طراحی بسته بندی ادکلن، جعبه عطر و ادکلن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

جعبه های عطر و ادکلن معمولا در انواع مدل ها و رنگبندی ها طراحی میشوند که این طراحی ها متناسب با سبک برند و رایحه است و شامل ویژگی های مختلفی از جمله تبلیغات، معرفی برند، محبوبیت برند و ... عملکرد منحصر به فردی دارد. طراحی بسته بندی ادکلن به دلخواه برند جهت اختصاصی نمودن بسته بندی و تمایز محصولات انجام میشود و نقشی موثر در معروفیت و دیده شدن محصولات پرفیومی دارد.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم باید همانند فرم و ابعاد شیشه و رایحه محصولات طراحی شود و دارای ویژگی های مختلفی از جمله کیفیت بالا، نمایش ادکلن به شکلی منحصر به فرد باشد. 

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ ویژگی طراحی جعبه عطر و ادکلن، جعبه های پرفیومی و خدمات لوکس باکس پرداخته ایم که با مطالعه این موارد در هنگام سفارش سازی با دیدی وسیع تر اقدام می نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

ویژگی های طراحی بسته بندی ادکلن و جعبه عطر و ادکلن

بررسی ویژگی های طراحی جعبه پرفیوم لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه عطر و ادکلن

 

ویژگی های طراحی بسته بندی ادکلن و جعبه عطر و ادکلن :

 

طراحی بسته بندی ادکلن و جعبه عطر و ادکلن ویژگی های مختلفی برای کسب و کارها و برند ها دارد که موجب معروفیت آنها در بازار و میان مشتریان میشود.

بسته بندی یا جعبه پرفیوم به عنوان ویترین عطر و ادکلن ها، همانند شیشه اصلی محصولات و سبک اختصاصی برند ها طراحی میشود که در فروش و جذب بیشتر مشتریان به طور موثر عمل نموده است.

یکی از ویژگی های اصلی طراحی بسته بندی حفظ ارزش برند و معرفی رایحه به شکلی مناسب میان افراد است که در نهایت منجربه ماندگاری در ذهن ها و محبوبیت برند میشود.

رنگبندی جعبه پرفیوم، رایحه عطر و ادکلن را به خوبی معرفی می نماید به طوریکه بیشتر برند ها معمولا از یک پالت رنگی مشخص شده ای هنگام طراحی بسته بندی هر هر رایحه استفاده می نمایند.

به عنوان مثال، از رنگ های روشن مانند رنگ زرد و نارنجی در طراحی بیشتر جعبه رایحه های شیرین و ملایم استفاده میشود که هنگام خرید مشتریان با دیدن باکس این محصولات متوجه مدل و رایحه میشوند.

بیشتر جعبه ها کاملا متناسب با فرم شیشه ادکلن و عطر طراحی و دیزاین سازی شده به عنوان یک بسته بندی نه تنها محصولات را به شکلی مناسب در بازار به نمایش میگذارد بلکه به عنوان یک ویترین منحصر به فرد، منجربه تمایز آنها در بین سایز برند ها و محصولات میشود.  

طراحی جعبه پرفیوم اطلاعات محصول (نام ادکلن، رایحه، میزان حجم و..) را به خوبی به نمایش میگذارد که تنها با مشاهده باکس مشتریان میتوانند به راحتی ادکلن و یا عطر مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

معمولا طراحی درب و مدل جعبه به شکلی مناسب در مدل های مختلف کشویی و تلسکوپی موجب دسترسی آسان به شیشه ادکلن و عطر میشود که در این حالت باعث ایجاد رضایت مشتریان از خرید و معروفیت محصولات میشود.

یکی دیگر از ویژگی های طراحی جعبه پرفیوم، هدیه و کادو داد آن است که اغلب برند ها جعبه هایی را طراحی نموده اند که مشتریان آنها را به عنوان کادو خریداری مینمایند که بعد موجب دیده شدن برند میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تاثیرات جعبه پرفیوم در معرفی برند به مقاله : تولید جعبه ادکلن و تأثیرات آن بر معرفی برند های آرایشی مراجعه نمایید.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره افزایش فروش عطر و ادکلن با طراحی منحصربفرد جعبه پرفیوم شما عزیزان میتوانید به مقاله : چگونه با طراحی منحصر به فرد بسته بندی پرفیوم، فروش عطر و ادکلن را افزایش دهیم؟ مراجعه فرمایید.

