ساخت، طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده با چاپ دلخواه

بیشتر کسب و کار های عطر و ادکلن در دنیا ، بسته بندی مورد نیاز محصولات و برند خود را با توجه به موضوعاتی از جمله سلیقه مشتریان خود، نوع و مدل محصولات خود طراحی میکنند.

 ساخت و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده موجب شده، بیشتر کسب و کار های عطر و ادکلن بسته بندی مورد نیاز خود را با انتخاب تعداد مشخص تامین نمایند تامین نمایند.

طراحی مناسب، چاپ دلخواه و تولید عمده جعبه عطر ادکلن پرفیوم، حاشیه سود و جذب بیشتری را برای کسب و کار ها به همراه دارد.

در ادامه با ما همراه باشید که قصد داریم شما را با موارد و موضوعاتی از جمله ساخت و تولید عمده، طراحی و چاپ دلخواه جعبه پرفیوم و لوکس باکس و... آشنا نماییم.  

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

ما در این مقاله به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

ساخت و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده

طراحی جعبه عطر ادکلن پرفیوم با چاپ دلخواه

تولید عمده و طراحی جعبه پرفیوم با چاپ دلخواه توسط لوکس باکس

جعبه های عطر و ادکلن طراحی شده لوکس باکس

 

 

ساخت و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده :

 

با ساخت و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده، بیشتر برند میتوانند بسته بندی خود را در مدت زمانی تامین نمایند، و تولید و ساخت جعبه پرفیوم به صورت عمده توسط تولیده کننده و مجموعه ای انجام میشود که سالها در این زمینه تخصص و فعالیت دارند. تولید عمده جعبه پرفیوم به کسب و کار ها این امکان را میدهد که به جای خرید عمده جعبه از عمده فروشان از خود تولید کننده اصلی جعبه هارا با قیمت بهتر و واقعی، در تعداد استثنایی خرید و سفارش دهند.

تولید عمده جعبه پرفیوم نیاز های بازار را برطرف نموده و برند ها از این طریق میتوانند جعبه ها را معمولا توسط تولیدکنندگان عمده سفارش سازی نمایند، سفارش سازی به صورت عمده مخصوص هر برندی است که با خود تولید کننده همکاری میکند.

ساخت و تولید عمده زمانی توسط برند تقاضا میشود که مشتریان و مصرف کنندگان بیشتری داشته و همچنین به دنبال بهترین راه برای تامین طولانی مدت جعبه پرفیوم برای محصولات عطر و ادکلن باشد.

محصولات عطر و ادکلن در بازار به دلیل اینکه بسیار پر طرفدار هستند، نیازمند بسته بندی می باشند که منحصر به فرد بوده و برای هر تعداد از این محصولات توسط برند موجود شده باشد.

بیشتر برند های عطر و ادکلن محبوب در دنیا جعبه هایی را در ابعاد و مدل های متنوع برای هر مدل محصول به صورت عمده در تعداد مشخص تولید میکنند که تا مدت ها برند از این جعبه ها برای بسته بندی محصولات استفاده میشود تا زمانی که دوباره اقدام به تولید نماید.

در تولید عمده باید به استاندارد ها توجه لازم و دقیق شود تا همه جعبه ها کیفیت و مقاومت یکسانی داشته باشند.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله : طراحی و ساخت انواع جعبه سخت عطر و ادکلن تبلیغاتی مراجعه فرمایید. 

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

طراحی جعبه عطر ادکلن پرفیوم با چاپ دلخواه :

 

بیشتر جعبه های عطر و ادکلن پرفیوم طراحی شده با چاپ دلخواد برند های عطر و ادکلن، انجام میشود. معمولا برند های عطر و ادکلن میخواهند که جعبه پرفیوم منحصربه فرد و اختصاصی نام و لوگوی کسب و کارشان طراحی شود و این طراحی ممکن است با توجه به ظاهر و مدل محصولات و رایحه های عطر و ادکلن انجام شود.

بیشتر جعبه های طراحی شده و مورد استفاده برند ها و کسب و کار ها کاملا متمایز و استثنایی است و با توجه به معیار ها و مواردی انجام میشود.

طراحی جعبه هارد باکس باید به گونه ای انجام شود که اصالت و ارزش محصولات را به خوبی نشان دهد و برند ها اول با انتخاب و بررسی طراح موجود دست به انتخاب و ارائه بهترین طرح های مورد نظر میزنند و سپس بعد از آن، جعبه های پرفیوم طراحی شده و در تعداد های مشخص تولید و ساخته میشود.

در طراحی جعبه های عطر و ادکلن برخی طراحان از پارچه های مخملی برای دیزاین داخلی استفاده میکنند که به گونه ای عطر و ادکلن را زیبا و لوکس تر نمایش میدهد.

در طراحی جعبه پرفیوم مدل های مختلفی مد نظر است این مدل ها با توجه به ابعاد و مدل شیشه عطر و یا ادکلن انتخاب میشود، برای مثال مدل مورد استفاده بیشتر برند های معروف تلسکوپی و مستعطیلی است.

همچنین رنگ بندی در طراحی جعبه ها باید به گونه ای انتخاب شود که علاوه بر همخوانی با رایحه، چشم نواز نیز باشد، رنگ ها نقش موثری در معروفیت عطر و ادکلن ها دارند.

