قیمت و خرید عمده جعبه ادکلن کرافتی آماده و سفارشی

بیشتر برند ها و کسب و کار های حوزه عطر و ادکلن معمولا جعبه هایی را برای محصولات خود خریداری می نمایند که در تعداد بالا به صورت عمده باشد که موجب تامین بسته بندی مناسب در بازه زمانی مشخصی میشود، جعبه ادکلن آماده و سفارشی دو گزینه متفاوت در هنگام سفارش و خرید عمده است که هر کدام از آنها با نظر برند و مشاغل بر اساس نوع نیاز انتخاب میشوند.

جعبه عطر ادکلن پرفیوم آماده مورد استفاده مشاغلی قرار میگیرد که چندین مدل محصول پرفیومی دارند که میخواهند بسته بندی مناسبی را برای آنها خریداری نمایند که قیمت مناسب و نازل تری نیز دارد.

جعبه ادکلن کرافت سفارشی برای آنها دسته از برند هایی میباشد که میخواهند بسته بندی اختصاصی و ویژه ای را برای محصولات خود به صورت عمده خریداری نمایند.  

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی در خصوص قیمت و خرید عمده جعه ادکلن سفارشی و آماده پرداختیم که با مطالعه آن میتوانید با دیدی وسیع تر اقدام به خرید نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

خرید عمده جعبه عطر و ادکلن کرافتی

قیمت جعبه پرفیوم کرافتی آماده و سفارشی

بررسی جعبه های عطر ادکلن پرفیوم آماده لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در حوزه فروش عمده جعبه پرفیوم

 

 

خرید عمده جعبه عطر و ادکلن کرافتی :

 

خرید عمده جعبه عطر و ادکلن کرافت یک گزینه استراتژیک برای کسب و کار ها و برند هایی است که در زمینه فروش و تولید محصولات پرفیومی فعالیت میکنند و بسته بندی را جزوی از برند خود میدانند.

معمولا خرید عمده به عنوان یک راهکار برای صرفه جویی در هزینه ها می باشد که اغلب با توجه به تعداد محصولات این نوع خرید توسط کسب و کار ها انجام میشود.

جعبه های ادکلن کرافتی نوعی بسته بندی مقاوم می باشند که خرید آنها به صورت عمده است و در ارائه بهتر محصولات عملکرد موثری در حفاظت از آنها دارند.

با خرید عمده، برند های عطر و ادکلن میتوانند به توجه به تغییرات طراحی روز، سلیقه ها و فصل های مختلف، جعبه های پرفیومی خود را در بازه زمانی مشخص شده برای هر یک از این تغییرات به صورت عمده خریداری نموده، به طوریکه این کار موجب حفظ ارزش محصولات میشود.

به عنوان مثال خرید عمده یک مدل جعبه پرفیوم کرافتی برای یک رایحه برای زمانی مشخص، در فروش محصولات و ماندگاری برند در ذهن ها نقشی موثر دارد.

خرید عمده معمولا با توجه به تعداد مدل محصولات انجام میشود، به عنوان مثال ممکن است که از یک رایحه ده عدد موجود باشد و یا در بازه ای مشخص تعدادی عطر و ادکلن تولید شود که بر اساس این موارد بسته بندی مورد نیاز آنها به صورت عمده و تعداد بالا تامین میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

قیمت جعبه پرفیوم کرافتی آماده و سفارشی :

 

قیمت جعبه پرفیوم کرافتی آماده و سفارشی در دو باز مشخص با توجه به نوع سفارش و مدل جعبه کاملا متفاوت بوده و به صورت دقیق مشخص میشود.

 

قیمت جعبه پرفیوم کرافتی آماده :

جعبه پرفیوم کرافتی آماده با توجه به متریالی که در تولید آن به کار رفته قیمت مشخصی دارد، این مدل جعبه ها از قبل توسط تولید کننده تولید شده اند و طراحی آنها نیز متناسب با نیاز بازار میباشد و تنوع بالایی در رنگبندی و مدل دارند، به همین دلیل قیمت هر مدل جعبه با در نظر داشتن زمان تولید و ابعاد جعبه تعیین میشود.

