در طراحی اصولی جعبه عطر و ادکلن چه عناصری را باید در نظر گرفت؟

طراحی اصولی از جمله موارد و موضوعاتی است که در آن همه مراحل طبق عناصر و استاندارد هایی پیش می رود، به طوریکه هر طراحی، عناصری دارد که هماهنگ با سبک و استایل برند است. جعبه های عطر و ادکلن دارای عناصری از جمله رنگبندی، ابعاد و موارد دیگری هستند که در طراحی مد نظر قرار گرفته میشود.

معمولا طراحی جعبه عطر ادکلن پرفیوم است که مشتریان را تحت تاثیر قرار میدهد و منجربه فروش بیشتر بسته بندی میشود، طرح و ظاهر جعبه پرفیوم میتواند کمک کند برند ها متمایز شوند و به کار گیری ایده های خلاقانه و پیروی از اصول عناصر طراحی موجب ماندگاری رایحه و مدل محصول در ذهن ها میشود.

در این مقاله ما به بررسی موصوعاتی از جمله طراحی اصولی و عناصر آن، طراحی جعبه پرفیوم و خدمات مجموعه لوکس باکس خواهیم پرداخت و باهم این موضاعات را بررسی می نماییم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

عناصر طراحی اصولی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم

بررسی طراحی اصولی جعبه پرفیوم لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه عطر و ادکلن

 

عناصر طراحی اصولی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم :

 

طراحی اصولی جعبه عطر و ادکلن پرفیوم شامل عناصری می باشد که با در نظر گرفتن تمامی نظرات، معیار ها و موارد در طراحی پیش می رود.

بیشتر طراحی های انجام شده از دید مخاطبان و مشتریان پیش میرود، به طوریکه در فروش محصولات پرفیومی موثر بوده و منجربه نمایش بهتر محصولات میشود.

مشخص سازی نوع و ابعاد و حجم محصولات عطر و ادکلنی و اطلاعات آنها از جمله مفاهمی است که در طراحی شکل اولیه جعبه نقش مهمی داشته و تمامی مراحل تولید و ساخت جعبه بر همین اساس پیش میرود.

مواد و متریال در طراحی از جمله مواردی می باشند که برند ها بر اساس درجه کیفیتی که میخواهند آن را مشخص می نمایند که شامل : انواع مقوا، MDF و.. میشود.

در طراحی شکل ظاهری جعبه باید محصولات عطر و ادکلن را به شکلی واضح بیان نمود، لازم به ذکر است که ایجاد یک محفظه و بسته بندی مناسب برای چنین محصولاتی باید مطابق با برند و سبک آن باشد.

اصولی ترین و مناسب ترین نوع طراحی پیروی از سبک برند و شکل و رایحه محصولات عطر و ادکلن است که پیش روی با این اصول به خوبی برند متمایز می نماید، به طوریکه مصرف کنندگان و مشتریان با دیدن بسته بندی جعبه به یاد برند و اصالت محصولات می افتند.

ابعاد کلی جعبه پرفیوم باید هماهنگ و مطابق با فرم و اندازه شیشه ادکلن و عطر طراحی شود چراکه تعادل بین محصول و بسته بندی باید تا حد امکان رعایت شده که جزوی از عناصر یک طراحی اصولی می باشد.

درب، بدنه و قسمت های داخلی جعبه که شامل فوم و پارچه مخمل برای ایجاد یک محفظه داخلی مخصوص برای شیشه پرفیوم میشود جزو مواردی است که در طراحی اصولی جعبه عطر و ادکلن از اهمیت بالایی برخوردار است.

رنگبندی و استفاده از پالت رنگی مناسب در طراحی جعبه پرفیوم همانند و مطابق با رایحه عطر و ادکلن مردانه و یا زنانه جزوی از اصولی ترین مواردی است که منجربه اختصاصی نمودن بسته بندی برای هر مدل پرفیوم میشود، به عنوان مثال طراحی جعبه پرفیوم به شکلی ساده با ترکیب رنگی روشن و استفاده از نوارهای رنگی در اطراف بسته بندی منجربه جذابیت جعبه و محصول میشود.

