بورس و مرکز فروش عمده جعبه عطر و ادکلن مردانه زنانه + قیمت

در حال حاضر تولید کنندگان و فروشندگان عطر و ادکلن به دنبال بهترین و مناسب ترین راه حل برای محصولات خود هستند و برای آنها بدون شک مهم است، بسته بندی که انتخاب میکنند با کیفیت باشد و ظاهری زیبا و لوکس به عطر و ادکلن ها دهد و همچنین قیمت به صرفه ای داشته باشد.

جعبه های عطر و ادکلن که از جنس مقوا و  ام دی اف و هستند برترین نوع بسته بندی برای آنها می باشند که باعث حاشیه سود بهتر و ارزشمندی بیشتر عطر و ادکلن است. این جعبه های هارد باکس  با طی نمودن فرآیند تولید در مدل های مختلف زنانه و مردانه به بازار هدف عرضه و به صورت عمده به فروش میرسند.

لوکس باکس با تولید ، عرضه و ارائه خدمات، مرکز فروش عمده جعبه های عطر و ادکلن در مدل های مختلف زنانه و مردانه است که با هدف تامین بسته بندی، برندینگ و سفارش سازی و... فعالیت خود را ادامه میدهد.

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

smileyدر این مقاله به مفاهیمی پرداخته ایم که عبارت اند از :

 

_ معرفی و تولید عمده جعبه عطر ادکلن پرفیوم

_ تفاوت بین جعبه های پرفیوم مردانه زنانه

_ معرفی چند مدل جعبه عطر و ادکلن مردانه و زنانه

_ مرکز فروش عمده جعبه عطر و ادکلن + تیراژ ( تعداد سفارش)

_ بورس جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

_ خدمات خرید از لوکس باکس و قیمت جعبه ها

 

angelمعرفی و تولید عمده جعبه عطر ادکلن پرفیوم :

 

عطر و ادکلن ها به این دلیل که بسته بندی شیشه ای دارند نیازمند بسته بندی دوم یعنی جعبه های مناسب و مقاوم برای محافظت از خود هستند و در حین جابه جایی این جعبه ها از آسیب دیدگی و ضربه جلوگیری نموده و کاربرد های مختلفی دارد.

در تولید عمده جعبه ها، کیفیت اهمیت دارد و هر یک از جعبه های پرفیوم در شکل ها و مدل های مختلفی با دقت و تلاش بی وقفه ساخته میشود و با توجه به محصولات این بسته بندی های لوکس ابعاد مشخص و قابل سفارشی دارند.

تولید جعبه عطر و ادکلن عمده به منظور تامین طولانی مدت بسته بندی مورد نیاز کسب و کار ها است و لوکس باکس در تولید عمده پیشتاز و متمایز از سایر تولید کنندگان می باشد. 

تولید این جعبه ها توسط لوکس باکس در روندی مشخص و با بهترین متریال است، طراحان با خلاقیت و دقت طرح های مختلفی را برای ساخت مدل های مختلف جعبه ها ارائه میدهند که هر کدام از آنها لوکس و بی نظیر هستند.

ما در مقاله : معرفی تولید کننده تخصصی انواع جعبه آماده عطر و ادکلن در دنیا به معرفی چند تولید کننده در دنیا پرداختیم که شما عزیزان میتوانید با مراجعه و کلیک آن را مطالعه نمایید.

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

enlightenedتفاوت بین جعبه های پرفیوم مردانه زنانه :

 

عطر و ادکلن ها در رایحه های مختلف به دو صورت زنانه و مردانه تولید میشوند و بسته بندی دوم همان جعبه ها نیز باید متناسب با آنها باشند و به خوبی با رنگ و طرح منحصر به فرد خود مشابه آنها انتخاب شوند.

جعبه های عطر و ادکلن مردانه زنانه با یکدیگر تفاوت دارند و ما در این بخش به تفاوت های آنها میپردازیم :

_در شکل و دیزاین جعبه پرفیوم مردانه از پالت رنگی تیره، طرح ساده و لوکس و... به کار برده میشود .

_در دیزاین جعبه های عطر و ادکلن زنانه از رنگ های روشن تر، طرح های گلدار و زیبا و... استفاده میشود.

طراحی و مدل جعبه ها با یک دیگر تفاوت دارند و معمولا از فونت های مختلف و ویژه برای درج لوگو بر روی هر کدام از آنها به کار گرفته میشود. و لوکس باکس با توجه به نیاز و محصولات این جعبه ها را طراحی می نماید. 