عوامل مختلفی از جمله؛ درجه کیفیت، طراحی، روش چاپ و.. تاثیر زیادی بر قیمت میگذارد و لازم به ذکر است حجم تولید و درخواست مشتریان ( ایجاد تغییراتی بر روی جعبه مانند تغییر رنگبندی و اعمال چاپ)نیز در تعیین قیمت این جعبه ها نقش دارد.

جعبه های آماده پرفیومی قیمتی نازل تر و به صرفه تری دارند که مهم ترین دلیل آن تولید آن است که از قبل این فرآیند طی شده است.

 

قیمت جعبه عطر و ادکلن کرافت سفارشی :

قیمت بسته بندی های ادکلن سفارشی با در نظر داشتن نوع سفارشات مشخص میشود که معمولا این مدل جعبه ها به دلخواه برند ها و کسب و کار های عطر و ادکلن، طراحی و روند تولید آنها پیش میرود.

متریال، نوع چاپ، رنگبندی و ابعاد جعبه به دلخواه و متناسب با نیاز برند ها انتخاب میشود که سبب شده قیمت نهایی جعبه با توجه به این موارد مشخص شود و همچنین در مقایسه با جعبه های پرفیوم آماده، این مدل جعبه های سفارشی در پایان فرآیند تولید، قیمت نهایی آنها تعیین میشود. 

به عنوان مثال برند ها اغلب در سفارشی نمودن جعبه های مد نظر خود، برای هماهنگ سازی بسته بندی و محصولات، طراحی داخلی و خارجی را بر اساس فرم شیشه ادکلن و عطر انتخاب می نمایند که در تولید ممکن است متریالی که مورد استفاده قرار بگیرد کمتر یا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد که همین موجب تعیین قیمت جعبه پرفیوم کرافت سفارشی میشود.

 

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن کادویی به صورت عمده اطلاعاتی را در زمینه سفارشی سازی عمده جعبه پرفیوم دریافت نمایید.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی جعبه های عطر ادکلن پرفیوم آماده لوکس باکس :

 

جعبه های عطر ادکلن پرفیوم آماده لوکس باکس در مدل ها و رنگبندی های مختلف از قبل طراحی و تولید شده است که هر طراحی متناسب با سبک برند و محصول عطر و ادکلنی خاص میباشد.

بیش از ده مدل آماده جعبه عطر و ادکلن در فروشگاه لوکس باکس موجود است که در ایجاد ما تنها چندین مدل را معرفی نموده ایم که هر مدل با طراحی منحصربه فردی که دارد کاملا با هر رایحه عطر و ادکلنی هماهنگ می باشد.

 

1. جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

2. جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

3. جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

4. جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

5. جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

جهت کسب اطلاع از ویژگی طراحی جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : طراحی بسته بندی ادکلن، جعبه عطر و ادکلن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ مراجعه فرمایید. 

 

خدمات لوکس باکس در حوزه فروش عمده جعبه پرفیوم :

 

خدمات لوکس باکس در حوزه فروش عمده جعبه پرفیوم شامل ارائه بسته بندی پرفیوم مناسب در تعداد مشخص است که به برند ها و کسب و کار ها این امکان را میدهد بدون وجود هیچ واسطه ای بسته بندی مورد نیاز خود را برای محصولات پرفیومی در هر تعداد و مدلی سفارش و خریداری نمایند، فروش عمده لوکس باکس موجب همکاری این مجموعه با برند های مختلف و در نهایت تامین بسته بندی مورد نیاز آنها در طولانی مدت میشود.

همچنین خرید تعداد بالا و عمده جعبه پرفیوم کرافت لوکس باکس موجب تخفیف درصدی مشخص برای کسب و کار های حوزه عطر و ادکلنی میشود.

شما میتوانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید عمده و هماکاری با مجموعه لوکس باکس با تیم لوکس باکس در ارتباط باشید.

برای اطلاع از اصول طراحی جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : در طراحی اصولی جعبه عطر و ادکلن چه عناصری را باید در نظر گرفت؟ مراجعه فرمایید.