بررسی ویژگی های طراحی جعبه پرفیوم لوکس باکس :

 

جعبه پرفیوم لوکس باکس در انواع مدل ها در رنگبندی های مختلفی طراحی شده است که کاملا مطابق با هر رایحه و برندی میباشد و هر کدام از آنها ویژگی های منحصر به فردی دارند.

لوکس باکس با طراحی بیش از ده مدل جعبه پرفیوم آنها را کاملا متناسب با هر سلیقه ای ارائه میدهد که ما در اینحا به بررسی چندین طراحی مدل جعبه پرفیوم و ویژگی های هر کدام پرداخته ایم؛

 

1.جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

این مدل جعبه کاملا منحصربه فرد طراحی شده است و از رنگ های روشن و مختلفی استفاده و مطابق با رایحه های متنوع می باشد. طراحی جزئیات و مدل کلی جعبه منجربه دیده شدن و جذب بیشتر مشتریان میشود و شیشه ادکلن را در بهترین حالت به نمایش میگذارد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2.جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

دیزاین و مدل این جعبه به گونه ای طراحی شده که به عنوان کادو نیز میتوان آن را خریداری نمود، ویژگی های طراحی این بسته بندی پرفیوم شامل؛ ایجاد ارزش بیشتر محصولات، جلب توجه مشتریان و... میشود و به عنوان یک بسته بندی برای محصولات عطر و ادکلن زنانه مناسب ترین گزینه است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3.جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

این مدل طراحی جعبه به گونه ای می باشد که به طور همزمان برندها میتوانند دو رایحه پر طرفدار را در آن بسته بندی نمایند که در معرفی محصولات عملکرد موثری دارد و معمولا این پک ها و جعبه ها توسط مشتریانی که میخواهند هدیه دهند و رایحه های دلخواه خود را یک جا در یک جعبه خریداری نمایند مناسب می باشد، که منجربه تمایز برند ها میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4.جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

این جعبه به گونه ای طراحی شده است که شیشه عطر و ادکلن در هر رایحه ای را میتوان در آن بسته بندی نمود و نقشی موثر در معرفی برند ها دارد و به عنوان یک بسته بندی کاملا منحصر به فرد ویژگی های مختلفی از جمله نمایش بهتر محصول دارد.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای اطلاع از بررسی لوکس ترین مدل های جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : بررسی لوکس ترین مدل های جعبه عطر و ادکلن پرفیوم+لوکس باکس مراجعه نمایید.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه عطر و ادکلن :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه عطر و ادکلن شامل تولید جعبه هایی همانند سبک و مدل مد نظر برند ها و مطابق با نیاز های مختلف از جمله تبلیغات، عرضه مناسب محصولات به بازار و... می باشد.

لوکس باکس هر گونه جعبه پرفیوم را متناسب با شیشه و رایحه ادکلن طراحی می نماید و برای ایجاد محبوبیت برند، لوگو و توضیحات را به شکلی مناسب در اندازه و فونت دلخواه بر روی جعبه ها چاپ و یا اعمال میکند.

برند ها میتوانند با ارائه طرح و مدل مناسب با سبک محصولات خود به لوکس باکس، جعبه های مورد نیاز خود را سفارش دهند و بسته بندی مناسبی را برای کسب و کار خود خریداری نمایند.

* ویژگی جعبه های طراحی شده توسط لوکس باکس شامل؛

_ تامین بسته بندی کاملا هماهنگ با ظاهر و شیشه عطر و ادکلن

_ موفقیت در برند سازی و تبلیغات هر رایحه و مدل

_ جذب مشتریان و فروش بیشتر محصولات

_ معروفیت و ماندگاری نام برند و رایحه در ذهن ها

_ معرفی رایحه به شکلی مناسب

_ نمایش ارزش و اصالت کالا و محصولات عطر و ادکلنی

این موارد از جمله ویژگی هایی هستند جعبه های پرفیوم طراحی شده لوکس باکس به برند ها ارائه میدهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و خرید عمده جعبه ادکلن کرافتی میتوانید به مقاله : قیمت و خرید عمده جعبه ادکلن کرافتی آماده و سفارشی مراجعه نمایید.

جهت همکاری با مجموعه لوکس باکس شما عزیزان میتوانید با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید و یا به صورت حضوری اقدام به همکاری نمایید.