طراحی و ساخت انواع جعبه سخت عطر و ادکلن تبلیغاتی

ساخت و طراحی جعبه های عطر و ادکلن در انواع مختلف، برای هر کسب و کار و برند عطر و ادکلنی پر اهمیت و مهم میباشد، جعبه ها هستند که اصالت و ارزش محصولات را به طور واضح به مخاطبان نشان میدهند. 

ساخت انواع جعبه های سخت یا همان هارد باکس متناسب با ابعاد و مدل جعبه انجام میشود و متریال مورد استفاده در ساخت و تولید جعبه نیز نقش موثری در طراحی بهتر و باکیفیت جعبه ها دارد.

معمولا برند ها به دنبال جعبه هایی هستند که در تبلیغات و جذب مشتریان تاثیر گذار بوده و طرح و رنگبندی مورد استفاده باید به گونه باشد که برند در تبلیغات عملکرد منحصربه فرد و متفاوتی داشته باشد.

با ما همراه باشید که در ادامه این مقاله به مفاهیم و موضوعاتی پرداختیم که قصد داریم شما را با ساخت و طراحی جعبه سخت و همچنین جعبه های طراحی و ساخته شده توسط لوکس باکس آشنا نماییم.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که عبارتند از :

ساخت انواع جعبه سخت عطر و ادکلن

طراحی انواع جعبه عطر ادکلن پرفیوم تبلیغاتی

انواع جعبه عطر و ادکلن تبلیغاتی لوکس باکس

طراحی و ساخت انواع جعبه پرفیوم تبلیغاتی توسط لوکس باکس

 

 

ساخت انواع جعبه سخت عطر و ادکلن :

 

ساخت انواع جعبه سخت عطر و ادکلن با طی نمودن مراحلی انجام میشود، در ساخت این جعبه بیشتر برند ها مدل های مختلفی را مد نظر دارند که با توجه به نوع عطر یا ادکلن و ابعاد این محصولات انتخاب میشوند.

ساخت انواع جعبه های عطر و ادکلن در مدل های مختلف و متناسب با شیشه عطر و ادکلن و.. توسط تولید کنندگان متخصص انجام میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید انواع بسته بندی عطر میتوانید به مقاله : تولید انواع بسته بندی عطر در مدل های مختلف مناسب هر رایحه مراجعه فرمایید.

جعبه های عطر و ادکلن انواع مختلفی دارند که در ابعاد های متنوعی قابل تولید میباشد، انواع جعبه پرفیوم مورد استفاده بیشتر کسب و کار های عطر و ادکنی میتواند شامل مدل های مختلف : مربعی تلسکوپی،مستعطیلی تلسکوپی، ساده ، چاپ چند رنگ، گردنی، جعبه های عطر و ادکلن چند تایی، استوانه ای و... می باشند.

در ساخت جعبه پرفیوم دقت و تلاش مورد اهمیت می باشد، که این جعبه ها عملکرد بهتری در هنگام استفاده و حفاظت از محصولات داشته باشند، در صنعت عطر و ادکلن این موارد از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

هر برندی با ساخت انواع جعبه عطر و ادکلن، بسته بندی مخصوص محصولات خود را تامین نموده است.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تولید و ساخت انواع جعبه های پرفیوم میتوانید به مقاله: ساخت، طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده با چاپ دلخواه مراجعه فرمایید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

طراحی انواع جعبه عطر ادکلن پرفیوم تبلیغاتی :

 

در طراحی انواع جعبه عطر و ادکلن تبلیغاتی، مهم ترین مسئله این است که بسته بندی به گونه ای طراحی شود که جذابیت بالایی داشته و همچنین مخاطان بیشتری را به خود جذب کند.

طراحی جعبه پرفیوم در تبلیغات مهم و تاثیر گذار بوده به گونه ای که این جعبه ها هستند که اصالت و ارزش محصولات را به نمایش میگذارند و آنها را در بازار این روز ها به مصرف کنندگان و طرفداران عطر و ادکلن معرفی میکنند.

در طراحی جعبه عطر و ادکلن رنگ ها و لوگو ها اهمیت دارند و هر برند برای تبلیغات نام برند و لوگوی خود را با استفاده از رنگ ها و ورقه های طلایی و یا نقره ای بر روی جعبه ها طراحی و سپس درج میکند.

بیشتر مشتریان و خریداران عطر و ادکلن این محصولات را با توجه به مدل و طراحی جعبه انتخاب و خریداری میکنند، به این دلیل است که طراحی در فروش محصولات و جذب بیشتر مشتری نقش مهمی دارد.

معمولا برند های معروف عطر و ادکلن مثل برند مای وی از جورجیو آرمانی و دیور از بسته بندی های متناسب برای تبلیغات موثر استفاده نموده اند که در بیشتر موارد طراحی مورد استفاده این برند ها به موفقیت و رشد و شناخته شدن آنها کمک نموده است.