اکثر برند ها و کسب و کار های عطر و ادکلن در طراحی جعبه ها از روکش های سلفون و گالینگور و طلاکوب استفاده میکنند که برای چاپ لوگو نیز طلاکوب و نقره کوب مورداستفاده است.

چاپ دلخواد بر روی جعبه عطر و ادکلن مخصوص بیشتر کسب و کارهایی است که میخواهند برند خود را ارتقا و محبوب و یا نسبت به رقبا متمایز نمایند.

چاپ دلخواه شامل انواع چاپ نام برند، طرح های رنگی و مدل محصولات، حجم عطر و ادکلن و... است که بر روی قسمت خارجی جعبه، هر قسمتی که مد نظر کسب و کار است و به راحتی دیده میشود، با استفاده از بهترین متریال و رنگ ها درج و انجام میشود.

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

شما عزیزان میتوانید برای اطلاع از مواردی مثل طراحی و معرفی انواع جعبه پرفیوم لاکچری میتوانید به مقاله : طراحی و معرفی انواع مختلف جعبه عطر ادکلن پرفیوم لاکچری مراجعه کنید. 

تولید عمده و طراحی جعبه پرفیوم با چاپ دلخواه توسط لوکس باکس :

 

لوکس باکس با تولید عمده و طراحی جعبه پرفیوم با چاپ دلخواد و مورد نظر بیشتر برند ها، یکی از بهترین ها در این زمینه است، لوکس باکس یک مجموعه بزرگ و تولید کننده است که جعبه ها را با طرح مورد نظر برند ها و طراحان خلاق خود تولید میکند.

جعبه های عطر و ادکلن لوکس باکس با توجه به تعداد مد نظر و مشخص شده و به منظور تامین بسته بندی برند هایی که اقدام به همکاری نموده اند به صورت عمده تولید میشود.

لوکس باکس با ساخت و تولید عمده جعبه ها، به کسب و کار ها و برند های عطر و ادکلنی این فرصت را میدهد که بدون واسطه و مستقیم بسته بندی اختصاصی و با کیفیت برای محصولات خود سفارش و خریداری نمایند فقط با پرداخت هزینه اصلی.

همچنین طراحی جعبه عطر و ادکلن یکی دیگر از فعالیت های مجموعه لوکس باکس است که با توجه به نیاز ها و معیار های مورد توجه انجام میشود.

هر جعبه طراحی شده توسط لوکس باکس دقیقا مشابه طرح ها و نیاز های برند ها است که همین مورد باعث شده مشاغل با اطمینان اقدام به همکاری نموده و طرح ها و مدل های مورد نظر خود به لوکس باکس ارائه دهند.

لوکس باکس با استفاده از تکنیک های چاپ به روز، چاپ دلخواه شما را بر روی جعبه ها با دقت انجام میدهد، نام برند، پیام تبلیغاتی، لوگوی اختصاصی برند عطر و ادکلن و... در رنگ ها و طراح های مختلفی بر روی بسه بندی عطر و ادکلن، منحصر به فرد و به دلخواه هر کسب و کاری درج و چاپ میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش و طراحی جعبه پرفیوم شما عزیزان میتوانید به مقاله : مراحل سفارش و طراحی جعبه عطر و ادکلن اختصاصی برند ها مراجعه فرمایید. 

 

 

جعبه های عطر و ادکلن طراحی شده لوکس باکس :

 

جعبه های عطر و ادکلن طراحی شده لوکس باکس در مدل ها و زنگ های مختلف برای هر مدل محصول عطر و ادکلن زنانه یا مردانه با هر طرایحه ای متناسب هستند، در طراحی این جعبه ها از هر متریال و رنگی استفاده شده است، هر برند و کسب و کاری میتواند با مشاهده ای مدل ها با طراحی زیبا و منحصربه فرد آن را سفارش و برند خود را بر روی آن چاپ نماید.

این جعبه ها در هر تعداد و ابعاد، رنگ و طرحی فابل سفارش و حتی سفارش سازی هستند :

جعبه عطر و ادکلن روکش سلفون مات حرارتی لوکس باکس کد LB780

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن یووی موضعی طلاکوب لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن روکش گالینگور لوکس باکس کد LB784

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه عطر و ادکلن طلاکوب دستگیر چرمی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

شما عزیزان میتوانید با مراجعه به مقاله : بورس و مرکز فروش عمده جعبه عطر و ادکلن مردانه زنانه + قیمت اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

لوکس باکس به عنوان یکی تولیدکنندگان پیشتاز در زمینه طراحی و ساخت انواع جعبه پرفیوم به صورت عمده می باشد، این تولید کننده علاوه بر تولید و طراحی خدمات دیگری نیز به مصرف کنندگان و کسب و کار ها ارائه میدهد، از جمله این خدمات؛ مشاوره رایگان، سفارش سازی، ارتباط به تیم پشتیبانی 24 ساعته، چاپ باکیفیت دلخواه و ... است.

جهت همکاری با لوکس باکس میتوانید با تیم لوکس باکس تماس حاصل نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه چاپ جعبه پرفیوم شما عزیزان میتوانید به مقاله : بررسی نحوه چاپ جعبه عطر و ادکلن سفارشی در طرح های انتخابی مراجعه فرمایید.