معرفی تولید کننده تخصصی انواع جعبه آماده عطر و ادکلن در دنیا

عطر و ادکلن ها از محصولات با ارزش و مهمی در دنیا هستند که بسته بندی مخصوص به خود را دارند. به منظور تولید بسته بندی و پکیج مخصوص برای آنها، تولید کنندگان مختلفی در سراسر دنیا وجود دارند که هر کدام از آنها جعبه های پرفیوم را متناسب با برند ها تولید و به مصرف کنندگان نهایی ارائه میدهند که هر کدام از آنها ویژگی ها مزایایی دارند.

این سازنده های جعبه هارد باکس به کیفیت اهمیت داده و معمولا این مدل بسته بندی های عطر و ادکلنی از جنس ام دی اف یا مقوای باکیفیت هستند و بر اساس ابعاد و برند محصولات تولید میشوند.

لوکس باکس نیز یکی از تولید کنندگان بزرگ جعبه عطر و ادکلن در ایران  است که عملکرد بی نظیری در تولید و عرضه آنها دارد و به تنهایی میتواند نیاز کسب و کار های برند عطر و ادکلنی را برطرف نماید. در این مقاله ما چندین تولید کننده را معرفی نمودیم و به خدماتی که ارائه میدهند پرداختیم.

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

angelدر ادامه با ما همراه باشید که به مفاهیمی پرداختیم که شامل :

_ معرفی برند های تولید کننده جعبه عطر ادکلن پرفیوم در دنیا

_ مقایسه تولید کنندگان و ویژگی و مزایای آنها

_ قدرت جعبه پرفیوم و نقش آن در صنایع عطر و ادکلن

_ انتخاب لوکس باکس و همکاری با این تولید کننده

_ مدل های لوکس جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس

 

enlightenedمعرفی برند های تولید کننده جعبه عطر ادکلن پرفیوم در دنیا :

 

ما در اینجا چند تولید کننده جعبه عطر و ادکلن در دنیا را معرفی میکنیم که هر کدام از آنها خدمات مختلفی را ارائه میدهند و سالها در این زمینه فعالیت دارند:

BOXSOLI: یک تولید کننده تخصصی در زمینه جعبه هارد باکس می باشد که سابقه کاری طولانی مدتی دارد و حدودا 17 سال است که در زمینه بسته بندی فعالیت میکند. این تولید کننده در یکی از مناطق چین  می باشد که بسته بندی هزاران برند را تامین کرده است. این تولید کننده جعبه ها را متناسب و مخصوص برند و محصولات تولید میکند.

 

 HONGYI: یک تولید کننده جعبه عطر و ادکلن است که نیاز های بسته بندی های خاص را برطرف نموده و در سال 2000 شروع به کار کرده و صنعتگران و مهندسان ماهری در کارخانه آن حضور دارند. این تولید کننده به کیفیت اهمیت داده و با مواد سازگار با محیط زیست جعبه های پرفیوم را تولید میکند. که قابل مقایسه با محصولات خاورمیانه و اورپا آنها را میسازد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

 

MAX BRIGHT PACKAGING: این تولید کننده بسیار بزرگ در دنیا بسته بندی های مناسبی را برای عطر و ادکلن طراحی و تولید میکند و برای برند های جهانی و کسب و کار های سراسر جهان جعبه سخت ارائه میدهد و جعبه سخت عطر و ادکلن جزو محصولات اصلی این تولید کننده می باشد و علاوه بر آنها محصولات دیگری نیز تولید می نماید.

 

ما در اینجا فقط چند مورد را معرفی کردیم و تولید کنندگان دیگری نیز وجود دارند که بسته بندی های خاصی از جمله بسته بندی عطر و ادکلن پرفیوم را برای برند های مختلف و محبوب تولید کنند.

جعبه زیورآلات هارد باکس لوکس باکس

angelمقایسه تولید کنندگان و ویژگی و مزایای آنها :

 

هر کدام از تولید کنندگانی که معرفی نمودیم ویژگی ها و مزایایی خاصی دارند و در مقایسه با یکدیگر متفاوت هستند.

_HONGYIGDبه مواردی از جمله محیط زیست، تامین نیاز ها اهمیت داده است و سابقه کاری آن حدودا 20 سال است و در میان تولید کنندگان تولید کننده محبوبی می باشد.

 _ BOXSOLI  : جعبه عطر و ادکلن را در مدل های مختلف ارائه میدهد و یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان دنیا است.

_MAX BRIGHT PACKAGING :  برای برند های مختلف جهانی و سراسر دنیا جعبه هارد باکس ارائه میدهد. کیفیت و مدل های مختلفی را تولید نموده.

هر کدام از این کسب و کار ها علاوه بر تولید جعبه سخت محصولات و بسته بندی های دیگری را در مدل های مختلف تولید میکنند.