به عنوان نمونه طراحی بسته بندی پرفیوم برند مای وی کاملا متناسب با خود شیشه عطر در رنگ بندی دقیق انجام شده، رنگ بندی جعبه سخت این برند با توجه به رنگ بندی درب شیشه عطر و بدنه است. طراحی این بسته بندی ساده و شیک بوده که توجه بیشتر مخاطبان را به خود جلب میکند.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

طراحی بسته بندی محصولات برند عطر و ادکلن دیور بسیار متناوفت بوده، این برند از انواع جعبه ها با طراحی های مختلف برای تبلیغات محصولات استفاده میکند، جعبه های این برند مشهور با توجه به معیار هایی از جمله تبلیغات طراحی میشود. به عنوان نمونه این برند برای معرفی و جذب بهتر مخاطبان از جعبه های عطر و ادکلن چندتایی با طراحی بسیار شیک و رنگبندی ملایم استاده نموده ، در این بسته بندی چندین محصول با رایحه های مختلف قرار دارد که مصرف کنندگان بیشتری را به سمت خود جذب میکند.

برند دیور معمولا برای یکی از محصولات خود بسته بندی هایی را طراحی و در نظر گرفته است که برای استفاده های مختلف که مهم ترین آنها تبلیغات است کاربرد دارد. این بسته بندی در مکان های مختلف به محصول جلوه ای جذاب و شیک میدهد. به عنوان مثال یکی از این محصولات میس دیور میباشد که در هر ابعاد و مدلی موجود بوده که برند دیور برای این مدل محصول بسته بندی های متفاوتی طراحی نموده است.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

طراحی انواع جعبه های پرفیوم در بیشتر مواقع با توجه به رایحه و رنگ بندی، سلیقه مخاطبان و... و یا خلاقیت خود برند عطر و ادکلن انجام میشود.

 

انواع جعبه عطر و ادکلن تبلیغاتی لوکس باکس :

 

لوکس باکس انواع جعبه های عطر و ادکلن در طرح های مختلف و تبلیغاتی را تولید نموده است این جعبه های لوکس باکس در انواع مختلف گردنی،استوانه ای، تلسکوپی و ساده، در طرح های مختلف طلاکوب، نقره کوب، هات فویل و.. ساخته و طراحی میشوند. که در اینجا چندین مدل از آنها معرفی میشود که هر یک از این جعبه ها منحصر به فرد بوده و به خوبی اصالت محصولات را در تبلیغات له نمایش میگذارد:

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور متالیک لوکس باکس کد LB787

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن 50 تا 100 میل طلاکوب لوکس باکس کد LB778

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن هات فویل لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور لوکس باکس کد LB784

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون براق لوکس باکس کد LB782

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

طراحی و ساخت انواع جعبه پرفیوم تبلیغاتی توسط لوکس باکس :

 

لوکس باکس با طراحی و ساخت انواع جعبه پرفیوم تبلیغاتی، نقش مهمی در موفقیت مشاغل و برند های عطر و ادکلن دارد، به گونه ای که این تولید کننده محبوب و برتر ، انواع جعبه های عطر و ادکلن را با خلاقیت و استفاده از متریال با کیفیت طراحی و تولید می نماید که هر یک از آنها متناسب با رایحه و مدلی است و برند را از رقبای خود متمایز می نماید.

بیشتر جعبه های طراحی شده توسط لوکس باکس با توجه به معیار ها و مواردی است که محصولات را جذاب تر و با ارزش تر نمایش میدهد.

هر کسب و کاری میتواند با توجه به انتخابات و طرح های مد نظر، بسته بندی مورد نیاز خود را از لوکس باکس سفارش و خریداری نموده و از خدمات استثنایی این مجموعه برخوردار شود.

جعبه های طراحی و ساخته شده لوکس باکس مشابه نمونه های خارجی نیز می باشد به گونه ای که هر کسب وکاری میتواند با ایده گرفتن از طرح های جعبه های مختلف برند های معروف بسته بندی خود را سفارش سازی نماید.

شما میتوانید برای کسسب اطلاعات بیشتر درباره برترین تولید کننده ینی لوکس باکس به مقاله : لوکس باکس برترین تولید کننده هارد باکس عطر و ادکلن مدرن مراجعه کنید.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص خرید آنلاین و جعبه پرفیوم سفارشی به مقاله : خرید آنلاین کارتن بسته بندی مقوایی عطر و ادکلن سفارشی مراجعه نمایید. 

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن در طرح های متنوع به وب سایت فروشگاه لوکس باکس مراجعه نمایید و با انتخاب بسته بندی مورد نظر آن را سفارش دهید.