برای اطلاع از سفارش جعبه های بسته بندی پرفیوم برند و فروشگاهی میتوانید به مقاله : سفارش جعبه های بسته بندی عطر و ادکلن فروشگاهی و برند مراجعه نمایید. 

angelمعرفی چند مدل جعبه عطر و ادکلن مردانه و زنانه :

 

لوکس باکس جعبه های عطر یا ادکلن مردانه زنانه در مدل های مختلفی تولید نموده که در این بخش چندین نمونه را معرفی میکنم. همچنین میتوانید برای اطلاع از برترین مدل های دنیا به مقاله : ده مدل برتر جعبه عطر و ادکلن دنیا و مقایسه و بررسی آنها مراجعه نمایید 

_ مدل های مختلف جعبه عطر و ادکلن زنانه شامل :

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس کد LB785

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل کشویی لوکس باکس کد LBL786

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس

جعبه عطر و ادکلن هاردباکس مدل کشویی لوکس باکس کد LB789

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

 

مدل های متنوع جعبه عطر و ادکلن مردانه شامل :

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس مدل تلسکوپی کد LB788

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن طلاکوب مدل تلسکوپی لوکس باکس کدLB775

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

شما عزیزان میتوانید برای مشاهده 10 مدل جعبه عطر و ادکلن میتوانید با مراجعه به مقاله : معرفی 10 مدل هارد باکس عطر و ادکلن ترند لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

enlightenedمرکز فروش عمده جعبه عطر و ادکلن + تیراژ ( تعداد سفارش)

 

فروش عمده از اهمیت بالایی برخوردار است، تولید کنندگان مختلف با ارائه دادن خدمات متنوعی در بازار بسته بندی وجود دارند که با مقایسه و بررسی آنها متوجه برتری لوکس باکس میشوید، لوکس باکس مرکز فروش عمده جعبه عطر و ادکلن است که کسب کار ها میتوانند به صورت عمده آنها را خریداری نموده و بسته بندی مورد نیاز محصولات خود را تامین نمایند که موجب صرفه جویی در وقت و هزینه ها میشود.

یکی از مزیت های فروش عمده جعبه ها این است که مصرف کنندگان میتوانند بدون مراجعه به واسطه ها و عمده فروشان دیگر از خود لوکس باکس که تولید کننده است جعبه ها را با قیمت اصلی در تعداد مختلف سفارش دهند.

تیراژ یا همان تعداد سفارش یکی اساسی ترین مقادیری است که میتواند بر روی قیمت نهایی جعبه عطر و ادکلن ها اثر بگذارد و لازم به ذکر است که هر چه تعداد سفارش بالا باشد بر روی قیمت نهایی خرید جعبه پرفیوم تاثیر دارد و در بعضی موارد منجربه کاهش درصد مشخصی در قیمت میشود.

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

enlightenedبورس جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

لوکس باکس تولید کننده ماهر جعبه عطر و ادکلن اورجینال با سالها سابقه در تولید و با توانایی و به کار گیری تکنیک های به روز و استفاده از فناوری های پیشرفته توانسته بسته بندی های مورد نیاز مصرف کنندگان را تامین کند و مشتری مداری و کیفیت بالای هر دو مورد اهمت لوکس باکس هستند و جعبه های عطر و ادکلن زنانه و مردانه را در طرح و مدل های گوناگون خلق کرده که مورد استقبال کسب و کار های عطر یا ادکلنی است.

برای کسب اطلاع از نحوه قیمت گذاری جعبه پرفیوم میتوانید به مقاله : نحوه قیمت گذاری جعبه و بسته بندی عطر و ادکلن لوکس باکس مراجعه نمایید.

 

yesخدمات خرید از لوکس باکس و قیمت جعبه ها :

 

لوکس باکس با ارائه بهترین خدمات از جمله : سفارش سازی جعبه، ارائه کاتالوگ ها به منظور آگاهی و شناخت محصولات، فروش عمده،عرضه و تولید انواع جعبه عطر و ادکلن پرفیوم مردانه زنانه و ... بسته بندی مورد نیاز شما را تامین نموده.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به مقاله : ساخت، طراحی و تولید جعبه عطر و ادکلن به صورت عمده با چاپ دلخواه مراجعه کنید. 

لوکس باکس با ارائه مشاوره رایگان به شما این امکان را میدهد تا مدل و نوع بسته بندی خود را مطرح و بهترین جعبه را با دقت برای محصولات ارزشمند خود خریداری نمایید. و همچنین قیمت جعبه های لوکس باکس با توجه به تعداد، مدل، ابعاد و جنس متفاوت می باشد.