در مقایسه با آنها لوکس باکس یک تولید کننده بزرگ ایرانی است که سال ها است در زمینه بسته بندی و ارائه و تولید،  تلاش میکند و به کیفیت و خدمات عالی به مشتریان اهمیت میدهد و به عنوان یکی از قابل اعتماد ترین تولید کننده شناخته میشود. لوکس باکس جعبه ها را همانگونه که مناسب عطر و ادکلن است میسازد و در تلاش است بسته بندی های برند های مختلف را به خوبی تولید نموده.

از ویژگی ها و مزایای تولید کنندگان تخصصی جعبه پرفیوم میتوان به سفارش سازی اشاره نمود. هر کدام از آنها جعبه سخت را متناسب با محصولات تولید میکنند و صنایع عطر و ادکلن میتوانند با مراجعه به آنها نیاز بسته بندی خود را تامین نمایند.

جعبه بازی هارد باکس لوکس باکس

 

enlightenedقدرت جعبه پرفیوم و نقش آن در صنایع عطر و ادکلن :

 

جعبه عطر ادکلن، معمولا به عنوان یک بسته بندی برای نگهداری در نظر گرفته میشود، اما نقش برجسته ای در صنایع عطر و ادکلن ایفا میکند. از قدرت و نقش آن میتواند به گسترش کسب و کار ها، برجسته کردن برند، تاثیر گذاری در انتخاب مشتریان و... اشاره کرد که هر کدم از این ها در پیشرفت برند موثر است.

این جعبه های پرفیوم مقاوم هستند و در برابر آسیب ها از محصولات محافظت نموده و نقش مهمی در جذب و فروش بیشتر دارند. برند عطر و ادکلن همیشه بر روی جعبه درج میشود تا بیشتر شناخته شود و همچنین در تبلیغات بهترین ابزار است و نقش مهمی در معرفی برند و نمایش کیفیت دارد.

شما میتوانید برای اطلاع از جزئیات سفارش ازی جعبه پرفیوم به مقاله : سفارش سازی جعبه عطر و ادکلن کادویی به صورت عمده مراجعه و آن را مطالعه کنید.

 

angelانتخاب لوکس باکس و همکاری با این تولید کننده :

بیزینس های داخلی و وارد کنندگان عطر و ادکلن اورجینال برای این محصولات همیشه به دنبال بهترین تولید کننده در کشور هستند که خدماتی مشابه با تولید کنندگان خارجی ارائه دهد و دقیقا شکل و مدل بسته بندی را متناسب محصولات تولید کند.

لوکس باکس با استفاده از فناوری های به روز و نوآوری در ساخت جعبه عطر و ادکلن پیشرو و موفق می باشد و آنها را به گونه ای تولید میکند که با نمونه های خارجی برابر است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

 هنگامی که کسب و کار ها لوکس باکس را انتخاب میکنند انتظار داشته باشند که جعبه پرفیوم لوکس باکس نه تنها ظاهر لوکس و زیبایی دارد بلکه مقاوم نیز است. همچنین کسب و کار ها میتوانند با این تولید کننده موفق و ایرانی همکاری کنند و در بیزینس شاهد رشد خود شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوکس باکس تولید کننده تخصصی به مقاله : لوکس باکس تولید کننده تخصصی انواع هارد باکس عطر و ادکلن زنانه/مردانه مراجعه کنید.

 

 

heartمدل های لوکس جعبه عطر و ادکلن لوکس باکس :

 

در اینجا ما نمونه هایی از جعبه عطر و ادکلن پرفیوم را معرفی نمودیم :

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل دو تکه لوکس باکس کد LB784

جعبه عطر و ادکلن هارد باکس لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن طلاکوب لوکس باکس کد LB776

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل کشویی لوکس باکس کد LB780

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

جعبه هاردباکس عطر و ادکلن مدل کشویی لوکس باکس کد LB777

جعبه هارد باکس عطر و ادکلن لوکس باکس

 

برای اطلاعات بیشتر در خصوص فروش عمده و مشاهده مدل های جعبه عطر و ادکلن مردانه زنانه به مقاله : بورس و مرکز فروش عمده جعبه عطر و ادکلن مردانه زنان + قیمت مراجعه نمایید. 

yesخرید از لوکس باکس به دو صورت است و مشتریان میتوانند محصولات و بسته بندی لوکس باکس را در فروشگاه اینترنتی مشاهده و  سفارش دهند و یا به صورت حضوری خریداری نمایند. هر کسب و کار عطر و ادکلن در هر برندی میتواند بسته بندی خود را با لوکس باکس تامین نموده .

شما میتوانید برای مشاوره و ارتباط با لوکس باکس و همکاری با آن با تیم پشتیبانی 24 ساعته  لوکس باکس تماس حاصل نمایید .