تولید انواع بسته بندی عطر در مدل های مختلف مناسب هر رایحه

انواع بسته بندی های مورد استفاده برای محصولاتی از جمله عطر، در مدل های مختلف، ابعاد دقیق، طبق اصول و استاندارد ها مناسب هر رایحه ای تولید میشوند که هر مدل برحسب نوع نیاز شرکت ها و عرضه محصولات عطر و ادکلن ساخته و مورد استفاده قرار میگیرد.

بسته بندی یا جعبه عطر ادکلن پرفیوم در مدل های کشویی، تلسکوپی، دو تکه و... برای هر مدل رایحه عطر زنانه یا مردانه به شکل منحصربفردی در رنگبندی ها و دیزاین های متنوع تولید میشوند. در واقع تولید جعبه های پرفیومی طی فرآیندی جهت آماده سازی مناسب ترین بسته بندی برای اینگونه کالاهای ارزشمند و پر استفاده انجام می شود.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید که به مفاهیمی از جمله ؛ تولید انواع جعبه عطردر مدل های مختلف مناسب هر رایحه، انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس، خدمات لوکس باکس در خصوص تولید خواهیم پرداخت و در این خصوص توضیحات جامعی را ارائه می دهیم.

جعبه  عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

بررسی تولید انواع بسته بندی عطر در مدل های مختلف مناسب هر رایحه

انواع جعبه بسته بندی عطر لوکس باکس در مدل های مختلف

خدمات مجموعه لوکس باکس در خصوص تولید جعبه عطر

 

بررسی تولید انواع بسته بندی عطر در مدل های مختلف مناسب هر رایحه :

 

انواع بسته بندی عطر در مدل های مختلف طبق نیاز برند ها با به کار گیری متریال مورد نیاز و طراحی اولیه تولید میشود که در واقع باکس یا جعبه های پرفیومی بدون هیچ محدودیتی، با مکانیزم های پیچیده و منحصربفرد بر اساس مدل محصولات و متناسب با استایل و مفهوم برند ها ساخته و مورد استفاده قرار میگیرند.

قبل از تولید بسته بندی عطر، طراحان با توجه به نیاز برند و مشتریان و الگوها و جزئیات شیشه عطر، بسته بندی مرتبطی را طراحی می نمایند.

پس از تایید طراحی نوبت به تولید جعبه های عطر می رسد که که روند تولید هر جعبه با توجه به مدلی که دارد متفاوت است، به طوریکه جعبه اگر در مدلی مانند کشویی طراحی شده باشد، تولید آن نیز برحسب ساختار و ابعاد آن پیش می رود.

بیشتر برند ها با توجه به طراحی مد نظر و تعداد محصولات عطر تولید شده و مدل آنها، جعبه های عطر را به شکل اختصاصی تولید می نمایند که شامل طی نمودن فرآیند تولید از صفر تا صد با در نظر داشتن نیاز شرکت ها است.

معمولا بیشتر جعبه های تولید شده با بهترین و باکیفیت ترین متریال بسته بندی پرفیوم در مدل های؛ تلسکوپی، کشویی، شیاردار، گردنی در شکل های مستعطیلی و مربعی است.

همچنین جعبه های عطر در مدل پک نیز تولید می شوند که مناسب بسته بندی همزمان چندین رایحه ادکلن زنانه یا مردانه هستند که در واقع ابعاد بزرگ تری نسبت به بسته بندی های اصلی دارند و میتوان آن را در مدل های مختلفی از جمله کشویی، دو تکه و... تولید نمود.  

در تولید از میزان مشخصی از متریال مختلف مانند، مقوا، ام دی اف، انواع روکش ها یا رویه ها در مدل های گالینگور، سلفون مات یا حرارتی، کاور مشکی و... ، فوم و پارچه، طبق اصول ساخت استفاده میشود.

تولید هر مدل بسته بندی عطر طبق اصول خاصی انجام میشود که در واقع باید متریال از کیفیت بالایی برخوردار باشد و جعبه پرفیوم نیز زیبایی و هماهنگی لازم با کالا را داشته باشد.

