB775

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2. جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4. جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

هر مدل جعبه ادکلن برای برند ها گزینه مناسبی است که با بررسی آنها و در نظر داشتن سبک برند خود میتوانند آن را از لوکس باکس سفارش دهند و در صورت نیاز رنگبندی، طراحی و ابعاد آن را توسط لوکس باکس سفارش و متناسب با نظرات مشتریان تغییر می نماید.

هر جعبه ادکلن لوکس باکس در معرفی برند تاثیر گذار بوده و دیزاین هر مدل منجربه دیده شدن مدل ادکلن و ارزشمندی آن میشود.

 

جهت اطلاع از موضوعاتی مانند مراحل سفارش سازی و طراحی جعبه پرفیوم برند ها میتوانید به مقاله : مراحل سفارش و طراحی جعبه عطر و ادکلن اختصاصی برند ها مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید جعبه پرفیوم برای برند ها :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص تولید جعبه پرفیوم برای برند ها شامل مواردی از جمله ساخت صفر تا صد آن به صورت عمده و متناسب با سلیقه ها و طرح های روز است. لوکس باکس در تولید، دیزاین و جزئیات هر جعبه را کاملا با دقت و متناسب با رایحه طراحی می نماید که منجربه معرفی محصول برند می شود.

یکی دیگر از خدماتی که در خصوص تولید به مشتریان و برند های آرایشی ارائه داده میشود، مشاوره رایگان در خصوص انتخاب مدل جعبه و متریال مناسب در تولید است که موجب تولید بسته بندی بر اساس میزان ارزشمندی ادکلن و هماهنگی آن با باکس های سایر محصولات برند میشود.

جهت اطلاع مفاهیم بیشتر درباره طراحی جعبه پرفیوم و ویژگی های آن میتوانید به مقاله : طراحی بسته بندی ادکلن، جعبه عطر و ادکلن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ مراجعه نمایید.

جهت اطلاع از نحوه همکاری با لوکس باکس شما میتوانید با تیم لوکس باکس تماس حاصل نموده و به صورت آنلاین و حضوری با مشاورین ما در ارتباط باشید.