چاپ و درج لوگو، توضیحات و اطلاعات محصول مثل حجم، نام مدل، نوع رایحه و... جزوی از روند طراحی و اختصاصی سازی جعبه برای برند و محصولی مشخص است، در این روند اجرای تمامی مراحل چاپ باید با جزئیاتی با کیفیت و ابعادی مشخص باشد به طوریکه معمولا نام یا لوگوی برند در اندازه بزرگ تری نسبت به توضیحات بر روی جعبه چاپ میشود.

استفاده از روش های مختلف طلاکوب، نقره کوب و یووی موضعی موجب درخشش لوگو و توضیحات اعمال شده بر روی جعبه میشود به طوریکه استفاده مناسب از این روش های چاپ کاملا مطابق با اصول طراحی طراحی یک جعبه پیش می رود.

سادگی جعبه پرفیوم نیز در طراحی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، به طوریکه طراحی پیچیده جعبه مورد استقبال مخاطبان قرار نمیگیرد و در نهایت طراحی ساده بسته بندی موجب جلب توجه نیز میشود.

دیزاین جعبه پرفیوم با عناصری اصولی به شکلی است که در تبلیغات، ایجاد ارتباط با مشتریان و ارائه محصولاتی در ویترینی منحصربه فرد نقشی اساسی و موثر دارد.

اشاره به مزیت محصول در طراحی اصولی جعبه پرفیوم به خوبی رعایت میشود که در فروش بیشتر محصولات نقشی اساسی و مهم دارد.

برای اطلاع مفاهیم بیشتر در خصوص طراحی جعبه عطر و ادکلن شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی و معرفی انواع مختلف جعبه عطر ادکلن پرفیوم لاکچری مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

بررسی طراحی اصولی جعبه پرفیوم لوکس باکس :

 

در بررسی طراحی اصولی جعبه پرفیوم لوکس باکس، تمامی موارد از جمله رنگبندی، ابعاد، مدل جعبه و... مد نظر قرار گرفته و بر همین اساس است که انتخاب مناسب ترین نوع بسته بندی لوکس باکس برای محصولات صورت میگیرد.

هر مدل جعبه پرفیوم لوکس باکس با روش های مختلف چاپ، روکش ها و رنگبندی های متنوعی طراحی شده که میتوان آنها را در هر ابعاد و رنگبندی سفارشی و مناسب برند به شکلی اصولی طراحی نمود.

در این بخش ما چندین مدل جعبه طراحی شده لوکس باکس را معرفی می نماییم که هر مناسب رایحه، سبک برند و سلیقه های متفاوت هستند؛

 

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه طلاکوب عطر و ادکلن داخل مخمل لوکس باکس کد LB779

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LB786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

این جعبه ها کاملا مناسب هر نوع سبک و برندی هستند که میتوانند در هر حوزه ای مثل تبلیغات و فروش بیشتر به طور تاثیر گذار عمل نمایند.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

برای کسب اطلاع از دیزاین سازی و طراحی قسمت های داخلی جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : دیزاین سازی و طراحی قسمت های داخلی انواع جعبه عطر و ادکلن اختصاصی مراجعه نمایید.

 

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه عطر و ادکلن :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی جعبه عطر و ادکلن شامل انواع سفارشی سازی و طراحی اصولی بسته بندی های عطر و ادکلن می باشد که در اختیار مشتریانی که به دنبال همکاری هستند قرار میگیرد، لوکس باکس با رعایت عناصر طراحی اصولی جعبه عطر و ادکلن، بسته بندی مورد نیاز هر برند را تامین می نماید.

مجموعه لوکس باکس با داشتن تخصص و تجربه در زمینه طراحی و تولید اصولی بسته بندی، میتواند به شکلی منحصر به فرد بسته بندی هر برند پرفیومی را تامین نموده و در موفقیت آنها نقشی اساسی داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید عمده جعبه ادکلن کرافتی میتوانید به مقاله : قیمت و خرید عمده جعبه ادکلن کرافتی آماده و سفارشی مراجعه فرمایید.