چگونه با طراحی منحصر به فرد بسته بندی پرفیوم، فروش عطر و ادکلن را افزایش دهیم؟

طراحی و دیزاین جعبه از جمله موضوعات و معیار هایی است که در انتخاب و فروش محصولات عطر و ادکلن مورد نقشی اساسی دارد و مورد توجه مشتریان قرار میگیرد، در واقع بسته بندی پرفیوم با طراحی منحصربه فرد اصالت و کیفیت برند و محصولات را به صورت مشخص در بازار به نمایش گذاشته و به عنوان ویترین، عطر ها و ادکلن ها را در رایحه های مختلف به فروش می رساند، افزایش فروش اینگونه محصولات به دلیل معرفی آنها از طریق بسته بندی است که موجب ایجاد تمایز آنها در بین سایر برند ها و بسته بندی های دیگر میشود.

راه افزایش فروش عطر ها و ادکلن با طراحی منحصر به فرد جعبه عطر ادکن پرفیوم، توجه به هماهنگی این طراحی با محصولات و رایحه ها است.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ افزایش فروش عطر و ادکلن با طراحی منحصربفرد بسته بندی پرفیوم، طراحی جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس، خدمات لوکس باکس، خواهیم پرداخت.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

افزایش فروش عطر و ادکلن با طراحی منحصر به فرد جعبه پرفیوم

طراحی جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی ویژه جعبه پرفیوم

 

افزایش فروش عطر و ادکلن با طراحی منحصر به فرد جعبه پرفیوم :

 

یکی از راهکار های افزایش فروش عطر و ادکلن، طراحی منحصر به فرد جعبه پرفیوم است که میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد و به عنوان یک بسته بندی برند شما را معرفی نماید، که در واقع بیشتر مشتریان با دیدن یک جعبه زیبا و هماهنگ با محصولات و برند و جزئیات آن، دست انتخاب و خرید میزنند.

در طراحی جعبه های اختصاصی یا منحصر به فرد برند ها، از رنگ ها و طرح های کاملا مناسب با سلیقه مشتریان و نوع رایحه استفاده میشود که میتواند شامل ترکیب گل و رنگ بندی های زیبا برای عطر و ادکلن های زنانه باشد.

در طراحی منحصر به فرد بسته بندی پرفیوم، بیشتر برند ها برای تمایز محصولات خود از مدل های مختلف جعبه پرفیوم برای هر کدام از رایحه ها با توجه به شیشه و فرم ظاهری آنها استفاده می نمایند که محصولات را در قفسه فروشگاها متفاوت تر به نمایش میگذارد.

طراحی های منحصربفرد و متفاوت کاملا مطابق با ایده و سبک مشخص شده برند می باشند، به طوریکه این طراحی ها نشان دهنده اصل بودن کالاهای عطر و ادکلن در بازار هستند.

دیزاین و ظاهر جعبه پرفیوم است که در ذهن مشتریان ماندگار میماند، درواقع طراحی ها باید به گونه ای انجام شود که مخصوص برند و محصولات باشد و به شکل واضح اطلاعات عطر و ادکلن و برند برند بر روی آنها اعمال شود.

معمولا از روش های مختلف چاپ و درج از جمله طلاکوب، یووی موضعی، نقره کوب و... در طراحی دیزاین جعبه ها برای بند ها به طور اختصاصی استفاده میشود، که اغلب از هر یک از روش ها میتوان برای ایجاد تفاوت درج لوگو به شکل مناسب تری استفاده نمود.

اعمال و درج اطلاعات و توضیحات محصولات عطر و ادکلن به طور دقیق بر روی جعبه در طراحی، میتواند در افزایش فروش اینگونه کالاها نقش مهمی داشته باشد، به طوریکه مشتریان با مشاهده جعبه و بسته بندی پرفیوم و اطلاعات آن دست به انتخاب مدل دلخواه از کالا میزنند.

معمولا برخی از مشتریان به دنبال محصولات عطر و ادکلنی هستند که آن را به طور مخصوص به عنوان هدیه خریداری نمایند، طراحی منحصر بفرد اینگونه جعبه ها معمولا متفاوت تر است و برای این دسته از مشتریان است، و جهت افزایش فروش و جذب بیشتر مشتری می باشد.

لازم به ذکر است که برند ها برای ایجاد افزایش فروش عطر و ادکن ها، از بسته بندی های مخصوص و پک استفاده می نماید که در آن معمولا دو یا چند رایحه به صورت همزمان بسته بندی میشود، این مدل طراحی منجر به فروش بیشتر کالاها در مناسب های مختلف گردیده.

محصولات عطر و ادکلن بدون بسته بندی اختصاصی در بازار و هنگام فروش فیک یا غیر اصل شناخته میشوند، به همین دلیل است که برند ها برای هر رایحه و مدل عطر و ادکلن به صورت منحصر بفرد جعبه ها را طراحی می نمایند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی جعبه پرفیوم و ویژگی های آن شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی بسته بندی ادکلن، جعبه عطر و ادکلن باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ مراجعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

طراحی جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس به صورت منحصر بفرد برای هر محصول پرفیوم زنانه و مردانه ای طراحی گردیده است که بیش از ده مدل از آنها توسط لوکس باکس تولید و عرضه میشود، ابعاد، رنگبندی، طرح و دیزاین هر کدام متفاوت بوده و برند ها میتوانند بر اساس محصولات و به طور دلخواه بسته بندی پرفیوم مناسب را انتخاب و سفارش دهند.

این جعبه ها به دلیل تمایز و طراحی متفاوتی که دارند، منجربه افزایش فروش و تمایز کالا و برند ها میگردد.

در ادامه چندین مدل از بهترین طراحی جعبه پرفیوم لوکس باکس را معرفی می نماییم؛

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل چاپ چهار رنگ لوکس باکس کد LB781

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بررسی جعبه کشویی و تلسکوپی عطر و ادکلن میتوانید به مقاله : بررسی طراحی جعبه های کشویی و تلسکوپی عطر ادکلن پرفیوم لوکس باکس مراجعه نمایید.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جهت اطلاع از مفاهیم بیشتر درباره تولید انواع بسته بندی عطر شما عزیزان میتوانید به مقاله : تولید انواع بسته بندی عطر در مدل های مختلف مناسب هر رایحه مراجعه فرمایید.

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی ویژه جعبه پرفیوم :

 

خدمات لوکس باکس در خصوص طراحی ویژه جعبه پرفیوم در اولین مرحله ارائه مشاوره به کسب و کار ها و برند هایی است که با تولید کننده لوکس باکس همکاری نموده اند و میخواهند بسته بندی پرفیوم به طور منحصربفردی طراحی شود، در مشاوره اطلاعات محصول و نظرات و نیاز های مشاغل عطر و ادکلن مشخص شده و طراحی نیز برهمین اساس توسط تیم طراحان مجرب لوکس باکس انجام میشود، طراحی جعبه شامل تعیین دیزاین، رنگبندی، ابعاد و... است که بعد از آن تولید جعبه ها صورت میگیرد.

طراحی ویژه معمولا قبل از سفارش سازی ها انجام میشود و طرح و مدل هر جعبه مخصوص هر برند و مشتری است، برند ها و مشاغل میتوانند از طریق تمای با تیم لوکس باکس اقدام به همکاری نموده جعبه های منحصربفردی را برای محصولات عطر و ادکلن خود سفارش نمایند.