فضای داخلی جعبه باید طبق فرم هر مدل محصول عطر یا ادکلن تولید شود که در واقع شیشه عطر در محفظه مناسبی مانند فوم یا پارچه در هنگام بسته بندی قرار بگیرد، برش فوم در تولید با در نظر داشتن اندازه شیشه عطر انجام میشود که یکی از مراحل تولید و آماده سازی جعبه بسته بندی عطر است.

در تولید هر مدل جعبه عطر در هر ساختاری از رنگ های مناسب و مشابه با رایحه ها استفاده میشود که به عنوان مثال اگر رایحه عطر مردانه خنک یا تلخ باشد از رنگبندی های تیره معمولا استفاده میشود.

لازم به ذکر است که جعبه های عطر به شکلی تولید میشوند که امکان استفاده از آن را برای چندین رایحه نیز وجود دارد، به عنوان مثال جعبه عطر تلسکوپی در رنگبندی صورتی و سفید مناسب رایحه های گل، میوه و... عطر زنانه در مدل های مختلف است که انتخاب روکش و دیزاین جعبه در تولید بر همین اساس است.

معمولا تولید هر یک از جعبه های بسته بندی عطر برای نیاز های مختلفی مانند تبلیغات، ارائه منحصربفرد محصولات در بازار، جذب مشتریان و تامین جعبه پرفیوم اختصاصی شرکت ها و برند ها انجام می شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساخت بسته بندی عطر تبلیغاتی میتوانید به مقاله : طراحی و ساخت انواع جعبه سخت عطر و ادکلن تبلیغاتی مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

انواع جعبه بسته بندی عطر لوکس باکس در مدل های مختلف :

 

انواع جعبه بسته بندی عطر لوکس باکس در مدل های مختلفی طراحی و ساخته شده است که بیش از ده مدل به صورت آماده برای محصولات پرفیومی در رایحه های متنوع مورد استفاده قرار میگیرد.

لازم به ذکر است که بدلیل تنوع مدل و رنگبندی جعبه های عطر لوکس باکس، مشتریان میتوانند بسته بندی مناسبی بر اساس نیاز خود انتخاب نمایند.

در ادامه انواع جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس را معرفی می نماییم که هر کدام از آنها ساختار و مدل متفاوت و منحصربفردی دارند؛

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب روکش گالینگور لوکس باکس کد LB783

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن داخل مخمل مبله لوکس باکس کد LB790

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

برای اطلاع از چگونگی افزایش فروش عطر و ادکلن با استفاده از جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : چگونه با طراحی منحصر به فرد بسته بندی پرفیوم، فروش عطر و ادکلن را افزایش دهیم؟ مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

خدمات مجموعه لوکس باکس در خصوص تولید جعبه عطر :

 

خدمات مجموعه لوکس باکس در خصوص تولید جعبه عطر شامل مشاوره، طراحی صفر تا صد بسته بندی عطر، متناسب سازی آن با برند و محصولات و ساخت مدل های مختلف در هر تعداد سفارشی است. در واقع خدمات تولید منجربه فرد آماده سازی جعبه پرفیوم مطابق با نظر شرکت ها و برند ها است که جهت اطمینان، نمونه ای از جعبه قبل از تولید انبوه ساخته و ارائه داده میشود که بعد از آن جعبه های عطر و ادکلن در تیراژ تعیین شده ای تولید میشوند.

شما عزیزان میتوانید جهت همکاری با تولید کننده لوکس باکس و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت مشاوره و نحوه ثبت سفارشات با یم پشتیبانی لوکس باکس در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تاثیرات طراحی و چاپ جعبه عطر جیبی شما عزیزان میتوانید به مقاله : طراحی و چاپ جعبه عطر و ادکلن جیبی و تاثیرات آن در معرفی و تبلیغات مراجعه فرمایید.

لوکس باکس این امکان را فراهم نموده که از طریق مراجعه به وب سایت فروشگاهی نمونه های مختلف جعبه عطر را مشاهده، انتخاب و ثبت سفارش نمایید.